Είναι από αυτά τα κείμενα, των οποίων το περιεχόμενο λειτουργούν σαν καθρέφτης της Συλλογικής μας Ποιότητας και φωτίζει το πραγματικό πρόσωπο της Κοινωνίας μας στο όλον.
Ασφαλώς και υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά δεν είναι αυτές που ορίζουν το παιχνίδι:
«Με συνέλαβαν. Πρώτα πέταξαν στη θάλασσα το σάκο μου και μετά εμάς. Μετά μας έβγαλαν έξω και μας έδειραν. Εμένα με πέταξαν στη θάλασσα, με έβγαλαν έξω, με έδειραν, μετά με ξαναπέταξαν στο νερό, με έβγαλαν και με ξαναέδειραν».
Τζαφάρ Φ. 16 χρονών από το Αφγανιστάν, στο λιμάνι της Πάτρας.
Ασυνόδευτοι ανήλικοι που έρχονται στην Ελλάδα.
Παιδιά-μετανάστες και αιτούντες άσυλο, που κατάγονται κυρίως από το Αφγανιστάν, τη Σομαλία, το Ιράκ. Παιδιά το πολύ μέχρι 16 χρονών πέφτουν θύματα trafficking, χωρίς καμία προστασία από το κράτος και τη διεθνή νομοθεσία.
Σύμφωνα με έρευνα της Human Rights Watch, υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2008 θα έχουν έρθει στην Ελλάδα έως και 1.000 ανήλικοι.
Η πλειοψηφία των ασυνόδευτων ανήλικων είτε συλλαμβάνεται κατά την είσοδο στη χώρα –συνήθως σε λιμάνια- είτε κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων «σκούπας» της ελληνικής αστυνομίας. Οι μαρτυρίες ανηλίκων που έχουν συλληφθεί είναι συγκλονιστικές.
Μιλάνε για χαστούκια, κλοτσιές και απόπειρες πνιγμού από αστυνομικούς και λιμενικούς. Ένα ανήλικο αγόρι δήλωσε ότι αστυνομικός του Λιμενικού στην Πάτρα το υπέβαλε σε «εικονική εκτέλεση». Τα παιδιά που συλλαμβάνονται πολλές φορές κρατούνται σε ίδια κελιά με ενηλίκους, πράγμα παράνομο.
Οι διαδικασίες ταυτοποίησης είναι το λιγότερο προβληματικές, με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να πέφτουν θύματα διακίνησης και οι αρχές να μην το γνωρίζουν καν.
Στα κέντρα κράτησης συνήθως δεν υπάρχουν διερμηνείς και οι ανήλικοι δεν περνάνε ούτε από συνέντευξη για να καταγραφεί η ύπαρξή τους.
Η Simone Troller, που πραγματοποίησε την έρευνα για τη Human Rights Watch, αναφέρει ότι ένα αγόρι λιγότερο από 12 χρονών ρωτήθηκε πόσο χρονών είναι, απάντησε 18 γιατί αυτό του είχε πει ο λαθρέμπορος που τον μετέφερε στην Ελλάδα και καταγράφηκε από τις αρχές σαν ενήλικας.
Το πρόβλημα των μεταναστών και αιτούντων άσυλο περιορίζεται ακόμα περισσότερο από το διεθνές νομοθετικό πλαίσιο. Σύμφωνα με τον κανονισμό «Δουβλίνο ΙΙ», υπάρχει μόνο μία δυνατότητα αίτησης ασύλου εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στην Ελλάδα οι αιτήσεις γίνονται στη Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής, στην οδό Πέτρου Ράλλη. Μαρτυρίες παιδιών αναφέρουν ότι εάν καταφέρουν να μπουν για συνέντευξη, τις περισσότερες φορές είναι ασυνόδευτα και συνομιλούν με τους υπεύθυνους για λίγα λεπτά, χωρίς αυτοί να καταγράψουν βασικές πληροφορίες για την κατάστασή τους.
Η επιβίωση από κει και πέρα είναι θέμα τύχης. Συνήθως μένουν σε «ξενοδοχεία» των 3 ευρώ, κάτω από τριτοκοσμικές συνθήκες και αναγκάζονται να πιάσουν δουλειά, χωρίς να μπορούν να πάνε σχολείο.
Όσα παιδιά επιλέξουν να φύγουν από την Ελλάδα προς ανεύρεση ενός καλύτερου προορισμού, καταλήγουν συνήθως στην Ιταλία.
Δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δεύτερη αίτηση για άσυλο και επαναπροωθούνται στην Ελλάδα (βάσει του κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙ» τα κράτη-μέλη της ΕΕ έχουν τη δυνατότητα να στείλουν πίσω στη χώρα αίτησης ασύλου ακόμα και ασυνόδευτα παιδιά).
Και η γραφειοκρατία συνεχίζεται. Οι θέσεις στέγασης που έχουν δημιουργηθεί για ανήλικους πρόσφυγες είναι ελάχιστες. Το αποτέλεσμα είναι τα περισσότερα παιδιά να λαμβάνουν διαταγή απέλασης. Είναι υποχρεωμένα να εγκαταλείψουν την Ελλάδα, χωρίς καμία κρατική μέριμνα και, εάν παραμείνουν παράνομα, κινδυνεύουν να συλληφθούν εκ νέου.
Εάν επιλέξουν να μείνουν, απλώς πρέπει να καταφέρουν να επιβιώσουν, ζώντας σε μια χώρα που απλά δεν υπολογίζει ότι υπάρχουν. Η Human Rights Watch δημοσίευσε έρευνα σχετικά με το ζήτημα των ασυνόδευτων ανήλικων στην Ελλάδα.
Την ευχαριστούμε πολύ για τα στοιχεία και την ηχητική συνέντευξη
Πηγαίνετε στο http://www.tvxs.gr/v2197 για να δείτε το σχετικό ντοκουμέντο.
Τελειώνω με την παράθεση παλαιού δικού μου κειμένου που είχα γράψει και εκφωνήσει στην εκπομπή Παρέμβασης "Άλλα Λόγια" του Άστρα fm στην Κύπρο και που επίσης "ανέβηκε" στο Jungle Report.
Τελικά, ο Πρόσφυγας, δεν είναι από τη Νιγηρία ή από το Κονγκό.
Ο πρόσφυγας δεν είναι από το Ιράκ ή το Αφγανιστάν και τη Σιέρα Λεόνε.
Ο Πρόσφυγας, είναι ο ίδιος ο Άνθρωπος. Μαύρος, άσπρος, κίτρινος άνθρωπος.
Υφιστάμενος διαρκώς τα αποτελέσματα των ανάλγητων εξουσιών ή τα αποτελέσματα της αλόγιστης βιομηχανικής ανάπτυξης και καταλήστευσης των φυσικών πόρων.
Ο Πρόσφυγας.
Το παιδί στην Κίνα που εργάζεται κάτω από τρισάθλιες μεσαιωνικές συνθήκες.
Ο Πρόσφυγας.
