Επιχειρώ λοιπόν εδώ, ένα σχολιασμό των 7 επίμαχων σημείων του βιβλίου της κας Δραγώνα "Τι είναι η πατρίδα μας;".
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).
Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν αποτελεί ένα εξωτικό είδος που δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλες αντίστοιχες αν θεωρήσουμε πως ο όρος αυτός είναι Επιστημονικός (και είναι).Γνωρίζουμε λοιπόν πάρα πολύ καλά, πως οι Εθνοταυτότητες όπως τις ξέρουμε σήμερα, είναι προϊόντα των ανακατατάξεων και των εθνοκαθάρσεων που προέκυψαν από τον 19ο αιώνα. Αυτό, δεν σημαίνει πως δεν προϋπήρχε η έννοια του Έθνους, αλλά σημαίνει πως λειτουργούσε σε τελείως διαφορετική βάση.
Είναι απόλυτα τεκμηριωμένο πως στον χώρο που σήμερα περικλείεται το Ελληνικό Κυρίαρχο Κράτος, μέχρι τότε συνυπήρχαν πολλές διαφορετικές γλώσσες και κουλτούρες. Ασφαλώς αδύνατο να αναπτυχθεί εδώ το ζήτημα σε επίπεδο ιστορικού δοκιμίου.
Όμως, το γεγονός πως τα σημερινά Βαλκάνια είναι 100% προϊόντα του 19ου αιώνα και της της πρώτης 20ετίας του 20 αιώνα, είναι αναμφισβήτητο.
Η κα Δραγώνα, δεν λεει κάτι διαφορετικό, από αυτό που η σύγχρονη τεκμηρίωση διδάσκει σε όλα τα Πανεπιστήμια του Δυτικού τουλάχιστον κόσμου.
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
Α) Πρέπει αλήθεια να επιχειρηματολογήσω για το σημείο αυτό; Υπάρχει άνθρωπος εχέφρων και με σώας τα φρένας που μπορεί να γενικεύει και να μιλάει περί ανώτερων και κατώτερων λαών;
Β) Θα το πάω πιο πέρα αυτό με τους μετανάστες.
Γιατί όσοι θεωρούν ως Αρχή και Ιδεολόγημα τον Μετανάστη και τον Πρόσφυγα ως ανεπιθύμητο (αξιωματικά)είναι πρώτα από όλα ρατσιστές με την ίδια τους τη φυλή που έχει υπάρξει μέγας παραγωγός και προσφύγων και μεταναστών προς όλο τον κόσμο. Πρέπει -πάλι- να πούμε πως και οι Έλληνες μετανάστες σε αρκετές περιόδους είχαν αποκτήσει εξαιρετικά κακό "όνομα";
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!… (σελ. 82).
Η Οθωμανική Αυτοκρατορία ασφαλώς και επέδρασε όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλες τις χώρες που κυριάρχησε. Πάντα συμβαίνει αυτό με τις αυτοκρατορίες, το ίδιο συνέβη και με τη Ρωμαϊκή, και με την Ελληνική, και αργότερα με την Βρετανική.
Τα στοιχεία που κληροδότησε τα βρίσκουμε μπροστά μας κάθε στιγμή.
Από την κουζίνα που απολαμβάνουμε καθημερινά (σας αρέσει το ιμάμ μπαϊλντί; Το..γιαουρτλού; τι θα λέγατε μετά για ένα ηδονικό κανταΐφι με παγωτό-εκτός αν προτιμάτε μπακλαβά…και μετά ένα καφεδάκι...ελληνικό, τούρκικο, κυπριακό, αράβικο...το ίδιο είναι) μέχρι την αρχιτεκτονική, τη ζωγραφική τη μουσική…οι επιρροές είναι πάμπολλες και ασφαλώς προσθέτουν στον συνολικό πλούτο μας.
Να ξεχάσουμε όσα υπέστησαν οι Έλληνες από τους Οθωμανούς; Όχι βέβαια…!!!!
Εδώ, οι Ιρανοί (Πέρσες) στα σχολικά τους βιβλία, εύλογα, διδάσκουν τα ποτάμια περσικού αίματος που πότισαν τη γη τους από τα στρατεύματα του Αλεξάνδρου…Ο οποίος, την ίδια στιγμή, ως Αυτοκράτορας, κληροδότησε και πλήθος σπουδαίων πολιτισμικών στοιχείων...
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
Δυστυχώς, δεν φταίνε μονίμως οι άλλοι. Δυστυχώς η καταστροφή του Ελληνικού ιδιώματος (της Πόλης Κράτος στην Αρχαία Ελλάδα) που στάθηκε το εφαλτήριο για την πρόοδο και τη Δημοκρατία, παρήγαγε ένα μεγάλο μέρος της μιζέριας αυτής. Και βέβαια, για κάποιες σημαίνουσες καταστροφές, όπως η Μικρασιατική, έχουμε ΚΑΙ εμείς τεράστιες και ακόμα ανομολόγητες ευθύνες.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
Η φράση «όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες κλπ…» πραγματικά δεν αντέχει καν σε συζήτηση. Από τους Άραβες και τους Κινέζους της ίδιας εποχής και τα εξαιρετικά τους επιστημονικά και τεχνικά θαύματα μέχρι την πρωτοποριακή κοινωνική δομή των Κέλτικων Φύλων η ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού είναι πάρα πολύ όμορφη και γοητευτική για να την μικραίνουμε αναδεικνύοντας έτσι μόνο την απέραντη ημιμάθειά μας.
6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
Για το ζήτημα της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας θα διαφωνήσω και εγώ με την κα Δραγώνα. Δεν συνιστά εθνικισμό η διδασκαλία της-θα έπρεπε μάλιστα κατά τη γνώμη μου (Αλλά δεν είμαι εκπαιδευτικός) να βρεθούν παιγνιώδεις και γοητευτικοί τρόποι ώστε η εξοικείωση με τη γλώσσα του Αισχύλου και του Ηράκλειτου να ξεκινά από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού. Προϋποθέτει όμως ένα ευφάνταστο πρόγραμμα και κυρίως ευφάνταστους και ελκυστικούς δασκάλους.
Για την αποσιώπηση της ύπαρξης της Εβραϊκής κοινότητας , της συνεισφοράς τους στην οικονομική και πολιτισμική ζωή της πόλης κλπ, συμφωνώ απόλυτα με την κα Δραγώνα.
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).
