tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post8590436511406193892..comments2023-10-30T12:08:31.071+02:00Comments on ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ: Είμαστε οι μπάτσοι του Άλλου No2 -updateAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comBlogger54125tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-44710165568170436942009-02-25T22:57:00.000+02:002009-02-25T22:57:00.000+02:00mtryfo σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ πάρα πολύ.mtryfo σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ πάρα πολύ.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-67009493788914639612009-02-25T21:52:00.000+02:002009-02-25T21:52:00.000+02:00Σκέφτηκα να γράψω κάτι για να σας κάνω να νοιώσετε...Σκέφτηκα να γράψω κάτι για να σας κάνω να νοιώσετε καλύτερα... διαπίστωσα ότι προηγήθηκαν τόσοι φίλοι/ες και χάρηκα ιδιαίτερα...<BR/>Eίμαι σίγουρη ότι δεν πρόκειται να σας σταματήσει κανείς να λέτε αυτό που νοιώθετε και πιστεύετε, κι αυτό σας ξεχωρίζει!!! <BR/>Να στε καλά και να συνεχίζετε...mtryfohttps://www.blogger.com/profile/00648622158992077133noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-47010474341268305072009-02-25T11:01:00.000+02:002009-02-25T11:01:00.000+02:00αγαπητέ Πήτταπολύ σωστή η παρατήρηση σου και προφα...αγαπητέ Πήττα<BR/><BR/>πολύ σωστή η παρατήρηση σου και προφανώς και συμφωνώ μαζί της.λόγω χρόνου και κυρίως επειδή διαφωνώ στο κύριο άρθρο με τον τρόπο που μπαίνει η έννοια του μπάτσου,<BR/>άρα θέλει κάποια ώρα, για να διαμορφώσω τις σκέψεις μου εν συντομία<BR/>δεν προφταίνω αυτή την στιγμή να απαντήσω!<BR/><BR/>ελπίζω μές την βδομάδα να τα καταφέρω<BR/><BR/>προς το παρόν, πάω απεργία και ελπίζω οι πραγματικοί μπάτσοι να μην μας πνίξουν πάλι στα διαφόρων λογής αέρια<BR/><BR/>μαριζέταAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-13875902676562707692009-02-25T10:03:00.000+02:002009-02-25T10:03:00.000+02:00@Κυριάκο μου, είναι λίγο αργά για να αλλάξω πλεύση...@Κυριάκο μου, είναι λίγο αργά για να αλλάξω πλεύση. <BR/><BR/>Είμαι 52 χρόνων και έφαγα τη ζωή μου -που λέει ο λόγος- για να διατηρήσω τη σκέψη μου απόλυτα προσωπική. Και το τίμημα υπήρξε μερικές φορές εξαιρετικά οδυνηρό. Δεν μπορώ να αλλάξω τώρα. Η δε "ορθοδοξία" σε οποιαδήποτε μορφή της θα με βρίσκει πάντα "απέναντι".Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-77449671312897066572009-02-25T10:00:00.000+02:002009-02-25T10:00:00.000+02:00@Μαριζέτα, στο πρώτο σκέλος των όσων γράφεις θα συ...@Μαριζέτα, στο πρώτο σκέλος των όσων γράφεις θα συμφώνήσω απόλυτα. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. <BR/><BR/>Στο δεύτερο όμως δεν σε καταλαβαίνω:-) <BR/><BR/>Γιατί, έχω την άποψη πως ο διάλογος και η επικοινωνία αποκτάνε ουσία και αξία όταν υπάρχει Διαφωνία...<BR/><BR/>Μόνο τότε υπάρχει ελπίδα να μάθουμε όλοι κάτι παραπάνω από όσα ήδη ξέρουμε. Δηλαδή, μέσα από τον τρόπο σκέψης του Άλλου που διαφέρει από τον δικό μας. Ή όχι;Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-29386562687413634082009-02-25T09:52:00.000+02:002009-02-25T09:52:00.000+02:00@Soutis (;) Ευχαριστώ, αλλά πιστεύω πως ο καθένας ...