Στήλη Άλατος

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Καλώς Ήρθατε στη Στήλη Άλατος. Η Στήλη, δημοσιεύεται κάθε Σάββατο, ταυτόχρονα στην Κυπριακή εφημερίδα Πολίτης και στο ελληνικό portal TVXS. Κάποιες φορές, αν το επιβάλλει η επικαιρότητα γράφω και ανεβάζω κείμενα μόνο για διαδικτυακή χρήση. Κάτω από τα άρθρα, όπως σε όλα τα ιστολόγια, υπάρχει χώρος για σχολιασμό. Moderation, δεν κάνω. Για αυτόν τον λόγο όμως είμαι αυστηρός σε σχόλια επιθετικά που δεν σέβονται την οποιαδήποτε Άλλη άποψη ή είναι επιθετικά κατά κοινωνικών και φυλετικών ομάδων. Ύβρεις και προσωπικές επιθέσεις διαγράφονται χωρίς συζήτηση.

Συντονιστείτε τώρα στους 107, 6

Κινούμενη Άμμος. Κάθε Σάββατο 6-8 μ.μ στον 107,6 ή στο : www.1076.eu Στο shoutbox, το συζητάμε ζωντανά! Από τον Bach στον Dylan και από τον Beethoven στους Beatles και τους Felice Brothers,όλα είναι Μουσική 107.6 ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2009

Ο μπουχέσας και ο Μανώλης.

Στο on line λεξικό slang.gr ο ορισμός του «μπουχέσα» είναι: χοντρός, κοιλαράς, χοντρολίπαρος και τα συνώνυμά του είναι… «πεπόνιας» , «μπαφούσκας» «χλαπάτσας» κ.α.

Θα επιχειρήσω λοιπόν μία…ενδελεχή ανάλυση για το είδος και μάλιστα με διάθεση ενωτική μιας που το είδος ανθεί τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα. Άλλωστε, οι δύο χώρες ανέκαθεν είχαν άρρηκτους εθνικούς δεσμούς.

Ο μπουχέσας της Λευκωσίας, κυκλοφορεί με «μερσεντέ» ή «καγιέ» όπως θα έλεγε κι ο φίλτατος Κώστας Καββαθάς, εσχάτως όμως εμφανίζεται και με Χάμερ για να τονίσει περαιτέρω τον όγκο του και την παρουσία του.

Σε κάθε του βήμα, με την παραμικρή του κίνηση, φωνάζει «εδώ είμαι, έχω φράγκα, αμαξάρα, σπιταρόνα και όλα τα…κομφό και τα ‘ξεσουά».

Ο μπουχέσας παρκάρει με συνέπεια πάνω στα πεζοδρόμια μπαίνει στο περίπτερο παίρνει την εφημερίδα του πάει στο ταμείο, αγοράζει και τα πούρα του, πλερώνει και φεύγει. Αυτονόητο είναι πως δεν μιλάει στο ταμείο, ούτε καλημέρα ούτε ευχαριστώ, ούτε τίποτα. Αυτά , είναι συνήθειες των παρακατιανών.

Ο μπουχέσας και η κυρία μπουχέσα έχουν τουλάχιστον μια «δούλα» από τη Σρι Λάνκα ή οποία πληρώνεται τρισάθλια, είναι «αγορασμένη» από κάποιο δουλεμπορικό κατάστημα που έχει και όνομα και διεύθυνση και τηλέφωνο και διαφημιστική πινακίδα αλλά, καμιά αστυνομία δεν πάει να το κλείσει.

Η αστυνομία μαζεύει τους δούλους πάντα, ποτέ τους έμπορους. Κάνει σκούπες στους αδύναμους και τρομαγμένους αλλά αφήνει τα πραγματικά σκουπίδια ανενόχλητα.

Η «δούλα» για να «βγάλει» τα λεφτά της, κάνει τα πάντα. Κουβαλάει τα ψώνια, μαγειρεύει αλλά δεν τρώει το φαγητό που φτιάχνει, τρώει καρπαζιές από τα μπουχεσάκια junior, βγάζει βόλτα τα σκυλιά, μαζεύει τα σκουπίδια τα αποφάγια και τις ακαθαρσίες, πλένει το «καγιέ» του αφεντικού, ενδεχομένως ανέχεται τις σεξιστικές προσβολές του μπουχέσα και περιμένει την στιγμή που όλα αυτά αποκτούν νόημα σχεδόν ηδονικό: είναι η ώρα που θα πάει στην τράπεζα να στείλει χρήματα σε κάποιους που με λαχτάρα περιμένουν στην άλλη άκρη του κόσμου.

