Στήλη Άλατος

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Καλώς Ήρθατε στη Στήλη Άλατος. Η Στήλη, δημοσιεύεται κάθε Σάββατο, ταυτόχρονα στην Κυπριακή εφημερίδα Πολίτης και στο ελληνικό portal TVXS. Κάποιες φορές, αν το επιβάλλει η επικαιρότητα γράφω και ανεβάζω κείμενα μόνο για διαδικτυακή χρήση. Κάτω από τα άρθρα, όπως σε όλα τα ιστολόγια, υπάρχει χώρος για σχολιασμό. Moderation, δεν κάνω. Για αυτόν τον λόγο όμως είμαι αυστηρός σε σχόλια επιθετικά που δεν σέβονται την οποιαδήποτε Άλλη άποψη ή είναι επιθετικά κατά κοινωνικών και φυλετικών ομάδων. Ύβρεις και προσωπικές επιθέσεις διαγράφονται χωρίς συζήτηση.

Συντονιστείτε τώρα στους 107, 6

Κινούμενη Άμμος. Κάθε Σάββατο 6-8 μ.μ στον 107,6 ή στο : www.1076.eu Στο shoutbox, το συζητάμε ζωντανά! Από τον Bach στον Dylan και από τον Beethoven στους Beatles και τους Felice Brothers,όλα είναι Μουσική 107.6 ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008

Funny Χαλκιά και άλλα κακά αστεία…


Χάρηκα που η Funny Χαλκιά πιάστηκε θετική στο κοντρόλ.

Και ο λόγος είναι γιατί η εν λόγω κυρία μας είχε φέρει σε πολύ δυσάρεστη θέση πριν από 4 χρόνια, στο Αθήνα 2004, όταν μετά την «περίλαμπρη νίκη» αράδιαζε τις κλασικές αρλούμπες για το «ιδιαίτερο DNA των Ελλήνων που γεννάει νικητές» και ντοπάριζε και αυτή με τη σειρά της τα…ευγενή συναισθήματα των πάσης φύσεως χαμένων κρίκων στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους.

Των ελληναράδων άλλως πως, που εκστασιασμένοι από τον Έλληνα Υπεράνθρωπο έπαθαν τότε διάρροια εθνικιστικής ανοησίας.

16 οι αθλητές της Ελληνικής παγκόσμιας υπερδύναμης, που συνελήφθησαν ιδιαιτέρως ενισχυμένοι και έτοιμοι για θριάμβους. Αλλά, η περίπτωση της κας Χαλκιά είναι εξόχως χαρακτηριστική της νοοτροπίας μας που πλέον έχει ταυτιστεί με την «κουλτούρα» της Αρπαχτής σε κάθε έκφανση της ζωής.

Γιατί, όπως θα ξέρετε, ήδη από τις ένδοξες ημέρες του 2004 δεν ήταν διόλου λίγοι αυτοί που το είχαν επισημάνει με απλά λογάκια: Ποια είναι η…κυρία; Από πού ήρθε; Τι αθλητικό παρελθόν έχει; Μα σοβαρά; Δούλευε ως δημοσιογράφος του Μάκη μέχρι προχθές; Μα πως στην ευχή κατέβασε τις επιδόσεις της τόσα δευτερόλεπτα σε τόσο λίγο χρόνο;

Οι απαντήσεις λοιπόν, δόθηκαν 4 χρόνια αργότερα και φάνηκε πως η κυρία Funny ήταν ένα κακό αστείο. Η μάλλον μάλλον, ένα στα πολλά.

Μόνο που αυτό είναι καθαρόαιμο με αναμφισβήτητο DNA από τη γενιά του Καραγκιόζη.


Ας συνεχίσω με Ολυμπιακούς Αγώνες.

Πριν το ξεκίνημά τους, συζήτηση μεγάλη έγινε σε διεθνή κλίμακα για τις ουκ ολίγες αρνητικές παραμέτρους που φέρνει το Πεκίνο, σε σχέση με την «Ολυμπιακή Ιδέα».

Για ποια Ολυμπιακή Ιδέα μιλάμε όμως;

Προσωπικά βλέπω μία τεράστια Εταιρία, τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και έναν κύκλο γιγαντιαίων συμφερόντων στα οποία εμπλέκονται Κράτη, Ιδιωτικά Συμφέροντα, Φαρμακευτικά τραστ, παρελκόμενες βιομηχανίες και βέβαια οι αθλητές, οι προπονητές και οι περί αυτών.

Και κόντρα στις δαιμονοποίηση στους αφορισμούς και τα συνθήματα εγώ βάζω μερικά ερωτήματα.

Πως μπορεί κάθε 4 χρόνια να οργανώνεται ένα γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας στο οποίο μετέχουν περίπου όλες οι χώρες του πλανήτη αν δεν υπάρχει ένα εξ ίσου μεγάλο, πολυπλόκαμο και περίπλοκο κεντρικό όργανο όπως η ΔΟΕ;

Προσωπικά, δεν γνωρίζω, εφ όσον σαν προϋπόθεση δεχτούμε πως μιλάμε για τον κόσμο στον οποίο ζούμε και όχι κάποιον άλλον που αναπνέει στις φαντασιώσεις μας.


Οι σφοδροί επικριτές του ντόπινγκ (όλοι μας) και κυρίως όσοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους υπέρ της Καθαρής Αρχαιότητας θα πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους τον Αριστοτέλη οποίος περιγράφει τις παραμορφώσεις στα πρόσωπα των αθλητών –κυρίως των παλαιστών- από τα απίστευτα μίγματα τροφών και λιπών που έπαιρναν προκειμένου να αυξήσουν τη μυϊκή τους μάζα.

Η διατροφή τους, μεταξύ άλλων περιελάμβανε τους νικητές κόκορες από τις κοκορομαχίες, ποικιλίες μανιταριών και ξερών σύκων και μάζες κρεάτων.

Όλα αυτά για το αθώο, δάφνινο στεφάνι.

Ας μην ξεχνάμε επίσης, πως αν κάποιοι έκαναν το ντόπινγκ επιστήμη στις μέρες μας, είναι οι Ανατολικογερμανοί και μάλιστα με συχνές τραγικές συνέπειες.


Θα το πω απλά. Ο αθλητισμός και μάλιστα ο πρωταθλητισμός είναι γεμάτος ίσκιους. Όπως σχεδόν τα πάντα πλέον.

Η ΔΟΕ, αν την δούμε ψυχρά σαν εταιρία που θέλει να κρατήσει την επιχείρηση κερδοφόρα και υγιή , έχει κάθε λόγο να επέμβει και να βάλει φρένο στο αίσχος.

Μόνο έτσι θα μπορέσει να κρατήσει το «μαγαζί» όρθιο. Και αυτό, συμφέρει όλους.

Εκτός ίσως, από τους…μύθους μας.

Επιπλέον, όσα και να συμβαίνουν, οι Αγώνες πάντα έχουν να δώσουν καθαρές συγκινήσεις, ηρωικούς αθλητές που ξεπερνούν τα όρια τους για τη νίκη και μεγάλες στιγμές.