@Soutis (;) Ευχαριστώ, αλλά πιστεύω πως ο καθένας μας, αποδεικνύει το "ποιόν" του καθημερινά. Μέσα από την ποιότητα που παράγει όμως σε όσα κάνει. <BR/><BR/>@Αγρινό, έχεις δίκαιο πως τα βιβλία είναι εμπορεύσιμο είδος. Αντικειμενικά είναι. Ωστόσο το αν ένα βιβλίο είναι μόνο εμπόρευμα ή όχι είναι το ίδιο το βιβλίο που θα στο πει, μέσα από την ποιότητα και τον κόπο που θα διακρίνεις όταν το διαβάζεις. <BR/><BR/>Σε κάθε περίπτωση, κατά καιρούς έχω γράψει και έχω πει για βιβλία, ταινίες, μουσικές, ποιητικές συλλογές κλπ. Και πάντα αν κάτι μου άρεσε ή έκρινα ενδιαφέρον το "κοινοποιούσα" προς τα έξω. <BR/><BR/>Όταν γράφω ένα άρθρο, για το οτιδήποτε, είμαι συγκεντρωμένος στις σκέψεις μου και μόνο. Οπως είπα νωρίτερα, ίσως είμαι αφελής. Ομολογώ, πως όταν έγραφα για το βιβλίο του Λιλλήκα, ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα μπορούσε να προκύψει ένα οποιοδήποτε θέμα. Και ο λόγος είναι απλός. Τον άνθρωπο, δεν τον έχω στο μυαλό μου. Δεν υπάρχει στην καθημερινότητά μου. Δεν δουλεύουμε μαζί- δεν μπορούσα κατά συνέπεια να κάνω τον οποιοδήποτε συνειρμό. <BR/><BR/>Και Στέλιο, συνεχίζω και διαφωνώ με την "δεοντολογία" έτσι όπως τη βάζεις.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-65745758321611015442009-02-24T23:01:00.000+02:002009-02-24T23:01:00.000+02:00Μια ζωή αιρετικός κ. ΠιτταΓίνε ορθόδοξος να ησυχάσ...Μια ζωή αιρετικός κ. Πιττα<BR/>Γίνε ορθόδοξος να ησυχάσεις..<BR/><BR/>Go with the flow..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-70535096780778235412009-02-24T20:34:00.000+02:002009-02-24T20:34:00.000+02:00καλησπέρα,παρακολουθώ το μπλογκ χρόνιαδιαφωνώ με π...καλησπέρα,<BR/><BR/>παρακολουθώ το μπλογκ χρόνια<BR/><BR/>διαφωνώ με πολλά και συμφωνώ ίσως με περισσότερα. δουλεύοντας στον χώρο της εκπαίδευσης και έχοντας σχέση εργοδότη-εργαζόμενου με ανθρώπους που εκπονούν βιβλία, ποτέ δεν θα έκανα διαφήμιση ή δυσφύμιση επείδη απλά ο άλλος με πληρώνει.<BR/><BR/>στο κάτω κάτω, δουλεία κάνω και με πληρώνει... και ο καθείς μας δλδ, εργάζεται, καταπονιέται και χαλάει φαία ουσία, όχι επειδή την χρωστάει σε κάποιον...<BR/><BR/>θεωρώ απρεπή τα σχόλια του λαδώματος<BR/><BR/>για τον απλό λόγο, ότι ουσιαστικά δεν κρίνουν τις θέσεις κάποιου σε ένα ζήτημα, αλλά θεωρώντας κάποιον πιόνι κάποιου άλλου θίγουν την ίδια την εργασία του...<BR/><BR/>δεν είμαστε δουλοπάροικοι, ούτε σκλάβοι κανενός για να βρισκόμαστε σε εντεταλμένοι υπηρεσία<BR/><BR/>ο κάθε εργαζόμενος, είναι τόσο ελεύθερος όσο ο ίδιος επιλέγει κ όχι όσο τον αφήνει ο κάθε εργοδότης του<BR/><BR/>αυτά είχα να προσθέσω στο θέμα που προέκυψε<BR/><BR/>στο κύριο άρθρο, επειδή διαφωνώ, δεν θα ήθελα να τοποθετηθώ<BR/><BR/>μαριζέταAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-40845850982717651272009-02-24T18:58:00.000+02:002009-02-24T18:58:00.000+02:00τώρα είδα ότι γράφαμε ταυτοχρόνως.ευχαριστώ για τη...τώρα είδα ότι γράφαμε ταυτοχρόνως.