Στήλη Άλατος

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Καλώς Ήρθατε στη Στήλη Άλατος. Η Στήλη, δημοσιεύεται κάθε Σάββατο, ταυτόχρονα στην Κυπριακή εφημερίδα Πολίτης και στο ελληνικό portal TVXS. Κάποιες φορές, αν το επιβάλλει η επικαιρότητα γράφω και ανεβάζω κείμενα μόνο για διαδικτυακή χρήση. Κάτω από τα άρθρα, όπως σε όλα τα ιστολόγια, υπάρχει χώρος για σχολιασμό. Moderation, δεν κάνω. Για αυτόν τον λόγο όμως είμαι αυστηρός σε σχόλια επιθετικά που δεν σέβονται την οποιαδήποτε Άλλη άποψη ή είναι επιθετικά κατά κοινωνικών και φυλετικών ομάδων. Ύβρεις και προσωπικές επιθέσεις διαγράφονται χωρίς συζήτηση.

Συντονιστείτε τώρα στους 107, 6

Κινούμενη Άμμος. Κάθε Σάββατο 6-8 μ.μ στον 107,6 ή στο : www.1076.eu Στο shoutbox, το συζητάμε ζωντανά! Από τον Bach στον Dylan και από τον Beethoven στους Beatles και τους Felice Brothers,όλα είναι Μουσική 107.6 ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Update: Κάλεσμα της Λεμεσού ενάντια στη βία-Σαλάτα Χωριάτικη


Με ένα εξαιρετικό σκεπτικό απαντά η Λεμεσός στην Αστυνομική Βία αντιτάσσοντας τον Πολιτισμό. Με μια εκδήλωση, στην οποία μετέχουν η Φωτογραφία, η Μουσική, το Θέατρο, τα Εικαστικά.
Δηλαδή, η Ανθρώπινη Δημιουργικότητα που στα μέρη μας ακόμα δυστυχώς οι πάσης φύσεως εξουσιαστές αντιμετωπίζουν με συστηματική καχυποψία και άρνηση.
Μαζί με την αφίσα που μου έστειλε ο Λεξηπένητας ήρθε και το κείμενο της πρόσκλησης προς τους Πολίτες για συμμετοχή στην εκδήλωση το οποίο και παραθέτω αυτούσιο λίγο πιο κάτω. Δυστυχώς, η Στήλη Άλατος τις ώρες της εκδήλωσης έχει εκπομπή στο ραδιόφωνο, αλλά ίσως αυτό δώσει μια ωραία ιδέα για συμμετοχή της Κινούμενης Άμμου εξ αποστάσεως μέσω ερτζιανών.

"Μια φορά τζι’ έναν τζιαιρόν είσιεν μια πολιτείαν ήσυχη που ούλλα ετζυλούσασιν καλά. Που κάτω που την τέντα του καφέ, εκαθούμαστουν παρέα τζιαι επερνούσαμεν ωραία.
Όμως μιαν ημέραν εκαταλάβαμεν ότι επεριπαίζαν μας. Πίσω που την ράσιην μας εκάμνασιν τα δικά τους. Ποιοι; Τζείνοι που εβάλαμεν εμείς τζιαμέ να μας προστατεύκουν, τζείνοι που τους πληρώνουμε εμείς κάθε μήνα που το υστέρημαν μας.
Αποφασίσαμεν ν΄αντιδράσουμεν μιαν ημέραν που δεν επήαινεν άλλο τζιαί εσηκωστήκαμεν που τον καναπέν. Είδαμεν που την τηλεόρασην, 10 αστυνομικούς να βασανίζουν με βίτσιον πολλύν δκυο συνανθρώπους μας. Οι εικόνες αθθύμισαν μας δικτατορίαν. Επεριμέναμεν να τους κάτσουν μέσα φυλακήν, τούτους τους εγκληματίες, αλλά αθωώσαν τους 3 χρόνια μετα!!! ΓΙΑΤΙ;
Γιατί τούτοι που τους ψηφίζουμεν τζιαί τους πληρώνουμεν για να μας προστατεύκουν τζιαι να μας εκπροσωπούν, δεν κάμνουν το καθήκον τους; Αντίθετα μιαν ζωην καλύφκουν το ένα σκάνδαλο μετά το άλλο. Επονηρευτήκαμεν…
Καλούμεν ούλλους τους δημοκρατικούς πολίτες να αντιδράσουν για να σηκώσει το ανάστημαν της η Δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα να νικήσουν τον σκοταδισμό τζιαι το παρασκήνιο, τες παρατυπίες, το μέσον, την «σήψην και την διαφθοράν» του συστήματος...
Ο Κύπριος Πολίτης με μιαν φωνήν, απαιτεί δικαίωσην, απαιτεί κάθαρσην, απαιτεί θεσμούς που να εμπιστεύεται τζιαι να τον υπηρετούν όπως πρέπει σε μιαν Δημοκρατίαν .
Εμείς αντιτάσσουμε τον πολιτισμό τζιαι την γιορτή στην βία της αστυνομίας, στην ψυχολογική βία των θεσμών που μας γύρισαν την πλάτη και απλά δεν μας τιμούν".
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΕΜΕΣΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΒΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ALERT.

Ες γην εναλίαν1:

Απεφάσισαν ομοθύμως και ομοφώνως ο Δημοκρατικός Συναγερμός , η ΕΔΕΚ ,και το ΕΥΡΩΚΟ στο πλαίσιο της Βουλής να ζητήσουν από την Κυβέρνηση την υποβολή ένταξης της χώρας στον Συνεταιρισμό για την Ειρήνη, στον οποίο ως γνωστόν μετέχουν όλες οι χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Πρόσφατα επίσης, σύμφωνα με μετρήσεις της Κοινής Γνώμης είχε διαφανεί πως η πλειοψηφία «γέρνει» θετικά σε αυτήν την επιλογή.


Η προσωπική μου άποψη είναι πως η Κύπρος, ακριβώς επειδή έχει πρόβλημα εισβολής και κατοχής, το οποίο πρέπει να αναδεικνύει ως τέτοιο και να μην αφήνει κενά από τα οποία ο "καλοθελητής "μπορεί να εννοήσει πως τάχα είναι ενδοκυπριακό ζήτημα, θα πρέπει να μετέχει σε όσα περισσότερα διεθνή όργανα μπορεί,και να μη λησμονά στιγμή,πως είναι αναγνωρισμένο διεθνώς κράτος χωρίς κανένα κόμπλεξ έναντι του οποιουδήποτε.
Αναρωτιέμαι…
Αν υποβάλλουμε αίτηση θα ασκήσει βέτο η Τουρκία;


Λένε πολλοί, πως ναι.
Και ξαναρωτάω ο πείσμων!
Αν ασκήσει το βέτο…ποιος θα στριμωχτεί στη γωνία και θα εκτεθεί;


Εμείς ή η κατοχική δύναμη που θα δυσχεράνει τη θέση της στο διεθνές πλαίσιο;
Και αν , λέμε αν, δεν ασκήσει βέτο η Τουρκία, τότε, μήπως παράγεται πλέον ένας εμφανής μηχανισμός ανάδειξης των τουρκικών αντιφάσεων αναφορικά με την αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας, των αεροδιαδρόμων, των λιμανιών και συνολικά όλου του πακέτου που προσδιορίζεται από τις ισότιμες σχέσεις αναγνωρισμένων κρατών;
Δεν θα μπω σε άλλη επιχειρηματολογία, για παράδειγμα την περί του οράματος για μία πλήρως αποστρατικοποιημένη Κύπρο μετά τη Λύση.


Αφ ενός τα έχουν γράψει καλύτερα από μένα άλλοι, και αφ ετέρου, να το πω με μία παροιμία, «ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγάλαμε»
Ες γην εναλίαν 2:


Δυστυχώς, στο σύστημα μας η έννοια της Κοινοβουλευτικής Πλειοψηφίας είναι θεσμικά ανίσχυρη, κάτι που νομίζω πως συχνά οδηγεί στα όρια της αναπηρίας την αντιπροσωπευτικότητα. Και αυτό, δεν το γράφω μόνο για την παρούσα κυβέρνηση αλλά και για την προηγούμενη, την επόμενη και όλες.


Βέβαια, πάσχουμε και από «κοινοβουλευτικούς άνδρες».


Και για να μην παρεξηγηθώ, οι κοινοβουλευτικές μας γυναίκες, μάλλον πιο σοβαρές είναι από τους συναδέλφους τους και κυρίως είναι συχνά πιο Πολιτικές.


Οι περισσότεροι εκ των «πολιτικών μας ανδρών» υπάρχουν μόνο ή κατά κύριο λόγο, ένεκα Κυπριακού.


Απαντήσεις ουσίας σε ζητήματα που αφορούν Παιδεία, Περιβάλλον, Θεσμούς, Υγεία, ακούω από σπανίως έως ουδέποτε.
Θεσσαλονίκη 1:


Για τρίτη εβδομάδα είναι υπό κατάληψη το κτίριο διοίκησης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου.


Αναρωτιέμαι: Ποια δημοκρατική αντίληψη μπορεί να επιτρέπει την παρεμπόδιση στην λειτουργία της Διοίκησης και την πρόσβαση των ανθρώπων που δουλεύουν εκεί;


Δεν μπορώ να καταλάβω, μα καθόλου όμως, τις διάφορες ομάδες που είτε με δίκαια είτε με άδικα αιτήματα μετατρέπονται σε μικρούς δικτατορίσκους ασκώντας έμμεση ή και άμεση βία σε τρίτους.