Εκείνη την ώρα, ο μπουχέσας αποκτά την πραγματική του διάσταση: Είναι ανύπαρκτος, κάτι πολύ λιγότερο από ένα σκουλήκι στη λάσπη αν και μάλλον προσβάλλω τα σκουλήκια που είναι μέρος της φύσης ενώ ο εν λόγω είναι από κάθε άποψη παρασιτικός.

Ο μπαφούσκας (για να αλλάξουμε λίγο λεξιλόγιο) έχει απόψεις ασφαλώς.

Με κοτζάμ οικονομική επιφάνεια είναι δυνατόν να μην έχει γνώμη;

Αν είναι στην Κύπρο για παράδειγμα, συχνά θα τον ακούσεις να τσιρίζει για τη «λαθρομετανάστευση» και να ωρύεται για την εθνική καθαρότητα της Κύπρου που κινδυνεύει. «Εν να μας πνίξουν ετούτοι οι ξένοι μάι φριεντ δεν θα μείνει ούτε ένας Έλληνας δαμέ… γκοτ ιτ ντιαρ;» φωνάζει σε άπταιστη ελληνοαγγλική διάλεκτο που ως γνωστόν κληρονομήθηκε στην Κύπρο από τους Αχαιούς που είχαν όλοι προφίσιενσι του Όξφορντ. Την ίδια ώρα, στέλνει τα μπουχεσάκια του σε αγγλόφωνο σχολείο όχι γιατί εκεί κάνουν καλύτερη δουλειά αλλά γιατί κοστίζουν πανάκριβα. Γκοτ ιτ ντίαρ;

Αυτά, τα μπουχεσάκια, όταν η δασκάλα τα παρατηρεί, γιατί και πάλι δεν έφεραν τα σωστά βιβλία μαζί τους, απαντάνε με κλασική μπαφούσκικη ειλικρίνεια «κυρία δεν φταίω εγώ, η δούλα δεν τα έβαλε στη τσάντα».

Ξέρετε πόσοι τέτοιοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας;

Έχετε ιδέα πως είναι πολλοί;

Έχετε καταλάβει πως εκτός από πολλοί είναι και οικονομικά δυνατοί και καθορίζουν σε ικανό βαθμό το αύριο της Κύπρου; Αυτοί, οι μπουχέσες!

Μήπως κι εσύ που διαβάζεις τώρα είσαι ένας μπουχέσας;

Κατά την στατιστική, έχεις πολλές πιθανότητες.

Τους παρατηρώ κάθε μέρα στο δρόμο, μέσα στ’ αυτοκίνητά τους.

Δεν θα σταματήσουν ποτέ για να περάσει ο πεζός, δεν θα κόψουν ταχύτητα για να βγει ο άλλος που περιμένει στη γωνία, σημαδεύουν τις γάτες στο δρόμο, παρκάρουν πάντα στις θέσεις που προβλέπονται για ανάπηρους, σκαλίζουν αρειμανίως τη μυτόγκα τους νομίζοντας πως δεν τους βλέπει κανείς στο κόκκινο φανάρι, κουνιούνται σπαστικά καθώς ακούνε πάντα στη διαπασών το τελευταίο τουρκοτσιφτετέλι, αυτοί οι απόγονοι του Λεωνίδα.

Ο μπουχέσας, δεν είναι πολιτικός.

Κρατάει όμως την πολιτική, πολύ συχνά στα χοντρά του τα χεράκια γιατί έχει φράγκα, επιχείρηση, μαγαζιά, καμπαρέ, τηλεοπτικό σταθμό ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Και σε έναν τόπο τόσο μικρό όπως η Κύπρος όπου οι αλληλεξαρτήσεις είναι κυριολεκτικά ασφυκτικές, αυτός, ο χλαπάτσας καθορίζει έντονα το παιχνίδι.

Έχει βγάλει λεφτά από την κατοχή του νησιού και τον συμφέρει η παρούσα κατάσταση.

