2 Μαρτίου 2016, Λευκωσία Κύπρος.
Η Esin και ο Γιάννος κοιτάζουν το ρολόι τους και επιταχύνουν το βήμα τους.
Δεν θέλουν να αργήσουν στην πρόβα.
Είναι και οι δύο, μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Κυπρίων «Μουσική Πατρίδα», μιας εξαιρετικής πρωτοβουλίας του Μεγάρου Πολιτισμού Κύπρου που ξεκίνησε την δραστηριότητά του μόλις 3 χρόνια νωρίτερα.
Δύο μέρες τους χωρίζουν από την μεγάλη συναυλία της 4ης Μαρτίου, αφιερωμένης στα γενέθλια του Vivaldi που γεννήθηκε αυτή τη μέρα, στα 1678.
17χρονα παιδιά και οι δύο, μοιάζουν να σκορπίζουν φως γύρω τους καθώς μέσα τους έχουν κάνει χίλια κομμάτια όλα τα φράγματα που χώριζαν τις προηγούμενες γενιές.
Πως αλλιώς; Όποιος μπει για τα καλά στο σύμπαν της μουσικής, αδυνατεί πια να κουβαλάει σύνορα, μαθαίνει να ζει με την αρμονία, ξεχνάει να διαλύει, αρχίζει να συνθέτει.
Η Esin παίζει βιολοντσέλο. Ο Γιάννος, από νωρίς σαγηνεύτηκε με τον ήχο του φλάουτου. Και οι δύο μπήκαν από τους πρώτους στην Ορχήστρα «Μουσική Πατρίδα».
Έμαθαν για αυτήν από τα σχολειά τους. Βλέπετε, το Μέγαρο Πολιτισμού και το Ίδρυμα που το στήριξε και το υλοποίησε έκανε πράξη από την πρώτη στιγμή την υπόσχεση για διαρκή συνεργασία με όλα τα σχολεία του νησιού.
Έτσι, όταν βγήκε η σχετική ανακοίνωση ήταν πολλά παιδιά, Έλληνες και Τούρκοι της Κύπρου που έτρεξαν στις ακροάσεις.
Λίγους μήνες μετά, κάπου στα τέλη του 2013, η Ορχήστρα ήταν ένα γεγονός.
Η πρώτη συναυλία, η πρεμιέρα ήταν ίσως η ωραιότερη βραδιά που έζησε μέχρι τότε η Κύπρος.
Η διεύθυνση του Μεγάρου ευφυώς τοποθέτησε το επίσημο άνοιγμα σε εκείνη τη νύχτα, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να δείξει έντονα πως το σπουδαίο αυτό έργο αφορά πάνω από όλα τα παιδιά μας, τους νέους μας, στους οποίους η Κύπρος χρωστά πάρα πολλά.
Ας μην ξεχνάμε πως για δεκαετίες ολόκληρες οι μυωπικές πολιτικές υποθήκευαν συστηματικά το μέλλον.
Κάτι, που γνώριζαν πολύ καλά τόσο ο αείμνηστός Πρόεδρος της Δημοκρατίας Τάσσος Παπαδόπουλος που αγκάλιασε το έργο υπογράφοντας τα πρώτα του βήματα, όσο και ο Δημήτρης Χριστόφιας που τον διαδέχθηκε και πάλεψε για να γίνει το Όραμα πράξη.
Ποιος λησμονεί την εμμονή του τον Δεκέμβριο του 2009 όταν κοντόφθαλμοι σύμβουλοι πίεζαν για την ακύρωση του έργου δήθεν για λόγους οικονομίας;
Με επιχειρήματα σαθρά- μιας που αν είχε ακυρωθεί θα είχαν πεταχτεί στα σκουπίδια, 15 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ…
Ευτυχώς, έβαλαν τότε πλάτη όλοι. Όλα τα κόμματα, ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες διαφορές τους στήριξαν το έργο για έναν απλό λόγο.