Δεν είναι ρατσιστική η ανησυχία για την ύπαρξη πολλών μεταναστών. Διαφωνώ και πάλι με τον ορισμό της. Οι πολλοί μεσήλικες Έλληνες που γνώρισαν μια άλλη Αθήνα και είδαν τα τελευταία χρόνια τον περιβάλλοντα χώρο τους να αλλάζει ραγδαία δεν ήσαν ρατσιστές. Απροετοίμαστοι ήσαν.
Ρατσισμός όμως είναι, και μάλιστα ακραίος και χυδαίος ο τρόπος με τον οποίο συγκεκριμένες πολιτικές δυνάμεις καλλιεργούν την ξενοφοβία και την ταύτιση του εγκλήματος αποκλειστικά με τους μετανάστες..
Ρατσισμός είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο το Ελληνικό επίσημο κράτος συμπεριφέρθηκε ως κυνικός ρατσιστής και δουλέμπορος όταν επέτρεπε την ανεξέλεγκτη είσοδο χιλιάδων εξαθλιωμένων συνανθρώπων μας από άλλες χώρες προκειμένου να τους εκμεταλλευτεί αγρίως για την περάτωση των μεγάλων έργων Υποδομών στο πλαίσιο των Α’, Β’ , και Γ’ Κ.Π.Σ. της Ε.Ε. καθώς και των Ολυμπιακών Έργων.
Πρόκειται για μια από τις πλέον μαύρες σελίδες της νεώτερης ιστορίας, με δεκάδες ξένους εργάτες νεκρούς και πάνω από 1450 βαρύτατα τραυματίες σε εργατικά ατυχήματα. Στο πλαίσιο εργασίας ανασφάλιστης, φτηνής και παράνομης. Με εργοδότη το ίδιο το κράτος και τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες.
Το πρόβλημα, εμείς το δημιουργήσαμε.
Ρατσιστές φρικτοί και κατάπτυστοι, είναι όλοι αυτοί οι «ελληνάρες» που εκφράζοντας την παραδοσιακή θρασυδειλία τους χτυπάνε το σαμάρι. Δηλαδή καλλιεργούν το μίσος κατά του οικονομικού μετανάστη (νόμιμου ή παράνομου) και του πρόσφυγα αιτητή ασύλου ( ο πρόσφυγας είναι εξ ορισμού παράνομος) αντί να αναλύουν το πρόβλημα επιστημονικά και ανθρωπολογικά.
***************************************************************************
Ο ΛΑ.Ο.Σ Λοξοκοιτάζει την Κύπρο: ΟΥΣΤ!
Εθνικισμός: Ένα ιστορικό περιθώριο που αγριεύει.
Η νεολαία του ΛΑ.Ο.Σ κατέβηκε σε διαδήλωση για να ζητήσει την απομάκρυνση της κας Δραγώνα από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας.
Με πιάνει πραγματική απελπισία όταν βλέπω τη σημαία στα χέρια αυτής της συντεταγμένης αλητείας που εσχάτως επιχειρεί να εισαχθεί και στην Κύπρο.
Πριν από λίγα χρόνια, βρεθήκαμε στην αμήχανη θέση να συνηγορούμε υπέρ της κας Ρεπούση, όχι γιατί συμφωνούσαμε σε όλα με την τότε απόπειρα αλλαγής του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού (σε πολλά είχαμε κριτική και αρνητική στάση) γιατί η χυδαιότητα των επιθέσεων που δέχτηκε από τους εθνικιστές και από κάποιους αριστερούς (;) πατριώτες (;;) ξεπερνούσε κάθε ανοχή.
Το φιλμάκι το αλίευσα στο you tube.
Ερανίζω λίγα από τα σχόλια που υπάρχουν κάτω από το φιλμάκι , έτσι για να πιστοποιηθεί για άλλη μια φορά το «επίπεδο» των «ανθρώπων» αυτών:
Ο «έλληνας ελληικός» γράφει:
δραγωνα σου ευχομαι τον πιο τρισαθλιο και επιπονο θανατο!!!!!
Ένας άλλος, με…δημιουργική φαντασία:
poutana dragona poutana dragona na pas na gamitheis me tourko poustara!!!
Και ένας τρίτος:
ΕΞΩ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ .
ΔΡΑΓΩΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
Αυτό είναι το πρόσωπο του νεοελληνικού εθνικισμού. Αυτό, ήταν πάντα το πρόσωπο του εθνικισμού: Χυδαίο, δηλητηριώδες, διχαστικό.
Ο ΛΑ.Ο.Σ νιώθοντας ανασφαλής με την άνοδο του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας ψαρεύει και πάλι στα γνώριμά του νερά, εκεί που κολυμπάνε επίσης τα παράσιτα της Χρυσής Αυγής.
Γνωρίζουμε πως το «ενδιαφέρον» του κου Καρατζαφέρη για την Κύπρο είναι πλέον στο κόκκινο.
Με το Κυπριακό να μπαίνει τον Γενάρη στην πιο κρίσιμη φάση του, με την Ελλάδα εξαιρετικά –μα εξαιρετικά!...ευάλωτη σε πιέσεις ένεκα της αδιανόητα κακής κατάστασης της οικονομίας της, με το Κυπριακό εσωτερικό μέτωπο σε επίπεδο κομμάτων τουλάχιστον να είναι ακόμα επιεικώς περίεργο, ο κος Καρατζαφέρης είναι βέβαιο πως με τον ένα ή άλλο τρόπο θα αναζητήσει τρόπους για να παίξει «ρόλο».
Ρόλο που δεν πρέπει επ’ ουδενί να βρει. Γιατί κανένας δεν τον έχει ανάγκη, γιατί το μόνο που κομίζει είναι το μίσος και η διάλυση, γιατί δεν μπορεί να υπάρξει τίποτα χειρότερο από την εισαγωγή αυτού του Ελληνικού πολιτικού υποπροϊόντος στην Κύπρο.
22 σχόλια:
Γιώργο,είδα το φιλμάκι εδώ και λίγες ώρες,μου το έστειλαν φίλοι από Ελλάδα.Απελπισία και οργή ένιωσα κι εγώ.
Πρόσφατα η Θάλεια Δραγώνα ήταν στην Κύπρο,σταλμένη από το Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας για υπηρεσιακούς λόγους.Είχαμε την ευκαιρία,όσοι πήγαμε στην εκδήλωση που οργάνωσε η Πλατφόρμα εκπ/κών με εισηγήτρια την Φραγκουδάκη να την ακούσουμε να εκφράζει τις ανησυχίες της για τον κίνδυνο αναβίωσης τέτοιων ακραίων εκδηλώσεων της ακροδεξιάς(και στην υπόλοιπη Ευρώπη).Εδώ και καιρό άρχισε με δημοσιεύματα ο πόλεμος εναντίον της,παραποιώντας ή παραθέτοντας δήθεν αποσπάσματα από βιβλίο της.Και να που δεν έμειναν εκεί.
