Καθεδρικός ουρανοξύστης:
Το ζήτημα είχε φαινομενικά αποκοιμηθεί αλλά επιστρέφει δριμύτερο. Την επόμενη εβδομάδα σύμφωνα με όσα μαθαίνουμε ξεκινάνε οι συζητήσεις στην ειδική του Δήμου Επιτροπή. Το εξόχως ανησυχητικό και πέρα για πέρα «Κυπριακό» είναι πως υπάρχει διάχυτη η αίσθηση πως αρκετοί που μέχρι πρότινος ήταν απόλυτα (και εύλογα) αρνητικοί ξαφνικά είδαν το φως το «αληθινό» και ετοιμάζονται να συναινέσουν στην τελική απαξίωση της Παλιάς Λευκωσίας. Την ώρα που έργα ουσιαστικής και μείζονος σημασίας για την Κύπρο όπως το Μέγαρο Πολιτισμού αγκομαχούν να ξεγλιστρήσουν από τη γραφειοκρατία και την περιφρόνηση προς τον Πολιτισμό που επιδεικνύουν ορισμένοι παράγοντες, κάποιοι άλλοι, φαίνεται πως δρουν υπογείως και ισχυροποιούν τα «έτσι θέλω τους». Πολίτες της Λευκωσίας, γρηγορείτε αν δεν θέλετε να δείτε εκείνο το κομμάτι της πόλης μας που μπορεί να γίνει πραγματικό κόσμημα να χάνει τον χαρακτήρα του τελείως και από πόλος έλξης να εξελίσσεται σε εξάμβλωμα.
Έλα Μουν…στον τόπο μου!:
Χρόνια και χρόνια στον τροχό, που λέει και το τραγούδι, ολάκερη η στρατηγική για το Κυπριακό είναι στηριγμένη στην αγωνία μη και ξεφύγουμε χιλιοστό από τα ψηφίσματα του Ο.Η.Ε.
Οι συνομιλίες γίνονται υπό την Αιγίδα του.
Ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού έχει στην Κύπρο τον ειδικό του Σύμβουλο, τον κύριο Ντάουνερ τον οποίο από συστηματικά κάποιοι κύκλοι λοιδορούν και εξυβρίζουν επιδεικνύοντας τουλάχιστον Πολιτική Απρέπεια.
Γιατί, μας αρέσει δεν μας αρέσει, ο κος Ντάουνερ είναι το πρόσωπο του Ο.Η.Ε στην Κύπρο, ο φορέας του Θεσμού πάνω στον οποίο εμείς κατά τα άλλα έχουμε εναποθέσει περίπου τα πάντα.
Αδύνατο λοιπόν να κατανοήσω τις περίπου
Στο διαδίκτυο Κύριοι, ήδη κυκλοφορούν ουκ ολίγα άρθρα από έκπληκτους ανεξάρτητους πολίτες που έμειναν άναυδοι από τις αντιδράσεις.
Διαβάστε για παράδειγμα την ανάρτηση της πάντα νηφάλιας "Λεμέσιας" το ιστολόγιο της οποίας κατά την κρίση μου είναι ένα θαυμάσιο δείγμα παρέμβασης ελεύθερα σκεπτόμενου πολίτη, ανεξάρτητα από το αν συμφωνεί κανείς πάντα ή όχι μαζί της: http://lemesia.wordpress.com/
Είναι σαφές πως η επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα έχει σαν στόχο να «σπρώξει» τα πράγματα προς τα εμπρός, προς μια θετική κατάληξη των συνομιλιών. Θετική βέβαια, κατά την αντίληψη του Οργανισμού.
Τώρα…αν σε αυτό το «εμπρός» περιμένει ένας βαθύς γκρεμός ή ένα γόνιμο λιβάδι για να σπείρουμε μέλλον καλό, αυτό εξαρτάται από εμάς. Εκτός αν προτιμούμε να μείνουμε αιωνίως μετέωροι στο χείλος. Τότε, ένα είναι βέβαιο: κάποια στιγμή το έδαφος θα φύγει κάτω από τα πόδια μας και εμείς θα βρεθούμε σε ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο.
