3 Ιανουαρίου 2010
Συμπαράσταση σε Θάλεια Δραγώνα από 450 πανεπιστημιακούς - ανθρώπους του πνεύματος
Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) δημοσιοποιεί το κείμενο συμπαράστασης στη Θάλεια Δραγώνα μαζί με τον πλήρη κατάλογο των 450 πανεπιστημιακών και ανθρώπων του πνεύματος που το προσυπέγραψαν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2009.
Παράλληλα επισημαίνει ένα πλήρως τεκμηριωμένο κείμενο του Jungle Report για τις καθ’ ολοκληρία ψευδείς αναφορές στο βιβλίο της από τα ηγετικά στελέχη του ΛΑΟΣ και τους συνοδοιπόρους τους εντός και εκτός Βουλής: http://jungle-report.blogspot.Στα τελευταία αξίζει να προστεθεί και σημερινό άρθρο του Καθηγητή Νίκου Αλιβιζάτου (http://news.kathimerini.gr/
Όχι στο νέο κυνήγι μαγισσών
Συμπαράσταση
στη Θάλεια Δραγώνα
Σε λιγότερο από είκοσι τέσσερις ώρες, 342 πανεπιστημιακοί και άνθρωποι του πνεύματος, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπέγραψαν το ακόλουθο κείμενο συμπαράστασης προς την Θάλεια Δραγώνα, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην βουλευτή, για την επίθεση που δέχεται από την άκρα δεξιά, μετά τον διορισμό της ως Ειδικής Γραμματέως στο Υπουργείο Παιδείας. Το κείμενο συμπαράστασης, υπογράφτηκε συνολικά από 450 άτομα μέχρι 31/12/09 και έχει ως εξής:
Τις τελευταίες βδομάδες, η συνάδελφος Θάλεια Δραγώνα, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην βουλευτής, αποτελεί στόχο επαναλαμβανόμενων οξύτατων επιθέσεων εκ μέρους της άκρας δεξιάς, με αφορμή τον διορισμό της ως Ειδικής Γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας. Το περασμένο Σάββατο μάλιστα (19.12.2009), στη λεωφόρο Συγγρού, τέσσερις βουλευτές του ως άνω χώρου, σε ένα εθνικιστικό παραλήρημα, αξίωσαν την άμεση απομάκρυνσή της, για δήθεν έλλειψη πατριωτισμού.
Οι επιθέσεις κατά της Θάλειας Δραγώνα ξεχωρίζουν από άλλες ανάλογες, που εξαπολύονται όλο και πιο συχνά κατά πανεπιστημιακών, επειδή για πρώτη φορά στοχοποιείται πρόσωπο που κατέχει δημόσιο αξίωμα. Και τούτο, χωρίς να βάλλονται πολιτικές αποφάσεις (προς τις οποίες είναι φυσικό σε μια δημοκρατία να εκδηλώνονται διαφωνίες, ακόμη και έντονες), ούτε καν πολιτικές εξαγγελίες. Απεναντίας, με συστηματική παραπληροφόρηση για την κ. Δραγώνα και με διαστρέβλωση φράσεων και λέξεων από παλαιότερα γραπτά της, σπιλώνεται η τιμή και η υπόληψή της για επιστημονικές απόψεις.
Η επίθεση εναντίον της κ. Δραγώνα πρέπει να απομονωθεί ως ένα ακόμη δείγμα στο κυνήγι των μαγισσών που ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος διεξάγει κατά των αντιπάλων του, εκμεταλλευόμενος την άγνοια των πολλών και τον φανατισμό των λίγων. Συμπαραστεκόμαστε στη Θάλεια Δραγώνα, καλώντας την κυβέρνηση να δώσει την αρμόζουσα απάντηση. Και τούτο στο όνομα των πολιτικών αρχών και αξιών, που η τοποθέτησή της κ. Δραγώνα σε μια τόσο καίρια θέση εκφράζει, ειδικά σήμερα.
Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2009
|
23 σχόλια:
Το ότι η Παιδεία μας έχει πέσει εδώ και δεκαετίες στα χέρια επαγγελματιών συμμοριτών ανθελλήνων αυτό το ξέραμε...