Ήξεραν πως το χρωστάνε στο Μέλλον.
Και το Μέλλον, έγινε παρόν.
Και η επίσημη «πρώτη» της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Κυπρίων «Μουσική Πατρίδα» δόθηκε την άνοιξη του 2014, μία ωραία έναστρη Λευκωσιάτικη νύχτα, και ήταν όλα τόσο όμορφα, που νόμιζες πως και το αεράκι είχε αναλάβει αποστολή και μετέφερε ως δια μαγείας τα αρώματα των λουλουδιών από τους κήπους, εκεί στο χώρο της συναυλίας.
Η συναυλία, δόθηκε στη μεγάλη πλατεία που δημιουργήθηκε για να φιλοξενηθεί σε μια γωνιά της το Μέγαρο.
Η πρώτη αληθινή πλατεία της Λευκωσίας, που ξεπέρασε σε μέγεθος ακόμα και αυτή του Συντάγματος στην Αθήνα.
Η σκηνή, στήθηκε μπροστά στο Μέγαρο, που φωτισμένο εσωτερικά έμοιαζε έτοιμο να απογειωθεί στα ουράνια.
Και πάνω στη σκηνή, οι νέοι, το αύριο της Κύπρου, μιας άλλης Κύπρου διαφορετικής, με αυτοπεποίθηση χωρίς εμπάθειες, και πάθος μόνο για την ίδια τη ζωή.
Ελληνοκύπριοι, Τουρκοκύπριοι, και όχι μόνο. Γιατί, ανάμεσά τους, υπήρχαν και παιδιά, μετανάστες δεύτερης γενιάς που γεννήθηκαν στο νησί από γονείς που κατέφτασαν εδώ από χώρες μακρινές.
Και όλα μαζί τώρα, συνθέτουν την πολυτιμότερη περιουσία της πατρίδας μας.
Χιλιάδες οι άνθρωποι που ήρθαν σε εκείνη την επίσημη «πρώτη» του Μεγάρου Πολιτισμού και της Ορχήστρας των Νέων Κυπρίων.
Παρόντες βέβαια και διάφοροι, που στο παρελθόν είχαν πολεμήσει με λύσσα το Μέγαρο, αλλά τώρα σκορπούσαν δεξιά κι αριστερά χαμόγελα και…δέχονταν συγχαρητήρια. Ας είναι. Οι φελλοί , οι αενάως επιπλέοντες φελλοί, είναι εκδήλωση μάλλον σύμφυτη με αυτή της ανθρώπινης ύπαρξης….
Η Esin και ο Γιάννος, έφτασαν επιτέλους στο Μέγαρο, αφού διέσχισαν την πλατεία.
Τα μεγάλα πανό που κρέμονται στην πρόσοψη του κτιρίου έχουν πάνω τους τη μορφή του Antonio Vivaldi, ενώ από το cafe απέναντι από το Μέγαρο ξεχύνονταν οι τζαζίστικες παραλλαγές του Lousier πάνω στο έργο του Bach.
Από την αρχή του το Μέγαρο και η Πλατεία, έγιναν ο πιο «μοδάτος» τόπος συνάντησης των νέων ανθρώπων και όχι μόνο.
Σαν να μπήκε η Λευκωσία σε ένα μαγικό ασανσέρ και ανέβηκε μερικούς ορόφους ποιότητας στην καθημερινότητά της.
Και ήταν πολύ ωραία που με το «καλημέρα» σας , το Μέγαρο εισέβαλε κυριολεκτικά σε αυτήν την καθημερινότητα αναβαθμίζοντας την με έξυπνες εκδηλώσεις που αφορούν τους πάντες και ταυτόχρονα καλλιεργούν την αισθητική.
Για να μην αναφέρω τώρα, τους χιλιάδες μαθητές που το επισκέπτονται με τους δασκάλους τους και μυούνται έτσι σε νέες μαγικές πραγματικότητες.
Η Esin και ο Γιάννος, αντάλλαξαν ένα πεταχτό φιλί και άνοιξαν την βαριά πόρτα της αίθουσας.