Άλλωστε, τον τελευταίο καιρό κι άλλοι πανεπιστημιακοί έχουν μπει στο στόχαστρο του ΛΑ.Ο.Σ.
Στόχος ο εκφοβισμός και η εξόντωση.
Και όσο είναι καιρός χρειάζεται να συστρατευτούν όλες οι δημοκρατικές δυνάμεις για να υπερασπιστούν τους θεσμούς που καταστρατηγούνται.Όσο η κοινωνία παραμένει απαθής, τέτοια φαινόμενα θα πολλαπλασιάζονται συνεχώς.
Πολύ εύστοχος ο τίτλος και ο υπότιτλος στο άρθρο σου.
Συμφωνώ με τις επισημάνσεις σου.
Για τις αηδίες που μας πουλά η Δραγώνα δεν έχετε να πείτε κάτι; Όπως και για τους "αντιεξουσιαστές" που καίνε τα πάντα και μαζί και την Ελληνική σημαία γιατί δε διαμαρτύρεστε;
Εύα καλημέρα.
Είναι εξαιρετικά συγκεκριμένοι οι κύκλοι που πάσχουν από αλλεργία με τους Ακαδημαϊκούς - όταν αυτοί δεν συμπίπτουν με τις θέσεις τους.
Είναι δε χαρακτηριστικό, πως ουδέποτε καλούν σε μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με καθαρά επιστημονικό περιεχόμενο πάνω στις εκατέρωθεν απόψεις. Προτιμούν να φωνάζουν, να βρίζουν, να αποδίδουν χαρακτηρισμούς και να βλέπουν παντού προδότες.
Όπου προδότες, είναι αξιωματικά όλοι που έχουν Άλλη Άποψη.
Καλημέρα σας Πλαστήρα.
Αναφορικά με τις απόψεις της κας Δραγώνα δύο πράγματα έχω να πω:
α) ο κάθε καθηγητής, έχει το αναφαίρετο δικαίωμα στην άποψή και την επιστημονική τεκμηρίωση της άποψης αυτής. Όπως γνωρίζετε άριστα, υπάρχουν πλήθος σχολών σκέψεων τόσο στην Ιστορία όσο και στις λοιπές επιστήμες.
β) Για χατήρι σας πάντως, θα κάνω σε λίγο ένα update, με τις πτυχές των διατυπώσεων της κας Δραγώνα που θεωρήθηκαν σκάνδαλο από ορισμένους και θα επιχειρήσω κάποια σχόλια. Πάσα συζήτηση δεκτή. Αν δω όμως έστω και έναν χαρακτηρισμό που θα θεωρήσω υβριστικό το σχόλιο θα διαγραφτεί.
γ) Οι αντιεξουσιαστές δεν αναγνωρίζουν ούτε την έννοια της συντεταγμένης πολιτείας, ούτε την έννοια του Κράτους- Έθνους που συμβολικά βρίσκει έκφραση στη Σημαία. Γιατί να σεβαστούν κάτι που για εκείνους είναι η απαρχή του προβλήματος; ΄
Αν και προσωπικά διαφωνώ με αυτές τις πρακτικές, ωστόσο τις θεωρώ ήσσονος σημασίας ενώ θα καλόβλεπα μια σε βάθος συζήτηση για τις αιτίες που γεννούν αυτά τα φαινόμενα και μάλιστα πολλαπλασιαστικά, σε όλη την Ευρώπη.
Γιώργο έχεις διαβάσει ή ακούσει αυτά που λέει η κυρία αυτή για τον Ελληνισμό και την ιστορία της Ελλάδας; Προφανώς ούτε έχεις διαβάσει ούτε έχεις ακούσει γιατί τότε τουλάχιστον θα απέφευγες να αναρτήσεις αυτό το άρθρο. Φρόντισε λοιπόν να μάθεις για την κυρία αυτή και τα πιστεύω της τα οποία όχι απλά δεν ταιριάζουν σε μία επιστήμονα Ελληνίδα αλλά θα νόμιζε κανείς ότι πρόκειται για Σκοπιανή ή Τουρκάλα φανατική εθνικίστρια εάν δεν γνώριζε την ταυτότητα της. Και φυσικά ο καθένας είναι απόλυτα ελεύθερος να λέει ότι θέλει και να γράφει και να δημοσιεύει και το οποιοδήποτε βιβλίο γουστάρει αυτός, όταν όμως αυτή η κυρία διορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας για να συγγράψει βιβλία ιστορίας τα οποία θα διδαχτούν τα δικά μας παιδιά στο σχολείο, τότε η υπόθεση αλλάζει δραματικά. Όπως διώξαμε τη Γιαννάκου και τη Ρεπούση με το “βιβλίο” της έτσι θα διώξουμε και την Δραγώνα και τη Διαμαντοπούλου και όποιον άλλον προσπαθήσει να περάσει εφιαλτική ανθελληνική προπαγάνδα στα παιδιά μας παραχαράσσοντας την ιστορία του Έθνους μας. Εάν λοιπόν οι του ΛΑΟΣ είναι ακροδεξιοί φασίστες κλπ τότε και οι υποστηρικτές της Δραγώνα είναι Εφιάλτες, Δοσίλογοι, Προδότες και Γραικύλοι. Προτιμώ να είναι ακροδεξιός φασίστας λοιπόν από προδότης γιατί μισώ την προδοσία ειδικά της ίδιας της πατρίδας μου και τη θεωρώ ως το μέγιστο έγκλημα που μπορεί να διαπράξει ένας άνθρωπος. Μπορεί την προδοσία βέβαια πολλοί να αγάπησαν, τον προδότη όμως κανείς.
stelios
γιατί εσύ ρε imagine, έχεις διαβάσει ;
Πες μας ΕΝΑ βιβλιο που αγόρασες και το διάβασες και έχει διαμορφώσει άποψη. ΕΝΑ μόνο.
Τα τσίτατα δεν πιάνουν.
α) Συμφωνώ μαζί σας Πολίτη Πίττα ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει την άποψη του. Όμως ο καθένας δεν μπορεί να πλασάρει την ακραία άποψη του στα παιδιά μας μέσω του Υπουργείου Παιδείας. Αν αύριο δηλαδή διοριστεί στη θέση της κας Δραγώνα κάποιος άλλος που να λέει ότι ο Χίτλερ ήταν μέγας ανθρωπιστής θα πρέπει να τον ανεχτούμε;
β) Το θέμα των "αντιεξουσιαστών" δεν είναι καθόλου ήσσονος σημασίας, από τη στιγμή που παραλύουν και ρεζιλεύουν μια χωρα και ένα ολόκληρο Έθνος και κυρίως από τη στιγμή που υποστηρίζονται από όλα σχεδόν μεγάλα ΜΜΕ, το indymedia και τη Νέα Τάξη.