Κάπου τα πράγματα στην Ελλάδα, έχουν παρεξηγηθεί πάρα πολύ άσχημα και για αυτό φέρνουν απέραντη συνολική ευθύνη όλα τα πολιτικά κόμματα που προκειμένου να μαζεύουν ψήφους δεν σπάνε ποτέ τα αυγά.


Και για να είμαι σαφέστερος:


Άλλο πράγμα οι συνθήκες σε μία συνολική και πλειοψηφική εξέγερση και τελείως άλλο πράγμα η δικτατορία των μειοψηφιών που με απέραντη υπεροψία αποφασίζουν πως έχουν το απόλυτο δίκαιο σε βάρος των άλλων.


Όχι τίποτα άλλο, αλλά πια εκφυλίζονται τελείως και οι έννοιες πια.
Θεσσαλονίκη 2:


Ήταν το 390 όταν ο Θεοδόσιος Α΄ (Flavius Theodosius, γεννημένος στην Ισπανία, πέθανε στο Μιλάνο) διέταξε σε πνεύμα αγάπης και ταπεινότητας την παγίδευση και στη συνέχεια τον μαζικό φόνο περίπου 15.000 ελλήνων(τεράστιος αριθμός για τα μέτρα της εποχής) που αρνιόντουσαν να ασπαστούν τον Χριστιανισμό γιατί επιθυμούσαν να τιμούν τις παραδόσεις των προγόνων τους.


Επειδή μάλιστα υπήρχε μεγάλο ρεύμα χριστιανών που αποστατούσαν και επέστρεφαν στις αυθεντικές εθνικές παραδόσεις, εξέδωσε και το περίφημο διάταγμα «περί αποστατών» μέσα από το οποίο τους στερούσε κάθε δικαίωμα πολιτικό όπως και χρήσης της περιουσίας τους η οποία εδημεύετο.


Το χάρηκα που λέτε όταν διάβασα πως σήμερα Σάββατο στη Θεσσαλονίκη θα γίνουν εκδηλώσεις μνήμης για τους 15000, με τη συμμετοχή αρκετών Πολιτιστικών Φορέων. Η πολιτικοποίηση του Θείου, από όποια πλευρά και αν έγινε (και γίνεται ακόμα) οδηγεί μαθηματικά στην Ανθρώπινη Τραγωδία αλλά, και στην πιο οικτρή εκμετάλλευση των ανθρώπινων αναγκών.
Υπενθύμιση: Την ιστορία, πρέπει να τη διαβάζουμε από όλες τις πλευρές.
Ες γην εναλίαν 3:


Πότε θα αισθανθούμε ως Πολίτες πως οι Πολιτικές Ηγεσίες, Κυβερνητικές και μη, έχουν αντιληφθεί


Α) τη σοβαρότητα των περιβαλλοντικών προβλημάτων και της κλιματικής αλλαγής; Β) πως η Κύπρος είναι μεν νήσος, αλλά στη Γη και όχι σε άλλον γαλαξία;


Γ) πως είμαστε ήδη εδώ και κάτι χρονάκια στην Ευρωπαϊκή Ένωση;



Κοιτούσα προχθές τον Αμερικανό Πρόεδρο στη συνέντευξη τύπου μετά τη Σύνοδο Κορυφής, και είχε το 1/100000 του «ύφους» που διαθέτουν οι ντόπιοι «άρχοντες» και κουμπάροι. Οι οποίοι καμιά ώρα θα "σκάσουν" από τον στόμφο και τη σοβαροφάνεια. Προς όλους τους ηγέτες μας:


Σταματήστε αυτό το ανόητο «ο λαός».


1ον, βγάζει ασυναίσθητα μία υπερφίαλη αίσθηση «εμείς οι σπουδαίοι και εσείς το πόπολο» και,


2ον , αν δεν το έχετε πάρει είδηση, πια, σχεδόν πουθενά στην Ευρώπη οι Ηγεσίες δεν αναφέρονται στο «λαό» αλλά στους Πολίτες και στους fellow citizens ήτοι, συμπολίτες.


Είπαμε, μπανανία, αλλά, ας είναι ολίγον πιο κομψή.



Ευτυχώς υπάρχουν και χειρότερα: ήτοι η Ελλάς, συνώνυμη πλέον του χάους.
Δυστυχώς υπάρχουν και καλύτερα. Τα προσπερνούμε και τα κοροϊδεύουμε.
Και όμως! Όσα δεν φτάνει η αλεπού, πηδάει και τα φτάνει! (Αν θέλει)


ΥΓ: Σαν σήμερα, το 1968 δολοφονήθηκε ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ. Διαβάστε ένα θαυμάσιο αφιέρωμα που έκανε η κα Εύα Νεοκλέους στο ιστολόγιο της "Επισημάνσεις": http://evaneocleous.blogspot.com/

48 σχόλια:

kyriakos είπε...

Oraia ta eipes shmera.. Ef olhs ths ylhs..
Omws nomizw otii kai h kypros mia xara gorga k sta8era odeyei pros to .. Ellhniko xaos..
Telika..
NeoEllhnikh paideia isodynamei me xaos opou kai an efarmostei

Sorry gia ta greeklish ..to pc mou aparnh8ike ta ellhnika tou..

Phivos Nicolaides είπε...

Μα, πώς να μπούμε στον Συνεταιρισμό για την Ειρήνη, Γιώργο μου, αφού δεν περάσαμε ακόμη το κατώφλι του Συνεταιρσμού για την ιδεολογική γαλήνη;
Όσον αφορά το πολιτικό μας σύστημα είναι προεδρική δημοκρατία και όχι κοινοβουλευτική.
Η υπενθύμιση σου για την ηγεσία και τους πολίτες, είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμη.
Για την κατάληψη του κτιρίου της διοίκησης του ΑΠΘ τι να πει κανείς πια για τους λαϊκούς αυτούς 'αγωνιστές' που κάθε φορά, οπισθοδρομούν κυριολεκτικά τους θεσμούς και τη χώρα;
Όσο για τον Θεοδόσιο Α' (τον Μέγα) το 393 μ.Χ. κατάργησε και τους Ολυμπιακούς Αγώνες...

Μιχάλης είπε...

Ες γην εναλίαν1:

Φαντάζομαι ότι θα γνωρίζεις αγαπητέ μου Γιώργο ότι ο Συνεταιρισμός δεν είναι όργανο της Ε.Ε. αλλά του ΝΑΤΟ.
Είναι σωστό το ότι η Κύπρος δεν μετέχει αλλά δεν είδαμε κάποια αντίδραση μέχρι τώρα από την Ε.Ε. για το ότι η Κύπρος δεν μετέχει.

Η Κύπρος μετέχει σε όλα τα όργανα και θεσμούς της Ε.Ε. συμπεριλαμβανομένης και της κοινής εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής ασφαλείας (ΚΕΕΠΠΑ).

Προσωπικά περιμένω από κάποιον να μας πει ποια είναι τα οφέλη από τη συμμετοχή της Κύπρου στον ΣγΕ.

Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης πως η μη συμμετοχή μας στο ΣγΕ θα αφήσει να εννοηθεί ότι στην Κύπρο έχουμε ενδοκυπριακό πρόβλημα.

Να εντοπίσω και κάποιες αντιφάσεις;
- Το ΔΗΚΟ, η ΕΔΕΚ και το Ευρωκό μας δεν περνά μέρα που να μη μας θυμίζουν το σχέδιο Ανάν. Ως ένοχους για την έλευση του σχεδίου Ανάν μας παρουσιάζουν τους αμερικανούς, τους εγγλέζους, παράγοντες της Ε.Ε. (βλ. Φερχόιγκεν, Όλι Ρεν κλπ).
Κάποιοι (όταν έχουμε επέτειους) δεν λησμονούν να μας θυμίζουν και το ρόλο του ΝΑΤΟ τόσο κατά τα χρόνια 71-74 όσο και στο σχέδιο Ανάν αλλά και στα συνεχιζόμενα σχέδια τους για να χαρίσουν την Κύπρο στην Τουρκία.
Και αυτοί οι ίδιοι μας λένε ότι πρέπει να ενταχθούμε στο ΣγΕ που διοικείται από όλους αυτούς που θέλουν το κακό μας!!!

- Τα ίδια μας έλεγαν (οι ίδιοι) και για την ένταξη μας στην Ε.Ε. Ότι θα διασφαλίσει την ασφάλεια μας και θα εγγυηθεί μια λύση με, με, με…
Οι ίδιοι άνθρωποι καλούν σήμερα την Ε.Ε. να μην αποστεί από αυτές τις αξίες και αρχές.

- Οι ίδιοι άνθρωποι μας έλεγαν ότι με την ένταξη μας θα απομονωνόταν η Τουρκία και θα εξαναγκαζόταν να βρει λύση.

Τι θέλω να πω;
Όχι, δεν θα ταχθώ ενάντια στην Ε.Ε. όπως κάποιοι πιθανόν να αναμένουν.
Θέλω να δείξω ότι ο εξωραϊσμός και η εξιδανίκευση πραγμάτων και καταστάσεων μας οδήγησε σε αυτοαναιρέσεις πολλές φορές.