Οι άλλοι, ήταν ήδη εκεί και κούρδιζαν περιμένοντας να εμφανιστεί από στιγμή σε στιγμή και ο 26χρονος Μαέστρος, ένα ανερχόμενο ταλέντο, ελληνοκύπριος από την Καρπασία.
Όνειρο όλο αυτό θα πείτε…
Και όμως. Αυτό το Όνειρο απέχει από την πραγματικότητα μόλις 15.000.000 ευρώ.
Τα οποία όπως έχουμε ξαναγράψει έχουν ήδη επενδυθεί.
Κάποιοι, στο όνομα της Οικονομίας, θέλουν να φέρουν την Κύπρο στο χάλι της Ελλάδας που όλους μας πληγώνει τόσο πολύ. Γιατί το λέω αυτό;
Μα είναι εξαιρετικά απλό:
Τυχόν ακύρωση του έργου, που κάποιοι με αδιανόητο παραλογισμό επιδιώκουν θα σημαίνει μια πρώτου μεγέθους κακοδιαχείριση και κατασπατάληση Δημόσιων και Κοινοτικών Κεφαλαίων.
Μια κατασπατάληση σαν αυτές που έφεραν την Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού.
Σημαίνει μια βαρύτατη απώλεια της αξιοπιστίας της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση που στηρίζει απόλυτα το έργο και αναμένει την εντός προγράμματος υλοποίησή του.
Σημαίνει μια σφαίρα στο στήθος του μέλλοντος της Esin και του Γιάννου.
Της κάθε Esin , του κάθε Γιάννου.
«Ἄσ᾿ τους νὰ τρώγουνται καὶ ν᾿ ἀνεμοδέρνουνται ὡσὰν τὸ κάτεργο ποὺ δένει μοῦδες·Καλώς μᾶς ἤρθατε στὴν Κύπρο, ἀρχόντοι. Τράγοι καὶ μαϊμοῦδες!»
(Γιώργος Σεφέρης – από το Νεόφυτος ο Έγκλειστος Μιλά)
ΥΓ1. Επιτρέψτε μου να αφιερώσω το άρθρο αυτό σε δύο ανθρώπους. Στον εν Λονδίνω αδελφό μου, συνθέτη Χρήστο Πήττα και στον εξαίρετο παραμυθά του διαδικτύου μόνιμο κάτοικο Ελβετίας, τον Aceras Anthropophorum που τιμά τη γλώσσα του με τις παραμυθίες του στην Κυπριακή διάλεκτο και, με τον ιδιαίτερο σεβασμό του στις Τέχνες. Και, σε όλους βέβαια που πασχίζουν τα τελευταία χρόνια να γίνει πραγματικότητα το σημαντικότερο έργο υποδομής της Κύπρου.
ΥΓ2. Απόψε, στην Κινούμενη Άμμο, ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αφιέρωμα σε κάποιον μάλλον άγνωστο και με ελάχιστο έργο, Βρετανό τραγουδοποιό. Στον Bill Fay και στον πιο σημαντικό του δίσκο (από τους 3 που έχει κάνει όλους κι' όλους) με τίτλo Time of the Last Persecution. O Bill Fay έμεινε συνειδητά έξω από το "σύστημα". Μουσικά, είναι ένας εξαιρετικός μελωδός με πεντακάθαρη φωνή που παραπέμπει σε τροβαδούρους άλλων εποχών και ντύνει τα τραγούδια του κυρίως με πιάνο, ακουστική κιθάρα, έγχορδα- η χρήση του τσέλου είναι συχνή. Το Time of the Last Persecution είναι δίσκος του 1971 , ο δεύτερος που έκανε μετά το "Bill Fay'' του 1970. Από το 1971 λοιπόν, σιωπή.