<BR/><BR/>ευχαριστώ για την απάντησηstelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-37535851074464731982009-02-24T18:57:00.000+02:002009-02-24T18:57:00.000+02:00Πήττα, το πόνημα του Λ., πέραν της πολιτικής του π...Πήττα, το πόνημα του Λ., πέραν της πολιτικής του πτυχής είναι και -ως βιβλίο -εμπορεύσιμο αγαθό. Εκεί βρίσκω εγώ πως θα μπορούσε να προκύπτει θέμα δεοντολογίας... (βλ. περιπτώσεις συγκεκαλυμμένης διαφήμισης).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-18530038065718171222009-02-24T18:55:00.000+02:002009-02-24T18:55:00.000+02:00να προσθέσω κάτι ακόμα τώρα που επέστρεψα από τη δ...να προσθέσω κάτι ακόμα τώρα που επέστρεψα από τη δουλειά.<BR/><BR/>υπάρχουν κριτικές και κριτικές - πληροφορίες ασήμαντες και μη.<BR/><BR/>στο μπλογκ τούτο υπήρξαν κατά καιρούς διάφοροι που ισχυρίζονταν ότι έχεις λεφτά ότι είσαι βολεμένος κλπ. <BR/><BR/>Αυτό για μένα που σε διαβάζω είναι εντελώς αδιάφορο - γι αυτό και βρίσκω γελοιότητες τις συχνές αναφορές στο πόσα λεφτά έχει ο αλαβάνος ή ο στίπρας. μακάρι να τα φκαλες με τον ιδρώτα σου τζαι μακάρι να φκάλεις τζι άλλα. τζαι αν αντίθετα χρωστείς... να μάστεν καλά να πίνουμεν :-)<BR/><BR/>η πληροφορία αυτή μου είναι ασήμαντη ως αναγνώστης.<BR/><BR/>όμως, <BR/>θα διαφωνήσω με το μιχάλη εκεί που λέει<BR/><BR/>"Το αν ο Γιώργος έχει ή δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τον όποιον Λιλλήκα, δεν είναι κάτι που μας αφορά."<BR/><BR/>το να δουλεύεις για το λιλλήκα και να αρθρογραφείς για το λιλλήκα, είναι πληροφορία που ο αναγνώστης πρέπει να τη γνωρίζει.<BR/><BR/>(και σε αυτό πρέπει να παραδεχτούμε ότι η σπόντα του κορίου δεν ήταν γενική του τύπου "τα παίρνεις από τους αμερικάνους". αντίθετα ήταν πολυ συγκεκριμένη. )<BR/><BR/>πόσον μάλλον λαμβάνοντας υπόψη τη διαπλοκή που υπάρχει στα ΜΜΕ ανά το παγκόσιο.<BR/><BR/>θα μου πεις εγώ είμαι δημοσιογράφος ;<BR/><BR/>όχι.<BR/><BR/>όμως η πληροφορία δεν παυει να είναι σημαντική για τον αναγνώστη. <BR/><BR/>από πλευράς δεοντολογίας και μόνο.<BR/><BR/>από κει και πέρα θα σε κρίνει.<BR/><BR/><BR/>και όπως είπα και πιο πάνω, για μένα ακόμα και να δουλευεις για το λιλλήκα, για μένα έχεις είδη κριθεί. <BR/><BR/>αυτό όμως είναι άσχετο με το αν ο αναγνώστης πρέπει να ξέρει τη πληροφορία ή όχι.<BR/><BR/>εγώ νομίζω ότι θα είναι μαγκιά σου να το πεις (αν είναι όντως έτσι), τζαι μακάρι να μπορούσαν όλοι να εκάμναν το ίδιο.<BR/><BR/><BR/>και είναι επίσης άσχετο, το γεγονός ότι ο κοριός μπορεί να κρύφκεται πίσω που την ανωνυμία του ενώ εσύ όχι. που στο κάτω κάτω μπορείς να πεις εγώ δεν απαντώ σε ανθρώπους που κρύφκουνται πίσω που την ανωνυμία τους.<BR/><BR/><BR/>αυτό που θέλω να κάμω ξεκάθαρο είναι ότι η διαφωνία μου εστιάζεται μόνο στο θέμα αν ο αναγνώστης πρέπει να ξέρει τη πληροφορία ή όχι. <BR/><BR/>και κατά τη γνώμη μου πρέπει.stelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-33740827786212542712009-02-24T18:46:00.000+02:002009-02-24T18:46:00.000+02:00Στέλιο-ξέρεις που κολλάω; Στο ότι θεωρώ τελείως αν...