Βέτο της Τουρκίας
Τι θα γίνει στη περίπτωση που η Τουρκία προβάλει βέτο;
Θα εκτεθεί ή θα πέσουν πάνω μας λιτοί και δεμένοι για να πιέσουν εμάς να δεχθούμε όρους που θα θέσει η Τουρκία; Και αν δεν δεχθούμε ποιος θα είναι ο εκτεθειμένος;

Εδώ η Τουρκία πρόβαλε βέτο για το νέο Γ.Γ. του ΝΑΤΟ και χρειάστηκε η παρέμβαση του Ομπάμα για να ξεπεραστεί. Αυτό λέει κάτι;

Και αν το αποτέλεσμα ενός συμβιβασμού θα είναι να μην αναγνωρίσει η Τουρκία τα αεροδρόμια κλπ ή να ενταχθούμε ως ελεύθερες περιοχές, τι γίνεται;

Κινδυνολογώ; Ίσως αλλά όλα τα σενάρια είναι ανοικτά.

Από την άλλη, άντε και δεν έθεσε βέτο η Τουρκία και ενταχθήκαμε, σκέφτηκε κανένας ότι θα είμαστε σύμμαχοι με τον κατοχικό στρατό;
Ότι θα καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι και θα συζητάμε για ασφάλεια κλπ. κλπ,. με τον κατακτητή μας;
Και ποια θέση θα πάρει ο ΣγΕ για τα κατοχικά στρατεύματα;
Αν πάρει τη θέση μας, δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο εσωτερικό του οργανισμού;
Όχι, δεν με έπιασε η έγνοια για τούτο. Άλλο θέλω να πω, θα μας αφήσουν να δημιουργήσουμε κρίση στους κόλπους του Συνεταιρισμού;

Το θέμα της αποστρατικοποίησης της Κύπρου δεν είναι όραμα. Είναι στόχος.
Και από τη στιγμή που σε όλα τα κείμενα και ψηφίσματα η αποστρατικοποίηση παρουσιάζεται ως αίτημα της Κ. Δημοκρατίας, τότε είναι αντίφαση η επιδίωξη ένταξης σε ένα στρατιωτικό οργανισμό.


Αυτά ως πρώτες σκέψεις.


Ες γην εναλίαν 2:

Το σύστημα στην Κύπρο, όπως γράφει και ο Φοίβος είναι προεδρική Δημοκρατία.

Για τους κοινοβουλευτικούς άνδρες, προτιμώ να αποφύγω το σχόλιο.


Θεσσαλονίκη 1:

Συμφωνώ.


Θεσσαλονίκη 2:

Είναι καιρός να αρχίσουν να λέγονται και κάποια πράγματα, αιρετικά κατά την άποψη κάποιων.
Καιρός να λεχθούν και τα εγκλήματα που έγιναν από τους «Μεγάλους» αυτοκράτορες που δοξάζονται από την Εκκλησία και φτάνουν μέχρι το επίπεδο του ισαποστόλου.

Καιρός να μάθουμε ότι ο χριστιανισμός δεν καθιερώθηκε με την αγάπη και το σταυρό αλλά με αίμα και εγκλήματα.


Ες γην εναλίαν 3:

Μέχρι να γίνουμε πραγματικά ευρωπαίοι έχουμε πολλά ψωμιά να φάμε ακόμα…

Τhe Passenger είπε...

Η ανάλυση σου κατά τη γνώμη μου ελαχιστοποιεί τους κινδύνους ενώ δεν προσφέρει τίποτα χειροπιαστο ως προς τα ωφέλη.

Εγώ είμαι σίγουρος ότι η Τουρκία θα υποβάλει βέτο.

Οσο για το ποιός θα εκτεθεί και ποιός θα πιεστεί εγώ θα ρωτήσω κάτι πολύ πιο απλό. Από το 74 και μετά η Τουρκία έχει εκτεθεί πολλές φορές. Αρνηση εφαρμογής ψηφισμάτων του ΟΗΕ, άρνηση να μας αναγνωρίσει τώρα που είμαστε μέλος της Ευρωπαικής Ενωσης. Και τι έπαθε η Τουρκία απο την περιβόητη "έκθεση" που αναγάγουν διάφοροι σε σχεδόν μυθικό θέμα - κάτι σαν τον ερχομό του Μεσσία ένα πράμα.

Τίποτα.

Ηταν είναι και θα είναι περιφερειακή δύναμη και για τον υπόλοιπο μισό αιώνα τουλάχιστον θα διατηρήσει την στρατηγική της θέση στα γεω-πολιτικά της περιοχής.

Επομένως πιστεύω ότι θα πρέπει να επιδεικνύεται περισσότερη περίσκεψη στις επιπτώσεις μιας τέτοιας κίνησης παρά η απόρριψη τους στα πλαίσια μιας τρύπιας φιλοσοφίας που κινείται στα απλοικό και ρομαντικό μοτίβο του "good guy gets reward, bad guy gets punished"

Drapetis είπε...

Θα σχολιασω μονο ενα συστατικο της 'σαλατας', οσον αφορα τον Θεοδοσιο. Και θα παραθεσω το πιο κατω αποσπασμα απο το
http://www.oodegr.com/neopaganismos/diogmoi/ippodromos1.htm

Στην "Ιστορία του Ελληνικού έθνους" της "Εκδοτικής Αθηνών" ρητά αναφέρεται πως: «Την άνοιξη του 390 ο Θεοδόσιος δημοσίευσε ένα νόμο που τιμωρούσε με θάνατο την ομοφυλοφιλία. Βασιζόμενος στο κείμενο αυτό ο Βουθέριχος ....φυλάκισε έναν δημοφιλή ηνίοχο. Οργισμένος ο όχλος....κατακρεούργησε τον στρατηγό. Ο θυμός που κατέλαβε τον Θεοδόσιο ...ήταν τρομερός....και διέταξε να περικυκλώσει ο στρατός τον ιππόδρομο ...και να σφάξει όλους τους θεατές. Για την διαταγή μετανόησε, αλλά η ανάκλησή της έφτασε στη Θεσσαλονίκη αφού είχαν σφαγεί 7.000 πολίτες». Και βέβαια στον Ιππόδρομο πήγαιναν πολλοί Χριστιανοί, και είναι σίγουρο ότι εκεί σφαγιάσθηκαν και αυτοί. Δεν ήταν λοιπόν θρησκευτικός διωγμός, αλλά πολιτικός. Ήταν μια εποχή που η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία προσπαθούσε να έχει συμμάχους τους Γότθους και κάποια άλλα Γερμανικά φύλα, για να την πρστατεύουν στη Δύση από επιδρομές ομοφύλων τους. Και η δολοφονία τών Γερμανών αξιωματικών διετάρασσε αυτές τις σχέσεις. Ο Θεοδόσιος λοιπόν, θέλησε αφ' ενός να δείξει την ισχύ του, ώστε να γίνονται σεβαστοί οι νόμοι του, αφ' ετέρου να δείξει στους συμμάχους του Γότθους ότι οι δολοφονίες τών αξιωματικών τους τιμωρήθηκαν, κάτι που θα διατηρούσε τη συμμαχία και τη σταθερότητα τής Δυτικής αυτοκρατορίας. Καμία σχέση με διωγμούς! Καθαρά πολιτικοί λόγοι τον ώθησαν σε αυτή τη δολοφονία.'

Για την αποψη της Εκκλησιας για τον Θεοδοσιο μπορει οποιος θελει να διαβασει ολοκληρο το αρθρο.

Θα σταθω και σε κατι αλλο ομως.
Το 'σε πνεύμα αγάπης και ταπεινότητας' που φανταζομαι αναφερεις ειρωνικα, δεν εχει καμια σχεση με την σωστη παρατηρηση σου περι πολιτικοποιησης του Θειου.
Διοτι η σφαγη οντως εγινε, για πολιτικους λογους ομως. Ηταν ασχετη με την διαδοση του Χριστιανισμου.

aiolos είπε...

θα ασκήσει βέτο η Τουρκία;;;;;;;;;

θα ασκήσει βέτο η Τουρκία!!!!!!!!!!!!

θα ασκήσει βέτο η Τουρκία……….

Το ζήτημα είναι τι είδους σαλάτα επιθυμούν οι Κύπριοι, χωριάτικη ή Εσμέ - Τούρκικη πικάντικη σαλάτα;

Η πρώτη είναι εύπεπτη, υγιεινή και πάει στο Ελληνοκυπριακό ταπεραμέντο, η δεύτερη πέραν της μελιτζάνας έχει και καυτερή πιπερίτσα, ευδοκιμεί στην πράσινη γραμμή και καλλιεργείται από περιβολάρηδες που φονεύουν Σολωμούς και ενίοτε και Ισαάκ…… οι κυπριακές γαστέρες σε ποια σαλάτα αντέχουν;

Μετανάστης είπε...

Ωρέα η χωριάτικη σαλάτα και μ’ αρέσει, έτσι θα εκφράσω και γω την άποψη μου. Mόνο για τη ΣυνΕ.

Είναι γεγονός ότι η κατά καιρούς κυπριακή ηγεσία απέδειξε την ανικανότητα της να χειριστεί και να εξασφαλίσει τα συμφέροντα της πατρίδας μας.

Απόδειξη ?