Ποιος έμεινε αδιάφορος στη θέα του αρσιβαρίστα που στο βάθρο του χρυσού νικητή αφιέρωνε το μετάλλιο στην σύζυγό του που έφυγε από τη ζωή πρόσφατα; Και όχι μόνο…


SOS: Ο Rajendra Kumar Pachauri, τιμημένος με το βραβείο Νόμπελ για την ειρήνη, είναι ο επικεφαλής της Παγκόσμιας Διακυβερνητικής των Επιστημόνων για την Κλιματική Αλλαγή. Εξαιρετική φυσιογνωμία, μεγάλου κύρους.

Μόλις χθες, έκανε άλλη μία έκκληση προς τις Κυβερνήσεις του κόσμου. Είπε πως τα πράγματα είναι στο σημείο Μηδέν. Πως αν δεν κάνουμε κάτι ΤΩΡΑ οι αμέσως επόμενες γενιές θα ζήσουν τον εφιάλτη. Πως ο Πλανήτης, δεν μας αντέχει άλλο.


Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά με όσα γίνονται τελευταία με Ρωσία Γεωργία και επαναφορά ψυχροπολεμικού κλίματος χωρίς καν ιδεολογικό άλλοθι, νιώθω πως μπαίνουμε για τα καλά στο έτος 1984.

Τον θυμάστε τον Orwell;

Δυο –τρεις τεράστιες περιοχές επιρροής χωρίς ιδεολογία, μόνο με κυριαρχικό ανταγωνισμό και δεκάδες μικροπόλεμοι παντού να κρατούν τον κόσμο απασχολημένο και τις οπλοβιομηχανίες καρποφόρες. Εδώ είμαστε.


Σκέφτομαι να μετακομίσω. Σε νησάκι του ειρηνικού ίσως, χωρίς ειδήσεις, τηλεόραση, διαδίκτυο και τηλέφωνα. Να τρώω μπανάνες και να κολυμπάω.

Αλλά μπορώ; Δεν μπορώ!

Είμαι πια εξαρτημένος από το ντόπινγκ. Το ντόπινγκ της πραγματικότητας.

ΥΓ. Σάββατο πρωί και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα "παίξω" στην εκπομπή το απόγευμα. Με βλέπω στο..."απόψε αυτοσχεδιάζουμε". Έχω προσθέσει στο Blog, shoutobox, μετά από παρότρυνση φίλων, οπότε όποιος θέλει να "παραγγείλει" τραγούδι ή μουσική, συγκρότημα, συνθέτη ή τραγουδοποιό, μπορεί να το κάνει πανεύκολα...

36 σχόλια:

Ahaparos είπε...

Όταν σε πιάσει ο κατήφορος , Κ.Πίττα , ως κράτος ,ως χώρα , ως έθνος χρονια τώρα ,ε τούτο πραγματικά ως Funny ακούεται.Το προηγούμενο όμως εν απλα... Tragic.


Btw τούντη στιγμή ακούω για πολλοστή φορα τις "Θεικές " μελωδίες που έγραψε o Υanni σε Ινδους και Κινέζους απο τις συναυλίες που έκαμε σε Τaj Mahal και Fοrbidden City και σκέφτουμε ότι τουλάχιστον τούτος έφυε εγκαίρως και εγλίτωσε την παρακμή.

stalamatia είπε...

Θυμάμαι τις εξυπνάδες της Χαλκιάς και το ιδιαίτερο DNA των Ελλήνων και μάλιστα το σχολίασα με τον σύζυγο μου ότι η θέση της δεν της επέτρεπε να λέει τέτοια λόγια.Όπως πάνε με το ντόπινγκ ,στο τέλος δεν θα υπάρχει κανένα ενδιαφέρον να κάθετε κανείς να βλέπει τους αγώνε.Χίλιες φορές οι επιδόσεις να είναι πιο κάτω και να είναι( καθαρές).

Ahaparos είπε...

Αρχαίο πνεύμα αθάνατο, αγνέ πατέρα
του ωραίου, του μεγάλου και τ’ αληθινού
κατέβα, φανερώσου κι άστραψε ‘δω πέρα
τη δόξα της δικής σου γης και τ’ ουρανού.

Στο δρόμο και στο πάλεμα και στο λιθάρι,
στων ευγενών αγώνων λάμψε την ορμή
και με τ’ αμάραντο στεφάνωσε κλωνάρι
και σιδερένιο πλάσε κι άξιο το κορμί.

Κάμποι, βουνά και πέλαγα φέγγουνε μαζί σου
σαν ένας λευκοπόρφυρος μέγας ναός
και τρέχει στο ναό εδώ προσκυνητής σου
αρχαίο πνεύμα αθάνατο, κάθε λαός...


Ακολουθεί η "σύγχρονη" έκδοση:

Αρχαίο πνεύμα ετοιμοθάνατο, ντοπέ πατέρα,
του μοιραίου, τιποτένιου και του ελεεινού,
κατέβα, χαπακώσου κι άστραψε εδώ πέρα
στο σκότος ενός γκρίζου, σάπιου ουρανού...

Μ’ ορμόνες, στεροειδή, ενέσεις και χαπάκια
σ’ αγώνων πουλημένων λάμψε την ορμή
και με χρυσάφι μπόλικο αγόρασε πρεζάκια,
ξεφτιλισμένο πλάσε, ανάξιο το κορμί...

Κάμπους, βουνά και πέλαγα πουλά μαζί σου
διαφήμιση υπέρλαμπρου οίκου της ανοχής
και ζήτουλα κατάντησαν οι τόσοι χορηγοί σου
όποιον έμεινε τίμιος και άξιος αθλητής...

του ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΣΚΟΥΦΑΛΟΥ
ιατρού

seymour lipschutz είπε...

δεν είναι σοβαρό θέμα οι ολυμπιακοί αγώνες. μπορείς μόνο να μιλήσεις σοβαρά γι' αυτή τη γελοία υπόθεση αν είσαι ντοπαρισμένος στην απληστία ως ο Μίνως Κυριακού δηλαδή αν έχεις στήσει και διαφημίζεις στους φτωχούς τα τηλέφωνα 090 για να παίρνεις το χαρτονόμισμα και να επενδύεις και να επιχειρείς με κάθε χρήμα γενικώς που καταλήγει σε σένα από κάθε δυνατή και δοξαστική καταλήστευση. έχουνε όμως πληθύνει οι αθάνατοι φτωχοί που ταυτίζεται το οικονομικόν τους συμφέρον με την εταιρεία και πρέπει οι θνητοί κ' επηρεπείς στο θάνατο εμείς να τους προσέχουμε.

mtryfo είπε...

τα ίδια συναισθήματα για την Χαλκιά μοιραζόμαστε Γιώργο, πριν από μερικούς μήνες οταν παρακολουθώντας κάποιους αγώνες την είδαμε να αγκομαχάει να φτάσει στο τέρμα της διαδρομής, αναλογιζόμουν τι έγινε με το dna της? Της έγινε κάποια επέμβαση και της αφαιρέθηκε ή της το άλλαξαν με κάποιο άλλης χώρας? Θα μας τρελλάνουν οι άνθρωποι που νομίζουν ότι δικαιούνται να λένε ότι βλακείες κατεβάζει το τσερβέλο τους μόνο και μόνο επειδή ειναι "πρωταθλητές"...
Να θυμίσω και το "κάζο" που έπαθαν οταν έσυραν τον Συρίγο της "Ελευθεροτυπίας" στα δικαστήρια και ζητούσαν δε θυμάμαι πόσα εκατομμύρια ευρώ...Την πάτησαν και πλήρωσαν και τα δικαστικά έξοδα....