Μέχρι τούτη τη χρονιά, το 2010, που όπως έμαθα ετοιμάζει να κυκλοφορήσει νέα δουλειά υπό τον τίτλο ''Still Some Light''. Ακούστε τον, αξίζει τον κόπο, είναι μια φωνή άγνωστη και εξαιρετική, ένα διαμάντι χαμένο στη μεγάλη παραλία της μουσικής που τα ρεύματα φέρνουν και πολλά σκουπίδια.
-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0
Στην κορυφή της ιστοσελίδας, κάτω από το λογότυπο μου, υπάρχει το φιλμ-παρουσίασης του Μεγάρου Πολιτισμού. Δείτε το. Και για λεπτομέρειες πήγαινετε στο site του Ιδρύματος, ο σχετικός δεσμός υπάρχει δεξιά στους συνδέσμους.
22 σχόλια:
Isws to wraiotero sou arthro kyrie Pitta. Einai fanero pia pws vazeis oti afora ton politismo panw apo ola kai nomizw kala kaneis.
Kata ti gnwmi mou telika eisai spoudaios sto grapsimo grafeis se opoio style theleis to idio aneta. Tha sou poun isws pws eisai dreamer me ayta pou grafeis simera alla i gnwmi mou einai pws to arthro-istoria poy eftiakses einai 100% politiko keimeno kai pernas ta minimata soy pantrevontas synaisthima kai logiki.
To pio spoudaio einai oti eimai sigouros pws den grafeis pote tipota allo apo ayta pou pisteveis mesa sou. Sygxaritiria!
PS telika kathe savvato stinomai kai perimenw pote that anevaseis ti Stili Alatos! :-)
PS2 to video me to MEGARO katapliktiko-piga kai sto site poy einai poly kala organomeno. Ayto fainetai pws polemane kapoioi. Na eksafanisoun kapoioys pou kanoune sovari douleia....Na min tous perasei!
Cyprus Republic, για να μην πουνε κάποιοι κακεντρεχεις πως επικροτω ότι γράφει ο κος Πήττας, απλά προσυπογράφω κατά λέξη το δικό σας σχόλιο:-)
Γιώργο Πήττα, το άρθρο σου 933279 μας απογείωσε... κι είμαστε όλοι εκεί... στη Μεγάλη Πλατεία της Λευκωσίας, στην επίσημη "πρώτη" της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Κυπρίων "Μουσική Παιδεία"... κι είναι 4 Μαρτίου του 2014... Η Esin με το βιολοντσέλο της και ο Γιάννος με το φλάουτο υφαίνουν νότες του Vivaldi... κι εκείνο το ανοιξιάτικο αεράκι της Κύπρου μας, έχει γεμίσει τη Μεγάλη Πλατεία της Λευκωσίας με ανοιξιάτικες μυρουδιές...
Δε θέλουμε να ξέρουμε ποιοι είναι εκείνοι που διαφωνούν μ΄αυτό το έργο...
Δε θέλουμε να ξέρουμε ποιοι είναι εκείνοι που το εμποδίζουν να γίνει πραγματικότητα.
Εμείς έχουμε μείνει εκεί...
Σ΄εκείνο το ανοιξιάτικο δειλινό...
Κι είναι κι ο Vivaldi εκεί...
Για να σβήσει τα κεράκια του...
ΓΙΩΡΓΟ ΠΗΤΤΑ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΟΝΕΙΡΟ...
K.A.
Πιττα όπως βλεπεις κανενας δεν ενδιαφερετε για τις μαλακιες που γραφεις παραίτα τα λοιπόν γραψε για τιποτα αλλο
Ακου η Esin ο Γιαννος! Τι ειναι αυτα που λες την ωρα που ξεπουλανε την Κυπρο;
Γιώργο όταν έφτασα στο σημείο που λες ότι μου αφιερώνεις αυτό το αριστούργημα που έγραψες ήμουν βαθκειά συγκλονισμένος. Δεν έξερα γιατί ετρέμαν τα δάκτυλα μου πάνω στο τράκπαντ. Ένοιωθα έναν τράβημα, έναν βάρος, που εξεκίναν που το στέρνον τζιαι έφταννεν ώς τα άκρα του δεξιού μου σιερκού. Βαρος σαν το μολύβι, βάρος σαν την όψην της κατοχής, βάρος σαν το χρώμαν της στολής των στρατιωτών που γλέπουν την πράσινη γραμμή. Ένοιωθα το όμως να εξατμίζεται τζιαι να φέφκει, τζιαι να φήννει πίσω του ένα ποταμό δάκρυ. Δάκρυ χαράς τζιαι λύτρωσης.