Αφήστε το διαδίκτυο ήσυχο…:
Και αναφέρομαι στα ιστολόγια, τα γνωστά blogs. Τα οποία με τον τρόπο τους και αυτά μετέχουν ως είναι φυσικό στον διάλογο για το Κυπριακό. Άλλα, νηφάλια, άλλα που θέλουν να τα βλέπουν όλα μονίμως καλά κι ονειρεμένα, αλλά που πετάνε ψηφιακά αυγά και γιαούρτια στην Κυβέρνηση και πάει λέγοντας. Η Κυβέρνηση και κυρίως οι διάφοροι εκπρόσωποι των Πολιτικών κομμάτων καλά θα έκαναν να μην ασχολούνται και κυρίως να μη θίγονται. Το διαδίκτυο , τα ιστολόγια πρέπει να είναι ελεύθερα να γράφουν ότι θέλουνε όπως το θέλουνε.
Η ποιότητα του λόγου τους είναι κρινόμενη από τους αναγνώστες τους.
Και αν σε κάποιες περιπτώσεις αυτή η ποιότητα πέφτει τόσο χαμηλά που ακυρώνει τις όποιες θέσεις, κακό δικό τους.
Κυπριακή ανακύκλωση:
Ξεφύλλιζα τις προηγούμενες ένα βιβλίο για το Κυπριακό που θεωρώ σημαντικό.
Το «Κύπρος Στα όρια του αφανισμού» του καλού (κατά τη γνώμη μου) δημοσιογράφου και συγγραφέα Σταύρου Λυγερού. Κατά τη γνώμη μου, ένας από τους οξυδερκέστερους αναλυτές του ζητήματος.
Μελετώντας το λοιπόν ξανά, σε κάποια κεφάλαια, μπορεί κάποιος εύκολα να καταλάβει σε βάθος το παιχνίδι που παίζει σε λούπα (διαρκής επανάληψη) εδώ και δεκαετίες.
Σαν μία μαγνητοταινία της οποίας τα δύο άκρα έχουν κολληθεί, κάποιος πάτησε μετά το play και έφυγε δια παντός.
Και η μαγνητοταινία παίζει, παίζει, παίζει,παίζει, παίζει, (και θα παίζει...) με ακροατήριο την κυπριακή κοινωνία η οποία πλέον έχει περιέλθει σε μια αφασική κατάσταση και λοβοτομημένη αδιαφορεί για την ίδια της την οντολογική υπόσταση.
Α! Το βιβλίο, εκδόθηκε το 1993.
Λογαριάστε λοιπόν, από τότε, πόσες «βόλτες» έχει κάνει επιπλέον η μαγνητοταινία και πόσο πιο βαθειά στην αφασία έχει περιπέσει η κοινωνία.
Ταιριάζει γάντι εδώ, μια από τις αγαπημένες μου Κυπριακές εκφράσεις (βρετανικής καταγωγής-όπως και πολλές άλλες) : «Δεν έχομεν υπόθεση κουμπάρε»...We ain’t got a case mate…
Βαλεντίνα Σαλτέ:
Όχι κύριε Υπουργέ, όχι, όχι, όχι! Η Καθηγήτρια δεν είναι μέλος της Κυβέρνησης για να μην έχει δικαίωμα να ασκήσει ως ελεύθερα σκεπτόμενη Καθηγήτρια κριτική μέσα από αρθρογραφία και μάλιστα σε περιοδική έκδοση Καθηγητών, έλεος! Και εσείς κύριε Υπουργέ έχετε δικαίωμα να αρθρογραφήσετε και να εκφράσετε τις προσωπικές απόψεις σε ζητήματα πολιτικής ενώ είστε εν ενεργεία Υπουργός, και ας έχουν οι απόψεις σας αποκλίσεις από την Κυβέρνηση. Σε άλλες χώρες της Ευρώπης κάτι τέτοια είναι απλώς αυτονόητα. Δεν έχω ιδέα για το τι έγραψε η Κυρία Σαλτέ. Και δεν θέλω καν να μάθω, δεν με ενδιαφέρει γιατί το αν έγραψε ένα ή εκατόν ένα άρθρα δεν αποτελεί κριτήριο για τίποτα. Το «πόρισμα» λοιπόν, μπορεί να είναι σεβαστό από εσάς, αλλά δεν είναι σεβαστό από κανέναν σκεπτόμενο άνθρωπο.
«"Μια ανοικτή κοινωνία είναι αυτή στην οποία οι άνθρωποί της μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα".» Δικά σας λόγια, πολύτιμα, τα οποία όταν επαναλαμβάνονται ως κενές περιεχομένου ρητορείες προκαλούν το αντίθετο αποτέλεσμα. Ρίχνουν την κοινωνία στον ύπνο τον βαθύ. Μπροστά θα πάμε μόνο με συντριπτικά χτυπήματα στην τριτοκοσμική καθυστέρηση που μας χαρακτηρίζει σε πολλά.