Δέν ὑπάρχει λαός εἰς τόν κόσμο ὁ ὁποῖος νά ἔχει προσφέρει τόσα εἰς τήν ἀνθρωπότητα ὅσα ὁ ἑλληνικός καί ἔχη καταπολεμηθεῖ τόσο πολύ ἀπό τόσο πολλούς λαούς, οἱ ὁποῖοι δέν προσέφεραν τίποτα εἰς αὐτήν. -Νίτσε-
Εάν σήμερα φτάσαμε στο σημείο ο Ελληνικός λαός να καταπολεμείται από τους ίδιους τους "έλληνες" ή έστω από μία μικρή μειοψηφία που ελέγχει όμως την εξουσία λόγω μεταπολιτευτικού αριστερίστικου ρεβανσισμού και κομπλεξαρισμού και προωθεί την ανθελληνική προπαγάνδα του γραικυλισμού και του οθωμανισμού που πηγάζει από τα γνωστά ξένα και εγχώρια σκοτεινά κέντρα εξουσίας της «Νέας Εποχής», τότε η ακροδεξιά, ο φασισμός και ο ρατσισμός είναι το μόνο μέσο αυτοπροστασίας και αυτοάμυνας που μας έχει απομείνει απέναντι σε αυτή τη θολοπροοδευτική λαίλαπα που για πρώτη φορά στην ιστορία βιώνει τόσο έντονα ο τόπος. -IMAGINOS-
ΥΓ1. Δεν είμαστε κατά των λαθρομεταναστών, είμαστε κατά της μαζικής εισβολής και προμελετημένου εποικισμού από εκατομμύρια λαθρομεταναστών. Η διαφορά είναι τεραστία. Δεν μπορεί μόνο η Ελλάδα σε όλο τον πλανήτη να φιλοξενήσει όλους τους πεινασμένους της Γης… Τιγκάραμε προ πολλού. Εάν στην Ελλάδα υπήρχαν 200.000 μετανάστες και αυτοί θα ζούσαν υπέροχα και εμείς όλοι οι «ιθαγενείς» θα ήμασταν απόλυτα ικανοποιημένοι από την παρουσία και προσφορά τους στη χώρα. Τόσους μπορεί να φιλοξενήσει η χώρα και κανέναν παραπάνω (και πολλούς λέω μάλιστα όταν ήδη η ανεργία καλπάζει προς το 20%). Κάθε ένας μετανάστης παραπάνω, αποτελεί πληγή για τη χώρα και βλάπτει σοβαρά και την υπόσταση και το μέλλον αυτής της χώρας. Σε μία βάρκα χωράνε δέκα, άντε να πάρεις άλλους δύο, στον τρίτο θα πάμε στον πάτο όλοι μαζί…
ΥΓ2. @Stelios το τελευταίο βιβλίο που διάβασα είναι το "Εξορία και Διακτινισμός της Αριστεράς ως μόνο μέσο Εθνικής Αυτοάμυνας και Αυτοπροστασίας" το οποίο το έχω γράψει ο ίδιος.
ΥΓ3. Η κυρία Δραγώνα να φύγει από το Παλαιό Ψυχικό και να πάει να μείνει στον Άγιο Παντελεήμονα να δούμε εάν θα συνεχίσει να λέει τα ίδια παραμύθια.
Γιώργο, όπως υπάρχουν ακραίοι ρατσιστές, έτσι υπάρχουν και ακραίοι αντιρατσιστές. Αυτοί οι τελευταίοι μπορούν να βρουν ρατσισμό και στη φράση "δεν μου αρέσουν τα ινδικά φαγητά γιατί είναι πολύ διαφορετικά από τα δικά μας".
Η κυρία Δραγώνα πάντως εμένα μου φαίνεται(από όσα ανέβασες δηλαδή, γιατί δεν τη γνωρίζω την κυρία ούτε το έργο της, εγώ έναν Δραγώνα ήξερα και αυτός ήταν έμπρος ο άνθρωπος με μεγάλο εμπορικό κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας) ως ΑΚΡΑΙΑ ΗΛΙΘΙΑ. Τόσο ηλίθια, που ακόμα και την άγνοια (π.χ. για το ρόλο, θετικό ή αρνητικό της Οθωμανικής Αυτοκρατορείας) τη βαφτίζει ρατσισμό. Κι εθνικισμό την αρνητική ψυχολογία του μέσου Έλληνα για τις περιβόητες μεγάλες δυνάμεις!!! Θα δεχόμουν ρε φίλε να την ονομάσει βλακεία, μαλακία, χαζομάρα πιο σωστά, μισή γνώση - αλλά εθνικισμός;
Εκεί όμως που γίνεσαι αίφνης χριστιανός και αναφωνείς "Κύριε Ελέησον! Αυτό το βούρλο είναι σήμερα στο Υπουργειο Παιδείας της χώρας μου;!", είναι στην τοποθέτησή της σε ότι αφορά τα αρχαία ελληνικά!!!
Ναι Γιώργο συμφωνώ με τη θέση σου περί ελληνάρων (τι λέξη κι αυτή! τι κακοποίηση της γλώσσας!!!), αλλά τι έχεις να πεις για αυτές τις κυρίες που σε λίγο θα βρίσκουν ρατσισμό στην εμμονή μας να χρησιμοποιούμε το ελληνικό αλφάβητο; Τη βλέπεις αλήθεια να είναι πολύ μακριά από αυτό το σημείο αυτή την ανεκδιήγητη κυρία;
Θα συμφωνήσω με IMAGINOS και ΔemΩΝ, αναγκαστικά...πρέπει να επιβιώσουμε έτσι δεν είναι?
Δεν μου αρέσουν οι "ελληνάρες" αλλά την ελληνική μου ταυτότητα με την ιστορία που κουβαλά δεν την αποποιούμαι με τίποτα, όπως ο Κινέζος κρατά ψηλά την Κινεζική, ο Άγγλος κι ο Τούρκος και όποιοσδήποτε άλλος την εθνική του ταυτότητα και σέβομαι όλους. Γιατί ακριβώς δεν υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες φυλές. Και κατ' επέκταση δεν είμαστε ως Έλληνες υπεράνω κανενός λαού αλλά υπεράνω είναι το εθνικό μας συμφέρον προς επιβίωση.
