tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post528316452069354102..comments2023-10-30T12:08:31.071+02:00Comments on ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ: Κύπρος 1974 -σορπύΚ 4791 UPDATEDAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comBlogger52125tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-42642389687654634972010-11-18T22:38:12.386+02:002010-11-18T22:38:12.386+02:00Найти лучшее: скачать регистрационный ключ для dis...Найти лучшее: <a href="http://downaw.ugu.pl/nfue.html" rel="nofollow">скачать регистрационный ключ для disk password protection</a>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-85238089007398923762010-11-16T12:02:38.674+02:002010-11-16T12:02:38.674+02:00Найти лучшее: скачать Alex Carver: FuturebrighterНайти лучшее: <a href="http://dwnmi.ugu.pl/zmqc.html" rel="nofollow">скачать Alex Carver: Futurebrighter</a>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-63733056235802878912008-09-20T12:55:00.000+03:002008-09-20T12:55:00.000+03:00Και για να υπογραψω,το προηγουμενο σχολιο:ΥΟΜΟΡΔ Υ...Και για να υπογραψω,το προηγουμενο σχολιο:<BR/><BR/>ΥΟΜΟΡΔ ΥΟΤ ΣΗΤΗΙΟΠAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-33799136631460502452008-09-20T07:16:00.000+03:002008-09-20T07:16:00.000+03:00Βασικα εγω ειμαι Ελληνας οποτε με νοιαζει μονο το ...Βασικα εγω ειμαι Ελληνας οποτε με νοιαζει μονο το καλο της Ελλαδας.<BR/><BR/>Αν οι Ελληνες ηταν μειονοτητα θα φωναζα για την καταπατηση των δικαιωματων της μειοψηφιας.<BR/>Τωρα που ειμαστε πλειονοτητα θελω να αφανισουμε την μειοψηφια.<BR/>Σωστος?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-71010097323050482732008-08-09T00:38:00.000+03:002008-08-09T00:38:00.000+03:00Γιατί προσπαθούν να συναισθηματισθούν σαν ασφαλισμ...Γιατί προσπαθούν να συναισθηματισθούν σαν ασφαλισμένα τα πλάσματα κάμνοντας για τα σοβαρά θέματα που ξέρουμε εκείνες και τούτες τις συζητήσεις;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-55433742059607186352008-08-08T19:52:00.000+03:002008-08-08T19:52:00.000+03:00«υπογράφω ανώνυμα»!!!;;; Πως το κάνεις αυτό μεγάλε...«υπογράφω ανώνυμα»!!!;;;<BR/> Πως το κάνεις αυτό μεγάλε; Όπως λέμε «ορατός κι αόρατος»;;;;;Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-60754056469484444822008-08-08T15:59:00.000+03:002008-08-08T15:59:00.000+03:00ρε γιωργο πως μπορείς να αντιμετωπίσεις έτσι "ιους...ρε γιωργο πως μπορείς να αντιμετωπίσεις έτσι "ιους" που σου γεμιζουν τα σχολια με παπαριές;;<BR/><BR/>ρε φίλε είναι ενοχλητικό ... κανε μπλοκ και βαλε τις μαλακίες σου μεσα ..<BR/><BR/>υπογραφω ανωνυμα γιατι το μονο που θελω είναι να μου εμφανιστει και στο δικο μου μπλοκ με τα αηδιήματα του...