Τάσσος Παπαδόπουλος, Πολιτικό Μνημόσυνο:
Τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου στο Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου. Αν και θα προτιμούσα ένα ευρύτερο φάσμα ομιλητών από την Ελλάδα (οι κύριοι Αλαβάνος, Κουβέλης, και Λαφαζάνης, ήταν έντονοι υποστηρικτές του Όχι και του ιδίου του τέως Προέδρου) αλλά βέβαια ο κεντρικός ομιλητής ο κος Πέτρος Μολυβιάτης είναι πέρα για πέρα σεβαστός, υπήρξε Υπουργός Εξωτερικών, και πολύπειρος διπλωματικός. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τι θα πει, ειδικά αν μοιραστεί τις σκέψεις του μαζί μας για το άμεσο μέλλον. Αξίζει να διαβάσετε μια συνέντευξή που έδωσε στις 18 Απριλίου 2004, λίγο πριν από το δημοψήφισμα.( http://sedaridis.blogspot.com/
Η βραδιά, σύμφωνα με την πρόσκληση, θα κλείσει με ολίγον Νταλάρα.
Νταβούτογλου- Τσαβούσγλου :
Ο ένας αλωνίζει με αέρα νικητή σε όλη την Ευρώπη.
Ο άλλος, ένας σύγχρονος 40αρης, έγινε ο πρώτος Τούρκος Πρόεδρος του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Η Ιστανμπούλ είναι η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Οι μετοχές της Τουρκίας είναι στα ύψη.
Η Τουρκία πετυχαίνει τους στόχους της, εξευρωπαΐζεται εκεί που θέλει, χωρίς να ξεθωριάζει στο ελάχιστο την ταυτότητά της.
Εμείς, όπου νάναι θα ανακαλύψουμε τον τροχό, και στη συνέχεια την τασιυνόπιττα.
Μετά θα αρχίσουμε να ψαχνόμαστε, κατόπιν εορτής όπως πάντα.
ΥΓ: Τη φωτογραφία στην κορυφή την τράβηξα τον περασμένο Ιούνιο στον Κοτσιάτη, στη χωματερή. Δεν ξέρω πως ακριβώς και γιατί, λειτούργησαν κάποιοι ενδόμυχοι συνειρμοί και την διάλεξα σήμερα για το άρθρο...Δεν έχει τίτλο, βάλτε ο κάθε ένας ή κάθε μια ό,τι θέλετε.
16 σχόλια:
Τα χάλια μας τα χάλια και σωτηρίαν δεν έχομε φίλε κε Πήττα. Ευτυχώς είναι μερικοί και συ μεταξύ αυτών που συλλογάστε ελεύθερα άρα συλλογάστε καλά και ευτυχώς το κάμετε δημοσίως και παίρνουμε θάρρητα οι υπόλοιποι.
Τι να πω για οσα σχολιαζεις στο αρθρο σου; Συμφωνώ σε όλα. Τι μπορούμε να κάμουμε για τη Λευκωσία και τον καθεδρικό του Τόμμυ Βου;
Τι να κάνουμε με τους άλλους που στο τέλος θα πούνε πως ο Παπαδόπουλος φταίει και για τον κακό καιρό;
Τι να κάμουμε με τους παράλλους που δεν βλέπουν τα αδιέδοξα της πολιτικής Χριστόφια που δυστυχώς μας βγήκε ερασιτέχνης και επιμένουν στην επανένωση;
Τι να κάμουμε με τους πιο πέρα κάνουνε δήθεν αντιπολίτευση στον Χριστόφια και λένε σε όλα Οχι (τους έμεινε κουσούρι το Οχι φαίνεται) και βρίζουν και σπιλώνουν και κάνουν πολιτική μέσα από προσωπικές επιθέσεις και έχουνε μπλέξει την αντιπολίτευση στον Πρόεδρο με νοοτροπίες φασιστικές;
Τι να κάνουμε με αυτούς που από τη μία θέλουνε λύση κι ότι νάναι και τους άλλους που δεν θέλουνε λύση με κανέναν τρόπο αλλά δεν το μολογάνε;
Κοροιδία κι αηδία.
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Με τιμάει ιδιαίτερα η αναφορά στην πιρόγα και την εκλαμβάνω ως παρότρυνση για να συνεχίσω να γράφω...
Ας ελπίσουμε, ότι η επίσκεψη του Γ. Γ. του ΟΗΕ θα διεξαχθεί ομαλά και θα αναζωπυρώσει τις ελπίδες για την επανένωση.