Στέλιο-ξέρεις που κολλάω; Στο ότι θεωρώ τελείως αντιδεοντολογική την ίδια την ερώτηση. Ειδικά με τον τρόπο που μπήκε. <BR/><BR/>Ως αναγνώστης, ποτέ δεν αναρωτήθηκα τη άλλη δουλειά κάνει κάποιος αρθρογράφος ή σχολιαστής, τον έκρινα πάντα από την ποιότητα των γραπτών του, ανεξάρτητα από την σύγκλιση ή απόκλιση στις απόψεις. Δεν έχω "πρόβλημα" να απαντήσω αλλά το θεωρώ παντελώς γελοίο και υποτιμητικό. Γιατί ο πάσα ένας που με διαβάζει ξέρει πως γράφω -να το πω έτσι- του κεφαλιού μου. <BR/><BR/>Ο Γ.Λιλλήκας, έχει μία εταιρία Συμβούλων , την Blue Tree. Γνωρίζω πως είναι (νομίζω) στην Αθαλάσσας. <BR/><BR/>Ο Γ. Πήττας, διευθύνει το Δημιουργικό Τμήμα της Εταιρίας Στρατηγικής Επικοινωνίας Marketing /Διαφήμισης Marketway Publicis της οποίας βασικός μέτοχος είναι η κα Βαρβάρα Λιλλήκα . Οι δύο εταιρίες, δεν συνδέονται πουθενά. <BR/><BR/>Και επαναλαμβάνω. Αν είχα γράψει πως το βιβλίο είναι "απαράδεκτο" θα είχε γίνει αυτό; Όχι. <BR/><BR/>Από την άλλη πλευρά επειδή βρήκα το βιβλίο -όπως το έκρινα- έπρεπε να σιωπήσω ή να διευκρινήσω πως έχω ή δεν έχω άμεση ή έμμεση ή και καμία σχέση; <BR/><BR/>Με αυτή την λογική, όταν αντίστοιχα παρουσίαζα το βιβλίο του Μιχάλη Μιχαήλ για τον Μαρξ και η Αρχαία Ελλάδα γιατί κανείς δεν έκανε την εξίσωση: Ο Μιχαήλ είναι γνωστός αριστερός-κομμουνιστής δημοσιογράφος. Ο Πήττας κάνει εκπομπές στον Άστρα. Άρα ο Πήττας εκτελεί "κομματική υπηρεσία". <BR/><BR/>Βρέθηκε βέβαια κάποιος να μου πετάξει κάτι τότε (μαλακία το βιβλίο χατήρια στο ΑΚΕΛ κάνεις;) αλλά το "πέταξε" ιδιωτικώς στο mail. <BR/><BR/>Έλεος! Τόση μαλακία, δεν μπορεί να την ανεχτεί ένας άνθρωπος!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-71322541074845186072009-02-24T18:09:00.000+02:002009-02-24T18:09:00.000+02:00Εγώ θέλω να επιστρέψω στο πρώτο κείμενο και τους μ...Εγώ θέλω να επιστρέψω στο πρώτο κείμενο και τους μπάτσους.<BR/><BR/><BR/>"...Υποσημείωση σε όλα αυτά, το «μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι», ένα σύνθημα που πέρα από το ότι προσβάλλει τα γουρούνια, είναι γενικώς κομμάτι άκομψο..."<BR/><BR/> -τη χοντράδα δεν την απόφυγες τελικά<BR/><BR/><BR/>"...Αυτό, θεωρητικά είναι μια διαδικασία που λέει πως ο κάθε ένας, αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του και εφ όσον τις διεκπεραιώνει σωστά είτε παρασύρει και τους άλλους προς τα «πάνω» είτε εξοστρακίζει τους «άχρηστους» αυτόματα. <BR/><BR/>Θα ήταν μια χαρά αυτό το ιδεολόγημα, αν ο κόσμος δεν ήταν εργαλείο στα χέρια κατά κανόνα ηλιθίων, απαίδευτων και ακαλλιέργητων.<BR/>Και αν ο κόσμος, στα μέρη μας τουλάχιστον , δεν ήταν απόλυτα παραδομένος σε ανθρωπάκια που έχουν κατακλέψει το σύμπαν ατιμωρητί..." <BR/><BR/>Μήπως τα "ανθρωπάκια" είναι τελικά πιο έξυπνοι από τους υπόλοιπους-εμάς, και καταφέρνουν να κλέβουν ατιμωρητί;<BR/><BR/>Μήπως οι "ηλίθιοι απαίδευτοι..." είναι οι μονόφθαλμοι ανάμεσα σε τυφλούς;<BR/><BR/><BR/>"...Για όλους φταίνε οι Άλλοι, όλοι γινόμαστε οι μπάτσοι των Άλλων...."