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-61831471199809549692008-08-08T05:53:00.000+03:002008-08-08T05:53:00.000+03:00Μ’ ΕΠΙΓΕΙΕΣ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙΣ ΙΕΡΙΧΩ ΚΑΙ ΜΑΡΙΓΩ...Μ’ ΕΠΙΓΕΙΕΣ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙΣ ΙΕΡΙΧΩ ΚΑΙ ΜΑΡΙΓΩ ΣΤΕΙΡΟΤΗΤΑΣ<BR/><BR/>Μια μέρα που γάμησε πολύ<BR/>ο Ανδρέας Μικρούτσικους<BR/>τη Δήμητρα Ρουμπέση<BR/>είχε ήδη υπό έλεγχο τεθεί<BR/>η μέσα μου πυρά<BR/>και δεν τσιμεντονώμουνα.<BR/><BR/>Βρέθηκα στ’ άξαφνα λοιπόν εις τη λελογισμένη χρήση<BR/>των υδάτινων ποροψωλοχυμάτων<BR/>έχοντας πλησίον τον άγγελο μου απ’ το πρωί<BR/>συνοδευόμενος αυτός απ’ τη γυναίκα του<BR/>για την οποίαν φήμη κυκλοφορεί για χρόνια τόσα<BR/>πως δίχως άγγελο στα πεζοδρόμια λάμψεις κυοφορούσα.<BR/><BR/>Γύφτοι στους βάλτους και γύφτοι στην πυρά<BR/>παραδρομή φωνήεντος και γύφτοι στην ουρά<BR/>παίρνουνε σύνταξη ή δέρνουν καριολάκια<BR/>γύφτοι λυσιτελείς και γύφτοι ανθρωπάκια.<BR/><BR/>Ήτο Ιούλιος. Μέσα στη φωτογραφική μου μηχανή<BR/>είχαν φωλιάσει σπίνοι, κορυδαλλοί με όσφρηση<BR/>που θαν την έλεγες βλαμμένη αν ήσουν άγγελος κι εσύ.<BR/>Τότε εγώ στο πανηγύρι της Κακνάβας βρέθηκα ωσάν οστρακισμένος<BR/>Έκτορας-γύφτος λυπημένος μέσ’στη φαρέτρα μου είχα μπόμπες<BR/>και δίωξη και Μανιτόμπες τόσοι πολλοί οι πάγοι μέσ’ στις κατακόμβες.<BR/><BR/>Ήμουν στο παραπλήσιο μεταίχμιο κάθε αιχμής απελπισμένος<BR/>τα δόρατα αμυχές των τάφων οι πολεμιστές ίσως να μην ξαναμιλούσαν<BR/>και σέρνοντας το στήθος μου ωσάν παλαιό κανόνι γδάρθηκα ώς την ασπρόμαυρη φενάκη. Μπήκα τότενες γοργά μέσα στο Διαδίχτυο και χάθηκα.<BR/>Είχε πολύ σκοτάδι. Μόνο κραυγές και στεναγμοί φώτιζαν το κρεβάτι<BR/>που ξάπλωσα και έπαιξα του Αμφιάραου δέκα φορές το Δάκη.<BR/><BR/>Γύφτοι παραλληλόγραμοι και γύφτοι με λεμόνι<BR/>Γύφτοι που η γυαλάδα τους ματώνει και απλώνει<BR/>και χαίρεται και τραγουδά πως δεν ξανακαυλώνει<BR/>ούτε με σφαίρες του άγγελου ούτε με νυχοκόπτη.<BR/><BR/>Τι δυνατό το έαρ και σέρπεται σα δυναμώνει ο κάκτος!<BR/>Γύφτοι με ραπτομηχανές και γύφτοι στον απόπλου<BR/>σφίγγουν στα χέρια τους στιφτά το παγωμένο τσάι<BR/>άλλες μάνες αυτοί αφρισμένες κιβωτοί στο δισκοπότηρο ναυαγισμένες.<BR/>Μιλώ κρυφά τη γλώσσα του Πνιγμένου ν’ ανοίξω το παράθυρο<BR/>με φθόγγο και σιγματικό υπερσυντέλικο σιγοψιθυρισμένος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-70396385695508433412008-08-07T15:39:00.000+03:002008-08-07T15:39:00.000+03:00@ PolitisPittas, Πολύ καλή και ενδιαφέρουσα η κίνη...