Και θα ήθελα να σημειώσω ότι ο γιος του Φιλίππου ο Μακεδόνας Αλέξανδρος χαρακτηρίστηκε Μέγας και έτσι αναφέρεται παντού και πάντα. "Alexander the Great". Και ήταν μόνο παιδί. Έκανε κι αυτός τα μιερά του αλλά πρόσφερε συνάμα και πολλά στα μέρη από όπου διάβηκε. Γι' αυτό και ο εύστοχος χαρακτηρισμός του ως Μέγας.
-ένας σούπερ-πολιτισμός σαν τον δικό μας δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να αφομοιώσει τόσους λαθρομετανάστες και άλλους τόσους. Εδώ αφομοίωσε τη μισή υδρόγειο, στους αλβανούς θα κολλήσει;
-Το ότι αναρωτιώμαστε αν είμαστε Έλληνες, το ότι βλέπουμε διεθνείς συνωμωσίες και ναι, το ότι φοβόμαστε την κ. Δραγώνα δείχνει δυστυχώς ότι είμαστε απλά κακέκτυπα των Ελλήνων που με τόσο πάθος υπερασπίζουμε.
-@IMAGINOS
Έβαλες το πιό εντυπωσιακό αυτογκόλ στην μπλογκόσφαιρα.
-Οι αντιεξουσιαστές που κολλούν στη συζήτηση;
Νεκρόφιλοι, νεκρολάγνοι, σκουποδοφάγοι εραστές των τάφων.
Κάποιοι εγκληματίες εκλέψανε το λείψανο του Τάσσου και τους εκάμανε το καλύτερο δώρο. Ούτε στα όνειρα τους!
Και εκεί που όλοι τους είχανε ξεχάσει, και εκεί που όλοι πια είχανε ξεράσει με τις δηλώσεις του Νικωλάκη και του Κωλοκασίδη και τους ΔΗΚΟΪΚΟΥΣ καρεκλοκαυγάδες καθώς και με τους ΕΔΕΚους παρελθοντοκολλημένους γίνανε τώρα πρωτοσέλιδα και έχουν και την συμπάθεια του κοσμάκη.
'Άλλο πράγμα όμως η συμπάθεια του κοσμάκη για το θλιβερό συμβάν και άλλο τα όρνια που ξετρύπωσαν απο τη φωλιά και τη σπηλιά και μίλησαν για όσα μίλησαν.
Και λέμε για το Λιλληκούιν μωρέ. Που το 2002 έτρεχε πόρτα πόρτα και 'έκαμε πόλεμο ιερό μην τυχόν και το ΑΚΕΛ στηρίξει τον Τάσσο και χάσει η Αριστερά την αξιοπρέπεια της!
Μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Καλές Γιορτες Πατριώτες.
Με το έμπα του Γενάρη αρχίζει ο πόλεμος ο κανονικός για τη Λύση. Που θαρθεί και θα περάσει. Και θα θάψει στον αγύριστο όλα τα φαντάσματα του Christofias Watch και των Φτωχόπουλων μια για πάντα.
Πως το είπε ο Χατζηγεωργίου το Σαββάτο στον ΑΣΤΡΑ;
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!
Εαν η Κ Δραγωνα δεν ειχε ελληνικο αλλα οποιοδηποτε αλλο ονομα , τις θεσεις που εκφραζει δεν μπορουσε καποιος να τις βρει ευκολα ρατσιστικες , ανθελληνικες (οπως και ενας Ελληνας Εθνικιστης μπορει να προβαλει αντιτουρκικες θεσεις πχ η αντιεβραικες) . Αναρωτιεμαι πραγματι. Οι θεσεις της ειναι ανιστορητες.
"
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).
"
Το δευτερο μερος του σχολειου της , δειχνει δικο της φανατισμο και μεροληψια. Υπονοει πως η ελληνικη επανασταση ηταν ιμπεριαλιστικη εθνικιστικη και "κακη" ?
Η πραγματικοτητα ειναι πως Ελληνες υπηρχαν πριν τον 19ο αιωνα , η Ελληνικη συχρονη εθνικη ταυτοτητα πηρε την συχρονη μορφη της λογω της επεδρασης των μεγαλων διδασκαλων του Διαφωτισμου και του Ελληνοτουρκικου πολεμου , και συνηθως οι πολεμοι βοηθουν στο να αναπτυχθουν πιο ισχυρα οι εθνοτικοι δεσμοι των ανθρωπων. Ιδιως οταν βγαινουν νεα κρατη στην επιφανεια.
Αρα η θεση της Δραγωνα ειναι λανθασμενη η "μιση αληθεια".
"
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
"
Διαφωνω 100%. Οποιος αξιολογει τους πολιτισμους σε ανωτερους και κατωτερους ειναι απολυτα λογικος ανθρωπος , και οποιος δεν το κανει ειναι παραλογος και ασχετος. Εκτος εαν δεν θελει να κανει αυτη την αξιολογησει για να μην προσβαλει τον πολιτισμο του. (Ο δικος μου πολιτισμος ειναι ο καλυτερος επειδη ειναι δικος μου !)
Σημειωση , αν και Ελληνας της Κυπρου δεν πιστευω πως ο δικος μας πολιτισμος ειναι καταναγκην ο καλυτερος πολιτισμος στον κοσμο.
Ισως σε συγκριση με κοινωνιες και πολιτισμους που βρισκω ανωτερες με βαση συγκεκριμα κριτηρια , να εχει και συγκεκριμενα στοιχεια οδικος μας πολιτισμος που δεν εχουν αυτες , αλλα αυτη ειναι αλλη ιστορια.
Η συγκριση ισως να μην ειναι τοσο ευκολη επειδη δεν ειμαστε απολιτιστοι. (εγω αναφερω Καναδα πχ. )
Εαν συγκρινουμε Ιραν με Κυπρο πχ , φυσικα και εχουμε ανωτερο πολιτισμο και κοινωνια. Οποιος διαφωνει , ισως το κανει για τον λογο που ανεφερα πρωτητερα η διοτι πιστευει σε διαφορετικα κριτηρια αξιολογησης.
η Κ.Δραγωνα η οποια εκφραζει θεσεις που εαν οχι ρατσιστικες , μπορουν να θεωρηθουν ρατσιστικες , μπορει να κατηγορει τους υπολοιπους για ρατσισμο αλλα πρεπει και η ιδια να κανει την αυτοκριτικη της.
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!… (σελ. 82).
Καταρχας , μπορει εγω ο Α να μην ειμαι ρατσιστης (και να με κατηγορα καποιος ως ρατσιστης για αυτο τον λογο , σημαινει πολλα για τον ιδιο. Δεν θα γραψω χαρακτηρισμος εγω ομως) Και Α) να εχω μια ανιστορητη θεση για ενα θεμα. Β) Να εχω διαφορετικη αποψη για ενα ιστορικο θεμα . (χωρις να ειναι σιγουρο πως εχω λαθος.)