(Η φωτογραφία με το πρόσωπο της πλαστικής κούκλας στην άμμο είναι ανατριχιαστική και πολύ συμβολική. Δυστυχώς, στην Κύπρο έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ σε ορισμένες ασχήμιες, που συχνά, τις αντιμετωπίζουμε με αφασική μοιρολατρία...)
Το ανυπόθετοι γιατί μου θυμίζει ιατρική ορολογία;
Περαστικά μας.
Dear Mr Pittas i read your articles constantly since you started writing for Politis. Ialso follow your writings at the greek tvxs. Sorry for writing in English, it’s easier for me though I am not very proud about it as you may understand.
I recognise in your writing a well balanced style which is not very popular in Cyprus something you also realise now from what I understand.
For the Cathedral in Laiki Geitonia: This should be a good lesson. All these people working for “epanaproseggisis”…where are they? Why they are absolutely invisible when it comes to matters like this one? Mayor of Nicosia definitely needs active support but I am sorry to say so it seems they don’t give a shit for aesthetics.
The Cathedral will be the death penalty of our once beautiful Palia Lefkosia.
The Cyprus Issue? I am so but so surprised for what I read here and there in blogs. No matter if some of them support the President or not. If one has the privilege of distance (sometimes it is a privilege) then its very easy to understand that the solution was given by 1974. Very sad but realistic. And our only chance is to accept partition with some exchanges.
AKEL is a great part of the Cypriot establishment. It's everywhere in Cyprus financial life, they will NEVER take any real risks for a better future. All the rest is just crap.
For the "Politiko Mnimosino". I dont care if this is a mnimosino for Tassos. From what i read the President and AKEL or Synagermos are not even invited. And even if they are they will not appear. I find this just ridiculous.
Giannis a Hungarian born Cypriot from Budapest
Καλημέρα σας.
@Πέτρο,το σχόλιο του φίλου Αγρινού, νομίζω απαντάει. Η κεντρική κουλτουρα με την οποία "λειτουργεί" η Πολιτική σε αυτόν τον τόπο είναι το ψέμμα. Όχι "κατά συνθήκην", αλλά κατά απόλυτο κανόνα.
@Λεμέσια, το ιστολόγιο σου είναι έξοχο από κάθε πλευρά και δεν μιλάω μόνο για τον πολιτικό σου λόγο που είναι νηφάλιος άρα επιτρέπει την συμφωνία ή τη διαφωνία δίκαια, αλλά για το σύνολο.
Για τις συνομιλίες, φοβαμαι πως δεν έχω καμια αισιοδοξία. Οι χειρισμοί, δεν μοιάζουν να οδηγούν σε καλό λιμάνι.
@Idiot Mouflon...μα είναι "κλινική" η περίπτωση μας και φοβάμαι ανίατη.
@Γιάννη (Βουδαπέστη) Να μια πόλη λοιπόν που θέλω κάποτε να επισκεφτώ. Γενικά οι πόλεις που σχίζονται από μεγάλα ποτάμια με ενθουσιάζουν!
Τι να πω για όσα καταγράφεις; Τίποτα καλύτερα, γιατί μάλλον θα γινω μονότονος αντίλαλος.
Υποθέτω βέβαια πως διαβάζεις μια χαρά τα ελληνικά! :-)
Το ζήτημα του Καθεδρικού, είναι σοβαρό, εξαιρετικά σοβαρό.Και σσύμφωνα με την εγκυρότατη πληροφόρηση που έχω, 'οσα έγραψα ισχύουν 100%. Διάφοροι "σύμβουλοι" που ήσαν αρνητικοί και μάλιστα με ένταση, "αλλαξοπίστησαν".
Θα γίνει τεράστια μάχη και θα πρέπει οι πολίτες και τα ιστολόγια να πάρουν θέση. Οτι νεώτερο έχω, θα το δημοσιεύσω βέβαια.
Kαι παλι συμφωνω στα περισσοτερα απο οσα λες αλλα διαφωνω σε μια (και παλι) παρα πολυ παραξενη αλλα και απαραδεκτη αποψη σου για το Κυπριακο. Και αναφερομαι στον τροπο που εκφραζεσαι για το σαιτ της Λεμεσιας.