Οι νευρολόγοι αποδείξαν πάνω στο IRM ότι η διαφορά της πραγματικότητας που το φανταστικόν είναι μια περιοχή του εγκεφάλου που σου λαλεί απλά ότι τούτα που νοιώθεις δεν υπάρχουν. Τα άλλα ούλλα που αισθάνεσαι είναι τα ίδια. Η τέχνη της γραφής σου φίλε Πίττα, εκατάφερεν να μου ποτζιοιμήσει αυτήν την περιοχήν τζιαι να δω την κατοχήν τζιαι τον εθνικισμό σαν παρελθόν. Τζιαι όχι μόνον. Στην θέση τους την ομορκιά, την αγάπη, την αθρωπιά, τους ήχους του ότι πιό όμορφου εκατάφερεν να συλλάβει ο αθρώπινος νους.
Όταν εθκιάβασα ότι μου αφιερώννεις αυτόν το κομμάτι, ένοιωσα ότι εν η πιο όμορφη αφιέρωση που θα μπορούσεν να μου κάμει πλάσμαν. Σ΄ευχαριστώ.
Ήρτεν βέβαια σε κάποια στιγμή η λογική, τζιαι εσκέφτηκα τους στριμογμένους σε σφικτά σακκάκια τζιαι σφικτοδεμμένες κόκκινες γραβάτες συμβούλους του προέδρου τζιαι ετρόμαξα για το τί μπορεί να καταλήξει ο επαναστάτης άθρωπος.
Ήρτεν ταμπλάς πουπάνω τζιαι η μπόχα του πτώματος που εθάψαν μες την ψυσιήν του ανώνυμου που τον τζιαιρόν που ήταν μωρόν, που την πρώτην ημέραν του δημοτικού, που την πρώτην ημέραν του κατηχητικού. Πτώματος που εβρώμισεν τόσα χρόνια θαμμένον τζιαι φκάλλει άγλα μίσους που το στόμαν του. Πτώματος που τον έχει φάει τζιαι τον έχει κάμει τον ίδιον πτώμα, αντίκανον να ακούσει τες νότες της ζωής διαφορετικά από στρατιωτικόν εμβατήριον.
Καλά που ήρτεν τζιαι αυτός, να μας αθθυμίζει ότι το όνειρο για να γινεί ζωή θέλει νεύρον τζιαι δράση, συνέπεια, δύναμη τζιαι επιμονή.
Να είσαι καλά τζιαι σου εύχομαι να διατηρήσαι πάντα ζωντανός, έξω τζιαι μακρυά που τα κινούμενα λείψανα.
Δεν κατάλαβα από που συμπεραίνει ο Ανώνυμος Β΄ πως κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη σημερινή ανάρτηση. Προφάνως θα το συμπέρανε επειδή δεν βρήκε εκατόν σχόλια από κάτω. Μήπως τα κριτήρια σας κ.Ανώνυμε Β΄είναι εντελώς αγοραία;Έτσι φαίνεται.Γι αυτό και τον πολιτισμό τον θεωρείται "τόπο μη πραγματικό" και αποκομμένο από την "αληθινή οικονομία και ευρωστία μιας χώρας. Μάλλον τα δικά σας οικονομικά είναι ...φασολάκια βραστά.