Μου αρέσουν όμως οι αναφορές συμπαράστασης από κάτι "Μουσταφάδες" και "Βαλλιανάτους...
Τι είναι τελικά όμως η Δραγώνα που χρειάζεται και συμπαράσταση; Μονάχους - Mονάχους ή Καρέτα - Καρέτα; Στο τέλος θα μας την βγάλετε και προστατευόμενο είδος.. Άσε ρε συ Γιώργο τώρα...
Αυτό που έχει ουσία είναι η ίδια η ζωή που ζούμε σήμερα. Θες να πάρεις μία γεύση;
Δες εδώ πως κάνουμε πρωτοχρονιά στην Αθήνα και άσε τώρα τις φώκιες και τις χελώνες που θέλουν και συμπαράσταση...
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΘΗΝΑ:
www.youtube.com/watch?v=gRYBMCHYzv8
Όσο για τη Νίκο Αλιβιζάτο ο οποίος και υπήρξε καθηγητής μου και “πολύ σοβαρός καθηγητής” αφού στις προφορικές εξετάσεις της Σύνθεσης Δημοσίου στη Νομική Αθηνών ρωτούσε τους φοιτητές του εάν ένας οδηγός αυτοκινήτου έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τον αστυνομικό έλεγχο (η σωστή απάντηση είναι φυσικά όχι) τους έκοβε γιατί ισχυριζόταν πως ναι μπορεί ο οδηγός να αρνηθεί τον αστυνομικό έλεγχο εφόσον δηλώσει ότι το αυτοκίνητο αποτελεί και κατοικία του οπότε αποτελεί αυτό άσυλο και χρειάζεται εισαγγελικό ένταλμα για να ελεγχθεί αυτό λες και βρισκόμαστε στο Ντιτρόιτ και όχι στην Ελλάδα, (οι μαλ**** αυτές του κυρίου Αλιβιζάτου έχουν αφήσει εποχή στη Νομική Αθηνών και είναι πασίγνωστες σε όλους του νομικάριους), για τόσο «σοβαρό» καθηγητή μιλάμε δηλαδή, είναι και γνωστός ΠΑΣΟΚος ο οποίος λογικό είναι να υπερασπίζεται και τις επιλογές του κόμματος του βλέπε Δραγώνα...
IMAGINOS αστο δεν το σώζεις με αερολογίες του πωπού. Ξεφτιλίστηκες πολύ άγρια εσύ και τα ανθρωποειδή του κόμματός σου με τα ψέματα που διαδίδατε.
Θ. Δραγώνα: "Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας!"
Λοιπόν ανώνυμε έλα και πάλι να μου τα πεις τα κάλαντα, αλλά να φοράς φερετζέ αυτή τη φορά.
Θάλεια Δραγώνα: χωρίς έθνος, χωρίς πατρίδα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ!
Αντιγράφω δημοσίευμα της εφημερίδας Το Παρόν [16-9-2007]
Xωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, η κυρία Θάλεια Δραγώνα,είχε την τύχη -πιθανότατα και την εύνοια- να της αναγνωρισθεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ το διδακτορικό δίπλωμα στην Ψυχολογία που πήρε από Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ (Αγγλία) χωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, με μια μεθόδευση που δείχνει ότι στην Ελλάδα πάντα εφευρίσκονται παράθυρα για να ξεφεύγουν κάποιοι από τον νόμο. Και η σκανδαλώδης απόφαση στηρίχθηκε σε… διασταλτική ερμηνεία του νόμου που… σκαρφίσθηκαν!
Η φωτοτυπία της σχετικής βεβαίωσης του ΔΙΚΑΤΣΑ, με ημερομηνία 24/1/1986, που δημοσιεύουμε, ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ…
Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί τίθεται η σημείωση, που έχει και όλο το… ζουμί! «Η ενδιαφερόμενη στερείται βασικού τίτλου σπουδών», γράφει. Προφανώς για να έχουμε και τις πλάτες μας καλυμμένες… Και να μεταφερθούν οι ευθύνες σε εκείνους που θα προσφέρουν αξιώματα, στηριζόμενοι σε ανύπαρκτο τίτλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες από άτομα που γνωρίζουν τα του ΔΙΚΑΤΣΑ, δεν έπρεπε να της αναγνωρισθεί το διδακτορικό δίπλωμα, αφού δεν έχει βασικό τίτλο σπουδών. Το μόνο που διαθέτει ήταν κάποιο πτυχίο του Κολεγίου Deree, ενός παραρτήματος αμερικανικού πανεπιστημίου που λειτουργούσε στην εδώ… αμερικανική βάση, πριν κλείσει.