<BR/><BR/>Άρα συμφωνούμε ότι δεν είναι οι ηλίθιοι απαίδευτοι που φταίνε αλλά εμείς οι υπόλοιποι που τους βάλαμε να μας ελέγχουν;<BR/><BR/>΄Αρα όσοι νομίζουν ότι είναι καλύτεροι απο τους ηλίθιους και απαίδευτους οφείλουν να προσπαθήσουν να πάρουν τον έλεγχο <BR/><BR/>Ή να σκάσουν<BR/><BR/>"Στα μέρη μας" έχουμε την τύχη επιλέγουμε τους ηλίθιους και απαίδευτους μας με την ψήφο μας. Αλλού και άλλοτε δεν την είχαν. <BR/><BR/>No one pretends that democracy is perfect or all wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government, except for all the others that have been tried from time to time. - Winston Churchill, 1947 <BR/><BR/>Υπάρχει κάτι καλύτερο να δοκιμάσουμε?<BR/><BR/>Δεν περιμένω απαντήσεις, απλώς, σαν κάποιος που δεν καταλάβει από ποίηση, κατέγραψα κάποιες σκέψεις, ίσως και άσχετες, που κατέβασα διαβάζοντας το κείμενο.Bananistanoshttps://www.blogger.com/profile/08278845775508640757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-16980623725374284972009-02-24T18:05:00.000+02:002009-02-24T18:05:00.000+02:00steliosμερικά σκόρπια γιώργο για το θέμα. και επει...stelios<BR/><BR/><BR/>μερικά σκόρπια γιώργο για το θέμα. <BR/><BR/>και επειδή σε έχω γνωρίσει και από κοντά θα μαι απόλυτα ειλικρινής.<BR/><BR/>τη στήλη του κορίου όπως και τη δική σου τη διαβάζω εβδομαδιαίως.<BR/><BR/><BR/>στον Π της κυριακής, υπάρχουν τρεις στήλες, κοριός, θου-κης, και συνήγορος του διαβόλου οι οποίες είναι παρόμοιες.<BR/><BR/>στήλες τούτου του τύπου υπάρχουν σε όλες τις εφημερίδες (ακόμα και στις πιο σοβαρές).<BR/><BR/>κουβαλούν όμως δύο προβλήματα.<BR/>το πρώτο είναι ότι είναι ανώνυμες. άρα ο αρθρογράφος (όπως και οι πλείστοι εξ ημών μπλόγγερς) μπορεί να κρυφτεί πίσω που την ανωνυμία.<BR/><BR/> το δεύτερο είναι ότι συχνά χρησιμοποιούν δημοσιογραφικά τρικς, με τη μορφή "κουιζ" τα οποία είναι εντελώς αντιδεοντολογικά. τα κουιζ, στη δημοσιογραφία έχουν τη τάση να φωτογραφίζουν συγκεκριμένο πρόσωπο, αφηνώντας υπονοούμενα (πραγματικά ή μη) και είναι η πιο απλή μέθοδος λασπολογίας.<BR/><BR/>αυτά τα δύο όποθεν τζαι να τα πιάσεις είναι πρόβλημα.<BR/><BR/>τωρά στο κοριο.<BR/><BR/>ο κοριός μου αρέσει γιατί έχει μια τάση να απομυθοποιεί τις καταστάσεις (πηγαίνωντας ενάντια στη βαβούρα που συνήθως δημιουργείται ανάλογα με το γεγονός). γι αυτό απλαμβάνω τη στήλη του.<BR/><BR/><BR/>το ότι και ο κοριός αλλά και ο Πολίτης γενοκότερα έχουν κατηγορηθεί ότι τα παίρνουν, θα έπρεπε να τους κάμει λίγο πιο προσεκτικούς όταν γράφουν παρόμοια πράγματα.... αν και η αλήθεια ο κοριός το πήρε που την ανάποδη και προσπαθεί με κάθε ευκαιρία να αποδείξει ότι τελικά είναι οι άλλοι που τα παίρνουν (κουλίας, κουτσού , λιλλήκας κλπ)<BR/><BR/><BR/>το ότι έχει μιαν εμπάθεια ενάντια στο λιλλήκα την έχει σίγουρα. αυτό στέκει επίσης.<BR/><BR/><BR/>τωρά στο θέμα του βιβλίου,<BR/><BR/>αντί να εκφράσει την διαφωνία του με τα γραφόμενα σου (όπως πολλοί εξ ημών για το συγκεκριμένο θέμα) αποφάσισε να απονομιμοποιήσει το γραφόντα.<BR/><BR/>σωστό ή λάθος ; <BR/>λάθος λέω εγώ, αλλά που τι στιγμή που αρθρογραφείς επωνύμως - και άρα εκτίθεσαι- αυτά πρέπει να τα περιμένεις.<BR/> <BR/>και θα σου πω τι πιστεύω ότι θα σου απαντήσει: ότι έγραψες ένα κατεβατό χωρίς να απαντάς στη σπόντα που σου άφηκε. <BR/> <BR/>και αν με ρωτάς εμένα πρέπει να το απαντήσεις.<BR/><BR/>και από κει και πέρα είναι στη κρίση του αναγνώστη να σε κρίνει.