Δεν ανησυχεί βέβαια και ιδιαίτερα, γιατί αν τα πράγματα αλλάξουν, πάλι θα βγάλει λεφτά και μάλιστα θα πεταχτεί μπροστά πρώτος να αγκαλιάσει τους τουρκοκύπριους αδελφούς και θα πει «εγώ πάντα μαζί σας ήμουν».

Το κακό, είναι πως κανείς δεν θα του πετάξει γιαούρτια στο κεφάλι.

Στην Κύπρο δυστυχώς τα κλούβια αυγά και τα χαλασμένα γιαούρτια πάνε στα σκουπίδια και όχι στα κεφάλια του κάθε μπουχέσα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι πραγματικά εύκολο να εντοπιστούν.

Όπως είπαμε και στην αρχή, το «είδος» ανθεί και στην Ελλάδα.

Ειδικά κάπως παλαιότερα, στην εποχής της μεγάλης γκλαμουριάς και του life style η…αξιοπρέπεια ορίζονταν από τα τετραγωνικά του σπιτιού, και το πόσες Φιλιππινέζες είχες. Από 2 και πάνω, ήσουν υπολογίσιμο μέγεθος. Με μία, απλά «σε καλό δρόμο». Με καμία, γεννημένος «looser».

Τον θυμάμαι τον μπουχέσα μου καλά. Ταπεινής καταγωγής, καλό παιδί, είχε βγάλει κι ένα πανεπιστήμιο, τέλος πάντων κάποια στιγμή βρέθηκε με έναν τρελό μισθό και ποσοστά και έχασε τα λογικά του. Έπρεπε –για λόγους δουλειάς- να φάω ένα βράδυ μαζί του και καθώς είχα να τον συναντήσω 2-3 χρόνια μου φάνηκε από την πρώτη στιγμή παράξενος. Αφού εξαντλήσαμε τα της δουλειάς σε 15 λεπτά, άρχισε να μου λέει το πρόβλημά του το μεγάλο. Δεν μπορεί πια να πηγαίνει τα παιδιά στην τάδε παραλία γιατί «ρε Γιώργο έρχονται πια αλβανάκια και ξέρεις τώρα…»

«Δεν ξέρω» του λέω.

«Ε…όσο νάναι, ξέρεις…δεν είναι ρατσιστικό, αλλά να…υπάρχει διαφορά επιπέδου…και…»

«Διαφορά επιπέδου; Που στην παραλία…υπάρχει αυτή η διαφορά; Τα αλβανάκια τα ρώτησες εσύ αν θέλουν να κολυμπούν στη θάλασσα που εσύ κατουράς;»

Ανακουφίστηκα καθώς δεν μου απάντησε και ζήτησε αμέσως το λογαριασμό. Δεν ξαναμιλήσαμε από τότε. Μπήκε και στην πολιτική σαν σύμβουλος και έβγαλε κι άλλα, πολλά, γαλάζια λεφτά.

Στην Ελλάδα, αυτού του είδους οι μπουχέσες είναι πια νομίζω σε κάποια ύφεση και θα μαζευτούν κι άλλο. Το πανηγύρι τελειώνει-όχι γιατί βγήκε το ΠΑΣΟΚ-απλά γιατί έφαγε τα ψωμιά του ή μάλλον γιατί έφαγε τόσο ψωμί που δεν έμεινε ούτε ψίχουλο.

Στην Κύπρο δυστυχώς το είδος ακόμα ανθεί και είναι ακόμα πιο γελοίο γιατί είναι απολύτως ξεφτιλισμένο «ιμιτασιόν».

Ένα ξεφύλλισμα στα ντόπια γκλαμουροπεριοδικά κοσμικού κουτσομπολιού μπορεί να σου προκαλέσει ανακοπή από τη γελοιότητα και την απύθμενη κακογουστιά.

Αρσενικά και θηλυκά καρκατσουλιά με ύφος χιλίων καρδιναλίων που περιφέρουν τη «λάμψη» τους και σε κοιτάζουν με μάτι γλαρό προσπαθώντας να είναι σνομπ. Αν κολλήσεις το πρόσωπό σου πάνω τους και τους κάνεις «μπου!» θα κακαρίσουν τρομαγμένα.