Απόδειξη είναι η σημερινή μας κατάντεια. Μέσα σ’ αυτά τα λίγα χρόνια, δηλαδή 1955-2009 το μόνο που καταφέραμε είναι να μην γίνει η Κύπρος μια νέα Σμύρνη ή Κωνσταντινούπολη ή Ίμβρος και Τένεδος ή Πόντος. Η μισή Κυπρος ήδη κατέχεται από τον ΝΑΤΟικό Τουρκικό στρατό. Το μόνο χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί θα ήταν οι Τούρκοι να προχωρούσαν άλλα 40 περίπου μίλια και να κατελάμβαναν όλη τη Κύπρο.

Αν είμαστε ή όχι μέλη του ΟΗΕ, ΕΕ, Αδέσμευτοι (μήν ξεχνάτε παλιά η ηγεσία μας διάλεξε Αδέσμευτους έναντι ΝΑΤΟ ή Ανατολικό μπλοκ), Συνεταιρισμού Ειρήνης ή οποιαδήποτε άλλα κουραφέξαλα μας προσφέρουν οι λύκοι με τη προβιά αρνιού δεν σημαίνει τίποτα. Η κκελλέ μας ένν μες την βούρκαν.

Απόδειξη ?

1.) Το 74 είμασταν μέλη του ΟΗΕ (όπως και η Τουρκία), ο ΟΗΕ ψήφισε υπέρ μας, και η Τουρκία αγνόησε και καταπάτησε όλα τα ψηφίσματα του ΟΗΕ.
2.) Και η Τουρκία και η Ελλάδα ήταν μέλη του ΝΑΤΟ, και ομως και οι διο έστειλαν στρατό να αλληλοκτυπηθούν στη Κύπρο. Στο τέλος οι Κύπρος πλήρωσε τα σπασμένα.
3.) Οταν μπήκαμε στη ΕΕ νομίσαμε ότι λύσαμε τα προβλήματα μας με τη Τουρκία. Η Τουρκία προχωρεί για ένταξη στη ΕΕ χωρίς να τηρεί τους νόμους της ΕΕ.
4.) Η Αγγλία (μέλος της ΕΕ) ακόμη έχει αποικιακά στρατεύματα στη Κυπρο έναντια στο καταστατικό της ΕΕ. Πρόσφατα η ΕΕ ζήτησε να παραχωρηθούν οι Βάσεις στη ΕΕ και η Αγγλία είπε ‘όχι’.

Εκαταλάβετε γιατί τα λέω ‘κουραφέξαλα’ αυτές όλες τις συμμετοχές σε ΟΗΕ, ΕΕ, ΣυνΕ ? Διότι με το να συμμετάσχουμε ή όχι δεν είναι σίγουρο ότι θα βρούμε το δίκιο μας. Το δίκιο μας θα το βρούμε όταν αποκτήσουμε ΙΚΑΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ. Ολόκληρες χώρες Γιουγκοσλαβία, Σοβιετική Ενωση, Ιράκ Αφγανιστάν διελύθηκαν όταν πήγαν κόντρα στις μεγάλες δυνάμεις. Εμείς οι Κυπρέοι που είμαστε και πολιτικά άπειροι θα καταφέρουμε αυτό που δεν κατάφεραν οι προαναφερθήσες χώρες ?

Αυτή τη συμμετοχή στη ΣυνΕ τη παρομοιάζω όπως τη πιππίλλα που δίνουμε στο μωρό να μήν κλαίει. Ρεαλιστικά είναι πολύ δύσκολο να βρούμε δίκαια λύση τώρα διότι όλα τα λάθη του παρελθόντος βαρύνουν το μητρώο μας. Οι ικανοί ηγέτες που διεσφάλισαν τις χώρες τους, είχαν διορατικότητα, τα εσωτερικά τους κόμματα συνεργάστικαν, έλαβαν δύσκολες αποφάσεις, και έκαναν τις κατάλληλες συμμαχίες με τις κατάλληλες χώρες. Διετήρησαν σταθερή διεθνή πολιτική γραμμή για δεκαετίες. Εμείς είμαστε ένα νεοφανές κράτος με άπειρους πολιτικούς και πολιτικά ανώριμους πολίτες. Γιατί μας εκπλήσσει η κατάντεια μας, δλδ, το άλυτον του κυπριακού προβλήματος ?

Η τυπική κυπριακή ηγεσία χαρακτηρίζετε απο την κουμπαροκρατία, εγωκεντρισμό, ρουσφέτι, ‘από φαν, έφαν’ αναξιοκρατία, δημαγωγία και με βάση το σύστημα σιορολόπ. Διεκδικούμε τα πρωτεία ως μία απο τις αρχαιότερες χώρες της υφηλίου και όμως ποτέ στα τελευτέα 5,000 χρόνια γραπτής ιστορίας δεν είμαστε ανεξάρτητοι. Ακόμη και την εποχη του Τεύκρου και του Ονήσιλλου, είχαμε επτά βασίλεια που πολεμούσαν τον ένα το άλλο.

Απόφαση ?

Αν θα μπούμε στην ΣυνΕ ? Να μέν κάμουμεν τίποτε. Να τους πούμεν να πομείνουν τζιε σκεφτούμαστιν το. Διότι ότι κάμουμεν, κάμνουμεν το λάθος. Ας κάνουμε ένα λιγότερο λάθος. Τζιέ να συνάξουμεν ούλλοι τον νούν μας τζιε να σκεφτούμεν μαζί, τζιε να στείλουμεν τον Χριστόφκια να πάη να τους παίξη τον έναν έναντι τού άλλου. Τζιέ ο Χριστόφκιας να μέν πάει μόνος του τζ’ έννα του γελάσουν. Να πάσιν τζιε οι άλλοι που τα άλλα κόμματα. Ότι μας ρωτόύσιν, να τους λαλούμεν: ‘Εννα το σκεφτούμεν τζ’ έννα σας απαντήσουμε’. Οι Χιώτες πάσιν δύο-δύο, εμείς να πιέννουμεν ούλλοι μαζί. Αφού μας ήβραν μιτσιούς τζιε γελούν μας.

Anef_Oriwn είπε...

[Ενίοτε – και σε στιγμές ενός “αναχρονιστικού ευρωσκεπτικισμού”] … «Αναρωτιέμαι» … [κι Εγώ ως κοινός, στενοκέφαλος και δογματικός (παλιο)κουμπουνιστής], πολλά και διάφορα, ως ας πούμεν προβληματιζόμενος Πολίτης:

1. Αυτός ο περιβόητος οργανισμός με το sicάτο όνομα “Συνεταιρισμός για την Ειρήνη” (ω, Θεέ Άρη!), ΔΕΝ αποτελεί πρόγραμμα, παρακλάδι, παράρτημα, υποκατάστημα, (παιδί εκ σαρκός) του ΝΑΤΟ; (Για όποιον λαλεί ότι δεν είναι έτσι τα πράματα, να αναρωτηθώ γιατί στις ιστοσελίδες του ΝΑΤΟ, ο “Συνεταιρισμός” αναφέρεται ως πρόγραμμα του ΝΑΤΟ;).

2. Το ΝΑΤΟ δεν είναι ένας στρατιωτικός (και επιθετικός) οργανισμός ο οποίος είχε εμπλακεί και στα της Κύπρου (κι όχι μόνο) με αρνητικότατα αποτελέσματα και δυσμενέστατες και θλιβερότατες συνέπειες; Δεν είναι με νατοϊκά όπλα που έγινε η τουρκική εισβολή στην Κύπρο; (Και να μην ξεχνάμε και την πολύ πρόσφατη χρησιμοποίηση του από τους Αμερικάνους για επεμβάσεις στην Γιουγκοσλαβία, το Αφγανιστάν, το Ιράκ).

3. Πέραν τούτου πως το ΝΑΤΟ προάσπιζε (κατά καιρούς) τα ελληνικά συμφέροντα από την επιθετικότητα της Τουρκίας;

4. Κι από ποιους τελικά θα μας προστατεύσει ο “Συνεταιρισμός για την Ειρήνη”, αφού σ’ αυτόν θα συμμετέχουν ΟΛΕΣ οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μαζί μ’ ένα σωρό άλλες, κυρίως από το πρώην σοσιαλιστικό μπλοκ; (Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι ο “Συνεταιρισμός” αποτελεί τον προθάλαμο για τη είσοδο αυτών των χωρών στο ΝΑΤΟ. Στην ουσία ο “Συνεταιρισμός” αποτέλεσε το πρόγραμμα με το οποίο οι πρώην σοσιαλιστικές χώρες ή/και οι πρώην σοβιετικές δημοκρατίες και νεο-ανεξάρτητες χώρες θα ρυμουλκούνταν στο ΝΑΤΟ και θα ξέφευγαν από τον έλεγχο της αναπτυσσόμενης καπιταλιστικής πλέον Ρωσσίας!) [Εδώ παρατηρούμε την προφανή πλέον αντιπαράθεση και αντιπαλότητα μεταξύ του αναπτυγμένου (δυτικο)ευρωπαϊκού καπιταλισμού με τον αναπτυσσόμενο ρωσσικό καπιταλισμό].

5. Για όσους θεωρούν ότι η Κύπρος (αν δεν μπει στο “Συνεταιρισμό”) θα απομονωθεί, να διερωτηθώ κατά πόσο αυτός ο οργανισμός αποτελεί το άλφα και το ωμέγα της κοινωνικοποίησης και της διεθνοποίησης. Δεν μετρά το γεγονός ότι είμαστε μέλη των Ηνωμένων Εθνών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της ΟΝΕ, του ΟΑΣΕ;

Anef_Oriwn
Κυριακή 5/4/2009 – 9:55 μ.μ.

aiolos είπε...