Γιώργο, αυτό που περιέγραψες δεν είναι απλά όνειρο. Είναι μια ενδεχόμενη όψη της δικής μας πραγματικότητας, η επιθυμητή όψη.Και είναι σωστό να εκθέτουμε την επιθυμητή όψη της πραγματικότητας μας. Αλλιώς δεν θα μας αξιζε κανένας Πολιτισμός. Εσύ το ξέρεις καλά αυτό.
Ευχαριστώ για τα σχόλια...
Και σένα Ανώνυμε 10:21 π.μ. ακόμα εφ όσον είσαι-δυστυχώς- μέρος της πραγματικότητας, μιας πραγματικότητας που αδικεί συνήθως αυτούς που την παράγουν. Σκέψου το. Μπορείς;
Οι πληροφορίες που έχω, είναι πως υπήρξαν κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις σε ανώτατο επίπεδο,πως το έργο θα γίνει "ο κόσμος να χαλάσει" και θα γίνει στην ώρα του. Θετικό είναι επίσης πως το έργο στηρίζουν πολιτικοί από όλο το φάσμα-όπως θα επέβαλλες έτσι και αλλιώς η κοινή λογική που ωστόσο συχνά είναι εξόριστη από τις αποφάσεις.
Aceras, σου έχω στείλει e mail.
Poly wraio keimeno agapite George,den einai kako na oneirevomaste ti stigmi malista pou afto pou perigrafeis den einai makrya .... Apo tis kalyteres anarthseis sou....
Respect...
Maria
Συγκλονιστικό!
Και δεν χρειάζεται να ξέρεις όλα όσα γίνονται με το Μέγαρο, αυτό που γράψατε είναι συγκλονιστικο και τα λεει όλα! Το τύπωσα και το φύλαξα κε Πήττα, όταν με το καλό κάνω παιδιά, κάποια στιγμή θα τους διαβάσω.Για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω που με τόσο πείσμα, τόσα χρόνια είστε τόσο πιστός στις ιδέες σας για έναν αληθινά καλύτερο κόσμο και που δεν πάψατε ποτέ να αγαπάτε τους νέους ανθρώπους αν και η δική σας καρδιά είναι τόσο πιο νέα από πολλών άλλων κουρασμένων νιατων...
Να είστε πάντα καλά σας ευχαριστώ για αυτό το κείμενο, το έχω διαβάσει από το Σάββατο δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές. Γιατί δεν το δώσατε στο tvxs?
Gmto, Giorgo afto to kalyterotero keimeno eprepe na steilw sto www.poiein.gr
ki oxi ton "Pyrfialo" sou!!!
Pws na epanorthwsw?
Mmm, tha to steilw amesws ki o,ti theloun oi poiitades as kanoun...
G from Corfu
Υ.Γ. Για τον δήθεν"Ανώνυμο" εθνικιστή του κ..., μια απογοήτευση είναι η μονοτονία! Υπάρχουν και εθνικισταί ευφάνταστοι!
Υ.Γ.2 Καλή συνέχεια!
Είδα το βιντεάκι με την ηλεκτρονική μακέτα του μεγάρου. Καλά μιλάμε είναι χάρμα οφθαλμών αυτό το αρχιτεκτονικό αριστούργημα και ας πρόκειται για μακέτα ακόμα. Αν τελικά δημιουργηθεί που σας το εύχομαι, θα είναι ένα μοναδικό παγκόσμιο στολίδι πολιτισμού και όχι μόνο! Σιγά που δεν μπορούν να βρεθούν 15 εκατομμύρια στην Κύπρο. Εδώ και ένα μήνα οι Έλληνες κατέθεσαν 12 δις ευρώ στις Κυπριακές τράπεζες μετά τις “εξυπνάδες” του Γιωργάκη Παπανδρέου…
@Μαρία, ευχαριστώ, ναι, δεν είναι μακριά και από κατά τα φαινόμενα, με την πίεση που ασκήθηκε από διάφορες πλευρές, μοιάζει να "πλησίασε" δραστικά...