Υπάρχει όμως πρόβλημα. Γιατί, κυβερνούν. Δεν εννοώ την…κυβέρνηση. Αυτή, μάλλον διεκπεραιώνει. Τα καρκατσουλιά όμως κυβερνούν. Γιατί, την ποιότητα της ζωής στον τόπο, την ελέγχουν αυτοί που παρκάρουν στα πεζοδρόμια, αυτοί που πετάνε κουταβάκια στα σκουπίδια, αυτοί που χειροκροτούν τις σκούπες, αυτοί που πολεμάνε τα «παιδιά του Μανώλη».

Ποιος είναι ο Μανώλης και τα παιδιά του;

Πηγαίνετε εδώ: http://voniati.blogspot.com/ και διαβάστε ένα έξοχο κείμενο για την φωτεινή πλευρά της ζωής μας, αυτή που ίσως εξουδετερώσει κάποτε τον κάθε δυνάστη μπουχέσα.

Αναζητήστε την ανάρτηση με τίτλο «Αφήστε τις ταμπέλες. Ελάτε στον Μανώλη».

12 σχόλια:

stalamatia είπε...

Αγαπητέ μου Γιώργο καταρχήν τον μπουχέσα θα τον λες μπουχέσα και μόνον έτσι.Εδώ στην Ελλάδα οι μπουχέσες φυσικό ήταν να αρχίσουν να (μαζεύονται ) γιατί χάσανε τον μεγάλο μπουχέσα.Πιστεύω ότι το 99 τοις εκατόν των μπουχέσιδων και μη, δεν πρέπει να έχει οικιακή βοηθό,δεν είναι άξιοι να φερθούν σαν εργοδότες.

αιολος είπε...

Είπα να μη σου γράψω αλλά επειδή το κείμενό σου είναι καλογραμμένο και πιθανά κάποιοι "προοδευτικοί" θα το έκαναν σημεία αναφοράς λέω να κάνω δύο παρατηρήσεις .

Ναι μου άρεσε μέχρι το σημείο που τον μπουχέσα τον συνδύασες με την λαθρομετανάστευση, δεν ξέρω τι γίνεται στην Κύπρο αλλά για την Ελλάδα μιλάς προφανώς για τον μπουχέσα της Ελλαδιτικής γειτονιάς σου, στην δική μου γειτονιά τέτοιου είδους μπουχέσας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ευτυχώς, μιλάς για τον μπουχέσα της Κηφησιάς, της Εκάλης, της Πολιτείας σε πληροφορώ ότι ο Πειραιάς και ειδικά η Β Πειραιά αυτό το είδος που περιγράφεις δεν το έχει (ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΑΛΒΑΝΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ).

Οι κάτοικοι λοιπόν της γειτονιάς που εγώ ξέρω είναι αντιαλβανοί αλλά όχι με την διάσταση που δίνεις, είναι αντιαλβανοί διότι οι αλβανοί του τρώνε την μπουκιά το ψωμί των παιδιών του, διότι οι λαθρομετανάστες του έχουν κατεβάσει το βιοτικό επίπεδο και του έχουν φέρει το μεροκάματό του σε επίπεδα τριτοκοσμικά.

ΝΑΙ οι λαϊκές συνοικίες που εγώ ξέρω είναι εναντίον των λαθρομεταναστών όχι από σνομπισμό αλλά από τις ανάγκες που του επιβάλουν οι νόμοι της αγοράς εργασίας. Κατά τα άλλα και εδώ έχουμε μπουχέσες που ρυπαίνουν τους δρόμους, παρκάρουν τ αυτοκίνητά τους σε διαβάσεις ΑΜΕΑ, σκαλίζουν την μύτη τους και στρίβουν το περιεχόμενό της δημοσίως κλπ.

Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση ήταν το κείμενο της κας που έβαλες σαν πρότυπο, αν κατάλαβα καλά η κοπελίτσα ζει στον ονειρικό κόσμο της και θα άξιζε να την ρωτήσει κανείς :

Παιδί μου αν στην Κύπρο έρθουν 1.500.000 από την Σρι Λάνκα και 2.500.000 από τον λοιπό δεινοπαθούντα τρίτο κόσμο και όλοι αυτοί απαιτήσουν συνθήκες εργασίας ανάλογες της μόρφωσής τους πιστεύεις ότι εσύ θα έχεις την πολυτέλεια να έχεις ιντερνετ ή το μεροκάματό σου θα ισοπεδωθεί στο μεροκάματο της Ινδής δηλαδή 2 (ΔΥΟ) Ευρώ την ημέρα; Το βιοτικό επίπεδο που σου εξασφάλισαν με αίμα και στερήσεις οι προηγούμενες γενεές των Κυπρίων απλά θα γίνουν παρελθόν και το χειρότερο ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΗΜΕΝΗ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΠΩΣ Η ΙΝΔΗ.