Σαν προβληματισμένος πολίτης «μιας άλλης χώρας» σαν «αλλόφυλος» και κυρίως σαν «κοινωνική και φυλετική ομάδα» που αποβάλλεται με ύβρεις, από αδυναμία διαλόγου από τους άριους «Θεοδόσιους» θα ήθελα και εγώ να υποβάλω τις ταπεινές μου ερωτήσεις:

Πως η Κύπρος είναι μεν νήσος, αλλά στη Γη και όχι σε άλλον γαλαξία αυθύπαρκτος με εισβολέα που κατέχει το 40% του εδάφους της και πτύει ομόαιμους που στέλνουν τα παιδιά τους να την υπερασπιστούν;

Πως είσαστε ήδη εδώ και κάτι χρονάκια στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τα μόνα στηρίγματά σας είναι όσοι με τόση βδελυγμία περιφρονάτε;

Είπαμε, μπανανία η Μαμά σας , αλλά, ας είναι ολίγον πιο κομψή η συμπεριφορά σας.

aiolos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_0wgBHDv3UQ&feature=related

aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...

O αφελής και εγώ πίστευα ότι η Κύπρος είναι νήσος, είδα τον χάρτη και διαπίστωσα ότι η Κυπριακή Δημοκρατία δεν βρέχεται γύρω γύρω από θάλασσα συνορεύει με ξηρά από βορά πάντως στον off shore παράδεισο ………… ΔΕΝ πάσχετε πια από «κοινοβουλευτικούς άνδρες» μη ξεχνάτε ότι το τιμόνι είναι πια στα στιβαρά μπράτσα του «μεγάλου τιμονιέρη» Χριστόφια . Έτσι μπορεί να έχει «ύφος» 100.000/1 σε σχέση με τον μελαψό πρόεδρο, και οι Ποπολάροι υπήκοοί του θα πρέπει να είναι σίγουροι ότι δεν θα γίνουν σαν την αποικιακή Ελλάδα που είναι συνώνυμη του χάους.

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας, συγνώμη για την καθυστέρηση, όμως ΄γενικώς την Κυριακή αποφεύγω κάθε επαφή με το πληκτρολόγιο και την οθόνη του υπολογιστή.

Αναφορικά με τον Συνεταιρισμό, απλά κατέγραψα τους προβληματισμούς μου και σας ευχαριστώ για τα εμπεριστατωμένα σχόλια, τα οποία ωστόσο δεν στάθηκαν ικανά να μου αλλάξουν τη άποψη.Αυτό που θεωρώ ως "δυνατό σημείο" είναι το επιχείρημα του Μιχάλη στην περίπτωση που η Τουρκία συμφωνήσει, οπότε θα γίνουμε "σύμμαχοι" με τις δυνάμεις του Κατοχικού Στρατού. Είναι, ένα καλό σημείο αυτό που θίγεις Μιχάλη, ωστόσο, νομίζω πως ακόμα και έτσι, η "τρίπλα" εμάς θα οφελήσει και όχι τους Τούρκους, οι οποίοι επενδύουν στην άρνησή μας και όχι στην κατάφαση. Για να συνοψίσω, πιστεύω στην αρχή της Συμμετοχής στους διεθνείς οργανισμούς και τα διεθνή όργανα, ακριβώς γιατί είμαστε νόμιμο και αναγνωρισμένο κράτος. Διακρίνω δε στην απορριπτική επιχειρηματολογία του ΑΚΕΛ μία εμμονή και μία γλώσσα που μου φέρνει στο νου την εποχή και τις συνθήκες του Ψυχρού Πολέμου, εποχή που έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί(ελπίζω).

@Ανευ, στην πρακτική του πράγματος είναι λογικά όσα γράφεις. Παρόλαυτα συνεχίζω και θεωρώ όχι την ένταξη αλλά την υποβολή αίτησης, ως μία καλή διπλωματική τρίπλα στην Τουρκία.

Και ας μην ξεχνάμε, πως η Τουρκία,η οποια δεν μας αναγνωρίζει ως Κράτος, είναι υποψήφια προς ένταξη στην Ε.Ε., υποψηφιότητα την οποία εμείς ως Κύπρος (όπως και η Ελλάδα) στηρίζουμε ασμένως για καθαρά πολιτικούς λόγους και πάρα πολύ καλά κάνουμε.

Ειδικά πάντως για τον ΣγΕ παραθέτω ένα άρθρο του Χρήστου Ιακώβου
Διευθυντή του Κυπριακού Κέντρου Μελετών, που νομίζω βάζει τα πράγματα σε μία τελείως ορθολογική βάση:

Το τέλος του Ψυχρού Πολέμου δημιούργησε ένα νέο στρατηγικό περιβάλλον στην Ευρώπη, λόγω του κενού ασφαλείας που προκάλεσε η διάλυση του Συμφώνου της Βαρσοβίας (1991). Το ΝΑΤΟ βρέθηκε προ των αιτημάτων των μέχρι τότε αντιπάλων του είτε για συνεργασία είτε για ένταξη σε αυτό. Τα αιτήματα αυτά υπήρξαν προϊόντα της διπλής ανάγκης τού σε βάθος μετασχηματισμού των ενόπλων δυνάμεων των μετακομουνιστικών καθεστώτων και της δημιουργίας νέων μηχανισμών συλλογικής ασφαλείας. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, το ΝΑΤΟ προχώρησε σε μία χειρονομία πολιτικής αλληλεγγύης δημιουργώντας μία φόρμουλα συνεργασίας που συμπυκνώνει ό,τι μπορούσε να προσφέρει η Βορειοατλαντική Συμμαχία στα κράτη που είτε ζητούσαν να ενταχθούν σε αυτή είτε επεδίωκαν απλώς συνεργασία σε μία ευρεία γκάμα θεμάτων. Έτσι γεννήθηκε ο Συνεταιρισμός για την Ειρήνη (ΣγΕ) που παρουσιάστηκε επίσημα στην σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ τον Ιανουάριο του 1994.

Στην ουσία δεν πρόκειται για οργανισμό αλλά για πρόγραμμα που υλοποιείται μέσω διμερών συμφωνιών – μεταξύ της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας και εκάστου από τους συνεταίρους – δίδοντας τη δυνατότητα συνεργασίας σε μία πληθώρα θεμάτων, όπως η εκπαίδευση αξιωματικών, η πραγματοποίηση ασκήσεων, η ανταλλαγή πληροφοριών κά. Με άλλα λόγια, ο ΣγΕ αποτελεί το φορέα συνεργασίας του ΝΑΤΟ με τις ευρωπαϊκές χώρες σε θέματα ασφαλείας. Τα κράτη που συμμετέχουν στο ΣγΕ δεν σημαίνει ότι θα γίνουν και μέλη του ΝΑΤΟ.

Από το 1994 και εντεύθεν όλα τα Ευρωπαϊκά κράτη προσχώρησαν στο ΣγΕ (συνολικά 34 κράτη), πλην της Κύπρου. Είναι εξαιρετικά αξιοσημείωτο το ότι έχουν υπογράψει διακρατικές συμφωνίες όλα τα κράτη του πρώην Συμφώνου της Βαρσοβίας, συμπεριλαμβανομένων και των δεκαπέντε δημοκρατιών που αποτελούσαν την ΕΣΣΔ. Επιπλέον, έχουν υπογράψει συμφωνίες κράτη της ΕΕ που είναι ουδέτερα και δεν προτίθενται να ενταχθούν στο ΝΑΤΟ, όπως η Αυστρία, η Σουηδία, η Ιρλανδία και η Φιλανδία. Η Ελβετία προσχώρησε στο ΣγΕ (1996) χωρίς να είναι μέλος της ΕΕ και προτού γίνει μέλος του ΟΗΕ (2002).

Για την περίπτωση της Κύπρου, ανεξαρτήτως πολιτικών ή ιδεολογικών τοποθετήσεων, γύρω από το θέμα αυτό, είναι αναγκαία η παράθεση κάποιων τεχνοκρατικών επιχειρημάτων, για τις επιπτώσεις από τη μη συμμετοχή της Κυπριακής Δημοκρατίας στo ΣγΕ.

Αν κρίνει κανείς από την εμπειρία, μετά την πλήρη ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην ΕΕ, μπορεί να διαπιστώσει ότι η μη συμμετοχή της Κύπρου στο ΣγΕ δημιουργεί σοβαρά εμπόδια για την ισότιμη συμμετοχή της στο τομέα της ασφάλειας της ΕΕ. Αυτό αντανακλάται στις διακρίσεις που γίνονται σε βάρος της Κυπριακής Δημοκρατίας μέσα στα πλαίσια της Κοινής Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας (ΚΕΠΠΑ).

Μετά τις διευθετήσεις, μεταξύ ΕΕ και ΝΑΤΟ, η πρώτη ανεγνώρισε το ΝΑΤΟ ως θεμελιώδη παράγοντα για την ασφάλεια της Ευρώπης. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια έχει θεσμοθετηθεί η διαδικασία συνδρομής του ΝΑΤΟ προς την ΕΕ σε θέματα ασφάλειας υπό τον όρο ότι εξαιρούνται τα κράτη της Ένωσης που δεν είναι μέλη του ΝΑΤΟ ή δεν συμμετέχουν στο ΣγΕ.