Aceras Anthropophorum είπε...

Γιώργο, πολλη η απαισιοδοξία. Μεν την αφήκεις να σου βάλει χέρι. Θα σε κάμει να πονήσεις.

@ προς τον ανώνυμο του προηγούμενου ποστ: Σεβόμενος την υπόσχεση μου, σου έστειλα την απάντηση που σου έταξα. Θα την έβρεις στα σχόλια αν κλικάρεις "Παλαιότερες αναρτήσεις"

Meropi είπε...

Γιώργο μου,
ποταμός ήσουν. Τι να πρωτοσχολιάσω? Τη Χαλκιά που προπονείτο στην ...τοποθέτηση κρυφών καμερών για λογαριασμό του Μάκη πριν την "κατάκτηση" του χρυσού μεταλλίου το 2004?
Τους άλλους αθλητές (π.χ. τον Αμερικανό κολυμβητή Φελπς) που πέρα από κάθε ανθρώπινη δυνατότητα, κερδίζουν τα χρυσά μετάλλια σαν να είναι μαρουλόφυλλα???
Τη διεθνή επικαιρότητα Γεωργία - Οσετία - Απχαζία - Κόσσοβο - Τσετσενία, όπου οι υπερδυνάμεις αλλάζουν απόψεις ανάλογα με τις σφαίρες επιρροής και τα στενά συμφέροντα τους???
Άστα βράστα.
Πάντως πολύ ωραίο το ποστ σου για μια ακόμα φορά.

Ανώνυμος είπε...

Νίκος

δηλαδή το πρόβλημα είναι αυτά που είπε η Χαλκιά όταν έγινε "χρυσή"; Δε νομίζω ότι μπορούμε να κρίνουμε μια πρωταθλήτρια (με ή χωρίς εισαγωγικά) από ανάλογες δηλώσεις, αλλά από τη συνολική της παρουσία.

Σε στιγμές θριάμβου, πάντα υπάρχουν εκδηλώσεις πατριωτισμού. Οι αθλητές κάνουν το γύρο του σταδίου, τυλιγμένοι πάντα με τη σημαία της πατρίδας τους. Στην απονομή των μεταλλίων, ακούγεται ο εθνικός ύμνος της χώρας προέλευσης του χρυσού ολυμπιονίκη.

Ο κάθε πρωταθλητής εκφράζεται όπως θέλει, όπως του "βγαίνει" εκείνη τη στιγμή. Δεν είδατε τα πλάνα, με τα χρωματισμένα στα χρώματα των σημαιών των πατρίδων τους, μάγουλα των αθλητών;

Η Δεβετζή ήταν όλη πάνω-κάτω στα γαλανόλευκα. Η διάκριση δεν ανήκει μόνο στον αθλητή, αλλά και στη χώρα του. Και τι ζητάτε ρε παιδιά; Να λογοκρίνουμε τους αθλητές, επειδή κάποιοι δεν εκφράζονται "πολιτικώς ορθά"; Πολύ "στεγνή" και επικίνδυνη πρόθεση, αν υπάρχει, επιτρέψτε μου.

Υπενθυμίζω σε όλους ότι η Ελλάδα, παρά το μικρό της μέγεθος, ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ και βγάζει συνέχεια μεγάλους αθλητές, ενώ στα ομαδικά αθλήματα, έχει σημειώσει τεράστιες επιτυχίες.

Ας μην απαξιώνουμε τα πάντα. Υπάρχει η Χαλκιά, υπάρχει όμως και η Μπεκατώρου, ένα σεμνό κορίτσι που μας κάνει συνεχώς περήφανους. Υπάρχει και ο Κακλαμανάκης, υπάρχουν όλοι όσοι μας χάρισαν στο πρόσφατο παρελθόν ανεπανάληπτους θριάμβους (EURO 2004, Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Καλαθοσφαίρισης). Ας μην είμαστε μίζεροι και χαιρέκακοι.

Όσο για το ντόπινγκ, αυτό είναι ένα μείζον πρόβλημα για τον παγκόσμιο αθλητισμό. Σωστές οι επισημάνσεις για τους Ανατολικογερμανούς, όμως άργησαν 20 χρόνια...

Τότε όλοι ήξεραν και κανείς δεν μιλούσε, για να μην τον περιλάβουν οι σοσιαλιστικές φυλλάδες, που δεν ανέχονταν την αμφισβήτηση του "σοσιαλιστικού θαύματος".

Υπενθυμίζω σε ορισμένους, ότι η "ανάπτυξη" στον ελληνικό κλασικό αθλητισμό, έγινε επί "αριστερού" ΠΑΣΟΚ με βάση το ανατολικογερμανικό μοντέλο.

Κοιτάξτε ποιοι "παράγοντες" κατηγορούνται: είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, "σύστημα ΠΑΣΟΚ". Το ΠΑΣΟΚ ελέγχει στην Ελλάδα όλες σχεδόν τις Ομοσπονδίες. Τις ήλεγξε για να μπορεί να κάνει το "θαύμα"...

Δηλαδή, πληρώνουμε ακόμα μια φορά τις ηλιθιότητες της (καθυστερημένης και αμοραλιστικής) ελληνικής αριστεράς, που έφερνε "βρώμικα" μετάλλια, αλλά διαμόρφωνε "καλό πολιτικό κλίμα" για τον Σημίτη και τη διεφθαρμένη αυλή του.

Κάποιοι από εμάς τα ζήσαμε αυτά από κοντά. Άρα, τους υπερπατριωτισμούς κάποιοι εξ αριστερών τους χρησιμοποίησαν. Γιατί ήξεραν ότι συγκινούν τον κόσμο και τους βόλευαν αφάνταστα.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα: συμφωνώ με τα αναγραφέντα περί εμπορευματοποίησης των Αγώνων. Το πρόβλημα είναι οι "χορηγοί", ο επαγγελματισμός, τα υπερβολικά "προνόμια" που δελεάζουν πολλούς να κάνουν το "παραπάνω" βήμα και να "εξασφαλιστούν" εις αεί.

Τα τιμήματα θα έπρεπε να είναι η δόξα, η αναγνώριση, η καταξίωση, έστω και μια πρόσληψη στο Δημόσιο. Μέχρι εκεί όμως. Επίσης: η μόνιμη τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στην κοιτίδα τους, στην Ελλάδα, αποτελεί πλέον μονόδρομο, ώστε να σταματήσει η περαιτέρω εμπορευματοποίησή τους.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

ΥΓ Για να αγωνιστεί η Χαλκιά, κάποια πολύ καλή και ελπιδοφόρα αθλήτρια, "κόπηκε"... Αχ αυτοί οι "χορηγοί"... Όπου χρήμα και διάβρωση τελικά...

Ανώνυμος είπε...

@Νίκο θέλω να εκφράσω τη διαφωνία μου σε αυτά που γράφεις.