Άσε λοιπόν τις παρλαπίπες και κοίταξε να διαφυλάξεις την ζωή σου, τα παχιά λόγια των προοδευτικαρίων όπου εισακούστηκαν συμφορές έφεραν (και επί αυτού μπορώ να σου φέρω πλήθος παραδείγματα).

Πως σου φάνηκε παραληρηματικός λόγος μου Κε Πήττα; Τον αντέχεις; Μπορείς να τον αντιμετωπίσεις;
Το ξέρω ότι σου χαλά την σούπα αλλά τι να γίνει υπάρχει και ο δικός παραληρηματικός λόγος.

αιολος είπε...

Βεβαίως οι ΣΥΡΙΖαίοι και οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ (που θέλουν οδό Κεμάλ στην Θεσσαλονίκη) είναι υπέρ των λαθρομεταναστών για ένα κυρίως λόγο:

Δεν θα πάρουν ΠΟΤΕ την ψήφο των Ελλήνων και ως εκ τούτου καλοπιάνουν και κολακεύουν τις εξαθλιωμένες μάζες του τρίτου κόσμου με στόχο αν καταφέρουν να πάρουν ψήφο στην Ελλάδα να αυξήσουν τα ποσοστά τους από τους λαθρομετανάστες.

Αδιαφορούν βέβαια αν μετατρέψουν την Ελλάδα σε τριτικοσμική χώρα και αν συρρικνωθεί το μεροκάματο του Έλληνα εργάτη.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς κύριε Αίολε που ήσαστε τόσο τυχερός και εγεννηθήκετε σε ανεπτυγμένη χώρα και όχι σε τριτοκοσμική. Ευτυχώς που μπορείτε να λέτε ότι τα προβλήματα αυτών των ανθρώπων είναι δικά τους και όχι όλων μας. Ευτυχώς που μπορείτε να κοιτάζετε τη πάρτη σας. Ευτυχώς που εσείς διαφυλάττετε τη ζωή σας με το να τη ζείτε εγωιστικά.
Είμαι σίγουρη ότι η συγγραφέας του κειμένου θα μπορούσε να θυσιάσει το ίντερνετ της, την ώρα της, τον εγωισμό της ή ακόμα και το μεροκάματο της προκειμένου να βοηθήσει έναν άνθρωπο (γιατί περι ανθρώπων πρόκειται, και μάλιστα όσο ανθρώπων όσο εγώ κι εσύ, όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο).

Επίσης, μιλάτε για " Το βιοτικό επίπεδο που σου εξασφάλισαν με αίμα και στερήσεις οι προηγούμενες γενεές των Κυπρίων". Και πώς το εξασφάλισαν? Μήπως γνρίζετε πόσοι Κύπριοι μετανάστευσαν στο εξωτερικό για να ζήσουν τα παιδιά τους? Πόσοι? Πόσοι παππούδες μας άφησαν τα σπίτια τους για να δουλέψουν τις σκατοδουλειές που δεν ήθελαν άλλοι στη ξενιτιά. Αν τους είχαν στείλει κι αυτούς πίσω τότε, τότε πιθανόν πολλοί απο εμάς να αναζητούσαμε ακόμα τη τύχη μας. Αυτοί ένιωσαν το ρατσισμό και τη ξενοφοβία τότε για να είναι σε θέση τα παιδιά τους να είναι ρατσιστές τώρα? Ξεχάσαμε ξαφνικά και συλλογικά απο πού ξεκίνησαν οι πρόγονοί μας και τα βάσανα που ευχήθηκαν να μη ξαναπεράσει κανένας και γίναμε όλοι ρατσιστές, ρε γαμώτο?

Άλλοι κάνουν τη χώρα σου τριτοκοσμική. Γι αυτούς μιλά ο Πίττας, πήγαινε πίσω και ξαναδιάβασε το κείμενο!

Ολα αυτά που λές τα λες αλλά τα πιστεύεις? Ή τα λες για να προκαλείς και να θυμώνεις τον κόσμο?
Κανένας άνθρωπος δεν είναι λαθραίος. Ευτυχώς να λες που δε γεννήθηκες άτυχος. Γιατί θα είχες να αντιμετωπίσεις επειχηρήματα σαν τα δικά σου.