Και παλι ισχυουν οσα ανεφερα στον προλογο. Γιατι αυτη η μεροληψια δεν καταλαβαινω.
Συμφωνω πως υπαρχουν τουρκικες επιρροες στον συγχρονο ελληνικο πολιτισμο αλλα διαφωνω με το εαν ειναι θετικες. Πιστευω πως ηταν αρνητικες , πρωτιστα ως προς την νοοτροπια -κουλτουρα μας χωρις να με ενδιαφερει τοσο πολυ η γλωσσα.
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
Ειναι λανθασμενη θεση , αλλα δεν δηλωνει απαραιτητα ρατσισμο. Ισως καποια ερμηνεια αυτης της θεσης αυτο να δηλωνει.
Αυτο δεν σημαινει πως σε καποιες συγκεκριμενες περιπτωσεις κατι αναλογο δεν συνεβηκε.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
Δηλωνει οντως εθνικη υπεροψια , σε συγκριση με τους αλλους λαους , και ισως καποιου ειδους μη επιθετικου ρατσισμου . Δεν ειναι και η πιο εξυπνη εκφραση. Δηλωνει ημιμαθεια.
διοτι αλλο οι προγονοι σου και αλλο πιος εισαι εσυ στην σημερινη σου κατασταση.
Αξιζει να αναφερθει πως χανει και το καποιο δικιο του καποιος ρατσιστης οπως η Κ Δραγωνα , οταν λεει κατι σωστο. Δηλαδη ενω λεει κατι σωστο , σε ξενιζει το γεγονος πως το λεει ενα ατομο που βγαζει μεροληψια και φανατισμο αλλα και καποιο ρατσισμο προς τα εξω. Πολλα φαντασματα βλεπει η Κ.Δραγωνα.
Ως προς το δευτερο μερος , ειναι σωστη θεση πως ο Συγχρονος Ελληνισμος ειναι συνεχεια του Αρχαιου Ελληνισμου , Μεσαιωνικου Ελληνισμου κτλ κτλ. Ο Συγχρονος Ελληνισμος δεν ειναι αμεση συνεχεια του αρχαιου , με μαγικο τροπο να γινεται παρακαμψη του Μεσαιωνικου Ελληνισμου πχ (ο οποιος ειναι συνεχεια του Αρχαιου).
Αρα ναι , η θεση πως ο συγχρονος ελληνισμος ειναι συνεχεια του αρχαιου Ελληνισμου μπορει να ειναι σωστη.
6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
Και παλι βλεπει φαντασματα και παλι βλεπουμε τον Ρατσισμο , μεροληψια που διακατεχει αυτο το προσωπο.
αλλο λιγο θα μας βγαλει και την διδασλαλεια της Ελληνικης γλωσσας ως ρατσιστικη. Ελεος.
Δεν ειναι ρατσιστικο που μαθαινουν οι Ελληνες αρχαια Ελληνικα ουτε που μαθαινουν οι Ιταλοι Λατινικα η Αρχαια Ελληνικα εαν το επιθυμουν.
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).
Δεν ειναι ρατσισμος να ανησυχει καποιος για την παρουσια πολλων μεταναστων στην χωρα του διοτι ειναι ενα ζητημα που τον επηρεαζει αμεσα.
Ρατσισμος ειναι να θεωρεις την ανησυχεια η σκεψη για ενα ζητημα ως απαραδεκτη (διοτι ειναι ταχατες ρατσισμος.)
Ρατσισμος ειναι επισης ενα υπαρκτο κοινωνικο φαινομενο , το βλεπουμε στις συμπεριφορες.
Το βλεπουμε και στους λογους που καποιοι συγκεκριμενοι ,(που εχουν συγκεκριμενους ρατσιστικους λογους) για να μην θελουν μεταναστες.
Εν ολιγεις , και ο Χιτλερ και ο Γκαιμπελς μπορει να εβγαζαν τους Εβραιους ρατσιστες για να δικαιολογησουν τον δικο τους ρατσισμο και τα μετρα που ηθελαν να περασουν. Αυτο ειναι απαραδεκτο ακομα και εαν καποιοι Εβραιοι της εποχης αυτης προτιμουσε να προσλαμβανει στα εργοστασια του Εβραιους πχ.
Με το να ονομαζουμε ρατσισμο οτιδηποτε δεν γουσταρουμε , ειμαστε καταρχην και οι ιδιοι φασιστες και ρατσιστες , και κατα δευτερον καταφερνουμε την ισχυροποιηση των απεναντι ρατσιστων. (της απεναντι ρατσιστικης πλευρας.)
Το να λεμε πως οι Ελληνες δεν ειναι ρατσιστες δεν ειναι ρατσισμος.
Οσο για τις αλλες θεσεις πιθανον να εμπεριεχουν σε καποιο βαθμο ρατσισμο , σε καποιο βαθμο ανησυχεια για θεματα που δεν εχουν να κανουν με ρατσισμο. Το σημαντικο δεν ειναι ακριβως το τι λεει καποιος (εκτος εαν μπορουμε να καταλαβουμε απο τα λογια του γιατι το λεει) , αλλα οι λογοι που το λεει.
Εαν ειναι διοτι υπαρχει προβλημα με την μεταναστευση και θελει να βρεθει λυση η διοτι θελει να σκοτωσει τους μαυρους , η να διωξει οσους ειναι μαυροι η Αλβανοι/Πακιστανοι και ουτω καθεξεις.
Δεν μπορουμε να αναγκασουμε ολο τον κοσμο να κανει πολιτικαλ κορρεκτ δηλωσεις , σημαντικο ειναι στην ουσια των πραγματων να μην ειναι ρατσιστης. (και καποιες μη πολιτικα σωστες δηλωσεις ειναι βαθυτατα ρατσιστικες ενω αλλες δεν μας αποκαλυπτουν ακριβως τις αποψεις αυτου που τις εκφραζει)
Τελος να σχολιασω την θεση του μπλογκ
Ρατσιστές φρικτοί και κατάπτυστοι, είναι όλοι αυτοί οι «ελληνάρες» που εκφράζοντας την παραδοσιακή θρασυδειλία τους χτυπάνε το σαμάρι. Δηλαδή καλλιεργούν το μίσος κατά του οικονομικού μετανάστη (νόμιμου ή παράνομου) και του πρόσφυγα αιτητή ασύλου ( ο πρόσφυγας είναι εξ ορισμού παράνομος) αντί να αναλύουν το πρόβλημα επιστημονικά και ανθρωπολογικά.