<BR/><BR/>μπορεί να σε κρίνει αποσπσματικά , ή μπορεί να σε κρίνει για το σύνολο το άρθρων σου. αλλά μπορεί για τον αναγνώστη η πληροφορία να είναι σημαντική.<BR/><BR/>επαφίεται εντελώς στον αναγνώστη πως θα το δει.<BR/><BR/><BR/>στο κάτω κάτω (αν θυμούμαι σωστά), έχει δηλώσει ότι έχεις δουλέψει και με το τάσσο - όμως ουκ ολίγες φορές έχεις εκφράσει τις διαφωνίες σου (όχι τόσο με το τάσσο) αλλά με το κόμμα του. <BR/><BR/>άρα που τη πλευρά τη δική μου έχεις είδη κριθεί. <BR/><BR/>έχεις είδη αποδείξει ότι μπορείς να δουλευεις με/για κάποιο και να εκφράζεις τη διαφωνία σου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-5626633513071527692009-02-24T17:45:00.000+02:002009-02-24T17:45:00.000+02:00@Πολ. ΠήτταςΓιώργη, αν υπήρξε / υπάρχει οποιαδήποτ...@Πολ. Πήττας<BR/><BR/>Γιώργη, αν υπήρξε / υπάρχει οποιαδήποτε επαγγελματική σχέση, θα μπορούσες να το είχες αναφέρει μόνος σου από την αρχή και να αδειάσεις τους όποιους "καλόπιστους" κριτικούς. <BR/><BR/>Ούτε αυτολογοκρισία είναι, ούτε αυτοαστυνόμευση. Αυτοπροστασία είναι για θέματα δεοντολογίας.<BR/><BR/>Αν τέτοια σχέση ανήκει μόνο στον κόσμο της φαντασίας... ε, ασ' τους να χτυπιόνται. Τι χολοσκάς;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-82287639073121565132009-02-24T14:01:00.000+02:002009-02-24T14:01:00.000+02:00Poios einai o malakas korios? Exei @@ na vgei me t...Poios einai o malakas korios? Exei @@ na vgei me to onomataki tou? Oi, protimaei na foraei koukoula kai na paizei pellon korion. <BR/><BR/>Xestikame an o pittas doulevkei i de doulevkei se eteria tou Lillikou. Afora mas? Oi!!! <BR/><BR/>Ki an nai mpravo tou pou osa grafei sto 90% den einai tis areskeias toy mastrou toy an exei ton mastro. <BR/><BR/>Isa re korie kai ti ekames twra; mia trypa sto nero. <BR/><BR/>Soutis & mi blogger anagnwstis (kai) tou POLITI. <BR/><BR/>Ena apodeiksei tipota se kanenan o pittas? Oi!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-49013485074825090682009-02-24T13:13:00.000+02:002009-02-24T13:13:00.000+02:00Ο "Κοριός" δεν ήταν που τόλμησε να αφήσει αιχμές ε...Ο "Κοριός" δεν ήταν που τόλμησε να αφήσει αιχμές εναντίον της Ελένης Θεοχάρους, ότι δήθεν έγινε για πολιτική διαφήμιση (εν όψει ευρωεκλογών) η αποστολή πλοιαρίου ανθρωπιστικής βοήθειας στην πολιορκημένη Γάζα, της οποίας ηγείτο ως μέλος των γιατρών χωρίς σύνορα; Η γυναίκα διακινδύνεψε τη ζωή της για να βοηθήσει τους συνανθρώπους της κι ο "Κοριός" δε βρήκε τίποτα καλύτερο να γράψει πέρα από λασπολογίες. Μην ανησυχείτε κ. Γιώργο Πήττα, κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά τη στήλη του "Κοριού". Σημασία έχει να διαφοροποιείται η εφημερίδα απέναντι σε τέτοιους κιτρινισμούς.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-32234518985536831222009-02-24T00:14:00.000+02:002009-02-24T00:14:00.000+02:00Γιωργο συνέχισε! Ο "Κοριος" όπως και οι πραγματικο...