Ως ποτε θα ασχολουμαστε με σοβαρα θεματα της πολιτικης χρησιμοποιοντας ρητορικη που εχει να κανει μονο με τις δικες μας ιδεοληψιες ;
Αλλα η Λεμεσια λεει αυτο :
Αναπόφευκτα τίθεται το ερώτημα, κατά πόσο είναι ειλικρινής η κυβέρνηση με τις δηλώσεις της, ότι δήθεν εργάζεται υπέρ της λύσης, ενώ από την άλλη εφευρίσκει εμπόδια από το πουθενά (βλέπε συνθήματα), κωλυσιεργεί, δεν παίρνει πρωτοβουλίες και προσπαθεί να κατευνάζει κάθε μα κάθε αισιοδοξία που πάει να δημιουργηθεί. Και ναι, η άφιξη του Γ. Γ. του ΟΗΕ θα έπρεπε να μας χαροποιεί. Προς τι τόση σύγχυση και απροθυμία εκ μέρους του προεδρικού;
Σοβαρα , πας καλα κοπελα μου ;
Ειτε υποστηριζεις τα Τουρκικα συμφεροντα και τον φασισμο εισβαρος των συμφεροντων των Κυπραιων , ειτε δεν εχεις πολιτικη αντιληψη και εισαι απλα φανατικη.
Μπορει να εισαι και φασιστρια.
Εγω ντρεπομαι που εχεις αυτες τις αποψεις Κυπραια ανθρωπος. Αν και οποιασδηποτε εθνικοτητας και να ησουν παλι θα ντρεπομουν. Απλως τωρα ειναι διπλη η ντροπη. Για να μην πω δεκαπλασια.
Διοτι τετοιες αποψεις δηλωνουν ειτε φασιστικες αντιληψεις του προσωπου που τις εκφραζει η αγνοια του θεματος.
Ακομα και ο Χριστοφιας δεν θελει την λυση που θελει η Τουρκια πως να το κανουμε δηλαδη. Θελει δυο κρατη οι Τουρκια και με παθος εργαζεται για τετοια λυση. Εμεις δεν το θελουμε και δεν θελουμε τετοια λυση αρα δεν μπορουμε να συμφωνησουμε. Εσυ εχεις μυαλο και λογικη για να κρινεις ; Η τουρκικη αδιαλαξια η ο Χριστοφιας ειναι ο λογος για την μη επιτευξη λυσης ;
Οταν αυτα που αποδεχεται ο Χριστοφιας ειναι απαραδεκτα και ομως οι Τουρκοι και παλι δεν δεχονται τοτε τα πραγματα ειναι απλα. Τι αλλο δηλαδη να δεχτει ο Χριστοφιας για να εισαι ευχαριστημενη εσυ ;
Και ταχατε εσυ θελεις λυση ρε κοπελα μου ;
Ζεις σε αλλο συμπαν.
Πιστευεις σοβαρα πως ετσι αποψεις μπορουν να περασουν ;
Ποσοι Ακελικοι μπορουν να πειστουν που τουτα που λες ; (Λεω Ακελικοι για να μεν αναφερω ολους τους υπολοιπους )
Εισαι μεγαλος οπαδος της διχοτομησης και των δυο κρατων εσυ ....
Ντρεπομαι και παλι.
Τωρα , για τον Μπαν κι Μουν. Οι αντιδρασεις μας πρεπει να ειναι προσεκτικες. Σιγουρα κρυβονται λογοι πισω απο την αποφαση του να ερθει. Και μπορει οι αντιδρασεις οι δικες μας να εχουν και θετικα αποτελεσματα.
Πως η πολιτικη Χριστοφια εχει βουλιαξει ειναι γνωστο σε ολους. Εαν οι αντιδρασεις γινονται γι'αυτο νομιζω πως ειναι λαθος. Στοχος μας ειναι να στειλουμε τα σωστα μηνυματα και οχι να κανουμε πολιτικο παιχνιδι. Αυτο το λεω για ολους. Και για τους Ακελικους που λενε για καλο Μπαν Κι μουν διοτι δεν θελουν να τους κατηγορουν πως απετυχαν.
Ας περιμενουμε λιγο υστερα για αυτο. Οη να τρωουμαστε μονοι μας αναμεταξυ μας.
Αρα πιστευω πως επρεπε να υπαρξει αντιδραση δικη μας , σε πιο χαμηλους τονους ομως.
Σκορπιέ,
μόλις τώρα είδα το σχόλιο σου κι επειδή είναι και λίγο αργά, σε παραπέμπω σε μια προηγούμενη ανάρτηση εδώ:
http://lemesia.wordpress.com/2010/01/04/
Δε θα σχολιάσω τις υπόλοιπες προσωπικές επιθέσεις και τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες εναντίον μου. Δεν είναι η πρώτη φορά που κατηγορείται κάποιος, για το ότι δήθεν υποστηρίζει τουρκικές θέσεις, όταν επισημαίνει τις αντιφατικές και συχνά, παράδοξες κινήσεις και αντιδράσεις της δικής μας κυβέρνησης.