Πρώτον, νομίζω ότι ο Γιώργος ακριβώς τη συνολική της παρουσία καταγγέλει και δε νομίζω πουθενά να καταφέρεται ενάντια στον πατριωτισμό. Δεύτερον, θεωρώ ότι για να είμαστε συνεπείς λογικά, αν δεχόμαστε τις στιγμές θριάμβου ενός (ή περισσότερων, αλλά σίγουρα όχι όλων) αθλητή να τις πιστώνεται συνολικά ο ελληνικός αθλητισμός (ή, ακόμα περισσότερο, ολόκληρη η Ελλάδα), θα πρέπει εξίσου να δεχόμαστε (και να είμαστε προετοιμασμένοι να δείξουμε και την ανάλογη αξιοπρέπεια) ότι και τις στιγμές της ντροπής θα τις χρεωνόμαστε ΟΛΟΙ! Αλλά συνήθως δε γίνεται έτσι. Συνήθως όταν γίνεται κριτική για τα κακά μας με αφορμή τη διαγωγή κάποιων τότε μόνο θυμόμαστε τα «μεμονωμένα περιστατικά» και τα λοιπά κουραφέξαλα. Αλλά στα καλά μας είμαστε όλοι μας καλοί... Διπλά μέτρα και σταθμά ενός κακομαθημένου λαού;

Και θα πει κάποιος, ‘μα αυτό είναι ανθρώπινη συμπεριφορά’. Ε και; Είναι (ακόμα) μία ασυνεπής συμπεριφορά. Ανθρώπινη ξε-ανθρώπινη, τι σημασία έχει; Και η απληστία ανθρώπινη συμπεριφορά είναι, τι να κάνουμε, να την αποδεχτούμε ως πρέπουσα;

Και, όχι, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα: δεν έχει δικαίωμα κάθε αθλητής να εκφράζεται όπως του έρθει όταν εκπροσωπεί ολόκληρη τη χώρα του. Στην προσωπική του ζωή μπορεί να λέει ό,τι παπαριές θέλει, αλλά όταν είναι εκπρόσωπος έχει πολύ μεγαλύτερη ευθύνη όσων λέει. Γιατί όπως η επιτυχία του αντανακλάται σε όλους έτσι αντανακλώνται και τα ολισθήματά του.

Η δε συμπεριφορά της εν λόγω κυρίας το 2004 είχε ένα άλλο στοιχείο που δεν επιτρέπεται ΕΙΔΙΚΑ σε ένα νικητή (πόσω μάλλον αν έχει νικήσει ντοπέ – δεν το ξέρουμε, αλλά...): ΕΠΑΡΣΗ! (όχι περηφάνεια) Και η έπαρση δε συνάδει με κανένα ιδεώδες, αθλητικό ή μη. Και η ευχαρίστηση που δηλώνει ο Γιώργος στο κείμενό του μπορεί φαινομενικά να κινδυνεύει να ολισθήσει προς τη χαιρεκακία, αλλά στην ουσία μπορεί να ερμηνευτεί και ως ευχαρίστηση για τη λειτουργία της ΝΕΜΕΣΗΣ, έστω και σε μία περίπτωση. Πολύ ελληνικά πράγμαατα δηλαδή. Τι το μη πατριωτικό υπάρχει σε όλα αυτά δηλαδή;

Έπειτα σκέψου ότι η αιχμηρή κριτική προς τη συγκεκριμένη ή τους υπόλοιπους μπορεί να πυροδοτείται ακριβώς από πατριωτισμό, ακριβώς επειδή περιμέναμε η Ελλάδα που τέλος παντων γέννησε αυτά τα αθλητικά ιδανικά να τα σεβαστεί πρώτη (είδες τι έγραψα; «η Ελλάδα»! Άδικο; Γιατί; Αν η εν λόγω κυρία είχε σεβαστεί τα αθλητικά ιδανικά και είχε νικήσει όλοι θα λέγανε ότι «η Ελλάδα» τα σεβάστηκε). Κοινώς, είχαμε και πρέπει να έχουμε αυξημένες προσδοκίες σε επίπεδο ΗΘΟΥΣ από τη χώρα μας. Προσωπικά θα προτιμούσα η χώρα μου να αγωνίζεται πάντα καθαρά και να δίνει μαθήματα ήθους και ας μην κερδίζαμε ποτέ ούτε ένα μετάλλιο. Η απαίτηση για αυτή τη διαφορά είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής στα ιδεώδη των προγόνων!

Μου κάνει δε εντύπωση (και δεν απευθύνομαι σε σένα ειδικά, αλλά σε όλους όσοι έκαναν δηλώσεις με αφορμή τον αποκλεισμό της) ότι μπροστά στην κριτική αρχίζουμε πολύ εύκολα να συγκρινόμαστε με (και να χρησιμοποιούμε ως άλλοθι) το χειρότερο παρονομαστή, τον οποίο μπορεί και στο παρελθόν να εξοβελίζαμε στο πυρ το εξώτερο!

Αλλά νομίζω το χειρότερο (το χείριστο) είναι αυτή η δήλωση περί DNA! Αυτό είναι πατριωτισμός; Αν όντως ισχύει το περί DNA, τότε θα πρέπει να δεχτούμε ότι το ελληνικό DNA γεννάει και ψεύτες και απατεώνες και λαμόγια. Να το δεχτούμε;

@Aceras Anthropophorum
Ευχαριστώ για την απάντηση στο προηγούμενο post. Έχω καλυφθεί.

Dissident Aggressor

Ανώνυμος είπε...

@Νίκο, νιώθω την ανάγκη να δευτερολογήσω προς μετρίαση του "μαχητικού" ύφους του παραπάνω. Ας ληφθούν όσα λέω ως κατάθεση απόψεων/διαφωνιών και όχι ως προσωπική επίθεση.

@Politispittas
αν βρεις εκείνο το νησί στον Ειρηνικό, πες μου. Δεν τρελαίνομαι για μπανάνες, αλλά προκειμένου να την κάνω από αυτή την κατάντια (συνολικά πλανητική) θα κάνω υπομονή.

Φιλικά

Dissident Aggressor

νεροκάλαμο είπε...

το να λες ότι θα κρίνεις την πρωταθλήτρια δεν διαφερεί από τα γραμμένα στο προηγούμενο ποστ όπου ο πολίτης Πήττας προσπαθεί να κρίνει τον εαυτό του υποτιμώντας τον και βάζοντας τον στη θέση της βλακείας και της οικονομίας. κι εσείς εδώ πέρα τι γράφετε. κατασκευασμένες ανοησίες στο βωμό της ηλιθιότητας που σας πιάνει όταν πρέπει να συγκριθείτε με ηλίθιες ιδέες και νοσηρές καταστάσεις. μεγάλη δική σας καταστροφή κ' η ντόπα τούτη και πώς θα σωθείτε...

Ανώνυμος είπε...

@νεροκάλαμο

Αμήν...

Μιχάλης είπε...

Η δόξα και η επιτυχία έχουν πολλούς πατέρες.

Η ήττα και η ντροπή είναι πάντα ορφανές...

νεροκάλαμο είπε...

και η δημοσιογραφία είναι όμως ορφανή όσο να 'ναι
πόσο να 'ναι; 9cm;

Ανώνυμος είπε...

Νίκος

διαφωνώ με το λιντσάρισμα της Φάνης Χαλκιά, τώρα που (έστω και με δική της ευθύνη) είναι "ευάλωτη", όπως διαφωνώ και με τη "θεοποίηση".

Η αθλήτρια βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ, θα τιμωρηθεί και τελείωσε η υπόθεση. Και ναι, μας εξέθεσε, όπως κάποτε μας χαροποίησε. Αλλά πολλοί μας εκθέτουν καθημερινά, με πολύ χειρότερο τρόπο.