Γιωργο συνέχισε! Ο "Κοριος" όπως και οι πραγματικοί κοριοί χτυπάνε ύπουλα και απροειδοποίητα. Μη χάνεις την υγεία σου μαζί τους. Εξάλλου δεν θα εξαλειφθούν ποτέ. Ντροπή!Lexi_penitashttps://www.blogger.com/profile/16132879381441377763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-4189387559242579392009-02-23T14:41:00.000+02:002009-02-23T14:41:00.000+02:00Φίλε Πολίτη Πρίττα,Καταρχήν συγχαρητήρια για το άρ...Φίλε Πολίτη Πρίττα,<BR/><BR/>Καταρχήν συγχαρητήρια για το άρθρο σου.<BR/>Ο μπάτσος αυτός είναι λόγω χιλιάδων χρόνων προπαγάνδας εγκατεστημένος μέσα μας. Και ταπεινή μου άποψη είναι ότι χρειάζεται μόνο για να ελέγχει εμάς τους ίδιους (πχ. τον ανεκδιήγητο Κοριό - το Κος παραλείφθηκε σκοπίμως). Και αυτό μόνο μέχρις ενός σημείου. Πρέπει να ελευθερωθούμε και από αυτόν και από τους νόμους που αυτός έχει φτιάξει, αν θέλουμε να ζήσουμε ελεύθεροι.<BR/><BR/>Τώρα όσο αναφορά την απάντηση σου στον δημοσιοκάφρο να σου πω πως την βλέπω εγώ. Όποιος ξέρει να διαβάζει και σ'έχει διαβάσει δεν έχει καμμία ανάγκη να ακούσει την "απολογία" σου. Άρα προφανώς <B> η απάντηση στόχευε τους αναγνώστες που δεν σε ξέρουν. </B> Δεν θεωρώ ότι η περιφρόνηση είναι η σωστή αντίδραση αλλά ούτε την απάντηση σου την βρίσκω σωστή. Πρώτον γιατί είναι φανερό ότι την έγραψες εν βρασμώ ψυχής (πολύ κακός σύμβουλος) και δεύτερον γιατί πέφτεις στο επίπεδο του συνομιλητή σου (παρά την πέρα ως πέρα δικαιολογημένη αγανάκτηση σου και τα σωστά σου επιχειρήματα). Όπως καταλαβαίνεις δεν διαφωνώ με ότι έγραψες απλώς δεν μου άρεσε το γεγονός ότι προκλήθηκες και αντέδρασες. Αν μου επιτρέπεις θα θεωρούσα πιο αρμόζουσα στο στυλ σου μια απλή άρνηση του γεγονότος και αυτή ως μόνος τρόπος αντίδρασης στην σπίλωση του ονόματος σου.<BR/>Αν μου επιτρέπεις θα σου πω ότι (χωρίς να θέλω να σε θίξω, καλοπροαίρετη κριτική προσπαθώ να κάνω), ένα ψευδώνυμο βοηθάει να απαγκιστρωθούμε από την προσωπικότητα μας και τις "πονηρές" σκέψεις που αυτή μας επιβάλλει.<BR/>Σου εύχομαι καλή δύναμη για την συνέχεια γιατί άνθρωποι που λένε θαρρετά την γνώμη τους έχουν ανάγκη περισσότερη από τους απλούς ανθρώπους.Iptamenos Ollandoshttps://www.blogger.com/profile/11113252723210882210noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-41456664755728245842009-02-23T12:59:00.000+02:002009-02-23T12:59:00.000+02:00Ευχαριστώ κύριε Καπερνάρο, έχω λάβει και άλλα απολ...Ευχαριστώ κύριε Καπερνάρο, έχω λάβει και άλλα απολύτως ανάλογα που εστάλεισαν στην εφημερίδα και μου κοινοποιήθηκαν στο e mail. <BR/><BR/>@Μιχάλη, Ανορθόδοξε, :-)) η βλακεία ευτυχώς συναντά και εμπόδια.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-33952779424674541922009-02-23T12:33:00.000+02:002009-02-23T12:33:00.000+02:00Απέστειλα λίγο νωρίτερα το παρακάτω e mail ston Πο...Απέστειλα λίγο νωρίτερα το παρακάτω e mail ston Πολίτη: <BR/><BR/>Καλημέρα σας<BR/> <BR/>Ίσως δεν μετράω ιδιαίτερα επειδή διαβάζω την εφημερίδα σας μόνο από το διαδίκτυο, λόγω του ότι είμαι μόνιμος κάτοικος Μονάχου και Ελλαδίτης. Το χθεσινό σχόλιο του συντάκτη σας που υπογράφει με το ψευδώνυμο Κοριος για τον κύριο Πίττα θα μου επιτρέψτε να το χαρακτηρίσω ρεσιταλ συναδελφικού μαχαιρώματος σε δημόσια θέα. Και μάλιστα για έναν συνάδελφο σας που τιμάει την ελληνική γλώσα με τα κείμε΄να του αλλά και την ουσία της έννοιας {ελεύθερος σχολιαστης} όπως ακριβώς στις εφημεριδες της Ευρωπης. <BR/>΄<BR/>Ευχαριστώ<BR/> <BR/>Νικόλαος Καπερνάροςkapernaros nikoshttps://www.blogger.com/profile/12094555176483793348noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-24917364182412866632009-02-23T11:34:00.000+02:002009-02-23T11:34:00.000+02:00Μίλησα με ανθρώπους του Πολίτη σήμερα το πρωί. Ομο...