Από έρευνες που κάναμε, αυτό που προέκυψε είναι ότι τη μεθόδευση την έστησε η Τριμελής Επιτροπή, πρόεδρος της οποίας ήταν ο κ. Λάμπρος Χουσιάδης, καθηγητής στη Σχολή Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για να ξεπερασθεί η έλλειψη βασικού τίτλου σπουδών, τι σκαρφίσθηκαν λέτε; Τη… διασταλτική ερμηνεία! Και με τον τρόπο αυτό η κυρία Θάλεια κατάφερε να πάρει αναγνώριση του διδακτορικού της. Άραγε, πριν από την κυρία Θάλεια, για ποιον άλλον ή άλλη η Τριμελής Επιτροπή κατέφυγε σε… διασταλτική ερμηνεία για να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ το διδακτορικό τους δίπλωμα, από τη στιγμή που στερείται βασικού τίτλου σπουδών;
Η ίδια κομπίνα στο πανεπιστήμιο
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μεθόδευση της… διασταλτικής ερμηνείας χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να εκλεγεί καθηγήτρια και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μιας και δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!
Η ίδια κομπίνα στο πανεπιστήμιο
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μεθόδευση της… διασταλτικής ερμηνείας χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να εκλεγεί καθηγήτρια και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μια και δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!
Ήξερε ο Γιώργος!
Φαίνεται όμως ότι όλα αυτά τα… γραφειοκρατικά εμπόδια που έφραζαν τον δρόμο στην κυρία Θάλεια Δραγώνα τα ήξερε ο σημερινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος ως γνωστόν έχει θητεύσει στο υπουργείο Παιδείας. Αποκαλυπτικό είναι σχετικό «παραπολιτικό» που είχε το ένθετο τηλεοπτικό περιοδικό του «Βήματος», το «TV GUIDE», στη στήλη «THE BOX», και στο οποίο γράφονταν τα εξής στο τεύχος της περασμένης Κυριακής:
«Ο Γ. Παπανδρέου διατηρεί και τις στενές σχέσεις με παλαιούς συμμαθητές του στο Κολέγιο (ήταν μέλος της περίφημης “τάξης του ‘71″, αν και ο ίδιος δεν αποφοίτησε λόγω δικτατορίας, εξορίας κ.λπ.). Ένας από αυτούς είναι ο εκδότης Γιώργος Δραγώνας, πρόεδρος εδώ και λίγες ημέρες του Εθνικού Κέντρου Θεάτρου και Χορού. Η τ. σύζυγός του, Θάλεια Δραγώνα, τοποθετήθηκε σε εκλόγιμη θέση στο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Ο πρόεδρος είχε ανέκαθεν σε μεγάλη εκτίμηση τη Θάλεια. Στο υπουργείο Παιδείας θυμούνται ακόμη πως ξεπεράστηκαν κάποια γραφειοκρατικά εμπόδια για να ανοίξει ο δρόμος της προς μια λαμπρή ακαδημαϊκή καριέρα. Και πολιτική, υποθέτω, χωρίς νομικά κωλύματα που αντιμετώπισαν άλλες».
Ποια ήταν τα εμπόδια;
Αυτόματα το ερώτημα που προβάλλει και ζητάει απάντηση είναι ποια ήταν τα γραφειοκρατικά εμπόδια που αντιμετώπιζε η κυρία Θάλεια και πώς ξεπεράστηκαν.
Κι ένα δεύτερο ερώτημα; Τι θυμούνται στο υπουργείο Παιδείας;
Και τι θυμάται ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, που έχει σε τόση βαθιά εκτίμηση την κυρία Θάλεια, με την οποία συμπίπτει στα περί πολυπολιτισμικής χώρας, ανεξάρτητα από τους κινδύνους που διατρέχει το σπίτι μας…
Και εδώ το σχετικό άρθρο αποκάλυψη από την Εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ για τους δύσπιστους. ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Για ποια καθηγήτρια λοιπόν μιλάς Γιώργο; Αυτή από το παράθυρο; Και πόσοι άλλοι από τη λίστα συμπαράστασης έγιναν καθηγητές με τον ίδιο τρόπο άραγε για να της συμπαραστέκονται σήμερα;
Γλουγλουγλου!