Σύμφωνα με την συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ΕΕ και ΝΑΤΟ (2002- Berlin Plus), η συνδρομή της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας προς την ΕΕ στον κρίσιμο τομέα της ασφάλειας ενσωματώνει τρία στοιχεία, τα οποία επιβεβαιώνουν το επιχείρημα για τις διακρίσεις σε βάρος της Κυπριακής Δημοκρατίας στα πλαίσια της ΚΕΠΠΑ. Πρώτον, ενσωματώνει τα Συμπεράσματα της Διακήρυξης της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ στην Κοπεγχάγη (2002) σύμφωνα με τα οποία τα κράτη μη μέλη του ΝΑΤΟ καθώς επίσης και τα κράτη που δεν συμμετέχουν στο ΣγΕ δεν μπορούν να συμμετέχουν σε στρατιωτικές επιχειρήσεις της ΕΕ όταν αυτή χρησιμοποιεί υποδομή του ΝΑΤΟ. Ως εκ τούτου, η Κυπριακή Δημοκρατία στερείται της συνεισφοράς της προς τις αμυντικές δυνατότητες της ΕΕ όπως αεροδρόμια, εναέριο χώρο κά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να εξουδετερώνεται το επιχείρημα, ότι μετά την ένταξη μπορεί η Κύπρος να αποκομίσει στρατηγικά πλεονεκτήματα που απορρέουν από την γεωγραφική θέση του νησιού, ιδιαίτερα την εγγύτητα προς τη Μ. Ανατολή. Άμεσο αποτέλεσμα αυτής της πραγματικότητας είναι το γεγονός ότι αναδεικνύεται, ως εναλλακτική λύση για την ΕΕ, η στρατηγική σημασία των Βάσεων, οι οποίες δεν αποτελούν έδαφος της ΕΕ.

Δεύτερον, ενσωματώνει την απόφαση της συνόδου Κορυφής ΝΑΤΟ στην Ουάσιγκτον του Απριλίου 1999. Εκεί καθορίζονται οι διευθετήσεις για τη δυνατότητα πρόσβασης της ΕΕ στα συλλογικά μέσα που διαθέτει το ΝΑΤΟ σε ό,τι αφορά στη διεξαγωγή στρατιωτικών επιχειρήσεων. Επειδή η Κυπριακή Δημοκρατία δεν είναι μέλος του ΝΑΤΟ ή δεν συμμετέχει στο ΣγΕ αποκλείεται από τους μηχανισμούς ασφαλείας της ΕΕ που συνδέονται άμεσα με το ΝΑΤΟ.

Τέλος, ενσωματώνει την συμφωνία Ασφάλειας Πληροφοριών ΕΕ-ΝΑΤΟ (2003), σύμφωνα με την οποία αποκλείονται τα κράτη της ΕΕ που δεν είναι μέλη του ΝΑΤΟ ή δεν συμμετέχουν στο ΣγΕ. Επομένως, δεν διανέμονται σ΄ αυτές διαβαθμισμένες πληροφορίες του ΝΑΤΟ. Παρά το ότι η Κυπριακή Δημοκρατία ευρίσκεται σε ένα ευαίσθητο γεωγραφικά σημείο των συνόρων της ΕΕ, με πολλές ασύμμετρες απειλές, στερείται σημαντικών πληροφοριών σε θέματα ασφάλειας.

Συμπερασματικά, η μη συμμετοχή της Κυπριακής Δημοκρατίας στο ΣγΕ επιβάλλει περιορισμούς σε ό,τι αφορά την ισότιμη συμμετοχή της στην ΚΕΠΠΑ παρέχοντας την ευκαιρία στη Βρετανία να απολαμβάνει μονοπωλιακά και προνομιακά τα γεωστρατηγικά πλεονεκτήματα του νησιού. Με αυτόν το τρόπο οι Βρετανικές Βάσεις αποτελούν το μοναδικό καταναλωτή ασφάλειας της ΕΕ στην περιοχή της Α. Μεσογείου.

Unknown είπε...

Drapetis, τα όσα καταγράφω δεν είναι προϊόντα της φαντασίας μου, αλλά ιστορικά γεγονότα τα οποία έχει περιγράψει με λεπτομέρειες ο Δυτικός Ακαδημαϊκός κόσμος και κυρίως ο Gibbon στο έργο του για την Πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας έργο μνημειώδες που υπάρχει σε οποιαδήποτε έγκυρη ιστορική πανεπιστημιακή βιβλιογραφία.

Θα με συγχωρέσεις, αλλά το τι λέει η ΟΟΔΕ ποσώς με ενδιαφέρει, γιατί απλά είναι αδύνατον να με απασχολεί το τι λέει μία ομάδα φανατικών απολογητών. Υπάρχουν ακόμα και έγκριτοι Ορθόδοξοι Θεολόγοι που δέχονται τα πράγματα ως έχουν και δίδουν τις δικές τους ερμηνείες κλπ. Αλλά τουλάχιστον δέχονται την ιστορία.

Μιχάλης είπε...

@ politispittas

Έχω την άποψη ότι το δυνατό σημείο που έθεσα (ότι θα είμαστε σύμμαχοι με τα κατοχικά στρατεύματα) πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις σοβαρές.

Και απορώ που μερικοί βλέπουμε τρίπλες που θα μας ωφελήσουν εμάς, όταν βλέπουν τι και πόσα ανταλλάγματα πήραν οι Τούρκοι προκειμένου να συγκατανεύσουν στο διορισμό του νέου Γ.Γ. του ΝΑΤΟ. Ακόμα και συγνώμη ζήτησε ο Ράσμουσεν για την υποστήριξη του στα σχέδια του Μωάμεθ το 2005.

Επίσης, όσοι άκουσαν τον Ομπάμα να μιλά στο κοινοβούλιο της Τουρκίας, τον άκουσαν να λέει ότι αναθέτει στην Τουρκία ρόλο από το Αφγανιστάν μέχρι τη Μέση Ανατολή.

Εξακολουθούμε να μιλούμε ακόμα για τρίπλες;

Με αυτά τα δεδομένα, εξακολουθείς να πιστεύεις ότι η τρίπλα θα είναι προς όφελος μας;
Η σωφροσύνη που λέει ότι απλώνουμε το χέρι μας μέχρι εκεί που φτάνει, πού πήγε;

Ή μήπως θέλουμε να καταγάγουμε ακόμα μια ήττα επειδή αφήνουμε το συναίσθημα να κυριαρχεί της πραγματικότητας; Είναι καιρός για πανηγυρικές ήττες αυτή η περίοδος;

Αγαπητέ μου Γιώργο, θεωρώ ότι το να λες πως το ΑΚΕΛ χρησιμοποιεί γλώσσα της εποχής του ψυχρού πολέμου για το θέμα αυτό, πιστεύω ότι είναι λάθος.
Μια παροιμία λέει ότι «άμα θωρείς την κουφήν, εν γυρεύκεις την κολοσυρμαθκιάν της».

Ήταν μήπως ψυχροπολεμική η φρασεολογία του Κληρίδη και του Τ. Παπαδόπουλου όταν απαντούσαν με τον ίδιο τρόπο στο αίτημα;

Ο Άντρος Κυπριανού επέστρεψε προχθές από τις Βρυξέλες έχοντας μαζί του τη στήριξη όλων των ομάδων του κοινοβουλίου για τις θέσεις του ΑΚΕΛ.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η αναφορά του πρόεδρου του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος.

Και επειδή συνέχεια λέμε ότι πρέπει να μετέχουμε κλπ., κλπ., και κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι πυλώνας της Ε.Ε. ο ΣγΕ, μπορείς να μας πεις αν έχεις διαπιστώσει πίεση από την Ε.Ε. προς την Κύπρο για συμμετοχή στον ΣγΕ;
Αν όχι, γιατί;

aiolos είπε...

Απορίας άξιον …. Υπάρχει αστυνομική βία στην ΑΚΕΛική Κύπρο και μάλιστα βγαίνουν και αθωωτικές αποφάσεις υπέρ των αστυνομικών, λογικό δεν είναι δημαρχεύοντας στην Λεμεσό ο κος Ανδρέα Χρίστου να επαναστατήσει , ένας τόσο πλέριος επαναστάτης σαφώς θα έβλεπε αυτά τα φαινόμενα σαν αντεπαναστατικές ενέργειες της μπουρζουαζίας στην Κύπρο;

Πρότυπο Δημάρχου, αγωνιστή και κυρίως σοβαρού ιστορικού!!!!!!!!!Αλησμόνητη είναι η περισπούδαστη φράση του που είπε κατ ιδίαν στον πρώην πρέσβη της Ελλάδας στην Κύπρο Χρήστο Γ. Ζαχαράκι και αναφέρεται στο βιβλίο του (βιβλίο «Άκρως απόρρητο ειδικού χειρισμού» - Κατάθεση μνήμης και στοχασμών 1979 - 2004, έκδοση Α.Α. Λιβάνη, σελ. 343).

ΧΑΡΕΙΤΕ την :

«Ο ισχυρισμός για ύπαρξη Ελληνισμού στην Κύπρο συνιστά εσφαλμένη και αναληθή θέση. Η χρήση της ελληνικής γλώσσας από τους Ε/κυπρίους αποτελεί συμπτωματικό γεγονός, γιατί αυτή επεβλήθη από μερικές εκατοντάδες Έλληνες όταν στην Κύπρο ζούσε γηγενής πληθυσμός 500.000 ατόμων, επί των οποίων θα μπορούσαν να έχουν υπερισχύσει οι Αιγύπτιοι ή οι Φοίνικες!».