Phivos Nicolaides είπε...

Το διάβασα από χτες στην εφημερίδα και το απόλαυσα. Δεν μου λες Γιώργαρε, που βρήκες παιδί μου αυτή την μπουχέσικη φωτογραφία; Καταπληκτική!

Giwrgos Thoma είπε...

Ekseretiko ar8ro paidia,mpravo.
Arxizontas,thelw na apologi8o pou grafw se greeklish,elpizo na mporw na gino katanoitos.
To onoma mou ine Giwrgos Thoma,ime 15 xronwn,kai edw kai 1 xrono syxnazo me tin parea mou ston "Manwlh",allios gnostos ke os Plateia Faneromenis.
Polloi tis "ypsilis koinwnias" mas prospathoun na "katanoisoun" giati emeis syxnazoume se mia plateia kai oxi se panakriva & askopos xlidata clubs/cafes/bars.
Anaferomenos se afto to kypriako "high class",exo na po ta eksis logia.Ntrepome na ime kyprios,otan vlepw 14xrona koritsakia vammena san ke pigenoun se gamo,me tin gova stilleto kati to malli stin trixa.Dystixos omos,to provlima den ine mono emfanisiako.Oi gonois aftwn ton pediwn proothoun mia nootropia yperkatanalwtismou,ratsismou,ypermetris alazonias kai asystolou kynigiou tou xrhmatos.
Blepontas ta "skoupidia" opws anaferete to arthro na ine oi gonois twn simerinon pedion,mporo na fantasto tin kypro se 20-30 xronia ena megalo "skoupidotopo".
Isws omws na yparxei ligo fos sto tounel.Den xathikan ola akoma.
Mia mikri merida neoleas(500-600 atomwn) dixnei na aporriptei to stereotypo diaskedasis stin kypro kai na vriskei afto pou pragmatika zitaei se mia "plateia".
Vazw tin plateia se eisagogika,mias kai aftos o xwros den einai aplos mia plateia.Einai enas xoros ekfrasis,eleftherias ke ksegniastis diaskedasis gia neous oi opoioi den exoun san monadiki egnoia to pios krataei ta perisotera xrimata/foraei ta pio akriva rouxa/odiga to megalitero aftokinito.
Se afti tin plateia,emeis trwme,gelame,kapnizoume,xorevoume,zwgrafizoume,erotevomaste..
Den xriazomaste na spatalisoume 50 evro gia mia nixta opws polla kalomathimena voutiropeda,mpas ke na ikseran pos vgenoun 50 evro..
Stin kypro distixos,kyriarxei mia ideologia pws opios krataei ta perissotera "evropoulia" kyriarxei ston allo se xaraxtira,symperifora..Fysika den katakrino opion doulepse sklira o pateras kai i mana tou gia na vgaloun afta ta lefta,afto pou me enoxlei einai o tropos epidi3is kai spatalis tous.To na xriazome 8 evro gia 1(ENA) frape,to opio sto spiti to poli na kostisei 20 cents,ine toulaxisto ypervoliko.
Ena allo thema to opoio tha ithela na katakrino,ine oi "Tampeles" oi opoies foriounte xoris logo se agna paidia,mono kai mono epidi o xoros o opoios syxnazoun den ine "koinwnika apodektos".Oti perasei apo to nou sou,mou to exoun pei.Apo metallas os reggas kai apo xashiklis(narkomanis) mexri "alitaras"
Einai pragmatika krima na spataliounte tosa niata ston vwmo tou xrimatos.
Osoi erxonte ston manolh,katalavainoun afta pou leo,kai osoi den erxonte,tous parotryno na perasoun ena savato apo ekei.
Tha ithela na gra4o perissotera,alla logo tou proxorimenou tis wras kai tis nystas i opoia me katalamvanei,sas kalinixtizo.

MainMenu είπε...

to post mou thumise auto to stixo tou mairilyn manson

The worms will live in every host
It's hard to pick which one they eat most

The horrible people, the horrible people
It's as anatomic as the size of your steeple
Capitalism has made it this way,
Old-fashioned fascism will take it away

psychia είπε...