Γιώργο χαίρε,
Επανήλθες βλέπω δριμύτερος. Άντε, καλή συνέχεια.
4 σύντομα σχόλια:
1) Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που έχουμε μετατρέψει το κέντρο της πόλης σε γκέτο. Αν είναι ποτέ δυνατόν!
2) Απαράδεκτες οι αντιδράσεις για την κάθοδο Μουν. Εδώ ο θεός ο ίδιος να κατεβεί εμείς θα ρωτάμε τι θέλει και ήρθε. Μπας και αλλαξοπίστησε και τα βρήκε με τους Τούρκους;
3) Απο 'χει μύγα μυγιάζεται...Αν ενοχλεί κάποιους το διαδίκτυο τότε, ίσως, να τους ενοχλεί επειδή στην πολιτική οι τακτικές και η φρασεολογία που χρησιμοποιούνται είναι οι ίδιες και χειρότερες.
Αυτό:
"Η ποιότητα του λόγου τους είναι κρινόμενη από τους αναγνώστες τους.Και αν σε κάποιες περιπτώσεις αυτή η ποιότητα πέφτει τόσο χαμηλά που ακυρώνει τις όποιες θέσεις, κακό δικό τους."
ισχύει και για τους πολιτικούς μας. Φτάνει να υπάρχουν αναγνώστες και κρίση....
4) Άψογη η φωτογραφία! Πράγματα που έλαμψαν για μια στιγμή μονάχα κι ύστερα βρέθηκαν στα σκουπίδια. Κάποιο παιδί κάποτε ονειρευόταν μαζί της. Ο χρόνος ταξιδεύει--κι εμείς υπνοβατούμε.
Ένα εξαιρετικά βιαστικό σχόλιο, ίσως καταφέρω να επανέλθω αργότερα.
@ Σκορπιέ. Όταν κάποτε μάθουμε να σεβόμαστε τους συνομιλητές μας , τότε ίσως καταφέρουμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Αλήθεια…φίλτατε…εσύ τιμάς και εκτιμάς μόνο όσους εκφράζουν απόψεις που συμφωνούν με τις δικές σου; Αντιλαμβάνομαι πως ναι.
Με την αγαπητή μου Λεμέσια δεν συμφωνώ πάντα. Έχει καμία σημασία αυτό ως προς την εκτίμηση που μπορώ να τρέφω στο πρόσωπο της συγκεκριμένης Κυρίας;
Η δική μου η αγωνία δεν είναι οι θλιβερές και πληκτικές συναθροίσεις των αιωνίως ομονοούντων αλλά οι διάλογοι ουσίας επί απόψεων που αποκλίνουν. Γιατί μόνο έτσι –ακούγοντας ο ένας τον Άλλον προσεκτικά , και επιχειρηματολογώντας- μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να δούμε (όλοι) άλλες γωνιές αντίληψης που δεν έχουμε σκεφτεί μέχρι σήμερα.
Αλλά Σκορπιέ τι να λέω; Δες το ύφος με το οποίο απευθύνεσαι στη Λεμέσια.
«Σοβαρα , πας καλα κοπελα μου ;»
Δεν μου λες Σκορπιέ, γνωριζόσαστε από παιδάκια και της απευθύνεις τον λόγο με αυτόν τον τρόπο; Παίζατε μαζί στη γειτονιά;
«ειτε δεν εχεις πολιτικη αντιληψη και εισαι απλα φανατικη.
Μπορει να εισαι και φασιστρια.»
Είτε αυτό, είτε εκείνο, ή και το άλλο.
Με εξαιρετική αγένεια που στο τέλος παράγει έναν θλιβερό ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ κολλάς στο Άλλο Πρόσωπο ετικέτες-αντί διαλεκτικού λόγου στα όσα καταθέτει ως προβληματισμούς.
Μόνο και μόνο επειδή η Λεμέσια ουδέποτε μα ουδέποτε απεύθυνε προσωπικούς χαρακτηρισμούς στον οποιονδήποτε είσαι όχι μόνο άκυρος αλλά και κατάπτυστος και οφείλεις συγνώμη.
Και καλά κάνεις και ντρέπεσαι. Αλλά για λογαριασμό σου.
Φιλε Πιττα η φωτογραφια (τα σπαει) πως τι κλπ; Με τη μηχανη την δουλεψες μετα αν δεν σου κανει κοπο δωσε λιγα στοιψεια! Tnx!