Το παιδί στη Βραζιλία ή την Ταϊλάνδη που σιωπηρά κάποιοι θα το απαγάγουν θα το σφάξουν και θα διαθέσουν τα όργανά του στη μαύρη αγορά των ανθρώπινων μοσχευμάτων.
Ο Πρόσφυγας.
Το παιδί σε εξωτικούς τουριστικούς προορισμούς, που μισοαναίσθητο από ναρκωτικές ουσίες θα ικανοποιήσει τις ανώμαλες σεξουαλικές ορέξεις κάποιου χορτασμένου δυτικού.
Ο Πρόσφυγας τελικά, ο μεγαλύτερος πρόσφυγας είναι η εκπατρισμένη από τη ζωή, Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια.
Την οποία και εμείς προσβάλλουμε κατάφορα με την κατ εξακολούθηση αναισθησία μας. Ο Πρόσφυγας, ο οικονομικός μετανάστης, ο διπλανός μας.
Αυτός που μας καθαρίζει το σπίτι, μας πλένει το αυτοκίνητο και κουβαλάει τις τσάντες μας στο σούπερ μάρκετ.
Ο Πρόσφυγας. Ο σκληρός καθρέφτης του δικού μας πλουτισμού, του δικού μας ξεχειλωμένου ευδαιμονισμού.
Ο Πρόσφυγας, ο ξένος, ο Άλλος.
Αυτός, ο εξαθλιωμένος, που τον λέμε άπλυτο και βρώμικο με το απέραντο θράσος που μας επιτρέπει η τσέπη και η βολή μας. Αυτός.
Το γνήσιο προϊόν των δικών μας επιλογών, γιατί εμείς ψηφίζουμε τις Ηγεσίες που αποφασίζουν , γιατί εμείς στρέφουμε το κεφάλι πέρα από τις δυσάρεστες εικόνες που μας χαλάνε την καλοπέραση μας.
Γιατί εμείς καθημερινά, άθελά μας, συμβάλουμε στο αίσχος.
Την ώρα που πετάμε τα τρόφιμα που δεν φάγαμε.
Την ώρα που αγοράζουμε προϊόντα κατασκευασμένα από ανήλικα χέρια σε τρίτες χώρες.
Την ώρα που τα ξύνουμε, και χασμουριόμαστε όταν κάποιος δίπλα μας βολεύει την τσακισμένη του πλάτη σε ένα παγκάκι για να κοιμηθεί.
Και μετά, έχουμε το θράσος να τον κατηγορούμε και να λέμε πως τάχα μας παίρνει τις δουλειές . Όχι κυρίες και κύριοι.
Ο Πρόσφυγας , δεν είναι από τη Σρι Λάνκα.
Είναι διωγμένος κι εξόριστος από το μυαλό μας και την κρίση μας.
Γιατί πια εκεί στο κρανίο μας, κατοικεί ο χαβαλές, η ανοησία, τα τηλεοπτικά παράθυρα και τα καψουροσκυλάδικα. Όσο υπάρχουν πρόσφυγες, τόσο θα είναι εξόριστη η αξιοπρέπεια μας. Και ότι και να λέμε και να θεωρητικολογούμε, είμαστε και θα είμαστε φαρισαίοι και υποκριτές.
Αυτά έγραφα στις 23 Ιουνίου 2007.
Όλα μαζί τώρα αναδεύτηκαν στο κεφάλι μου μαζί με τον βάρβαρο ξυλοδαρμό μαθήτριας Γυμνασίου στην Κύπρο, από 40, ναι 40... συμμαθητές της από άλλα σχολεία στο πλαίσιο κάποιου σχολικού αγώνα Βόλλεϊ.
Αυτό το γελαστό παιδάκι είναι που ξυλοκοπήθηκε άγρια από 40 πολιτισμένους νεοκύπριους. Άξιοι απόγονοι του Περικλή υποθέτω θα νιώθουν πως είναι μιας που οι στρεβλώσεις κάθε έννοιας Ιστορίας ξεπερνούν κάθε φαντασία.
Η ευθύνη είναι τόσο στο Εκπαιδευτικό Σύστημα όσο βέβαια και στις οικογένειες.
Εξαιρετικά θλιβερό και τούτο: Το Σάββατο το απόγευμα, στη διάρκεια της ραδιοφωνικής μου εκπομπής, λίγο μετά που στηλίτευσα το γεγονός δεόντως, τηλεφώνησε "εκπαιδευτικός" για να με νουθετήσει και να μου πει πως δεν πρέπει να δίνουμε σημασία σε αυτά τα πράγματα, γιατί....ε, συνηθισμένα είναι στα πλαίσια της νεανικής παραβατικότητας...
Θεώρησα υποχρέωσή μου να μεταφέρω στον αέρα όσα μου είπε γιατί δεν μου αρέσει η μονομέρεια. Πριν καλά καλά κλείσω το μικρόφωνο μου τηλεφωνεί ο κος Πολυκάρπου, Πρόεδρος της Κίνησης για την Ισότητα και τον Αντιρατσισμό στην Κύπρο (για όσους μας διαβάζουν από την Ελλάδα, η Κίνηση είναι εξαιρετικά γνωστή στην Κύπρο, σεβαστή και συνεργάζεται στενά με τις Αρχές χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις στις αρχές της. Έχει διασώσει εκατοντάδες ανθρώπους από αδικίες, γραφειοκρατίες και κακομεταχείρηση). Ο οποίος κος Πολυκάρπου μετέφερε μία τελείως διαφορετική εικόνα από αυτήν που επεχείρησε ο εκπαιδευτικός.
Ωστόσο, δεν χρειαζόμουν πολλά για να πειστώ. Τα κρούσματα πολλαπλασιάζονται σαν μεταστατικός καρκίνος και, ευτυχώς φαίνεται πως τόσο η Εκπαιδευτική Κοινότητα όσο και ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας αποφάσισαν-επιτέλους- να πατήσουν πόδι.
Διαβάστε στο ιστολόγιο των εκπαιδευτικών εδώ:
http://teachershistorybook.blogspot.com/2008/12/blog-post_3296.html
Merry Crisis and a Happy New Fear.
22 σχόλια:
Στοιχειώδης λογική...
Μια κατάληψη κάποιας σχολής που δεν έχει τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών ή των σπουδαστών είναι άχρηστη, γιατί στρέφουμε την πλειοψηφία εναντίον μας.
Είναι άλλο πράγμα να σπάνε μια τράπεζα οι δανειολήπτες και άλλο πράγμα να τη σπάσει στο όνομά τους μια μικρή ελίτ της επαναστατικής πρωτοπορίας. Και είναι διαφορετικό να υπάρχει ένα μαζικό κίνημα που να αρνείται να πληρώσει φόρους και είναι άλλο να.... πετάμε ένα μολότοφ στην Εφορία.