Τα όσα "φυλετικά" είπε τότε η Χαλκιά περί DNA, έστω και μεταφορικά, δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Εξάλλου, ως γόνος αλλοδαπής μητέρας, δεν θα μπορούσα να είμαι σύμφωνος με κάτι τέτοιο. Αλλά, δεν νομίζω ότι εκεί είναι το θέμα.

Από εκεί και πέρα: δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι είμαστε εμείς που θα πούμε στην Χαλκιά και στην κάθε Χαλκιά τι θα πει. Ας πει ό,τι θέλει. Αυτός ο "φασισμός του αντιφασισμού" με βρίσκει αντίθετο. Ας μην ψάχνουμε για "φασισμούς" παντού.

Η "πολιτική ορθότητα" δεν έχει χώρο εδώ (και αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν έχει χώρο πουθενά). Είπε κάτι η Ολυμπιονίκης μας (παραμένει...), σωστό ή λάθος, υποκειμενικό είναι, επικροτούμε ή αποδοκιμάζουμε, δέχεται κριτική και εκεί μένει το θέμα.

Επίσης: τα περί "έπαρσης", "ήθους" και τα περί "Νεμέσεως", δεν τα καταλαβαίνω φίλε ανώνυμε. Ούτε τις υποδείξεις του τι είναι ή δεν είναι ελληνικό. Φαίνεται όμως ότι η μόρφωσή μου δεν με διευκολύνει. Αδυνατώ να κατανοήσω σύνθετες έννοιες. Ας μη "σαλαμοποιούμε" όμως τα πάντα.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν κατάλαβα το επιχείρημα. Δηλαδή, η Φανή "τιμωρήθηκε" (από ποιον;), επειδή στο παρελθόν είχε κάνει μια δήλωση περί... DNA; Έχω την εντύπωση ότι μεταφορικά μίλησε η κοπέλα στη συγκεκριμένη περίπτωση και είμαι σίγουρος ότι, ως σύγχρονη νέα που είναι, δεν υιοθετεί θεωρίες ευγονικής.

ΥΓ Ο πρώτος αναμάρτητος ας ρίξει την πέτρα του.

νεροκάλαμο είπε...

αν θέλεις να μιλήσεις σοβαρά θα πεις ότι ο πλεύρης λέει τα ίδια πράγματα με τη νικηφόρα φανή χαλκιά

δεν θα πρέπει να ξεχάσεις ότι είναι άτομα των ιδέων και του χρήματος και της κενωνίας

δηλαδή φασίστες με άλλα λόγια αλλά φασίστες στο χώρο των ιδεών, φορείς της προπαγάνδας του ελέγχου

να μην ξεχάσεις ότι αν είσαι τέτοιος πολύ εύκολα περνάς μέσα στη ζωή επειδή είναι παντού ο φασισμός

και ότι φυσικά αυτοί έχουν ταυτίσει τον τρόπο τους να βγάζουν λεφτά έξω από το σύστημα με τα συναισθήματα τους και όλο αυτό το λένε καριέρα

και ότι αυτή η κατάσταση δεν περιέχει έναν υγιή άνθρωπο και δεν τον αγγίζει

αν θέλεις να μιλήσεις σοβαρά

εσείς εδώ λέτε τίποτα ρε και από τη μία ανοησία πέφτετε στην επόμενη και δεν έχει τέλος η φτιάξη με την προπαγάνδα και τον έλεγχο που μεταχειρίζεται το μέσο τίποτα ως εσείς με ένα σκοπό όχι βεβαίως προς τ' άστρα αλλ' απλώς για να νιώσει άσχημα

εγώ δεν πιστεύω να χαίρεστε εσείς ωσάν αποτερατωνέτε το γράψιμο ενός σχολίου...

άρα λοιπόν εσύ που γράφεις για να ασχημύνεις εσένα τώρα πως θα σε λήψουμε να πούμε στα σοβαρότατα

έχουμε και τους μεγάλους φιλόδοφους που κάνουν ότι δεν χτυπάει γι' αυτούς η καμπάνα

αλλά θα 'ρθει ο καιρός που θα λαλήσουνε τα σπλάχνα, δεν θα 'ρθει.

Ήταν οι πόρτες μου...

Ανώνυμος είπε...

@Φίλε Νίκο,

Δε νομίζω ότι έκανε κανείς λόγο για λυντσάρισμα. Για απλή τιμωρία μιλάμε. Και μιλάμε για τιμωρία ευθέως ανάλογη προς αυτό που έκανε. Με άλλα λόγια, εγώ προσωπικά (και στο βαθμό που μπορώ να ερμηνεύσω τον οικοδεσπότη μας μάλλον και εκείνος) δεν ενδιαφέρομαι κατά κανένα τρόπο να της «πετάξω πέτρες».

Ωστόσο, η τιμωρία δε θα έπρεπε να είναι και ανάλογη αν μη τι άλλο των απολαβών που θα είχε η εν λόγω κυρία σε περίπτωση που έβγαινε πρώτη; Θέλω να πω πως όταν μπαίνει κανείς στο στίβο παίρνει το ρίσκο τόσο του να κερδίσει όσο και του να χάσει. Και τα δύο απαιτούν αξιοπρέπεια. Και στον αθλητισμό, που (υποτίθεται) ενσαρκώνει όλα εκείνα τα ιδανικά περί άμιλλας κτλ κτλ, οι απαιτήσεις για αξιοπρέπεια δε θα έπρεπε να είναι ανάλογες της σημαντικότητας των ιδανικών που οι αθλητές καλούνται να ενσαρκώσουν; Με άλλα λόγια, νομίζω ότι, όταν οι αθλητές μπαίνουν σε μία τέτοια παραδοσιακή και συμβολική διοργάνωση, οι ευθύνες τους είναι αυξημένες. Και εδώ δε συζητάμε καν για μία ήττα, η οποία άλλωστε δε θα ήταν «τιμωρήσιμη». Συζητάμε για κακή αθλητική συμπεριφορά/πρακτική – κοινώς απόπειρα εξαπάτησης και επικράτησης επί των συναγωνιζωμένων της με δόλια μέσα! Η τιμωρία και η κατακραυγή αυτών δε θα πρέπει να είναι τόσο έντονη όσο στην περίπτωση της νίκης της θα ήταν ο δοξασμός της;

Το άλλο που λες ότι πολλοί άλλοι μας κάνουν και ντρεπόμαστε καθημερινά. Μα, ποιος διαφωνεί; Γιατί το γράφεις; Δε μιλάμε γι’ αυτούς εδώ, ούτε απαίτησε κανείς να δείξουμε ιδιαίτερη μεταχείριση στην εν λόγω κυρία για το δικό της ολίσθημα και να περάσουμε «στο ντούκου» άλλους χειρότερους. Εδώ όμως μιλάμε για συγκεκριμένο άτομο. Αν κάνουμε μία συζήτηση περί «των άλλων» (και είναι πολλοί και πολύ χειρότεροι) να είσαι βέβαιος ότι θα πούμε τόσα και άλλα τόσα. Όμως γιατί (επιτέλους, ΓΙΑΤΙ;) θα πρέπει κάθε φορά που επικεντρωνόμαστε στην κριτική μας κάπου, τα ευρύτερα χειρότερα να τυγχάνουν επίκλησης ως αντεπιχείρημα για να σώσουν τα λιγότερο κακά; Νισάφι πια σ’ αυτή τη χώρα!