Panos
K Πιττα , οταν καποιος εκφραζει απαραδεκτες αποψεις φυσικα και ντρεπομαι για λογω του. Παραδειγματος χαρην εαν καποιος ειναι φασιστας και Ναζιστης , και αναφερει πως δεν εγιεν ποτε Ολοκαυτωμα για ταδε και ταδε λογους , φυσικα και θα του απαντησω σε αυτα τα μηκη κυματος.
Παραλληλα ομως αποφευγω ασχετους χαρακτηρισμους που δεν εχουν να κανουν με τις αποψεις του συγκεκριμενου ατομου.
Πως η Λεμεσια ειναι φασιστρια και φανατικη και εχει αγνοια ειναι απολυτως σωστο συμπερασμα απο τις αποψεις που εχει εκφρασει. Ειναι η αιτια του παραλογισμου της.
Εν προκειμενω η ουσια ειναι πως εισαι απαραδεκτος να προβαλλεις ενα σαιτ το οποιο προπαγανδιζει υπερ λυσης Δυο κρατων , θεωρει πως η Κυπρος και οχι η Τουρκια ειναι το εμποδιο της λυσης και αλλα διαφορα εντελως απαραδεκτα.
Θεωρω ως δικο μου επιχειρημα για το απαραδεκτο των αποψεων την προβολη των συγκεκριμενων αποψεων οι οποιες ολα τα πολιτικα κομματα και ολοι σχεδον οι Κυπριοι πολιτες καταδικαζουν και τις θεωρουν υβρις.
Το να ονομαζεις φασιστικες εντελως απαραδεκτες αποψεις που δεν εχουν καμια λογικη βαση ως τετοιες δεν ειναι καθολα ντροπιαστικο.
Δεν θεωρω ομως πως δεν πρεπει να εχει το δικαιωμα να της προβαλει. Πιστευω ομως πως ολοι οι υπολοιποι πρεπει να προσβαλουμε τετοιες αποψεις , οσους τις υοθετουν και να μην τις προβαλλουμε οι ιδιοι.
Επισης το αυταρχικο υφος απεναντι σε παραλογα μωρα δεν ειναι καθολου λανθασμενο. Αυτο που πρεπει να συμβει ειναι το παραλογο μωρο να συνετιστει και να κανει την αυτοκριτικη του.
Οι πολιτικες αποψεις της Λεμεσιας ειναι καθολα απαραδεκτες και ως τετοιες αντιμετωπιζονται. Προβαλλουν τον ακρο φασισμο , φανατισμο και την αγνοια του ατομου που τις εκφραζει. Διοτι το να θεωρεις πως αυτα που υποστηριζει η Τουρκια ειναι μια χαρα προτασεις , δεν εχουμε κανενα δικαιο , εμεις φταιμε που δεν επιτυγχανουμε λυση και πρεπει να υποχωρησουμε εμεις οι κακοι. Ε ναι ειναι φασισμος με διπλωματικα λογια. Και εμενα με ενδιαφερει η ουσια.
Οσο οι υπολοιποι δεν αντιδρουμε με τροπο , δεν επιχειρηματολογουμε οπως πρεπει απεναντι σε εντελως απαραδεκτες αποψεις παραλογων ατομων , πετυχαινουμε την ανοχη αυτο των παραλογων αποψεων και την αναβαθμιση τους σε κατι της λιγοτερο απο παραλογες.
Εσυ πηγαινεις ενα βημα παραπερα και της λες και μπραβο. Πιθανον να εχετε κοινες αποψεις.
Αρα Ντροπη σου εσενα για το Μπραβο και δεν βλεπω κατι το αρνητικο με το "Αισχος " το δικο μου. Η το "Εχεις τα λογικα σου κοπελα μου " .
Ηταν μια ειλικρηνης ερωτηση. Εχει τα λογικα της ; Παει καλα ;
Ντροπη της που δεν εχει τα λογικα της και υποστηριζει οτι απαραδεκτο υποστηριζει. Το οποιο δεν ειναι για ενα θεμα ιστορικης φυσεως αλλα εχει να κανει με το μελλον του Κυπριακου λαου , και με το ποια πρεπει κατα την αποψη της να ειναι τα ανθρωπινα δικαιωματα μας.
Η συντριπτικη πλειοψηφια των Κυπραιων απεναντι σε τετοιες φασιστικες απαραδεκτες αποψεις θα απαντουσε φυσικα με Θυμο.
Εγω λεω δικαιως. Δεχομαι παντως συγνωμη της Λεμεσιας προς ολους οσους εχει προσβαλει με τις αποψεις της. Η μαλλον συγνωμη διοτι θελει τους Κυπραιους να υποφερουν στο μελλον και εργαζεται για αυτο.