Στην αριστερή πολιτική δεν ισχύει η μαγική φόρμουλα «πες το κι έγινε» αλλά κάθε μας ενέργεια πρέπει να γίνεται με κριτήριο την ωφέλεια των πολλών. Αλλιώτικα είμαστε δυνάστες στο μέτρο του δυνατού και μέχρι εκεί που μας παίρνει στο όνομα κάποιας κούφιας εγωιστικής επαναστατικότητας που συντηρεί το «εγώ» μας.
Περικλής Κοροβέσης
Αν και τελείως άσχετο το σχόλιο με το θέμα, ωστόσο ποιός μπορεί να διαφωνήσει; Όπως λέτε και εσείς, "στοιχειώδης λογική".
Παρακαλώ, εντός θέματος...
Εντός θέματος λοιπόν, όσον αφορά στο πρώτο σκέλος του post, γιατί τα άλλα δύο τα προσυπογράφω.
Το άθλιας αισθητικής προβοκατόρικο σύνθημα "μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι", έγινε "λιμενικοί-γουρούνια-δολοφόνοι".
Η αισθητική του τελευταίου, είναι εξίσου άθλια. Αυτή είναι η γνώμη μου.
Πάμε παρακάτω: τα Σώματα Ασφαλείας στην Ελλάδα, απαρτίζονται 100% από παιδιά των λαϊκών στρωμάτων. Αυτό που συμβάινει εις βάρος τους είναι άδικο και χυδαίο.
Στην Ελλάδα τους την πέφτουν κάτι ιδεολογικά παρακμιακοί πρώην Ρηγάδες, καλοπληρωμένοι και διεφθαρμένοι άνθρωποι, που διαμένουν στα πλούσια βόρεια προάστια. Μίλησε κανείς για υποκρισία;
Η αντιμετώπισή τους αυτή από τους Έλληνες αριστερούς γενικότερα, που σημειωτέον ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΤΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΗΣ 17Ν (λες και ο Αξαρλιάν δεν ήταν νέος...), είναι τουλάχιστον υποκριτική και ανήθικη και ρίχνει λάδι στη φωτιά.
Αυτό είναι το ζητούμενο; Να χαθούν και άλλες ζωές; Και το ρωτάω αυτό, γιατί κάποιοι σήμερα προσπάθησαν να δολοφονήσουν άνανδρα αστυνομικούς στην Αθήνα.
Επίσης: η λαθρομετανάστευση, αποτελεί πληγή για την Ευρώπη. Κανείς δεν μπορεί να συμφωνήσει στην Ελλάδα, σε μια χώρα που έκανε εξαγωγή (νόμιμων) μεταναστών, την κακομεταχείριση ανθρώπων και δη προσφύγων.
Όμως: η Ελλάδα είναι στα όριά της, με 1.500.000 μετανάστες ήδη, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων εισήλθε παράνομα στη χώρα τα τελευταία 17 χρόνια, οι περισσότεροι εκ των οποίων με τη βοήθεια του βαθέως κράτους της Τουρκίας.
Τι σημαίνει αυτό με πρακτικούς όρους; Τα μεροκάματα συμπιέστηκαν προς τα κάτω, γιατί βρέθηκε πολύς κόσμος πρόθυμος να εργαστεί για πενταροδεκάρες.
Ποιοι θέλουν τη λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα; Το κεφάλαιο και οι πολυεθνικές, που βρήκαν στο πρόσωπο των μεταναστών, τον ιδανικό τρόπο να ρίξουν το κόστος παραγωγής.
Κάποιοι αριστεροί σε αυτή τη χώρα (Ελλάδα και Κύπρο), είναι μυωπικοί και δογματικοί. Στο πρόσωπο των μεταναστών, είδαν ένα νέο "στρατό" εργατών, που θα ενίσχυε τα συνδικάτα.
Δεν έλαβαν υπόψη τους ότι οι μετανάστες εξ Ανατολικής Ευρώπης και εξ Ασίας, δεν σκέπτονται έτσι, καθώς έχουν άλλη πολιτισμική και πολιτική κουλτούρα.
Και δεν στράφηκαν ποτέ προς τα συνδικάτα, παρά την υποστήριξη από αυτά. Αντίθετα, τους γύρισαν την πλάτη.
Κοίταξαν να προκόψουν και να ριζώσουν εδώ. Πολλοί τα κατάφεραν, άλλοι όχι. Όμως, το ζήτημα είναι ένα: ο αριθμός που μπορούμε να ενσωματώσουμε, είναι συγκεκριμένος.
Κάτι τελευταίο: τις βλακείες της αριστεράς με τους μετανάστες, την πλήρωσε το γαλλικό ΚΚ, βλέποντας τη βάση του να συρρικνώνεται και τον Λε Πεν να θεριεύει.
Το (ριζοσπαστικό κοινό) στο οποίο απευθύνονταν και απευθύνονται το Εθνικό Μέτωπο και το ΚΚΓ, είναι το ίδιο. Και ήθελε τα μεροκάματά του σε συγκεκριμένο ύψος, που η έλευση μεταναστών, κατέβασε.
Με τη διαφορά ότι οι Γάλλοι αριστεροί άργησαν να το καταλάβουν και με τον ανόητο τρόπο τους, κόντεψαν να κάνουν τον Λε Πεν Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας.
Εμείς αγαπητέ μου δε ζούμε στον κόσμο, αφού επιλέξαμε τον μικρόκοσμό μας. Κι εκεί, μάλλον, περνάμε καλά. Είναι κι άλλοι απ' έξω απ' αυτόν το μικρόκοσμο; Δε φταίμε εμείς. Ποιος τους είπε να είναι απέξω;
Με δυο λόγια, ΤΡΑΓΩΔΙΑ!.
Καλές γιορτές
Καλές Γιορτές και σε σένα. Εύχομαι χωρίς ηλίθιους που καίνε χριστουγεννιάτικα δέντρα.
Θα μπορούσε ίσως κανείς να συζητήσει αρκετά από αυτά που βάζεις "ανώνυμε" αλλά το πρόβλημα είναι πως μοιάζει να μη σε νοιάζει καθόλου η ταμπακιέρα.
Και εννοώ όλα τα μεσαιωνικά που καταγγέλει το πρώτο κείμενο που μετέφερα. Και μου είναι αδύνατο να το κατανοήσω αυτό. Το σύνθημα "μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι" και εγώ το βρίσκω αντιαισθητικό, πάντα το έβρισκα για πολλούς λόγους. Ο ένας είναι γιατί το θεωρώ άδικο για τα γουρουνάκια (δεν αστειεύομαι) ένας άλλος γιατί απλά είναι ένα στείρο καταγγελτικό σύνθημα που απλοποιει την βία την εξουσίας και μεταθέτει την ευθύνη της σε εκτελεστικά όργανα τα οποία είναι εργαζόμενοι σε αντίξοες συνθήκες (αντικειμενικά) με πενιχρές αμοιβές.
Το ζήτημα δεν είναι η μετανάστευση.Αυτή, είναι ένα γεγονός που θα οξυνθεί ακόμα πιο πολύ και μάλιστα κατακόρυφα στα αμέσως επόμενα χρόνια και όχι στην Ελλάδα αλλά σε παγκόσμια και κυρίως πανευρωπαϊκή κλίμακα. Ο ΟΗΕ περιμένει περί τα 50.000.000 οικο-πρόσφυγες μέχρι το 2015.