Αίολε,
Αν είχαν την ίδια αντιμετώπιση προς εμένα την τριτοκοσμικιά οι Σουηδοί (μη γελιέσαι, τριτοκοσμικοί είμαστε σε σχέση με τις αληθινά ανεπτυγμένες κοινωνίες), τότε θα χάναν και την ευκαιρία να συνεισφέρω στην ανάπτυξη τους, κάτι το οποίο κάνω από τους πρώτους κιόλας μήνες που ζω εδώ. Μάντεψε γιατί? Γιατί μου το επιτρέπουν και το επικροτούν!

Το μπουχεσίδι σου βρωμάει τόσο που μου προκαλεί εμετό. Δε φταιν οι μετανάστες ρε που το βιοτικό σου επίπεδο είναι χαμηλό! Ψηλό ήταν πριν τα φάνε οι δικοί μας! Οι γεννημένοι, μεγαλωμένοι και διεφθαρμένοι στην πατρίδα! Μια κοινωνία κατρακυλά γιατί μόνη της βάζει τα χεράκια της και βγάζει τα ματάκια της. Το εύκολο είναι να φταίμε τους άλλους, γιατί χεζόμαστε να δούμε πόσο μεγάλος πόρος και μέσο ανάπτυξης μπορούν να είναι, γιατί άμα το δούμε, τότε θα αντιληφθούμε και την αχρηστία την δικιά μας σε όλο της το μεγαλείο! Και αποκλείεται να είμαστε εμείς οι άχρηστοι ε??

Τέτοια διαβάζουμε οι μετανάστες και ντρεπόμαστε για την αρία φυλή μας. Κομπλεξικέ, ε κομπλεξικέ! Φτου σου!



Γιώργο Θωμά
Μακάρι οι συνομήλικοι σου και οι μεγαλύτεροι που σε κοιτάζουν αφ'υψηλού και σε κακοχαρακτηρίζουν, να είχαν την μισή σου ικανότητα να εκφράσουν αληθινούς προβληματισμούς και επιχειρήματα. Όμως αν ήταν η αζούλα πούζα ήταν να κατρατζυλούν στο κατήφορο, διότι τους λείπει η αλήθεια, τζαι κιστούν που την μυρίζονται αλλά κωλώνουν να την ασπαστούν.

Όσο περνούν τα χρόνια, τόσο μεγαλώνουν οι ακρότητες στον τρόπο έκφρασης και διασκέδασης των νέων, κάτι που θεωρώ δυνητικά πολύ θετικό.


Γιώργο Πήττα
Εξαιρετικό κείμενο και τροφή για σκέψη. Δεν απολογούμαι για την κατάχρηση χώρου, θεωρώ ότι σε ετούτο το δίκαιο και δημοκρατικό μπλογκ, δικαιούμαι ακριβώς όσο χώρο δικαιούται και ο κάθε μπουχέσας.

politispittas είπε...

@psychia

Καλημέρα σου, πολύ καλημέρα σου και σε ευχαριστώ για τις σκέψεις σου. Μια μικρή "επιστημονική" διόρθωση, εμείς δεν ανήκουμε στην αρία φυλή, αλλά στην "παπαρία". Δυστυχώς. Ήτοι, μονίμως χαμένοι στις μεγαλοστομίες και το ψέμμα.

Τα "παιδιά του Μανώλη" , ο Γιώργος Θωμά πιο πάνω και η παρέα του είναι η ελπίδα μας και όλα τ' άλλα είναι αηδίες.

Να σε βλέπω πιο συχνά από εδώ-θα ήθελα- πάντα τα σχόλια σου θετικά ή αρνητικά είναι "νούσιμα".

Pandion είπε...

Είδες George ( έχωμε και oxford :-) ) που τελικά ξεπεράσαμε και τους προγόνους. Αυτοί έπρεπε και να προσφέρουν στέγη και να σιτίζουν το οικιακό προσωπικό. Άσε που δεν έπαιζε διπλοπαρκάρισμα, πουράκλες, αηδιαστικές εικόνες όπως στην φωτό, και οι τραπεζίτες και οι "προστάτες του πολίτη" ήταν και αυτοί "υπηρετικό προσωπικό" της πόλης βέβαια. Α και η απέλαση έπαιζε ανάποδα ( Βλ. οστρακισμός ).
Καλά πάμε τι γκρινιάζεις; Πρόοδος

Ανώνυμος είπε...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Ανώνυμος είπε...

ρατσιστικές φλυαρίες