Μίλησα με ανθρώπους του Πολίτη σήμερα το πρωί. <BR/><BR/>Ομολογώ, πως χάρηκα σαν διαπίστωσα πως ήσαν εξ ίσου έξαλλοι με μένα. <BR/><BR/>Στο δε Κοριό απέστειλα επιστολή στην οποια τον "ευχαριστώ" που δικαίωσε τόσο ξεκάθαρα το κείμενο "Είμαστε οι μπάτσοι του Άλλου".Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-10671678178724244402009-02-22T23:46:00.000+02:002009-02-22T23:46:00.000+02:00Η ανθρώπινη φύση... Συχνά τόσο σκοτεινή και πρωτόγ...Η ανθρώπινη φύση... Συχνά τόσο σκοτεινή και πρωτόγονη που σε κάνει να απορείς. Τελικά ίσως ο ρόλος του μπάτσου να είναι μέσα μας!Ανορθόδοξοςhttps://www.blogger.com/profile/02472530052713413306noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-6930606368210743212009-02-22T23:21:00.000+02:002009-02-22T23:21:00.000+02:00Το αν ο Γιώργος έχει ή δεν έχει οποιαδήποτε σχέση ...Το αν ο Γιώργος έχει ή δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τον όποιον Λιλλήκα, δεν είναι κάτι που μας αφορά.<BR/>Όπως δεν αφορά κανέναν το ποια σχέση έχει ο οποιοδήποτε με κάποιον.<BR/><BR/>Δεν μπαίνει θέμα αδικήματος για να δούμε τις σχέσεις τους.<BR/><BR/>Ο Γιώργος εξέφρασε μια άποψη για το βιβλίο του Λιλλήκα.<BR/>Μπορεί να διαφωνούμε. Και σας βεβαιώνω ότι με τον Λιλλήκα είναι πιο εύκολο να σας πω αυτά που συμφωνώ μαζί του (και είναι ένα ή δύο σημεία) παρά τα όσα διαφωνώ που δεν θα με έφταναν 1000 σελίδες.<BR/><BR/>Δεν βλέπω λοιπόν ποια η σκοπιμότητα του σχολίου του Κοριού.<BR/><BR/>Και προσωπικά με τον Γιώργο είχαμε μεγάλες διαφωνίες στο κυπριακό. Με την κουβέντα αυτές σμικρύνθηκαν (έτσι θέλω να πιστεύω).<BR/>Ποτέ μου όμως δεν του απέδωσα (ούτε αυτός εμένα) επηρεασμούς από τον Α ή Β γνωστό ή συνεργάτη ή δεν ξέρω γω τι!<BR/><BR/>Και αν ο όποιος κοριός διαφωνεί με το περιεχόμενο του βιβλίου του Λιλλήκα, αυτά έπρεπε να θίξει και όχι την άποψη ενός ανθρώπου για το βιβλίο.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-30994285957850775482009-02-22T23:06:00.000+02:002009-02-22T23:06:00.000+02:00Νικόλα! Πρέπει να γράφαμε ταυτόχρονα προηγουμένως....Νικόλα! Πρέπει να γράφαμε ταυτόχρονα προηγουμένως.<BR/><BR/>Περίεργα πράγματα ε; Τι να πει κανείς. Νομιζω το σχόλιο του ColourfulMind για τις μικρότητες του τόπου τα λέει όλα. Και μου θυμίζει κιόλας ένα από τα πρώτα μου άρθρα στον Πολίτη,με τον σαρκαστικό τίτλο "το μέγεθος μετράει", δεν ξέρω αν το θυμάσαι, όπου ακριβώς έγραφα πως ένα πρόβλημα του τόπου είναι το ελάχιστο μέγεθος. Κάτι που κάνει σχεδόν όλους να "μασάνε" τα λόγια τους γιατί όλοι, κάποια στιγμή ίσως να έχουν συμφέρον από κάποιον άλλο. Έτσι και βγάλεις το κεφάλι σου από αυτόν τον κύκλο, μπας για καρατόμηση.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.com