Αυτά, δεν δικαιολογούν πουθενά τα αίσχη που επισημαίνει το κείμενο και το Human Rights Watch που κάνει εξαιρετικά σοβαρή δουλειά σε όλη την Ε.Ε. και εισακούεται πολύ προσεκτικά από κάποιες σοβαρές κυβερνήσεις- Βρετανία για παράδειγμα.
Το κείμενο, επισημαίνει συγκεκριμένα ζητήματα συμπεριφοράς. Ούτε το μεταναστευτικό επιχειρεί να λύσει ούτε τίποτα. Ας μην τα μπλέκουμε, γιατί είναι εκ του πονηρού.
Τέλος παραπλανείς. Γιατί ουδέποτε η Αριστερά στην Ελλάδα-τουλάχιστον αυτή που εκπροσωπείται στο Κοινοβούλιο δεν στήριξε την τρομοκρατία, αντίθετα από την εμφάνιση του φαινομένου υπήρξε έντονα καταγγελτική στις δολοφονίες.
Δυστυχώς, όσο εθελοτυφλούμε και προσπαθούμε να "συγκαλύψουμε" το ρατσισμό, επεισόδια σαν και το πρόσφατο σε σχολείο της Λευκωσίας, όχι μόνο δε θα εκλείψουν αλλά και θα εντείνονται.Το τόσο σοβαρό αυτό ρατσιστικό κρούσμα συζητήθηκε σήμερα στην Επιτοπή Παιδείας της Βουλής(πάλι καλά).Για τον Υπουργό Παιδείας(και είναι προς τιμή του) το περιστατικό συνιστά ρατσιστική ενέργεια.Για τον Πρόεδρο της Επιτρ. Παιδείας επίσης(μπράβο και σ΄αυτόν).Άλλη εκτίμηση έκανε η ΟΕΛΜΕΚ όμως:"συνηθισμένο επεισόδιο βίας και παραβατικότητας, απ΄αυτά που συμβαίνουν συχνά στα σχολεία μας".Αυτά είπε ο Γ.Γραμματέας της Οργάνωσης των καθηγητών απόψε στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων.Η ΟΕΛΜΕΚ και πάλι αδυνατεί να υπερβεί τον εαυτό της και να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.Έλαβε υπόψη της,όπως φαίνεται, την εισήγηση του Καθηγ. Συλλόγου του εν λόγω σχολείου.Και ζητά να διοριστεί ερευνών λειτουργός!Αν είναι δυνατόν! Ως πόσο θα τηρεί αυτή τη χλιαρή στάση η ΟΕΛΜΕΚ;Εδώ,για να εγκρίνει ένα ψήφισμα συμπαράστασης προς την ΟΛΜΕ και καταγγελίας της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, χρειάστηκε να κάνουμε αγώνα για να πειστεί η Παγκύπρια Συνδιάσκεψη(19/12/08).Δυστυχώς.
Στα περί παραπλάνησης: μάλλον, δεν διάβασες κάποιες πρόσφατες δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γρηγόρη Ψαριανού.
Μάλλον δεν είδες ποιοι έσπευσαν να υπερασπιστούν τους συλληφθέντες της 17Ν, σε αρχικό στάδιο, όταν αυτοί έπεσαν στη φάκα. Να υπενθυμίσω;
Μάλλον, δεν είδες ποιοι υπέγραψαν τις ερωτήσεις στη Βουλή για τις "συνθήκες κράτησης" του δολοφόνου Σάββα Ξηρού. Να υπενθυμίσω;
Ακόμα και εσύ, μας "ενημέρωσες" για τις σιχαμερές απόψεις του δολοφόνου Χ. Ξηρού, σε ανάρτησή σου, επικαλούμενος το "ενδιαφέρον" τους.
Είχε πλάκα... Η αστυνομία δεν σέβεται την ανθρώπινη ζωή, μας είπε ο δολοφόνος δεκάδων ανθρώπων! Λογική αριστερή! Τη σεβόταν αυτός!
Και εσύ το βρήκες αυτό ενδιαφέρον!
Ας μην δουλεύουμε ο ένας τον άλλον. Η αριστερά στην Ελλάδα, ανέκαθεν γλυκοκοίταζε την τρομοκρατία. Εδώ, το πρόβλημα είναι τα μισόλογα του ΣΥΡΙΖΑ.
Κάποιος εδώ παρέθεσε προ ημερών ένα πολύ ενδιαφέρον όσο και αηδιαστικό κείμενο του υμνητή της 17Ν, Βότση.
Όσο για τα "μεσαιωνικά", μερικά ερωτήματα:
-γιατί δεν καταγγέλλεις αυτούς που "εμπορεύονται" τους λαθρομετανάστες, αυτούς που τους διακινούν, αυτούς που τους εξαθλιώνουν, αντί να καταγγέλλεις αυτούς που ΔΙΚΑΙΩΣ και ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ προσπαθούν να αποτρέψουν την είσοδό τους στην Ελλάδα μας;
-Πως εσύ μιλάς εξ ονόματος του μέσου Έλληνα, ζητώντας του εμμέσως πλην σαφώς να δεχθεί εδώ έναν άνθρωπο που έφτασε στην πατρίδα μας παραβιάζοντας διεθνείς συνθήκες και τους νόμους μας, χωρίς να γνωρίζει το ποιόν του, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή και την περιουσία του;
-Ποιος σου είπε ότι όποιος γουστάρει μπορεί να περνά τα ελληνικά σύνορα και να βρίσκει εδώ άσυλο; Τι είναι εδώ, απέραντο στρατόπεδο προσφύγων; Οι νόμοι μας προβλέπουν την απέλαση ξέρεις.
-Ξέρεις πόσοι πολίτες έχουν δολοφονηθεί στην Ελλάδα από αλλοδαπούς κακοποιούς και πόσοι έχουν πέσει θύματα εγκληματικής δράσης αλλοδαπών κακοποιών;
-Ποιος σου είπε εσένα ότι εγώ, ο Έλληνας φορολογούμενος, έχω υποχρέωση να δεχθώ να πληρώνω για τη διαμονή, σίτιση και περίθαλψη αυτών των ανθρώπων, στη χώρα μου, εις αεί, επειδή αυτοί είδαν φως και μπήκαν;
-Πόσους αλλοδαπούς λαθρομετανάστες φιλοξενείς εσύ ο φιλόξενος, στην οικία σου; Πόσους ταΐζεις σε καθημερινή βάση; Γιατί από θεωρία, σκίζεις!
-Γιατί παρουσιάζεις την Ελλάδα συνεχώς ως "οπισθοδρομική" χώρα; Δηλαδή, οι Έλληνες είναι ρατσιστές; Αυτή είναι η εικόνα σου για τους κοσμοπολίτες Έλληνες; Αν αυτή είναι, εγώ χάνω την ώρα μου.