Η κυρία αυτή είναιπαράδeιγμα σκανδαλώδουςεύνοιας. Τώρα από ποιούς, βρείτε εσεις. Η μόνη απόφοιτος από τουςχιλιάδες στη χώρα πουτης αναγνωρίστηκε πτυχίο από το Deree.Γιατί έτσι ήθελανκάποιοι στο ΠΑΣΟΚ.Αν είναι αυτό αδικία!Οι υπογράφοντες, είναι όλοι πρόσωπαμε γνωστήδράση.Ο Ντεντέ, πουέβριζε τις μάνες των Ελλήνωνστη Θράκη και μιλά για "τουρκική μειονότητα",ο Βαλλιανάτος!Φοβερό παρεάκι. Απαράδεκτα πράγματα, μεθοδεύσειςπροκλητικές.
Με βαση την Δραγωνα ο Πιττας που αναπαραγαγει τα λογια που "δηλωνει πως δεν ειπε" , ειναι εχθρος της δημοκρατιας . Η τουλαχιστον ετσι θυμαμαι να δηλωσε η συγκεκριμενη. Πως δηλαδη δεν ειπε οσα της καταλογιζουν πως ειπε και οσοι την κατηγορουν για αυτα ειναι εχθροι της δημοκρατιας.
Αλλα ενταξει αφου το συγκεκριμενο μπλογκ συμφωνει με τα περισσοτερα σχολια που καταλογιζουν ως δικες της προτασεις , κατα την Δραγωνα , οι εχθροι της .
Αυτα τα συζητησαμε προηγουμενως αλλα οπως φαινετε ο κ. Πιττας θελει να ειναι η αλλη πλευρα του νομισματος . (Η μια πλευρα ειναι η Χρυση Αυγη , Ελαμ και ολοι που βαφτιζουν προδοτες οσους δεν ανηκουν στην ιδια ρατσιστικη κοσμοθεωρια με αυτους , και η αλλη πλευρα ειναι το ιδιο μονο βαφτιζουν ρατσιστες οσους διαφωνουν με την δικη τους ρατσιστικης κοσμοθεωρια.)
ΟΛΑ ΤΑ ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ! ΜΟΝΟ ΕΔΩ!
http://www.kypriakablogs.com/
http://kypriakaistologia.blogspot.com
Γλουγλού, αυτά που ισχυρίζεσαι ότι λέει η Δραγώνα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ. Παριστάνεις και το νομικό τρομάρα σου! Δεν ξέρεις ότι τώρα έχει κάθε δικαίωμα να σε κυνηγήσει για συκοφαντική δυσφήμηση κι εσένα και τους υπόλοιπους του κόμματός σου;
@Ανώνυμος 06 Ιανουαρίου 2010 6:23 μ.μ.
Ναι βέβαια άπλυτο γουρουνάκι μου, να με κυνηγήσει η πληρωμένη Οθωμανολάγνος και καθηγήτρια από το παράθυρο και πολύ ευχαρίστως, γιατί όχι; Να με κυνηγήσει όπως κυνήγησε και την Εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ που από το 2007 έβγαλε τις μπαγαποντιές αυτής και των τσιρακιών της στον αέρα. Εάν όλα αυτά ήταν συκοφαντίες, τι περιμένει από το 2007 η κυρία Οθωμανολάγνος;
Εγώ ξέρω ότι όποιος συκοφαντείται, αμέσως και από την πρώτη στιγμή, τρέχει για προστασία στη δικαιοσύνη. Δε θεωρώ τους δημοσιογράφους αυτομάτως και ως έμπιστους αλλά όταν επί 2μισι χρόνια δεν απαντάς σε κατηγορίες όπως αυτές που έφερε ΤΟ ΠΑΡΟΝ στον αέρα, τότε έχεις λερωμένη τη φωλιά σου και επιβεβαιώνεις αυτόν που σε κατηγορεί. Έψαξα να βρω την απάντηση της κυρίας στο δημοσίευμα και δεν βρήκα τίποτα. Θεωρώ ως αληθές λοιπόν το δημοσίευμα. Απλά πράγματα.