Η να ζητησει συγνωμη στον ιδιο της τον εαυτο διοτι ηταν παραλογη και ειχε απαραδεκτες αποψεις.
Αρα ναι , θα συνεχισω να κατακρινω ολους οσους ειναι απαραδεκτοι. Και θα το λεω μπροστα τους. Εισαι απαραδεκτος.
ΥΓ
Τελικα ο Μπαν Κι Μουν συναντησε τον Ταλατ στο λεγομενο Προεδρικο και του ειπε και Good Job. Παμε καλα...
@Skorpion...αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει αγωγή και ευπρέπεια δεν είναι δικό μου πρόβλημα πόσω μάλλον Λεμέσια που είναι απολύτως ευγενής και ιδιαίτερα σοβαρή.
Έχεις την παραμικρή ιδέα για το τι θα πει Διάλογος;
@Πάνο, η φωτογραφία τραβήχτηκε έγχρωμη με ψηφιακή Fujifilm FinePix S200EXR στα 12 megapixel φακό 50mm (normal) και την επεξεργάστηκα στο απλό αλλά εξαιρετικό picassa. Για διαφράγματα / ταχύτητες κλπ πρέπει να ανατρέξω στο αρχείο το οποίο είναι σε άλλο υπολογιστή! Αν θέλεις κάτι περισσότερο πες μου :-)
Αυτη ειναι η δικη σου εντυπωση διοτι οι αποψεις της Λεμεσιας δεν σου φαινονται για καποιο λογο απαραδεκτες.
Οταν καποιος οχι μονο λεει απαραδεκτες πελλαρες αλλα θελει να υποφερουμε τοτε πρεπει να δεχεται επιπληψη. πχ οχι απολυτως αναλογο παραδειγμα : καποιος λεει πως καλως εγινε η Τουρκικη εισβολη και καλα εκαναν και εσφαξαν οι Τουρκοι , Ελληνες διοτι οι Ελληνες απο την φυση τους ειναι κακοι , φυσικα και εγω αλλα και οι υπολοιποι πρεπει οχι μονο να διαφωνησουμε αλλα να αναρωτηθουμε ποιο ειναι το προβλημα του ατομου που εκφραζει τετοιες αποψεις.
Διαφωνω , η Λεμεσια δεν ειναι ουτε ευρεπης ουτε σοβαρη.
και η απορια μου " ποιο ειναι το προβλημα της " δεν το εγραψα με σκοπο να της κανω μονο επιπληψη αλλα αν θελεις ειναι και απορια μου.
Καλω την Λεμεσια να μας σεβαστει , να σεβαστει τα ανθρωπινα δικαιωματα αλλα να σεβαστει και τουτη την κακομοιρη την λογικη .
Επισης καλω εσενα να παψεις να προβαλεις απαραδεκτα ιστολογια με τον τροπο που το κανεις. (δηλαδη να τους λες μπραβο). Εκτος εαν συμφωνεις με τις απαραδεκτες αποψεις τους.
Αυτος πρεπει να ειναι ο λογος που ενιωσες την αναγκη να αντιδρασεις , συμφωνεις με πολλες απο τις απαραδεκτες αποψεις που εχει εκφρασει.
Προπαντων εμενα με ενδιαφερει να μαθω ποια ειναι η αιτια που οδηγει ενα ατομο στο να υποστηριζει αυτες τις αποψεις. Με βαση την λογικη θεωρω πως ειναι λογω φασιστικων πεποιθησεων του ατομου , λογω φανατισμου η λογω απλης αγνοιας.
Πιθανον να ειναι συνδιασμος των τριων.
Εαν θεωρεις το συμπερασμα μου ως ελειψη ευρεπειας μαλλον δεν εχεις την ικανοτητα να αναγνωρισεις γιατι μια αποψη ειναι οπως την περιεγραψα. Η θεωρεις πως δεν πρεπει να σχολιαζουμε και να επιπληκτουμε απαραδεκτες αποψεις.
Δυστυχως ο ανθρωπος εχει την ικανοτητα και να κατακρινει , και να κατανοησει απο που προερχεται μια αποψη. (οπως πχ το ρατσιστικο μισος. )
Εξακολοθω και να πιστευω και να τονιζω πως η Λεμεσια ΔΕΝ εχει τα λογικα της , ΔΕΝ ειναι καλα . Ειτε ειναι φασιστρια , ειτε φανατικη , ειτε λογω απλης αγνοιας. Εγω πιστευω πως ειναι συνδιασμος και των τριων.
Δημοσίευση σχολίου