Και μια παρατήρηση: γιατί τόσο μονομερές ενδιαφέρον για τους μετανάστες;
Που ήσασταν όλοι εσείς, όταν επί δεκαετίες, το αλβανικό καθεστώς του Εμβέρ Χότζα, φυλάκιζε, δολοφονούσε και δίωκε παντοιοτρόπως τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου;
Γιατί πάντα για τους άλλους και ποτέ, ΠΟΤΕ, για τους Έλληνες; Για να μην φανείτε "εθνικιστές";
Για την αλλοδαπή μαθήτρια που κακοποιήθηκε στην Κύπρο: η βία είναι το πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα μόνο όταν στρέφεται κατά ενός αλλοδαπού, αλλά γενικότερα.
Δεν μπορείτε ορισμένοι να ισχυρίζεστε ότι είναι καλή η βία των αριστεριστών και των κουκουλοφόρων και να τη βάζετε σε εξεγερτικό πλάισιο, αλλά είναι κακή η βία κατά της μαθήτριας.
Η βία είναι βία.
Υπενθυμίζω: κανείς δεν έχει το μονοπώλιο της βίας. Όχι τη μία "ε καλά, παιδιά είναι, θα πετάξουν καμιά μολότοφ, θα σπάσουν και ένα τζάμι" και την άλλη "τα παιδιά είναι ρατσιστές".
Αποφασίστε επιτέλους! Υπάρχει καλή και κακή βία, ή την καταδικάζουμε σε όλες τις μορφές; Εδώ δε νομίζω ότι θα πάρω απάντηση.
Για ένα λόγο: η αριστερά και ιδιαίτερα η ριζοσπαστική της μορφή, σημαίνει βία και νεκροί, σημ,αίνει τρομοκρατία, τουλάχιστον στη μεταπολεμική Ευρώπη: Κάρλος, Μπάιντερ Μάινχοφ, Ερυθρές Ταξιαρχίες, 17Ν, Άμεση Δράση και βάλε.
Για να μη θυμίσουμε τις καθεστωτικές μορφές της αριστεράς, δηλαδή κάτι "δημοκρατικά καθεστώτα" στην Ανατολική Ευρώπη, πλατείες του Πεκίνου, Ανοίξεις ευρωπαϊκών πόλεων και "επεμβάσεις" και ένα σωρό άλλα μαζικά εγκλήματα.
Γιατί ρε φίλε υποτιμάς τόσο πολύ τους Έλληνες; Τι σου έκαναν;
Μεταφέρω αυτό το σχόλιο, που βρήκα στο amantomatimou.wordpress.com, καθώς το θεωρώ πολύ εύστοχο:
"Αφού…
- Η "αυθόρμητη εξέγερση" έφυγε ήδη διακοπές
- Οι ινστρούχτορες και πνευματικοί καθοδηγητές της "αριστεράς" και του καταπιεσμένου λαού πήραν τα 4Χ4 και την έκαναν για Αράχωβα
- Τα εξεγερμένα 13χρονα που ζητούσαν "αγάπη αντί ύλη" παράτησαν τις πορείες και ξαμολύθηκαν στα Multirama για καινούρια Play Station 3
- Οι καθηγητές, αναχωρούν για 15μερες διακοπές μετά την 3μηνη εξοντωτική εργασία τους, όπου ίδρωσαν από την προσπάθεια να πείσουν τα παιδιά να κάνουν καταλήψεις για να πληρώνονται τζάμπα και να κάνουν περισσότερα ιδιαίτερα
- Οι κορμοράνοι που διαβιούν στον εξωτικό Βοτανικό διασώθηκαν χάρη στις επαγγελματίες "προσφυγοπούλες" του Τσίπρα
- Οι συνδικαλιστές, εκπρόσωποι της εργατικής τάξης άναψαν ήδη τα τζάκια στα 3όροφα εξοχικά τους
…..Το Μάτι αναχωρεί να γιορτάσει τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά κάπου που το Χριστουγεννιάτικο δένδρο δεν θα καεί από 15 κομπλεξικά πρεζόνια, κάπου που τα παιδιά είναι ακόμα παιδιά και όχι πιόνια του κάθε καραγκιόζη επιδοτούμενου πολιτικού, κάπου που δεν υπάρχει χώρος για παραληρήματα πουλημένων δημοσιογράφων, κάπου που ελπίδα ονομάζεται η αγάπη και όχι η καταστροφή.
Καλές γιορτές, Καλά μυαλά και Καλή αντάμωση".
Ευτυχώς ο κόσμος στην Ελλάδα, παρά το σοκ, αρχίζει και ξυπνάει. Η αριστερά έχασε τη μάχη κατά κράτος στο διαδίκτυο και κυρίως, στην κοινωνία και απομονώνεται. Καληνύχτα σε όλους και Καλά Χριστούγεννα.
Για σένα Πήττα και τη νεαρή κυρία Εύα, ένα ρητό-απάντηση στα σχόλιά σας:
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία".
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
Αυτό μάλλον δεν το θυμάστε. Πάμε παρακάτω:
Οι εφημερίδες της περιφέρειας στην Ελλάδα, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, στηλίτευσαν τις "αντιδράσεις" για τη δολοφονία του Α.Γ. Το τι γράφεται στον επαρχιακό Τύπο, δεν περιγράφεται!
Στον "Αντιφωνητή" (15θήμερη πανθρακική) της Κομοτηνής, διάβασα:
"Αυτή η ελεεινή νοοτροπία του χαϊδεμένου ΤΣΟΓΛΑΝΟΥ, που θέλει το άτομο να ζητά τα πάντα εδώ και τώρα, να μισεί τον τόπο του ως έχοντα 'μαύρο παρελθόν' και να αντιδρά βίαια σε υποθετικούς εχθρούς ('αστυνομικό κράτος', λέει, η Ελλάδα!) και 'κινδύνους', έχει αλώσει τα πάντα, ιδίως στην πρωτεύουσα χαβούζα".
Στην ίδια εφημερίδα επισημαίνεται ότι "δεν υπάρχει 'αντιεξουσιαστικός χώρος' αλλά αντικοινωνικός χώρος".
Και που να διαβάσετε τι γράφει η "Πατρίδα" της ίδιας πόλης...
Ρε εσείς, πόσο "αθώες" είναι οι επιθέσεις των αριστεριστών στο Γαλλικό Ινστιτούτο της Αθήνας;
Γιατί το Γαλλικό Ινστιτούτο; Αυτοί οι τύποι, τα έβαλαν με το πνεύμα. Τι ενέργεια και αυτή κατά του Εθνικού Θεάτρου;
Τώρα γίνανε "εχθροί" των αριστεριστών και του κόμματός τους οι Γάλλοι; Γιατί ακούγονται πολλά και διάφορα.