Τα γλουγλου αλλού λοιπόν και εκεί που σε παίρνει. Τέλειωσαν οι καιροί που ξέρατε, τα πάντα στον αέρα πλέον για να τελειώνουμε με τους υποκριτές και συμφεροντολόγους του θολοπροοδευτισμού ειδικά αυτούς που το παίζουν και καθηγητές από το παράθυρο χωρίς καν βασικό τίτλο σπουδών.
Όπως καταλαβαίνεις δε στέκομαι στην ερμηνεία του βιβλίου της κυρίας αυτής αλλά στο εάν πρόκειται πραγματικά για καθηγήτρια όπως αυτοπροβάλλεται ή όχι. Και σε κάθε περίπτωση ε όχι, δεν θα μας τρελάνετε έτσι. Προσπαθήστε κάτι καλύτερο. Σιγά μη συκοφαντήσαμε και την κυρία αποκρύπτοντας ότι είναι, ωιμέ, πατριώτισσα και εθνική ηρωίδα όπως εσείς τώρα προσπαθείτε να παρουσιάσετε και όχι πληρωμένη Οθωμανολάγνος με κονδύλια γνωστών κέντρων ανθελληνισμού και από εντεταλμένους κρατικούς υπαλλήλους που υπηρετούν αυτά τα κέντρα με πίστη και αφοσίωση. Αλλού λοιπόν τις απειλές, όχι σε τα μας. Δε μασάμε γρι αν δεν κατάλαβες.
Μόνο στην κα Θάλεια συμπαράσταση, εγώ θα έλεγα συμπαράσταση και στον κο ΑΜΠΝΤΟΥΛΧΑΛΙΜ ΝΤΕΝΤΕ
http://www.youtube.com/watch?v=aqyGWGU_JB0
Oxi kai na yperspizomaste th Dragona!! Ayth einai h nea Ellada tou GAP; Diladi, eleftheria simainei na provalloume ton kosmo kai na anatheoroume thn istoria, opos aresei se sygekrimenous kyklous? Telika, h Repousi vrike axia antikatastatria! Osoi ypografoun, ehoun tis idies apopseis, opote, anthrakes o thisavros.
Οι εθνομηδενιστές υποστηρίζουν ότι η εθνική ταυτότητα υπάρχει μόνο στη φαντασία των εθνικιστών( Φυσικά εθνικιστής για αυτούς είναι όποιος δεν πλέει ιδεολογικά μαζί τους) . Είναι λένε μια ταυτότητα «νοερή». Μια ιδεολογική ψευδαίσθηση, που δεν έχει κανένα αντίκρυσμα στην πραγματικότητα. Ο φιλόλογος Κώστας Γεωργουσόπουλος χαρακτηριστικά τους αποκαλεί.....Χαγάνοι ορνεοκέφαλοι βυσσοδομούν
Ένας από τους κύριους στόχους των οπαδών της γενικευμένης αποεθνικοποίησης της Ελληνικής παιδείας και του (όποιου) εκπαιδευτικού συστήματος, είναι οι λεγόμενοι «εθνικοί μύθοι» ή «θρύλοι». Με το πρόσχημα της «απομυθοποίησης» ή της αποκατάστασης της ιστορικής αλήθειας, επιχειρείται κάτι πολύ βαθύτερο, ο κλονισμός της εμπιστοσύνης στην ίδια την ιστορική αλήθεια που εμπεριέχεται στον πυρήνα των «θρύλων» και η αποξένωση των νέων γενεών από κάθε ηρωική μορφή η παράδοση της ίδιας της ιστορίας τους. Οπαδοί του εθνομηδενισμού είναι αυτή της λεγόμενης νεωτερική νοηματοδότησης η οποία σκοπός της είναι η ιδιωτική ελευθερία απόκτησης και απόλαυσης.
Στην «νέα» στρατηγική-ιδεολογική γραμμή της Νεοταξικής Παγκόσμιας Ηγεμονίας εξέχουσα θέση κατέχει ο ιστορικός Αναθεωρητισμός. Ο εθνομηδενισμός και η αποδόμηση της εθνικής συνείδησης, ταυτότητας και ιστορίας οδηγεί κατ’ ευθείαν στην αποσταθεροποίηση και γεωπολιτική αναδιάταξη της Ευρώπης των Εθνών.