@G from Corfu
Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Το έστειλες;
@Λυδία, σε ευχαριστώ πολύ. Ναι δεν το έστειλα στο TVXS γιατί θεώρησα-και σωστά νομίζω- πως είναι ένα θέμα τελείως τοπικό με ένα ιστορικό που αν δεν το γνωρίζεις ίσως δεν μπορείς να καταλάβεις την ουσία. Άσε που αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, η Κοινή γνώμη-και δικαίως-είναι τελείως αλλού...
@Imaginos, έχω γράψει πολλά και αναλυτικά άρθρα για το έργο αυτό. Τα 15 εκατομμύρια, έχουν ήδη επενδυθεί και εκεί είναι ο απόλυτως παραλογισμός όσων προσπαθούν να σαμποτάρουν το έργο. Γιατί, όπως έχω εξηγησει πολλές φορές, αν το έργο σταματήσει, τότε τα χρήματα αυτά θα χαθούν καθώς και η Κοινοτική επιδότηση του.
Ευτυχώς τα νέα είναι καλά και εξ όσων μαθαίνω ο ίδιος ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας στηρίζει την υπόθεση αποφασιστικά.
Ευχομαι και εγω με την σειρα μου αυτο το μεγαλο εργο να γινει.
Απλως δεν καταλαβαινω γιατι να υπαρχουν καποιοι που να θελουν να το σαμποταρουν. Τι εχουν να κερδισουν ;
Γιώργο,
Πραγματικά είναι ένα πολύ όμορφο κείμενο.
Ένα κείμενο που παραπέμπει στο μέλλον.
Ένα ειρηνικό μέλλον.
Στην Κύπρο της ειρήνης, της ευημερίας και του Πολιτισμού.
Στην Κύπρο όπου όλοι οι πολίτες της μακριά από φανατισμού και πατριωτικές κορώνες που καλλιεργούν μόνιμα το διαχωρισμό και το μίσος, θα έχουν όλα τα φόντα να δημιουργήσουν.
Να δημιουργήσουν και να ζήσουν όσα έχασαν κοντά 50 χρόνια.
Η δική μου η γενιά βίωσε αυτή την ανωμαλία.
Χάσαμε τη ζωή μας, το μέλλον μας.
Η ζωή μας μοιράστηκε στα δύο. Στο πριν και στο μετά.
Το χρωστάμε λοιπόν, όχι σε μας, αλλά στους μετά από μας, στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας.
Και ο Πολιτισμός θα είναι το πρώτο «όπλο» που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί και να αξιοποιηθεί.
Μακάρι, λοιπόν, το όνειρο που τόσο όμορφα καταγράφεις εδώ να γίνει σύντομα πραγματικότητα.
Μακάρι…
Καλημέρα George, ένα ωραίο τραγουδάκι με τη μοναδική Vanessa Mae χαρισμένο σε όλους.
www.youtube.com/watch?v=LFZGeHZx0B0
Έτσι γιατί τουλάχιτον με τη μουσική ξεπερνάς ευκολότερα τη μαυρίλα του σήμερα και γεμίζεις με αισιοδοξία για το αύριο.
Σήμερα στην Ελλάδα το κωλοβαράμε για τα καλά. Δεν κινείται ούτε λειτουργεί τίποτα από τις απεργίες. Όλα υπέροχα.
Εξάλλου γιορτάζουμε και το άλλο ένα εκατομμύριο "Έλληνες" που προσθέσαμε στον ημεδαπό πληθυσμό των ιθαγενών. Να μας χαιρόμαστε, αυξανόμαστε και πληθαίνουμε με γοργούς ρυθμούς! Όλα υπέροχα σας λέω.
Διαφωνώ
http://bananistanikachronika.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
Diavase re koumpare olo ayto pou egrapsen o Pittas kai to mono poy exeis na peis einai ena ksero "diafwnw"??? Se ti diafwneis diafwneis?
Μπορούμε να κάνουμε κάτι να βοηθήσουμε?
Δημοσίευση σχολίου