Η Ελλάδα είναι μία βάρκα που χωράει δέκα άντε να πάρουμε και άλλους τρείς μαζί μας το πολύ. Στον τέταρτο όμως θα πάμε όλοι μαζί στον πάτο και μάλιστα με μαθηματική ακρίβεια και σιγουριά. Αυτή είναι η ουσία και όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ γιατί αγαπητέ φίλε Γιώργο πατώ στη γη και δεν πετώ στα σύννεφα γιατί πλέον δεν γίνεται και διαφορετικά. Οι θεωρίες και οι πάσης φύσεως φιλοσοφίες δεν έχουν καμία αξία όταν η πράξη και η πραγματικότητα τις κάνουν να αυτοαναιρούνται εκ των πραγμάτων.
Καλές γιορτές και χρόνια πολλά σε όλους.
Γιώργο μου,
καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΙΡΗΝΙΚΑ.
Τους τελευταίους μήνες επαγγελματικοί λόγοι με φέρνουν συχνά στην Πάτρα, όπου υπάρχει οξύ το πρόβλημα των λαθρομεταναστών. Αμούστακα παιδιά οι περισσότεροι, συχνάζουν στο λιμάνι, προσπαθώντας να χωθούν κρυφά σε πλοίο που πάει στην Ιταλία. Μπροστά μου ένα βράδυ 3-4 παιδάκια προσπαθούσαν να σπάσουν την κλειδαριά φορτηγού - ψυγείου και να χωθούν μέσα με κίνδυνο της ζωής τους. Απ' ότι έμαθα από τους Λιμενικούς, αν πιάσουν ένα λαθρομετανάστη από Ελλάδα οι Ιταλοί, μας στέλνουν πίσω δέκα (βάζουν άλλους εννέα, από αυτούς που δεν γνωρίζουν τη χωρα προέλευσης). Θλίψη. Από το μπαλκόνι του ξενοδοχείου μου που βρίσκεται κοντά στο Λιμάνι, τα βλέπω τα παιδάκια (Ασιάτες κατά πλειοψηφία) να περπατούν άσκοπα κατά δεκάδες, πεινασμένα και νιώθω τύψεις για τη δική μου καλοπέραση.
stelios
έχω πολλά να σχολιάσω, αλλά προς το παρόν μόνο αυτό από τα πολλά που έγραψε ο ανώνυμος:
"Δεν μπορείτε ορισμένοι να ισχυρίζεστε ότι είναι καλή η βία των αριστεριστών και των κουκουλοφόρων και να τη βάζετε σε εξεγερτικό πλάισιο, αλλά είναι κακή η βία κατά της μαθήτριας.
Η βία είναι βία. "
βεβαίως και μπορούμε!!
όταν η βία είναι πολιτική και όχι ποινική - κρίνεται με πολιτικά κριτήρια
γιατί βία, άσκησε και η ελληνική επανάσταση.
η βια της τωρινής εξέγερσης όπως και η βία της χρυσής αυγής είναι κυρίως πολιτική βια. και ως τέτοια πρέπει να κρίνεται.
το ότι είναι πολιτική βια, δεν σημαίνει ότι δικαιολογείται. αν έχει πολιτικό υπόβαθρο μπορεί να δικαιολογηθεί αν όχι θα καταδικαστεί.
από ποινικής σκοπιάς το να καις μια τράπεζα και να κτυπάς ένα μετανάστη είναι και τα δύο εγκλήματα.
από πολιτικής, τη πρώτη την αποδέχουμε τη δεύτερη.... θα βγω στο δρόμο να χτυπηθώ μαζί με αυτά τα φασιστάκια.
Καλά Χριστούγεννα στη Στήλη Άλατος και στον πολύ υπομονετικό της διαχειριστή, Πολίτη-Πήττα!
Χαιρετισμούς
Γιωργο σου ευχομαι τις επόμενες 2-3 μέρες, σαν βλεπεις οθονη ηλεκρονικου υπολογιστη να θελεις να απομακρυνεσαι - μονο έτσι εσυ και η φιλεναδα μου θα περάσετε καλα αυτες τις μερες...
καλες γιορτες λοιπον
μακρια απο το μπλοκ :-)
Στέλιο, κάποιοι χρειάζεστε φανταστικούς εχθρούς. Όλο για Χρυσά Αυγά ακούω και διαβάζω και πουθενά δεν τα βλέπω. Τουλάχιστον αυτές τις ημέρες. Άλλοι ρήμαξαν την Αθήνα.
Άλλοι καταστρέφουν (αριστεριστές), ξυλοκοππούν (βλέπε Χημείο και καθηγητές) και άλλοι σκότωναν τόσα χρόνια. Βλέπε 17Ν... Φυσικά, αυτούς κάποιοι τους γουστάρετε. Γιατί φοβάστε να το πείτε;
Οι νόμοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στις ιδεοληψίες της αριστεράς. Αυτό που λες, είναι χειρότερο του ναζισμού, το είδαμε να συμβαίνει με τραγικά αποτελέσματα σε πολλά σημεία του πλανήτη.
Τι σημαίνει "πολιτική βία"; Πρέπει δηλαδή να την επιτρέψουμε; Η βία είναι βία. Η αριστερά δηλαδή θα αποφασίζει ποιος θα ζει και ποιος όχι; Πάτε στα καλά σας;
Και τι σχέση έχει η Ελληνική Επανάσταση με τους κουκουλοφόρους; Τι σύγχυση είναι αυτή στα κεφάλια ορισμένων από εσάς; Διαισθάνεστε το γελοίον ορισμένων επιχειρημάτων σας;
Ξεχνάτε ορισμένοι ότι κανείς δεν έχει το μονοπώλιο της βίας. Αν ανοίξει η μύτη κανενός αριστερού, κλαίγεστε στα κανάλια για ημέρες.
Όταν σκοτώθηκε ο Αξαρλιάν, σφυρίζατε αδιάφορα. Η εικόνα του πάντα θα σας στοιχειώνει. Και φυσικά, δεν διαδηλώσατε ποτέ για τα θύματα της 17Ν. Εσείς της αριστεράς, τους θεωρήσατε θωρήσατε "παράπλευρη απώλεια". Είναι που σέβεστε την ανθρώπινη ζωή.
Και μετά κατηγορείτε την αστυνομία ότι δεν σέβεται την ανθρώπινη ζωή. Έχω μια απορία: πότε και που σεβάστηκε η αριστερά την ανθρώπινη ζωή; Ένα παράδειγμα θα μου αρκούσε...
Στα γκουλάγκ της ΕΣΣΔ; Στην Άνοιξη της Πράγας; Στη Βουδαπέστη; Στην Καμπότζη; Στην Κούβα με τους εκατοντάδες πολιτικούς κρατούμενους και τον κόσμο να την κοπανά όπως-όπως με πλοιάρια από τον "παράδεισο" του Κάστρο για το Μαϊάμι; Στην Κίνα; Που; Ακόμα και στον Ισπανικό Εμφύλιο, οι αριστεροί-αριστεριστές, σκότωναν τους... συμμάχους τους, τους αναρχικούς.