Επιμενω , κ Πιττα , τι θα γινει ;
Κατα την Κ.Δραγωνα αυτα που λες πως ειπε (οπου σε πολλα συμφωνησες και σε μερικα διαφωνησες) και κακισε οσους τα ειχαν αναπαραγαγει, δεν τα ειπε η ιδια.
Εσυ τι απαντας ;
Αυτό που υποστηρίζουν οι αριστεροί και "προοδευτικοί" ότι δηλαδή σήμερα οι Έλληνες δεν αποτελούν καθαρό εθνολογικά Ελληνικό φυλετικό ιστό αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες προσμίξεις λαών κλπ αυτό σαφώς και είναι αλήθεια. Όμως που οφείλεται αυτό; Η πρόσμιξη πολλών λαών στον Ελλαδικό χώρο ήταν μία επιλογή των ιδίων των Ελλήνων; Όχι, ήταν μία βίαιη πράξη ενάντια στους Έλληνες.
Οι Έλληνες έζησαν από την αρχαιότητα πάμπολλες εισβολές και κατοχές και δεν το επέλεξαν οι ίδιοι για να μας λέει η κυρία Δραγώνα σήμερα ότι δεν είμαστε πλέον Έλληνες. Θα πρέπει να αναζητήσει στην Οθωμανολαγνεία της, τις αιτίες που της δίνουν σήμερα το δικαίωμα να μας λέει ότι οι Έλληνες δεν είναι Έλληνες.
Σε κάθε περίπτωση όμως δεν έχει καμία σημασία εάν οι Έλληνες σήμερα δεν είναι "καθαρός" λαός. Το ζήτημα είναι να ζεις, να σκέφτεσαι και να αγαπάς την πατρίδα σου σαν Έλληνας και να έχεις αποκτήσει Ελληνική συνείδηση. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν ποιος ο σκοπός της κυρίας αυτής να μας καταλογίζει ότι δεν είμαστε Έλληνες. Τι θέλει δηλαδή να μας δείξει, ότι δεν είμαστε Έλληνες επειδή κάποιοι μπορεί να έχουν ακόμα και Οθωμανική καταγωγή;
Γιατί δεν την απασχολεί το αντίθετο, δηλαδή ότι οι Τούρκοι δεν είναι Τούρκοι πολλοί εξ αυτών αλλά τουλάχιστον 20 εκατομμύρια Τούρκοι έχουν Ελληνικές ρίζες χωρίς καν να το ξέρουν; Γιατί στο βιβλίο της που έχει εκδοθεί και στην Τουρκία, δεν γράφει κάτι τέτοιο για να δούμε πως θα την υποδεχθούν εκεί οι Οθωμανοί που τόσο πολύ λατρεύει;
Προσωπικά για μένα δεν παίζει κανένα ρόλο η καθαρότητα της φυλής παρά μόνο η εθνική συνείδηση. Θα μου πείτε τώρα πως τότε είσαι κατά των μεταναστών; Είναι πολύ απλή η απάντηση.
Όπως εμείς οι Έλληνες επί 450 χρόνια σκλαβιάς δεν γίναμε Τούρκοι έτσι και οι μετανάστες ειδικά οι μουσουλμάνοι οι οποίοι χαρακτηρίζονται και από το μεγαλύτερο παγκοσμίως θρησκευτικό φανατισμό, δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν Έλληνες εκτός εάν καταφέρουν να ισλαμοποιήσουν την Ελλάδα και να εξαφανίσουν από αυτή τους «αλλόθρησκους και άπιστους» Έλληνες αλλάζοντας και το όνομα της χώρας μας στο τέλος.