Αναμάρτητος δεν είναι κανείς. Αλλά αν περιμένουμε να κάνουν κριτική μόνο οι αναμάρτητοι, καήκαμε – δε θα βρεθεί κανείς! Επομένως, στο δικό μου νου τουλάχιστον, κριτική μπορούν να κάνουν και οι «αμαρτωλοί», αρκεί και οι ίδιοι να κάνουν αυτοκριτική και εμπράκτως να προσπαθούν να θέσουν στην πράξη όσα μαθαίνουν και διορθώνουν (και σε αυτό θα συμφωνήσω με το Γιώργο, που στην απάντησή του στο προηγούμενο ποστ είχε συμπεριλαβει και αυτό στις προϋποθέσεις για την άσκηση κριτικής) .

Γράφεις «ποιοι είμαστε εμείς που θα πούμε στη Χαλκιά τι να πει;». Εντάξει, ποιος θα της το πει τότε; Γιατί όταν ενσαρκώνεις ένα ρόλο, είναι Ο ΡΟΛΟΣ ο ίδιος που επιβάλει συμπεριφορές. Παράδειγμα: ένας δάσκαλος δεν μπορεί να πει πολλά πράγματα (που ενεδχομένως θα ήθελε) στους μαθητές του. Και το αυτό ισχύει και για πολλά άλλα επαγγέλματα/λειτουργήματα. Αλλοίμονο αν θεωρούσαμε ότι οι αστυνομικοί μπορούν να λένε ό,τι γουστάρουν, για παράδειγμα. Και δε νομίζω ότι αυτό είναι φασισμός του αντιφασισμού (Μα, τι έχετε πάθει με αυτή τη λέξη; Έλεος! Πραγματικά, ας μην ψάχνουμε για φασισμούς παντού!). Απλή έκκληση για σεβασμό των ορίων μίας θεσμοθετημένης κοινωνίας είναι.

Στην περίπτωση που συζητάμε, δε, είναι έκκληση για σεβασμό των όρων με τους οποίους παίζεται το παιχνίδι στο οποίο επέλεξε (δεν την ανάγκασε κανείς) να συμμετάσχει. Και εκεί έγκειται αυτό που έγραψα περί ήθους. Διότι από έναν αθλητή, (α) συμμετέχοντα στη σημαντικότερη αθλητική διοργάνωση παγκοσμίως, (β) εκπρόσωπο της πατρίδας του απαιτώ (συγχωρείστε μου την απολυτότητα), πρωτίστως ο ρόλος του ο ίδιος απαιτεί ήθος! Και το ήθος φαίνεται τόσο στον καθαρό τρόπο του αγωνίζεσθαι, όσο και στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται την ήττα. Αλλα, θα μου επιτρέψετε, το ήθος φαίνεται πρωτίστως από τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τη νίκη του!

Εγώ τη δήλωση αυτή περί DNA δεν την ήξερα πριν από το ποστ του Γιώργου, επομένως δε νιώθω ότι «τη χτυπάω τώρα που είναι ευάλωτη». Ούτε με ενδιαφέρει να την «αλώσω», και τα ίδια πράγματα θα είχα κάνει και πει και το 2004. Αυτό που με ενοχλεί είναι που σε μία γιορτή ΕΝΩΣΗΣ λαών με αφορμή τον αθλητισμό, μία νικήτρια χρησιμοποιεί το κατόρθωμά της για να ΔΙΧΑΣΕΙ μεταξύ της δικής της φυλής και όλων των άλλων! (Αναρωτιέμαι πώς ένιωσαν οι συναγωνίστριές της το 2004, όταν άκουσαν από τη νικήτρια, εκπρόσωπο της φιλοξενούσας χώρας [!!!] ότι δε βγήκαν πρώτες λόγω του DNA τους που δε γεννάει νικητές...). Όσο και αν δεν πιστεύει στην ευγονική. Αδυνατώ, δε, να καταλάβω τι είδους μεταφορά θα μπορούσε να είναι αυτή η δήλωση. Μεταφορά για τι πράγμα;...

Για μένα η περίπτωση που συζητάμε είναι μία καραμπινάτη περίπτωση έπαρσης, εκεί όπου ο ρόλος και το ήθος που επιβάλει αυτός, θα απαιτούσε σεμνότητα. Και η έπαρση τιμωρείται από τη Νέμεση (ελληνική θεότητα δεν ήταν η Νέμεσις, κάνω λάθος;). Σε κάθε περίπτωση, θα προτιμούσα μία καθαρή αθλήτρια που έχασε με ήθος και αξιοπρέπεια. Από αυτά έχουμε έλειψη στην Ελλάδα, όχι από επιδόσεις. Σκοτίστηκα για τις επιδόσεις, αν με ρωτήσετε.

Αλλά, όπως έγραψα και προηγουμένως, ήταν εκπρόσωπος όλων μας. Και ως εκπρόσωπό μου, που έφτασε εκεί όπου έφτασε (με τα δικά μου τα λεφτά μάλιστα) δεν της επιτρέπω να με εκπροσωπεί κατ’ αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο. Βεβαίως, μπορεί άλλοι να το δέχονται, ίσως γιατί συμμερίζονται αυτή την ιδέα περί «DNA νικητών». Δικαίωμά τους – τότε θα είναι υποχρεωμένοι όμως να δεχτούν και ότι το συγκεκριμένο DNA, εκτός από «νικητές» βγάζει και ψεύτες και απατεώνες...

Τέλος, επειδή έκανα μεγάλες δηλώσεις περί ήθους κτλ, πρέπει να πω ότι, όπως όλοι μας κι εγώ σε μία αήθη Ελλάδα έχω μεγαλώσει και με τα ιδανικά της καθημερινής αήθειας έχω γαλουχηθεί. Έχω αδυναμίες, έχω κάνει λάθη και δε θεωρώ εαυτόν αμέτοχο όσων συμβαίνουν. Θέλω όμως να πάω ‘κάπου’ καλύτερα. Και στην πορεία αυτή έχω ανάγκη από καθαρά πρότυπα ήθους. Η εν λόγω κυρία, με το παράδειγμά της, τόσο του 2004 όσο και το τωρινό, δε με βοηθάει και δε βοηθάει και κανένα νεώτερο.

Dissident Aggressor

Ανώνυμος είπε...

@νεροκάλαμο

Σε διαβεβαιώ ότι δεν αισθάνομαι καθόλου ωραία τώρα που έγραψα το σχόλιό μου. Γιατί όλη αυτή η ένταση της κριτικής πέρασε από μέσα μου. Και αν είμαι επιθετικός στο ύφος μου, ξανά, απολογούμαι. Δεν έχω πρόθεση να θίξω το Νίκο – απλά να εκφράσω κάποια πράγματα που πιστεύω. Έχε, δε, υπόψη σου ότι εντός των ανθρώπινων κινήτρων μπορούν να συνυπάρξουν (ταυτόχρονα) και το καλό και το κακό. Πάμε «προς τα άστρα» όταν προσπαθούμε να ενισχύσουμε το πρώτο σε βάρος του δεύτερου. Στα δύο μου σχόλια προς το Νίκο ως τώρα παραπαίω ανάμεσα στα δύο. Αδυναμία μου. Ωστόσο, εγώ που παραδέχτηκα ότι «ασχήμυνα τον εαυτό μου» με όσα έγραψα αναρωτιέμαι με τη σειρά μου: τα δικά σου γραπτά μέχρι στιγμής έχουν, άραγε, σκοπό «προς τα άστρα»; Και αν ναι, γιατί εσύ και όχι εγω; Γιατί όχι και όλοι οι άλλοι εδώ; (...) Εν τέλει, ξέρεις τι μου έχει λείψει από τα γραπτά σου, νεροκάλαμο (aka Jenny olive, κτλ κτλ): λόγοι! (έστω και ως ατελείς απόπειρες). Οι αφορισμοί περί του «φασισμού που είναι παντού» είναι εύκολοι...