Αίμα, αίμα, αίμα, καταστροφή και όλεθρος. Αυτή είναι η αηδιαστική ταυτότητα της αριστεράς, που κατά τα άλλα κλαίγεται για τους μετανάστες, χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα...
Και φυσικά, πίσω από τις κουκούλες.
Και μια φωνή λογικής...
Του Brady Kiesling (από την εφημερίδα "Καθημερινή").
Στις 6 Δεκεμβρίου, ένας Ελληνας αστυνομικός παραβίασε τους σαφείς διατυπωμένους κανόνες εμπλοκής της υπηρεσίας του και χρησιμοποίησε παρανόμως το όπλο του. Ηταν τόσο άτυχος, ώστε να σκοτώσει ένα μικρό παιδί. Οι καταστροφές που ακολούθησαν δεν είχαν όμως καμιά σχέση με την τύχη. Δεκάδες Ελληνες δημοσιογράφοι έσπευσαν να βάψουν τα χέρια τους με το αίμα του Αλέξη. Χωρίς να περιμένουν την αυτοψία, τα αποτελέσματα της βαλλιστικής εξέτασης ή το πόρισμα των ανακριτικών αρχών, αποφάνθηκαν ότι η αστυνομία «δολοφόνησε εν ψυχρώ το νεαρό». Προσέθεσαν δε ότι ο θάνατος του Αλέξη ακολουθεί τη λογική παρόμοιων περιπτώσεων στο παρελθόν και ενισχύει τον ισχυρισμό ότι η ελληνική αστυνομία είναι εκτός ελέγχου. Η δέουσα αντίδραση της κοινωνίας απεικονίστηκε από τον ταλαντούχο σκιτσογράφο της «Καθημερινής», Ηλία Μακρή, ο οποίος στις 9 Δεκεμβρίου ζωγράφισε μια πένα να διαπερνά τρεις αστυνομικούς με την επισήμανση «συγγνώμη, εξοστρακίστηκε».
Καθώς περπατούσα στη Φιλελλήνων και έβλεπα τους εμπόρους να μαζεύουν τις σπασμένες βιτρίνες των καταστημάτων τους, μου ήλθε στο μυαλό η «Kristallnacht», η «Νύχτα των Κρυστάλλων». Ας μην λησμονούμε άλλωστε ότι οι βανδαλισμοί των καταστημάτων των Εβραίων από τους Ναζί, το 1938, ξεκίνησαν από τη δολοφονία ενός Γερμανού διπλωμάτη στο Παρίσι από έναν Εβραίο θερμοκέφαλο. Το ιδεολόγημα της συλλογικής ενοχής, το οποίο έχει εγκαταλειφθεί εδώ και χρόνια από κάθε πολιτισμένο λαό, ζει και βασιλεύει στον κόσμο της ελληνικής δημοσιογραφίας. Οι αστυνομικοί είναι φονιάδες. Γι’ αυτό πρέπει να τους λούσουμε με βενζίνη και φωτιά. Για να τους φέρουμε σε απόσταση βολής, δεν πρέπει να διστάσουμε να σπάσουμε καταστήματα ή να προβούμε σε εμπρησμούς.
Αναμφίβολα, οι Έλληνες δημοσιογράφοι θα προσβληθούν από την εν λόγω σύγκριση. Αλλωστε, το πογκρόμ των τελευταίων ημερών δεν στράφηκε εναντίον Εβραίων ή Αθίγγανων, αλλά εναντίον των τρισκατάρατων αστυνομικών. Για να μην τους προκαλέσω περισσότερο λοιπόν, τους καλώ να διαβάσουν την προκήρυξη της 17 Νοέμβρη μετά το θάνατο του 15χρονου Μιχάλη Καλτεζά από τον αστυνομικό Μελίστα. Η γλώσσα που χρησιμοποιούν σήμερα τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης ελάχιστα διαφέρει από εκείνη που χρησιμοποιούσε τότε η τρομοκρατική οργάνωση. Η διαφορά βεβαίως είναι ότι οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν χρειάζεται να παγιδεύσουν το αμάξι ενός αστυνομικού με εκρηκτικά, για να κατακτήσουν το δικαίωμα να παροτρύνουν άλλους να το κάνουν.
O κ. Brady Kiesling είναι πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ. Παραιτήθηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εισβολή των ΗΠΑ στο Ιράκ κι έκτοτε ζει μόνιμα στην Ελλάδα.
Στη διάρκεια προγραμματισμένης πορείας αναρχοκουκουλοφόρων σήμερα το απόγευμα στην Αθήνα και η οποία είχε σημείο εκκίνησης το Μοναστηράκι, ομάδα γνωστών- αγνώστων επιτέθηκε με μανία στην Μητρόπολη Αθηνών και κατέστρεψε τα εθνικά μας σύμβολα, τον Χριστουγεννιάτικο διάκοσμο της Μητρόπολης ενώ ανέγραψε υβριστικά συνθήματα κατά της Πατρίδας και της Πίστης επάνω ατον Ναό και τους γύρω χώρους. Ταυτόχρονα άλλη ομάδα επιτέθηκε στον Ιερέα της Μητρόπολης τον οποίον πέταξαν στην πλατεία έβρισαν χυδαία και χτύπησαν χωρίς κανένα δισταγμό.
Κι όλα αυτά σήμερα παραμονή Χριστουγέννων, με την πορεία να κατευθυνεται προς την κατάληψη του Πολυεχνείου, αυτήν που υποτίθεται ότι θα εγκατέλειπαν εχθές κατόπιν συμφωνίας με τις πρυτανικές αρχές για να μην κάνει «ντού» η Αστυνομία, αλλά ουδέποτε έπραξαν. Οι ανίκανοι πολιτικοί κουραμπιέδες του Υπουργείου και ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο που ανέχεται αλλά και καλλιεργεί τέτοιου είδους καταστάσεις και ενέργειες είναι ο πραγματικόςηθικός αυτουργός και αυτής ης Επίθεσης. Ο επίσης ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ Μητροπολίτης Αθηνων Ιερώνυμος, μπορεί να δικαιολογήσει και πάλι την ενέργεια των αγαπημένων του κουκουλοφλώρων...
Από το greekalert, επιβεβαιωμένο. Δείτε επίσης αυτά τα λαμπρά τέκνα της αριστεράς, στο γνωστό βιντεάκι (υπάρχει παντού και κυρίως στο indymedia), να αποκαλύπτουν τα οπίσθιά τους μπροστά στο ναό.
@ανώνυμος
αυτό έλειπε να βγουν και τα χρυσά αυγά στους δρόμους τέτοιες μέρες!!!
αυτοί για να βγουν πρέπει να ναι πολλοί και οι μετανάστες λίγοι. πλάκα θα χε πάντως αν έβγαιναν. :-)
μια τάση που έχετε όλοι σας, να θεωρείτε ότι ο συνομιλητής σας υποστηρίζει τα γκούλαγκ, την επίθεση στη τσεχοσλοβακία, το σοβιετικό αυταρχισμό, τα κνεζικά εγκλήματα κλπ είναι καιρός να τη κόψετε.