Εγω θα συμφωνησω πως ειναι απαραδεκτος ρατσισμος η επικεντρωση στον μεταναστη ως φταιχτη και η απαιτηση να ασκηθει βια εις βαρος του.
Απο την αλλη δεν θεωρω ρατσισμο την αποψη πως "πρεπει να μειωθουν τα ποσοστα μεταναστων που δεχομαστε απο χωρες εκτος ΕΕ , διοτι δεν χρειαζομαστε τοσους μεταναστες για την οικονομια μας"
Δικαιωμα μας το δευτερο.
Δεν ειναι ρατσισμος επισης η νομιμη απελαση εφοσον μιλαμε για νομιμη και λογικη απελαση συγκεκριμενου αριθμου μεταναστων (Ολατα λεφτα στο νομιμη), η ενα κρατος να μην δεχεται την εισοδο λαθρομεταναστων παρα μονο νομιμων μεταναστων.
Ρατσισμος ειναι να κανει τα απο πανω σε υπερβαλοντα βαθμο λογω ρατσιστικων αποψεων του πληθυσμου. Αυτο δεν νομιζω να ισχυει σε Κυπρο απο οτι βλεπω. Καποιοι σε Ελλαδα μπορει να προβαλουν ρατσιστικες θεσεις χανοντας το μετρο.
Ρατσισμος η φασισμος ειναι επισης να γινεται απο την αντιθετη. Δηλαδη να υποστηριζει καποιος πως ενας λαος (= ενα κρατος) δεν μπορει να χαραζει δικη του ανεξαρτητη μεταναστευτικη πολιτικη με βαση τα συμφεροντα του.
Φυσικα ενα κρατος μπορει να συμπεριφερθει ρατσιστικα , αλλα μπορει να χαραξει τετοια πολιτικη και χωρις ρατσισμο . Αλλα το να θετει καποια ορια δεν προνοει καταναγκην ρατσισμο.
Η θεση μου για την Κ.Δραγωνα ειναι πως παιρνει αυτες τις ρατσιστικες ,φασιστικες μεροληπτικες θεσεις και βρισκει τον ρατσισμο οχι μονο εκει που υπαρχει αλλα και εκει που δεν υπαρχει , για να περασει το δικο της.
Δηλαδη οπως ολοι οι προπαγανδιστες (και αυτοι στην αντιθετη πλευρα που χρησιμοποιουν την Κ.Δραγωνα για να κατηγορησουν και ατομα που δεν ειναι ρατσιστες οπως αυτη. Και αυτοι σκοπο εχουν να περασουν τις διεκς τους θεσεις) προσπαθει να εξισωσει οσους διαφωνουν με αυτη με τον ρατσισμο για να περασει τα δικα της.
Οι της αντιθετης πλευρας εξισωνουν οσους διαφωνουν με αυτους με την προδοσια.
Και οι δυο ειναι δυο διαφορετικες πλευρες του ιδιου νομισματος. ακολουθουν αυτη την φασιστικη μεθοδο που κανει το ασπρο μαυρο και προσβαλει οσους διαφωνουν με αυτη. (Αλλα και τους βαζει ολους σε ενα καλουπι. Αυτο του ρατσισμου ο ενας και αυτο της προδοσιας , ο αλλος.)
Κριμα .
"Θα συμφωνήσω με IMAGINOS και ΔemΩΝ, αναγκαστικά...πρέπει να επιβιώσουμε έτσι δεν είναι?
Δεν μου αρέσουν οι "ελληνάρες" αλλά την ελληνική μου ταυτότητα με την ιστορία που κουβαλά δεν την αποποιούμαι με τίποτα, όπως ο Κινέζος κρατά ψηλά την Κινεζική, ο Άγγλος κι ο Τούρκος και όποιοσδήποτε άλλος την εθνική του ταυτότητα και σέβομαι όλους. Γιατί ακριβώς δεν υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες φυλές. Και κατ' επέκταση δεν είμαστε ως Έλληνες υπεράνω κανενός λαού αλλά υπεράνω είναι το εθνικό μας συμφέρον προς επιβίωση."
Συμφωνω με ολα. Με το τελευταιο δηλωνω πως δεν ξερω για φυλες αλλα πολιτισμοι υπαρχουν ανωτεροι και κατωτεροι. Δεν θεωρω τον δικο μας πολιτισμο τον ανωτερο , θεωρω πως σε συγκριση με αυτο του Ιραν πχ ναι ειναι ανωτερο , και το Ιραν πρεπει να αλλαξει για να προοδευσει.
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του Ιράν, ενός από τους αρχαιότερους και πλουσιότερους πολιτισμούς του πλανήτη!
Ανώνυμε με τα πολλά λόγια, πρέπει να μας εξηγήσεις τι σημαίνει πολιτισμός και και ποιά τα κριτήρια με τα οποία "ιεραρχείς" τους πολιτισμούς. Έχεις κάποια επιστημονική μέθοδο υπ'όψη;
Το γαλατάκι και ύπνο πτηνό.
Γλου-γλου-γού!
"Ενδιαφέρον το παράδειγμα του Ιράν, ενός από τους αρχαιότερους και πλουσιότερους πολιτισμούς του πλανήτη!
Ανώνυμε με τα πολλά λόγια, πρέπει να μας εξηγήσεις τι σημαίνει πολιτισμός και και ποιά τα κριτήρια με τα οποία "ιεραρχείς" τους πολιτισμούς. Έχεις κάποια επιστημονική μέθοδο υπ'όψη;"
τον σημερινο πολιτισμο του Ιραν συγκρινω και οχι την πολιτιστικη κληρονομια του.
(Και το ιδιο κανω με τον σημερινο Ελληνικο πολιτισμο και πολιτισμους του εξωτερικου.)
Θα μου πεις πως η ιστορια δεν παιζει ρολο ? Πιθανον καποιο ρολο (οχι απολυτο) να παιζει.
Την μεθοδο (μου , η οποια μπορει να ειναι σε καποια σημεια λανθασμενη και σε αλλα σωστη) μπορεις να την καταλαβεις απο την συγκριση . Δεν νομιζω να διαφωνεις περι ανωτεροτητας και κατωτεροτητας πολιτισμων , καταταξη στην οποια μπορουμε να καταληψουμε μεσω την συγκριση των διαφορων πολιτισμων.
Βεβαια συχνα βγαζουμε το συμπερασμα πως και οι δυο πολιτισμοι εχουν να ζηλεψουν κατι ο ενας απο τον αλλο , και δεν μπορουμε να μιλησουμε περι ανωτερου . Αλλες βγαζουμε το συμπερασμα περι πολιτισμου ο οποιος βρισκεται χρονια πισω απο τον κοσμο.