@politis

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Dissident Aggressor

g είπε...

Α εγώ διαφωνώ για τους αφορισμούς που είναι εύκολοι και διαφωνώ επίσης με τα όσα έγραφε ο κυρός Πήττας προηγουμένως εκεί που έλεγε ότι για την κριτική από τον καναπέ και για αποφάσεις δύσκολες, γιατί αυτά τα λόγια του είναι πραγματικοί μηδενισμοί και βαρβαρότητα. Να πεις δηλαδή στους ανθρώπους πως είναι η εταιρεία που παίρνει τις δύσκολες αποφάσεις... Εσύ τώρα εκεί πέρα νομίζεις ότι θα ευτυχήσεις σαν συναρμόσεις εντός σου τις πιο αχρείες ιδέες...και δεν υπάρχει πεδίο συζητήσεως επειδή στη ζωή εσύ κάνεις διάλειμμα από το ριάλιτι του μικρούτσικου οπού είσαι καλεσμένος επίτιμος και πρόεδρος.

Ανώνυμος είπε...

@νεροκάλαμο

Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις ποιες είναι οι "αχρείες" ιδέες, δίνοντάς μου κάποιους λόγους γιατί τις θεωρείς αχρείες;

Dissident Aggressor

Ανώνυμος είπε...

@νεροκάλαμο, ή g ή ό,τι άλλο (δε σε προλαβαίνω πια...)

Όσο το σκέφτομαι, υποψιάζομαι ότι μιλάς από το βάθος μίας εντελώς άλλης αντίληψης για τον κόσμο, την πραγματικότητα και τις σχέσεις από αυτά που αποτελούν τη βάση του κοινού κώδικα με τον οποίο συζητάμε εδώ. Προσωπικά (και τελείως ειλικρινά, πίστεψέ με), θα ήθελα πολύ να μου περιγράψεις την αντίληψη αυτή. Σίγουρα ένα κίνητρό μου είναι να την υποβάλω στην κριτική μου (για να δω αν όντως είναι απαλλαγμένη από "φασισμούς"), αλλά εξίσου με ενδιαφέρει να τη γνωρίσω. Μπορείς να εκθέσεις αυτή την πραγματικότητα; Μέχρι στιγμής πάντως (επειδή έχω διαβάσει όλα τα σχόλιά σου), θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι, κατά τη γνώμη μου, δεν την έχεις κολακέψει καθόλου με τα γραφόμενά σου.

Φιλικά

Dissident Aggressor

νεροκάλαμο είπε...

παράδειγμα γοερό η φράση:

"με τα δικά μου τα λεφτά μάλιστα".

ανήκουν στους ανθρώπους τα αντικείμενα; οι άνθρωποι τα μεταχειρίζονται απλώς και μόνον. τώρα αν εσύ αποφασίζεις ότι σου ανήκουν τα λεφτά ποιος θέλει να κάνει παρέα μαζί σου. κατάλαβες;

θέλεις και να συζητήσεις. τι να συζητήσεις. εσύ κοιμάσαι όρθιος. παραιτησόν με.

dokisisofi είπε...

Καταρχήν εγώ δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι η Φάνη Χαλκιά ήταν ντοπέ. Αλλά και έτσι να ήταν δεν σημαίνει ότι ήταν ντοπαρισμένη και όταν σάρωνε τα χρυσά. Βιάστηκες να χορέψεις Πίττα πάνω σε ένα ανύπαρκτο πτώμα.
Πολύ κακεντρεχές το τρέχον ποστ σου, λυπάμαι...

αχ να γινόσουν υδροξυοξύ είπε...

θα έπρεπε ν' ανοίξει την αγκαλιά του και να πει πως τίποτα είναι τα γρανάζια και τα ανθυπογρανάζια που μπορούν να μεταχειρίζονται το σύστημα για να επιβιώνουν ενώ άλλοι πεθαίνουν ψυχολογικώς κυρίως μέσα στη φρίκη της επιβλημένης ανοησίας κ' άγνοιας

αλλά και εσύ βρε δοκησίσοφη που έμαθες μια δύσκολη λέξη και την έβαλες νικ-νέιμ με σκοπό να θυμάσαι ότι γεννήθηκες για να ζεις το ρεπορτάζ χωρίς σύνορα και να εκνευρίζεσαι με την τελετή έναρξης, τι είσαι

εσύ που έφτιξες ιστολόγιο για να συγκριθείς με την επικαιρότητα τι είσαι

ένα τίποτα είσαι

Ανώνυμος είπε...

@Νεροκάλαμο (ή ό,τι άλλο)

Πριν σε "παραιτήσω": τα λεφτά με τα οποία επιδοτήθηκε ο χ ή ο ψ από τους διαχειριστές των φόρων μας συλλέχτηκαν από τις τσέπες ανθρώπων (όπως εγώ), που, ως επί το πλείστον, για να τα φέρουν στη διάθεσή τους (για να μην πω "κατοχή τους" - θα το πω παρακάτω όμως) διέθεσαν χρόνο και κόπο. Κοινώς διέθεσαν ένα σημαντικό μέρος της ζωής και της ενέργειάς τους. Υπό αυτή την έννοια, τα λεφτά είναι σύμβολα (ή ακόμα και μετουσιώσεις) του χρόνου μας και του κόπου μας. Άλλά ο χρόνος και ο κόπος μας μάς ανήκουν, έτσι δεν είναι; Άρα μας ανήκουν και τα λεφτά. Αν θέλεις, μπορούμε να κοπανάμε την έννοια των χρημάτων καθαυτή όσο θέλεις, το γεγονός όμως ότι για να τα φέρουμε στη διάθεσή μας ξοδεύουμε τις ζωές μας τα κάνει δικά μας. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Όταν στη συνέχεια μάς τα παίρνουν (με το ζόρι) για τη διαχείριση των κοινών, πρέπει να μας νοιάζει και να μας παρανοιάζει πώς διατίθενται. Όταν, δε, άνθρωποι που επιδοτήθηκαν από αυτά μάς προσβάλλουν, νομίζω ότι έχουμε και ένα λόγο παραπάνω να αντιδρούμε. Γιατί όλοι όσοι (βρε, και ένας να είναι...) σκοτώνονται στη δουλειά και στη συνέχεια φορολογούνται, είναι τις ζωούλες τους που έχουν ξοδέψει για να βγάλουν αυτά τα λεφτά που μία κυρία χ ή ψ μεταχειρίζεται για να βγαίνει και να λέει αυτά που λέει στα όποια διεθνή. Αν, τώρα, το να σεβόμαστε και να εκτιμάμε αυτούς τους κόπους είναι για σένα «αχρεία ιδέα», πάω πάσσο.