ΔΕΝ τα υποστηρίζω.
εδώ δεν θεωρώ ότι η "οκτωβριανή επανάσταση" ήταν πραγματικά επανάσταση, θεωρώ το λένιν και τον τρότσκυ πραξκοπηματίες και συμφεροντολόγους και μου ζητάς να απολογηθώ για τα σταλινκά εκλήματα!!! δεν πάμε καλά.
δόμγα μπους είναι αυτό: είτε είσαι μαζί μου είτε εναντίον μου.
ούτε και υποστηρίζω τη 17Ν.
(αν και για να μαστε ειλικρινής όταν η 17Ν είχε αρχικά δολοφονήσει αρχιβασανιστές της χούντας - το λαικό αίσθημα δεν ήταν εναντίον. μετά αφού εκφυλίστηκε έχασε τελείως τη νομιμοποίηση της. και αυτό πάει σε αυτό που σου έλεγα πριν. αν κρατούσε η 17Ν ένα πολιτικό χαρακτήρα θα το βλεπα αλλιώς... δεν κράτησε - δεν τη στηρίζω)
γιατί κάθε φορά πρέπει να επαναλαμβάνω τα ίδια!!!
η ελληνική επανάσταση αναφέρθηκε στο σχόλιο σου "η βια είναι βια". υπάρχουν φορές που η βια νομιμοποίειται και κάποιες όχι. τόσο απλά.
να διαδηλώσω για τα θύματα της 17Ν ; !!!
δεν διαδηλώνω κάθε φορά που χάνεται μια ανθρώπινη ζωή - αν και θλίβομαι.
πιστεύω ούτε και συ διαδηλώνεις.
οι διαδηλώσεις κατά κανόνα γίνονται ενάντια σε κράτη/ κρατικές πολιτικές - με σκοπό να εππιρρεαστούν οι έχοντες την εξουσία.
για αυτό διαδηλώνεις έξω από τη βουλή ή έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία, ή έξω από το κοινοβούλιο.
θα βγω στο δρόμο για να διαδηλώσω ενάντια σε μια τρομοκρατική οργάνωση.... με στόχο τι ; !!!
μου φαίνεται λίγο αστείο ως ιδέα.
πως το φαντάζεσαι δηλαδή;
και στο κάτω κάτω γιατί δεν πήγες εσύ σε μια τέτοια διαδήλωση ;
Στέλιο, με λάθος άνθρωπο συζητάς για αυτά τα θέματα. Λοιπόν, αφού γουστάρεις απαντήσεις, θα τις λάβεις!
"θα βγω στο δρόμο για να διαδηλώσω ενάντια σε μια τρομοκρατική οργάνωση.... με στόχο τι ; !!!
μου φαίνεται λίγο αστείο ως ιδέα."
Δεν σου φάινεται όμως αστείο ότι έγιναν πολλές διαδηλώσεις στα Προπύλαια και έξω από τον Κορυδαλλό για τα "δικαιώματα" των συλληφθέντων της 17Ν; Τα θύματά τους δεν είχαν "δικαιώματα"...
Μάλλον, δεν σε ενοχλεί και πολύ η τρομοκρατία... Έχεις άλλες προτεραιότητες. Τα μάλλον ανύπαρκτα αριθμητικά Χρυσά Αυγά (που σημειωτέον δεν σπάνε βιτρίνες, ούτε βυθίζουν την Αθήνα στο χάος...).
Εγώ εξέφρασα και πολύ ηχηρά μάλιστα την οργή μου, όταν δολοφονήθηκε ο Μπακογιάννης αλλά και κάθε φορά που οι "αριστερές" σφαίρες σκότωναν κάποιον (συνήθως "δεξιό").
Θυμάσαι πέρσι τον ειδικό φρουρό στην Κηφισιά, που δολοφονήθηκε, χωρίς να έχει πειράξει κανέναν; Γι' αυτόν, δεν διαδήλωσε κανένας.
Το πρόβλημα με εσάς όλους που παριστάνετε τους αριστερούς, είναι ότι έχετε δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Για εσάς, κάποιες ζωές είναι πιο "ιερές" από κάποιες άλλες. Και αυτό είναι ανήθικο και απάνθρωπο.
Η 17Ν είχε καταστεί καθεστώς, εκβίαζε τους πάντες. Κι όμως, κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε. Όσο για τους "βασανιστές", είχαν κριθεί από τη Δικαιοσύνη. ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙ ΖΩΕΣ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ.
Πάρτε το χαμπάρι επιτέλους! Ο δολοφόνος του Γρηγορόπουλου θα τιμωρηθεί, όπως κάθε πολίτης που διαπράττει αδίκημα και δη κακούργημα.
Μερικά αποσπάσματα από τον ελληνικό Τύπο, που προσωπικά θεωρώ ότι αξίζουν αναφοράς και θα σε βάλουν στη θέση σου:
Ο (αριστερός) Αντώνης Καρκαγιάννης στο βιβλίο του "Τρομοκρατία και Αριστερά" (Πόλις, Αθήνα 2002), γράφει:
"Είναι πράγματι παράδοξο και σημάδι παρακμής ότι τα επίσημα κόμματα της Αριστεράς αποφεύγουν την κριτική και την αποφασιστική πολιτική εναντίωση στην παρανοϊκή βία της 17Ν".
Η Τέτα Παπαδοπούλου στην "Ελευθεροτυπία", στις 18/10/2001:
"Στην Ελλάδα, από τη Μεταπολίτευση ως σήμερα, δηλαδή εδώ και 26 χρόνια, έχουν γίνει χίλιες δύο διαδηλώσεις και εκδηλώσεις για διάφορα θέματα. Όμως, ουδέποτε έγινε μια εκδήλωση ή διαδήλωση κατά της τρομοκρατίας (...) Στη χώρα μας υπάρχει ευρύ μέτωπο ανοχής απέναντι στην τρομοκρατία".
Τέλος, ο σπουδαίος Μίκης Θεοδωράκης, τον Αύγουστο του 2002, στην "Ελευθεροτυπία", σε λόγια που αγγίζουν και τα όσα συνέβησαν πρόσφατα στην Αθήνα:
"Και μόνο η δικαιολόγηση πράξεων αυτοδικίας σε καιρό δημοκρατίας αποτελεί έκφραση μιας τραυματικής ψυχολογίας που οδηγεί σε ιδεολογικοπολιτικές παραμορφώσεις και φαινόμενα ηθικής και κοινωνικής παρακμής (...) Θα έπρεπε η ίδια η Αριστερά να τους πνίξει μέσα στη λαϊκή περιφρόνηση κατεβάζοντας στους δρόμους τα πλήθη των απογόνων μιας Αριστεράς τιμημένης από το αίμα και τις θυσίες πραγματικών λαϊκών αγωνιστών, διαχωρίζοντας έτσι με το μαχαίρι τη θέση τους από όλα αυτά τα κακέκτυπα δήθεν αγωνιστών".
Τα ήθελες, τα διάβασες...
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ.
Δημοσίευση σχολίου