Γενικα θα ελεγα πως η απορριψη της μεθοδου της συγκρισης των πολιτισμων δηλωνει απαξιωση της επιστημης για χαρην δικων μας ιδεοληψιων , ελειψη αντικειμενικοτητας , αγνοια , ημιμαθεια. Περηφανεια της ημιμαθειας μας.
Οταν επιχειρουμε συγκριση , βλεπουμε που ενας πολιτισμος ειναι ανωτερος , που ο αλλος ηταν κατωτερος (και απο την αναποδη.)
Εδω ομως πρεπει να γινει μια διαφοροποιησει μεταξυ γλωσσας , εθνικου προσδιορισμου και αλλων στοιχειων της κολτουρας ενος πολιτισμου.
Αν και παλι μπορουν να επιχειρηθουν συγκρισεις των γλωσσων καθε λαου . Εν τελει ενας λαος μπορει να αλλαξει πολιτισμικα , να διατηρησει κομματια απο το παρελθον του , και φυσικα την γλωσσα και την εθνοτητα του.
Ακομα και στην δικη μας περιπτωση εαν ανατρεξεις , πιθανον να το βρεις αυτο. Εχουμε κρατησει εθιμα του παρελθοντος , αλλα εχουμε ξεπερασει και εθιμα του παρελθοντος. Εχουμε βρει νεα εθιμα. Μια συγκριση συγχρονης Κυπρου με Κυπρο των πριν 100 χρονων θα ειχε ενδιαφερον. (και ναι ΔΕΝ ειναι ρατσισμος να γινει.)
Για να αναφερω ενα αλλο παραδειγμα , συγκριση Μογγολων του Γενγκις Κχαν και αλλων πολιτισμων δικης μας επιλογης.
Οι Μογγοιλοι ειχαν δημιουργησει την μεγαλυτερη αυτοκρατορια που ειχε δει ο κοσμος , οπως την δημιουργησαν , αλλα διοτι δεν ειχαν δικη τους αναπτυγμενη κολτουρα τελικα αποροφηθηκαν απο τους λαους τους οποιους κατακτησαν.
Εδω μπορει να γινει συγκριση ?
Κριμα θα ειναι για χαρην δικων μας ιδεοληψιων και ιδεολογιων (ειτε εθνικιστικες απο την μια ειτε αντιεθνικιστικες η ισως και παλι εθνικιστικες απο την αλλη, απλως το εθνος που δεν θελουμε να προσβαλουμε με την ιστορικη μελετη δεν ειναι μονο το ελληνικο) , να αποφευγουμε την συγκριση πολιτισμων ωστε να καταληξουμε σε συγκεκριμενα ιστορικα συμπερασματα.
(Το ποιντ δεν ειναι η μεθοδος αλλα να επιχειρουμε συγκριση , πολιτισμων αναμεταξυ τους , λαων , κυβερνησεων , το οτιδηποτε στοιχειο χαρακτηριζει την ανθρωποτητα και κομματια απο αυτη μπορει να συγκριθει.
Τα φυλετικα (η οποιαδηποτε αλλα )στοιχεια δεν μπορουν να συγκριθουν με ρατσιστικο τροπο βεβαια για να βγαλουμε εσφαλμενα συμπερασματα (πχ διοτι στο Ιραν κανουν πραγματα που δεν συμβαδιζουν με τον συγχρονο Κυπριακο πολιτισμο μας , οι Ιρανοι δεν πρεπει να εχουν δικαιωματα. Οπως ειπα πιο πριν οι πολιτισμοι βρισκονται διαρκως σε εξελιξη. Ποσω μαλλον οι ανθρωποι. Ειδικα αυτοι που βρισκονται σε διαφορετικο περιβαλλον.
Στο Jungle-Report αποκαλύφθηκε τελικά ότι όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί των "πατριωτών" είναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΨΕΥΔΕΙΣ:
http://jungle-report.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
Αν θέλετε, μπορείτε να το αναδημοσιεύσετε και ολόκληρο - εδώ αναδημοσιεύουν τις βρωμερές τους συκοφαντίες και τις απειλές κατά της ζωής της κυρίας Δραγώνα (και σας θέτω υπόψιν κ. Πήττα ότι φοιτητές της σχολής ΗΜΜΥ του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου που διατηρούν στρασσερικό - δηλαδή νεοναζιστικό - φόρουμ δημοσίευσαν ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ προσωπικά μου δεδομένα για να με επικηρύξουν, συνεπώς βρίσκομαι στην ίδια θέση με την κυρία Δραγώνα). Καιρός είναι να σταματήσουν οι συκοφαντίες και το ιντερνετικό λυντσάρισμα.
Ένα σύντομο ανέκδοτο...
Λαθρομετανάστης στο Ισραέλ!
Καταπληκτικό ε;
Ακόμα μιλάτε για ρατσισμούς και ηλιθιότητες; Τα πράγματα είναι πιο σοβαρά απο ποτέ...Το να μιλάει κάποιος Έλληνας για την Ελληνική Παιδεία (κοινωνική δομή-πολιτεία, επιστήμη-φιλοσοφία, τέχνη-θέατρο-μουσική κτλ.) είναι ρατσιστικό και Εθνικιστικό απο κάποιους ακαδημαϊκούς, πόσο μάλλον το να σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο. Λοιπόν αποτινάξτε απο πάνω σας όλον αυτόν τον εναπομείναντα ψεύτο-ακαδημαϊσμό (για ΟΛΟΥΣ τους εναπομείναντες Έλληνες μιλώ με την έννοια που μας δίδαξε ο Επίκουρος,ο Δήμος των Αθηναίων και πολλοί πολλοί άλλοι) και ξεκινήστε να δράτε προς το καλό όλων μας (που αποτελούμε την Ελλάδα και τον Ελληνισμό ΣΗΜΕΡΑ)για θα μας βρείτε μπροστά σας...και όχι με πληκτρολόγια...
Οι φασίστες και οι αντιπαθητικοί αντιρατσιστές είναι το ίδιο κίβδηλοι.
Όσον αφορά τις Δραγώνες και σια ψάξτε να βρείτε απο ποιούς χρηματοδοτούνται τέτοιες έρευνες και ως δια μαγείας θα φωτιστούν και οι πλέον σκοτισμένοι...
Αν κάποιος προσβλήθηκε απο όλα αυτά τότε καλώς έπραξε.
ΕΥΟΙ ΕΥΑΝ
Δημοσίευση σχολίου