Ωστόσο: ναι, ανήκουν στους ανθρώπους τα αντικείμενα. Δε βλέπω γιατί να μην ανήκουν και μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει κανέναν να μου εξηγήσει ΓΙΑΤΙ δεν (θα έπρεπε να) ανήκουν (όπως κι εγώ, βέβαια, δεν προτείνω κανένα επιχείρημα για να υποστηρίξω ότι μπορούν να ανήκουν. Καλύπτομαι πίσω από την κοινή πρακτική, απλώς...). Ούτε εσύ εξηγείς τίποτα. Όπως και δεν έχεις επιχειρηματολογήσει για ΤΙΠΟΤΑ μέχρι στιγμής. Πάω λοιπόν κι εγώ να συνεχίσω τον (όρθιο) ύπνο μου μπας και δω και κανένα ωραίο όνειρο. Τα σέβη μου και γεια χαρά.

Dissident Aggressor

ΥΓ. Αναρωτιέμαι πάντως: και οι δυο μας γράφουμε σε υπολογιστή. Αν και οι δύο τούς έχουμε αγοράσει για να τους μεταχειριζόμαστε, πόσο περισσότερο ΑΝΗΚΕΙ ο δικός μου σε μένα από ό,τι αυτός που χρησιμοποιείς εσύ σε σένα; Δηλαδή, όταν πεθάνω, δε θα τον πάρω μαζί μου όσο δε θα τον πάρεις κι εσύ. Μπορεί, φυσικά, να χρησιμοποιείς τον υπολογιστή κάποιου άλλου ή ενός café. Ωστόσο και εκεί (πληρώνεις για να) μεταχειρίζεσαι κάτι που ο άλλος θεωρεί ως ιδιοκτησία του... Ίσως η διαφορά να είναι στο ότι, αν κάποιος ερχόταν να πάρει το δικό μου, εγώ θα αντιδρούσα, θα φώναζα ότι είναι δικός μου και δε θα τον άφηνα. Εσύ τι θα έκανες;

αχ να γινόσουν υδροξυοξύ είπε...

εξηγώ πραγματικότητα
στην πραγματικότητα η έννοια ανήκω δεν υπάρχει (μπορώ να ανήκω σε ένα αιδοίο από κοπέλα για μέρες 4, μετά δεν θα ανήκω) ομοίως οι έννοιες κατέχω...η ιδιοκτησία...
άρα δεν χρειάζεσαι να σου εξηγήσουν γιατί δεν πρέπει να ανήκουν ούτε να σου εξηγήσουν αφού μπορείς και μόνος σου να σκεφτείς
θα πρέπει όμως να έχεις ένα καλό σκοπό για την πάρτη σου αν αποφασίσεις να σκεφτείς.
εσύ πόσο τον έχεις.

Ανώνυμος είπε...

@ νεροκάλαμο

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Dissident Aggressor

αχ να γινόσουν υδροξυοξύ είπε...

νόμισα που θα μου έριχνες έναν Τέτοιον μεταχειριζόμενος την κοινή σου λογική εκεί πέρα. δεν θέλεις να με αυτώσεις;

stalamatia είπε...

Γιώργο Πήττα
Που είσαι??????

dokisisofi είπε...

παρα δικηγόρος του Πιττα σαν εσένα καλύτερα ένα τίποτα

βούτηξα το φεγγάρι είπε...

σε νεκροφιλώ

politispittas είπε...

Εδώ είμαι! Η αλήθεια είναι πως τις πρώτες μέρες της εβδομάδας «απείχα» γιατί απλά είχα πάρα πολύ δουλειά. Στη συνέχεια διάφορα «νεροκάλαμα» σχόλια , αποδιοργάνωσαν τη συζήτηση που προσπάθησε να γίνει τόσο με τις φιλότιμες παρεμβάσεις του Νίκου , όσο και των φίλων Αχάπαρου , Dissident Aggressor, του Μιχάλη, της Μερόπης, της Mtryfo, της Δοκησίσοφης , της Σταλαματιάς.

Aceras…! Δεν είμαι «απαισιόδοξος». Όπως λες και εσύ, αρκετές οδύνες υπάρχουν από μόνες τους, ας μην προσθέτουμε. Όμως, κάποιες φορές, δεν λέγω, και θυμώνω και μαυρίζω. Τι να γίνει;

Γενικά: Το τι έγραψα για την κα Χαλκιά, δεν είναι καινούργιο. Ακριβώς τα ίδια πράγματα είχα πει και το 2004 όταν έκανε εκείνη τη θλιβερή δήλωση περί DNA.

Αν….χορεύω πάνω σε πτώμα δεν ξέρω! Και ποιος την έκανε πτώμα; Μόνη της έγινε, εκτός αν μπούμε στη συλλογιστική της….διεθνούς συνομωσίας κατά της Ελλάδας. Έλεος πλέον με αυτές τις αντιλήψεις. Και επειδή αποκαλείς το πτώμα ανύπαρκτο, νομίζω πως νεκρή είναι η αξιοπρέπεια μας και τίποτα άλλο. Δυστυχώς, όλα όσα έγιναν, ήταν απολύτως προβλέψιμα –αρκετά εξειδικευμένοι περί τα αθλητικά δημοσιογράφοι, τα είχαν «δει» χρόνια πριν. Τόσο στη γενικότητα, όσο και ειδικά για την Φ.Χ.

politispittas είπε...

Νεροκάλαμε και άλλα ψευδώνυμα, με κάνεις για πρώτη φορά να σκέφτομαι τη διαγραφή σχολίων. Σε βαριέμαι και βραχυκυκλώνεις κάθε απόπειρα διαλόγου. Ήρθες εδώ να κάνεις εφαρμοσμένο σουρεαλισμό; Αν έχεις τα κότσια τράβα στην Πλατεία Συντάγματος ή στο κέντρο της Ρόδου.

βούτηξα το φεγγάρι είπε...

Το φασιστικό εκκρεμές αποτελείται από ένα ελαφρύ, μη εκφασισμένο, αντικείμενο (μικρό μπαλάκι από φελιζόλ ή χαρτί) το οποίον κρέμεται μ' ένα νήμα (κλωστή) από σταθερό σημείο. Για να ελέγξουμε αν ένας άνθρωπος της ανθρωπότητας είναι εκφασισμένος, τον πλησιάζουμε στο μπαλάκι του εκκρεμούς. Αν το ανθρώπινο σώμα του ανθρώπου της ανθρωπότητας έλκει το σώμα, τότε ο άνθρωπος είναι ένας φασίστας. Ο ιστολόγος έλκει το μπαλάκι του φασιστικού εκκρεμούς χωρίς να έρχεται σε επαφή με άλλους ανθρώπους σε χώρους ανοιχτούς, δηλαδή από απόσταση. Άρα οι φασιστικές προπαγάνδες ασκούνται από απόσταση.

dokisisofi είπε...

@ βουτηγμένε

σου ανταποδίδω χαρο-πά

Ανώνυμος είπε...

Καλα,χαρηκες ρε μπαγλαμα που πιασανε ντοπέ την κοπελα?

Κι εγω χαρηκα που πεθανε ο Φλωρακης και σκοτωθηκε ο Παπαρηγας!


ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