Θεωρώ από απίθανο έως αδύνατο, ένας ελληνοποιημένος μουσουλμάνος μετανάστης να σηκώσει ποτέ το όπλο κατά του ομόθρησκου του Τούρκου σε μία πιθανή Ελληνοτουρκική σύρραξη. Επίσης θεωρώ απίθανο έως αδύνατο ένας ελληνοποιημένος μουσουλμάνος μετανάστης πολιτικός εκλεγμένος στο Ελληνικό κοινοβούλιο μετά από λίγα χρόνια, να ψηφίσει κόντρα στα συμφέροντα της Τουρκίας και υπέρ της χώρας του, Ελλάδας, η οποία θα έχει ακόμα ως επικρατούσα θρησκεία την Ορθοδοξία. Αυτό ήδη το βλέπουμε από τους μουσουλμάνους βουλευτές από τη Θράκη που έχουν εκλέξει κατά καιρούς η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και που σχεδόν πάντα λίγο μετά την εκλογή τους ανεξαρτητοποιούνται για να υπηρετούν καλύτερα την Τουρκία...
Επομένως να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, οι Έλληνες μπορεί να μην είναι ο «καθαρότερος» λαός του κόσμου όπως πχ οι Βίκινγκ Ισλανδοί ή οι Ζουλού στην Αφρική, αλλά είναι ένας λαός με πολύ ισχυρή εθνική συνείδηση η οποία δεν θα επιτρέψει ποτέ φωνές εθνομηδενιστικής ξενολαγνείας και μάλιστα υπέρ των πρώην δυναστών μας, για να μας κυριεύσουν και πάλι, όπως αυτές οι φωνές των Ρεπούση, Δραγώνα και λοιπού ανθελληνικού συρφετού.
Θα αντισταθούμε για να μην επιτρέψουμε την περαιτέρω εθνολογική εισβολή και προσάρτηση από άλλους λαούς και την περεταίρω διεθνοποίηση της πατρίδας μας και μάλιστα εν καιρώ ειρήνης και αμαχητί.
Δεν είμαστε ούτε Αυστραλία και ΗΠΑ χώρες μεταναστών δηλαδή ούτε συνορεύουμε με τη Νορβηγία, τη Δανία, τη Σουηδία και τη Φινλανδία, χώρες δηλαδή που δεν διεκδικούν τίποτα η μία από την άλλη. Αντίθετα ζούμε σε μία περιοχή επικίνδυνη όπως τα Βαλκάνια όπου όλοι οι γείτονες μας διεκδικούν και από κάτι και τα παραδείγματα τύπου Κοσσόβου είναι ακόμα νωπά στη μνήμη μας.
Αρκετά μας κόστισε ειδικά η Οθωμανική σκλαβιά επί αιώνες και στην οποία οφείλεται αποκλειστικά η αιτία που η Ελλάδα έμεινε στο σκοτάδι για 100άδες χρόνια όταν οι άλλοι Ευρωπαίοι μεγαλουργούσαν ανενόχλητοι και ελεύθεροι στις τέχνες στα γράμματα και τον πολιτισμό αφήνοντας την Ελλάδα πολύ πίσω στα σκοτάδι και την αφάνεια και δίνοντας έτσι το δικαίωμα σήμερα στις Δραγώνες και όχι μόνο, να λένε ότι οι νεοέλληνες δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους ημών προγόνους… Ε νισάφι πια με τον συρφετό αυτό...
Μάλλον σε άλλη ανάρτηση αναφέρεσαι Σκορπιέ, όπου είχα μεταφέρει αποσπάσματα από το βιβλίο της κας Δραγώνα και είχα καταγράψει κάποιες απόψεις.
Ανάλογη δουλειά, εξαιρετικά αναλυτική έκανε το jungle Report.
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς μου ζητάς εφ όσον έχω γράψει τη γνώμη μου.
Σε γενικές γραμμές, αυτού του είδους το "κυνήγι" το θεωρώ επιεικώς αχρείο.
Στη συγκεκριμένη ανάρτηση, εδώ απλώς θέλησα να αναδείξω τη στάση που ευτυχώς -κατά τη γνώμη μου- τήρησαν μια σειρά από Ακαδημαϊκοί.
Που βρηκες αυτα τα ....
"αποσπασματα του βιβλιου "
της κ.Δραγωνα ;
Το jungle report πως εκανε αναλογη δουλεια ;
Δεν ειναι κακο να παραδεχομαστε λαθη μας.
Χειροτερο ειναι να μην κανουμε πως καταλαβαινουμε και να παιζουμε πελλον.