Να τον χαίρεστε.

Πάντως Κύπριοι κάτι τέτοια (αντιαστυνομικά) κάνανε και σε εμάς οι "προοδευτικοί" και σήμερα απλά δεν έχουμε.......... αστυνομία

aiolos είπε...

Και για να μη πει κάποιος ότι μιλώ ατεκμηρίωτα:

http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/politics/91079

Αυτά τα απίστευτα λέει και γίνεται Δήμαρχος; Τόσο φιλελληνισμό έχει η Λεμεσός;

Πάντως εμείς έχουμε και καλύτερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα, έχουμε εκλέξει για δημάρχους και από την συμπαθέστατη τάξη των ελαιοχρωματιστών.

proudgaros είπε...

@Αίολε, ρε κακομοίρη Αίολε δεν βαριέσαι τα ίδια και τα ίδια να λές πας παντού και τις ίδιες παρλαπίπες αραδιάζεις μονάχος ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Και ναι τι το παραξενο σε αυτο που γραφει το βιβλίο του Ζαχαράκη;Δεν θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν ερθει οι Φοίνικες; Η ιστορία έχει πολλούς τρόπους να γραφτεί και να παίξει. Με τη φράση παντως περί μη ύπαρξης ελληνισμού, διαφωνώ. Ασφαλώς και υπάρχει ελληνισμός, η Κύπρος ιστορικά πια έχει μέσα της Ελληνες, Τούρκους, Αρμένιους, Μαρωνίτες κλπ . Και είναι όλοι Κύπριοι.

Και κάτι άλλο εγωιστή ελλαδίτη.

Ο κος Χρήστου είναι εδώ και χρόνια από τους πιο αγαπητούς πολιτικούς μας, με αποδοχή πολύ πέραν του ΑΚΕΛ.

Αυτό δεν σου λεει τίποτα δηλαδή;
Αφήστε μας ήσυχους επιτέλους γιατί όποτε βάλατε το χέρι σας σπείρατε καταστροφή.

@Πολ.Πηττας-παραδόξως θα συμφωνήσω μαζί σου για τον ΣγΕ. και κυρίως με την αναλυση του κου Ιακώβου που παράθεσες.

Ειπα κιεγω να φτιαξω το μπλόγιον του Περήφανου Κυπραίου Γάρου αλλά ούτε χρονο βρήκα και μερικοί από σας τα λέτε πολύ καλά. Θα έρθει η ώρα του όμως!!!!

Λεμέσια είπε...

Αγαπητέ Πολίτη Πήττα,
συμφωνώ ότι η Κύπρος "θα πρέπει να μετέχει σε όσα περισσότερα διεθνή όργανα μπορεί,και να μη λησμονά στιγμή,πως είναι αναγνωρισμένο διεθνώς κράτος χωρίς κανένα κόμπλεξ έναντι του οποιουδήποτε."

Ακόμη ένα έυστοχο σημείο του κειμένου που αναφέρεται στον αμφιλεγόμενο στόχο της αποστρατικοποίησης της Κύπρου (ενώ στην ουσία προωθείται ο αφοπλισμός των Κυπρίων με τους υπόλοιπους ξένους στρατούς να παραμένουν...) και χρησιμοποιείται ως άλλοθι για τη μη ένταξη στο Συνεταιρισμό για την Ειρήνη, είναι:
«ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγάλαμε»

Εκτεταμένες αναρτήσεις και συζητήσεις για το θέμα, μπορεί να διαβάσει κανείς επίσης, εδώ:
http://lemesia.wordpress.com/2009/02/22/

Απ' ότι φαίνεται θα συνεχίσει να απασχολεί την επικαιρότητα ο ΣγΕ, αν και η μεγάλη πλειοψηφία των Κυπρίων είναι υπέρ της ένταξης της Κύπρου σε αυτό το θεσμό. Τα ψυχροπολεμικά αντεπιχειρήματα δεν καταφέρνουν να πείσουν, γιατί βασίζονται απλά σε συναισθηματικές αντινατοϊκές τάσεις που καμία σχέση δεν έχουν με την αμυντική ασφάλεια της Κύπρου και της Ευρώπης στη παγκόσμια διαμόρφωση της νέας τάξης πραγμάτων. Η αποχή θα σήμαινε και αποχή από τις αποφάσεις, οι οποίες θα λαμβάνονται ερήμην μας. Αυτός είναι ο λόγος που η μεγάλη πλειονότητα των ευρωπαϊκών κρατών έχει ήδη ενταχθεί χωρίς να φοβούνται ή να δειλιάζουν να συμμετέχουν, εκπροσωπώντας πάντα τις θέσεις τους.

aiolos είπε...

O Aίολος μιλά πράγματι παντού, μιλά με θάρρος και κυρίως μέσα στην "φωλιά του θεριού", οι θέσεις του ενοχλούν το αντιλαμβάνεται και ο ίδιος, ο τρόπος που αποχωρεί είναι πολύ συγκεκριμένος, όταν οι συνομιλητές του δεν μπορούν πια να τον συνδιαλεχτούν και ο μόνος τρόπος και το μόνο επιχείρημα που έχουν είναι οι βρισιές, σιωπηρά και χωρίς κακίες τους κατανοεί και τους αποχαιρετά, ξέρω ότι θέλετε ύπνωση και σιωπή νεκροταφείου στα μπλοκ σας, ομοφωνία των σοσιαλιστικών εκλογών είναι η λογική σας, τον αντίλογο τον μισείτε και σας τρομάζει, αυτή πάντα ήταν η λογική και πρακτική των "προοδευτικών"......... "φωνή βοόντως" στην σοσιαλιστική σας μοναχικότητα, διότι «μονάχους μονάχους» δεν είμαι εγώ αλλά εσείς, στα μπλοκ σας είστε πλειοψηφία παγκοσμίως στα παλαιότερα των υποδημάτων τους σας έχουν γραμμένους οι λαοί.

Περιδιαβαίνω λοιπόν τα «προοδευτικά» μποκ με το φανάρι του Διογένη και ο λόγος είναι να εμπεδώσω ότι δεν κάνω λάθος στις σημερινές επίλογές μου, και το δυστύχημα είναι ότι δεν πέφτω έξω, το προσωπείο της δημοκρατίας δεν αντέχει παρά μερικά ποστ, έτσι λοιπόν φίλτατε proudgaros είναι μαθηματικά βέβαιο ποια θα έχει η σημερινή μου παρουσία, υπομονή σύντομα θα είστε πάλι χωρίς τα ενοχλητικά σχόλια του «κακομοίρη Αίολου» (ο οποίος αποδεικνύει αν μη τι άλλο ότι φορά παντελόνια) και τότε αυτάρεσκα αυτοθαυμάζεστε για την «μοναδικότητα» των απόψεών σας. Προς το παρόν οι «παρλαπίπες» μου σας χαλούν αυτή την αυταπάτη……… υπεμονή αγαπητέ μου!!!!!!!

aiolos είπε...

Είμαι απόλυτα βέβαιος αγαπητέ proudgaros ότι όπου και αν βρεις ποστ μου θα τα διαβάσεις, εγώ ξέρω τον λόγο εσύ δεν θες να τον παραδεχτείς, όπως βέβαιο είναι ότι σύσσωμη η ΑΚΕΛική παρέα με βρίζει με τα την αποχώρησή μου από το μπλοκ. Και αυτό λογικό είναι. Το ζήτημα φίλε μου είναι να μη μπορούν να σε ξεχάσουν………..

tsimpouri είπε...

@Aiolos
εξαρτάται γιατί σε θυμάται κάποιος.
Η ανθρωπότητα δεν ξεχνά τον Χίτλερ για τα εγκλήματά του!
Και μην επαίρεστε περί τούτου!
Απλά σας α γ ν ο ο ύ ν

aiolos είπε...

{ Ο/Η tsimpouri είπε:
εξαρτάται γιατί σε θυμάται κάποιος.
Η ανθρωπότητα δεν ξεχνά τον Χίτλερ για τα εγκλήματά του!
Και μην επαίρεστε περί τούτου!
Απλά σας α γ ν ο ο ύ ν}

Πραγματικά ενδιαφέρουσα άποψη, εσύ γιατί δεν με αγνόησες και με διάβασες; Με διάβασες μετά βδελυγμίας; Και μετά αγανακτήσεως μου απάντησες;

Εσύ δηλαδή όταν βλέπεις το ποστ του αίολου σου φέρνει στην μνήμη σου το Ολοκαυτωμα και το Αουσβιτς;

Εσείς οι Κύπριοι τι γνωρίζεται περί Χίτλερ και ανατριχιάζεται πχ εμένα ο πατέρας μου και ο αδελφός του ήταν όμηροι σε γερμανικό στρατόπεδο στην κατοχή και δούλευαν σαν "δούλοι" στην γερμανική βιομηχανία, παρ όλα αυτά ο πατέρας μου ποτέ δεν μίλησε αρνητικά για τους γερμανούς. (και εσύ μπροστά του είσαι δεξιός)

Σκέφτηκες ποτέ σου πως οι επώμενες γενιές Κυπρίων πως θα θυμούνται τον Χριστόφια και πως τον Γρίβα;

Μήπως όπως οι Έλληνες σκέφτονται τον Κωλέτη και τον Καραισκάκη;

Προσπάθησε σε παρακαλώ να με αγνοήσεις (από αδυναμία απάντησης).

aiolos είπε...

Πολύ όμορφη φωτογραφία (αυτή με το παιδάκι που το ψάχνει οι αστυνομικός χα χα χα χα) θα ήθελα να σας βάλω κάτι που συνέβαινε στην ΕΣΣΔ όταν εξωντονώντουσαν οι Κουλάκοι από το Σταλινικό καθεστώς (αλήθεια ξέρουν οι σοσιαλιστές της Κύπρου τι ήταν οι κουλάκοι;)

http://igaiolos.blogspot.com/2008/11/blog-post_29.html

Δέστε την φωτογραφία που έχω πως γενούσαν οι γυναίκες τα παιδιά τους στην ΕΣΣΔ κατά την "εθνοκάθρση" των κουλάκων.

aiolos είπε...

{Και κάτι άλλο εγωιστή ελλαδίτη}

Εδώ με προσβάλεις εγώ Ελλαδίτης δεν είμαι ...... η καταγωγή μου είναι Μικρασιάτικη - Α Θρακιώτικη, Ελλαδίτισα είναι η γυναίκα μου.

aiolos είπε...

Και μέσα στους Ελλαδίτες συγκαταλέγω και εσάς τους Κύπριους.

Unknown είπε...

Αν ζούσε ο Αριστοφάνης στις μέρες μας, τα ίδια ακριβώς θα έγραφε για τους κουφούς διαλόγους μας.

Ο κάθε ένας πίσω από ένα χαράκωμα ή πάνω σε μία κερκίδα να χοροπηδάει για την "απόλυτη αλήθεια του" και να ψάχνει μόνιμα μόνο τα σημεία απόκλισης.

Και να σκεφτεί κανείς πως από αυτήν εδώ τη γλώσσα που έχουμε την τιμή να μιλάμε (Ακόμα) προέκυψε η πεμπτουσία της Λογικής, η Διαλεκτική.

Άσχετο το σχόλιο;
Δεν νομίζω.

aiolos είπε...

Όπως είπες: {Άσχετο το σχόλιο}


και για να συμφωνήσω δις :


{Δεν νομίζω} ότι μιλάς συγκριμένα επί συγκεκριμέων θέσεων μου ή αδυνατείς;

Unknown είπε...

@Αίολε, ο όρος Ελλαδίτης έχει να κάνει με τον προσδιορισμό του κατοίκου της Στεράς Ελλάδας και δεν υπηρετεί "διαχωριστικό" νόημα. Και στην Κρήτη τον συναντάς και στην Ρόδο και σχεδόν σε όλη τη νησιωτική επικράτεια.

Ας το ξεκαθαρίσουμε απλά. Η Κύπρος δεν συνιστά διαφορετικό Έθνος. Είναι το "αυτό".

Συνιστά ωστόσο διαφορετικό κράτος και αυτό ΑΝ μάθουμε κάποτε να το διαχειριζόμαστε ορθά μόνο πρός όφελος του Ελληνισμού μπορεί να αποβεί και όχι σε βάρος του.

Unknown είπε...

@Αίολε, όχι, δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά σε σένα αλλά στη συνολική εικόνα.

aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...

Στο τελευτό μέρος του ποστ σου ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.

aiolos είπε...

Άκρως φτιαγμένος με την "βρωμερή" συμπεριφορά των Κυπρίων θα ήθελα να βάλω ένα τραγούδι του Μικρασιάτη Νταλάρα:

http://www.youtube.com/watch?v=YGNjQXztf1Q&feature=related

ΝΑ ΣΕ ΧΟΡΕΨΩ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΚΥΡΥΝΕΙΑ ΜΟΥ.

Bananistanos είπε...

"Μια φορά τζι’ έναν τζιαιρόν είσιεν μια πολιτείαν ήσυχη που ούλλα ετζυλούσασιν καλά. Που κάτω που την τέντα του καφέ, εκαθούμαστουν παρέα τζιαι επερνούσαμεν ωραία..."

Πρέπει να ήταν μέρα που δεν είσχεν μάππαν στο Τσίρειο!

Στα σοβαρά όμως εγώ πιστεύω το κάλεσμα θα έπρεπε να ήταν γενικά εναντίον της βίας και όχι μόνο της αστυνομικής γιατί η βία είναι πρόβλημα όλης της κοινωνίας μας και όχι μόνο της αστυνομίας.

Για τον ΣτΕ. Το μόνο που έχω να πω είναι "if you cannot win them, join them".

aiolos είπε...

Bananistanos είπε:
"Μια φορά τζι’ έναν τζιαιρόν είσιεν μια πολιτείαν ήσυχη που ούλλα ετζυλούσασιν καλά. Που κάτω που την τέντα του καφέ, εκαθούμαστουν παρέα τζιαι επερνούσαμεν ωραία..."

Πρέπει να ήταν μέρα που δεν είσχεν μάππαν στο Τσίρειο!

Στα σοβαρά όμως εγώ πιστεύω το κάλεσμα θα έπρεπε να ήταν γενικά εναντίον της βίας και όχι μόνο της αστυνομικής γιατί η βία είναι πρόβλημα όλης της κοινωνίας μας και όχι μόνο της αστυνομίας.

Για τον ΣτΕ. Το μόνο που έχω να πω είναι "if you cannot win them, join them".}

Τίποτα δεν κατάλαβα, αν στα δικά μου ποστ αναφέρεσαι μίλα μωρέ Ελληνικά που καταλαβαίνω να σου απαντήσω εγώ ο "φασίστας" που "αποφεύγει" τον διάλογο, σε σας τους προφεσόρους προοδευτικάριους. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ. ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.

aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=o7zW7_CzrGA

http://www.youtube.com/watch?v=DZc5ht651d4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=OD3wvN2_FHI&feature=related

aiolos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=xenwvwLlCX8

http://www.youtube.com/watch?v=aDWUKY-gFQg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=9umTAPrt9HY&feature=PlayList&p=5C76CEAF7CB84C8D&playnext=1&playnext_from=PL&index=3

aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...

Να σας εκμυστηρευτώ κάτι:

...................



Όλα όσα σας "σούρνω" ρε Κύπριοι θέλω να ξέρετε ότι σας τα γράφω ακούγοντας Κυπριακή μουσική (μερικές φορές την μοιράζομαι μαζί σας).

Και για να σας πω κάτι από τον Ελληνικό Εμφύλιο (να μαθαίνετε λίγο από ιστορία από μένα τον αμαθή):

Στην Μακρόνησο οι βασανιστές κραύγαζαν για τον Τσιτσάνη "που είναι αυτός ο συνθέτης αυτού του τραγουδιού να τον παλουκώσουμε......"

Θέλετε ένα μάθετε από εμένα τον "φασίστα " ποιό ήταν το τραγούδι ;;;;;;;;;;;;;;;

Ακούστε το ρε "προοδευτικοί".

http://www.youtube.com/watch?v=jtgLY7euUHA

ΓΑΜΩ τις Μικρασιάτικες ζειμπεκιές.

aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...

Κάντε λίγη υπομηνή ρε Κύπριοι.

7 Απρίλιος 2009 6:44 μμ

Ανώνυμος είπε...

Αίολε

ξέρεις τι σημαίνει στα κυπριακά "πού σου νέφκω πού πάεις;

Αν ξέρεις, τότε αυτό σου πάει γάντι.

Και τις κλάψες ότι σου κάνουν πόλεμο αφησε τις κατά μέρος.

Μόνος σου μαλλώνεις, με τον εαυτό σου. Ρωτάς και απαντάς δεν το προσεξες;

aiolos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ya3p-K5eMio&feature=related

aiolos είπε...

{Ανώνυμος είπε:
Αίολε

ξέρεις τι σημαίνει στα κυπριακά "πού σου νέφκω πού πάεις;

Αν ξέρεις, τότε αυτό σου πάει γάντι.

Και τις κλάψες ότι σου κάνουν πόλεμο αφησε τις κατά μέρος.

Μόνος σου μαλλώνεις, με τον εαυτό σου. Ρωτάς και απαντάς δεν το προσεξες;}

Εγώ πρόσεξα ότι ΟΛΟΙ με διαβιάζετε ρε .... εμένα που "όλοι " απορίπτεται ........όλοι περιμένετε να διαβάσετε την ατάκα μου....... και ξέρεις γιατι ; Γιατί ο Δον Κιχότικος λόγος μου είναι ειλικρινής.

aiolos είπε...

ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ (τον λόγο μου ρε).

να σου πω μια ιστορία :

Στο άγιο Όρος πάει όλη η ηγεσία της Αριστεράς κατά κρουπ (είναι αληθές και εξακριβωμένο) ....... το βράδυ ένας ένας (κατά μόνας) πιάνει ιερείς και εξομολογείται (το τι λένε να μη στο πω), την επωμένη όλοι μαζί καθυβρίζουν την εκκλησία για να τους ακούν οι άλλοι, το ίδιο συμβαίνει και εδώ ...... γι αυτό και σύντομα με τις γνωστές διαδικασίες θα "αποβληθώ" ..... και αλλού θα αναζητήσετε τον λόγο μου.

aiolos είπε...

Αυτό τον φυγόστρατο γιατί μου τον έβαλες;

Τι θες να πεις δηλαδή ;

Ένα άτομο που χρήζει ψυχιατρικής θεραπείας σαν αυτό τι μπορεί να πει;

Αποτελεί για σένα σε κάτι πρώτυπο ο Πανούσης;