Ελπιζω αυτο να μην συμβαινει αλλα αναρωτιεμαι διοτι δεν βλεπω πως μπορεις να μην καταλαβες αυτο που αναφερα ξεκαθαρα στα προηγουμενα μου μηνυματα.
Το junglereport ασχοληθηκε μετο εαν τα συγκεκριμενα ειναι οντως αποσπασματα του βιβλιου της Δραγωνα η εαν (κατα την αποψη του μπλογκ αυτο δεν συμβαινει) η εαν ειναι παρερμηνεια η παραλλαγη του οσου ειπε η Δραγωνα;
(και το συμπερασμα της αναλυσης οσων γραφουν σε αυτο το μπλογκ ειναι πως οχι δεν ειναι αποσμπασματα απο το βιβλιο αυτα)
Για τα πραγματικα αποσπασματα του βιβλιου , μπορει να γινει συζητηση φυσικα. Και με τα συμπερασματα του βιβλιου της Δραγωνα εγω διαφωνω οπως και με τα ψευτο-αποσπασματα του βιβλιου της τα οποια και εσεις και πολλοι αλλοι αναρτησαν ως πραγματικα αποσπασματα του βιβλιου της.
Το σημαντικο ομως ειναι να λεμε την αληθεια.
Επειδη εσυ ειστε δημοσιογραφος , πρεπει να προσεχετε την παραπληροφορηση και να ελεγχετε τις πηγες σας.
Το mea culpa δεν στοιχιζει τιποτε.
Για τα πραγματικα αποσπασματα του βιβλιου , μπορει να γινει συζητηση φυσικα. Και με τα συμπερασματα του βιβλιου της Δραγωνα εγω διαφωνω οπως και με τα ψευτο-αποσπασματα του βιβλιου της τα οποια και εσεις και πολλοι αλλοι αναρτησαν ως πραγματικα αποσπασματα του βιβλιου της.
Εδω να συμπληρωσω πως τα ψευτοαποσπασματα , φυσικα ειναι πολυ χειροτερα.
Παρολο που και οι του junglereport δεν ειναι αξιοι απολυτης εμπιστοσυνης και για τις μεθοδους τους και για τα συμπερασματα τους , να τι λενε :
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16). Κοντολογίς, κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχτήκαμε για να τα κονομήσουμε, πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων.
Λέει όντως αυτά στη σελίδα 16; Μάλλον όχι. Αντιγράφω τη σχετική παράγραφο:
«Σε ένα άλλο επίπεδο, οι αναπαραστάσεις για το έθνος δεν είναι στατικές και αλλάζουν μέσα στο χρόνο. Στην ελληνική περίπτωση πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η «αναζήτηση» της «νεοελληνικής» ταυτότητας υπήρξε μια μακρά διαδικασία συγκρότησης επιχειρημάτων, που οδήγησε σε έναν ορισμό του «ελληνισμού» με κριτήρια ταυτόχρονα ανθρωπολογικά-φυλετικά και ιστορικά-πολιτισμικά (Βελουδής 1982, 84). Έτσι στη συγκυρία του 19ου αιώνα, που διεξαγόταν η πάλη για την οριστικοποίηση των εθνικών συνόρων σε μια εποχή επεκτατισμών, αποικιοκρατίας και των αντίστοιχων ιδεολογιών που νομιμοποιούσαν αυτές τις πολιτικές, η ελληνική εθνική ταυτότητα θεωρήθηκε ανεπαρκής και κατώτερη σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν των αρχαίων προγόνων (Σκοπετέα 1988)».
Εγω διαφωνω και με το ψευτοαποσπασμα και με το πραγματικο αποσπασμα , αλλα δεν ειναι το ιδιο το ενα με το αλλο.
Επισης να συμπληρωσω πως εαν θελεις να εισαι συνηγορος καποιου δεν υοθετεις της μεθοδους των κατηγορων του.
Ειδικα οταν η Δραγωνα ως συνηγορος του εαυτου της κακιζει οσους χρησιμοποιησαν τα ψευτοαποσπασματα.
Εγω θεωρω ενδιαφερον πως το συγκεκριμενο μπλογκ παρουσιαστηκε να συμφωνει κιολας με πολλα απο αυτα.
Δημοσίευση σχολίου