@ PolitisPittas, <BR/><BR/>Πολύ καλή και ενδιαφέρουσα η κίνηση σου να παρουσιάσεις την πρόσφατη ιστορία της Κύπρου από την ανάποδη (για να μπούμε και κάποιοι στο πετσί ή στα παπούτσια, ίσως και στις αρβύλες των “άλλων”, λόγου χάριν να πούμεν, των τουρκοκυπρίων). Όμως αυτή η αντεστραμμένη (αλλά και η ίσια) παρουσίαση της Ιστορίας, όπως γίνεται (και στις δύο περιπτώσεις) με βάση την εθνική καταγωγή των εμπλεκομένων (ή τον αυτο-προσδιορισμό τους) δεν οδηγεί πουθενά. Προκαλεί μάλιστα και “χαριτωμενίστικες” Δοκησίσοφες αντιδράσεις όπου και πάλι ο καθένας θα λέει τα δικά του! (Να μην παραλείψουμε όμως να σημειώσουμε στα συν, την προσπάθεια για χιούμορ). <BR/>Η Ιστορία δεν είναι μόνο καταγραφή γεγονότα με καλούς και κακούς, Cowboy-δες και άγριους Ιντιάνους, ιεραπόστολους και ανθρωποφάγους, αλλά πρώτα, κύρια και πάνω απ’ όλα μια συνεχής αντιπαράθεση και αντιπαλότητα διαφορετικών οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων, είτε τοπικά είτε ευρύτερα, που μπορεί αν οδηγήσουν ή να εξελιχτούν και σε εμφύλιες, εθνικές ή ακόμα και θρησκευτικές συγκρούσεις. <BR/><BR/>Και μια κουβέντα για την ανιστόρητη και πανηλήθια άποψη (την έχω ακούσει κι άλλες φορές) “… oti o Makarios kataggellontas to praksikopima sto Simvoulio asfaleias edose patima stin tourkia na epemvei …”. (Άλλοι πιο προχωρημένοι λενε ότι “κάλεσε την Τουρκία να εισβάλει”!). Το πάτημα το ‘δωσε το ίδιο το πραξικόπημα κι ας μην εθελοτυφλούν κάποιοι, όνομα και μη χωριό. <BR/>Όταν ο Μακάριος ΟΡΘΩΣ κατάγγελλε το πραξικόπημα (διάβαζε επέμβαση της ελληνικής χούντας στην Κύπρο), το βράδυ της 19ης του Ιούλη του 1974 στο Συμβούλιο Ασφαλείας στην Νέα Υόρκη (που παρεμπιπτόντως τα ρολόγια τους είναι 6-8 ώρες πίσω από τα δικά μας), τα τουρκικά πλοία ήταν έξω από την Κερύνεια τζιαι εκάμναν μας “ιτζιά”). “... Kontos psalmos alilouia … “… o daimonas [μπορεί να] krivetai ... stis leptomereies kai sta tipografeia ... [αλλά] metaksi pollwn allwn [δεν μπορεί να] paraleipόνται τέτοιες σημαντικές λεπτομέρειες! <BR/><BR/>Anef_Oriwn <BR/>Πέμπτη 7/8/2008 – 3:38 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-48553821126126294952008-08-07T12:01:00.000+03:002008-08-07T12:01:00.000+03:00Μακάρι να μπορούσαμε να τακτοποιήσουμε τα συναισθή...Μακάρι να μπορούσαμε να τακτοποιήσουμε τα συναισθήματα μας με τρόπο που να λύνει τα γεωπολιτικά! Και να στείλουμε ειδικούς να πιάσουν έναν προς έναν τους εμπλεκόμενους να συμφωνήσουν μαζί τους τα συναισθήματα του κάθε σκεπτόμενου μοναχάκη ως εμείς. Να προγραμματιστούμε, βρε αδελφέ!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-58528106269130452462008-08-07T11:30:00.000+03:002008-08-07T11:30:00.000+03:00ο κάθε ένας , ό,τι μπορεί.ο κάθε ένας , ό,τι μπορεί.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-69153192052177506532008-08-07T10:10:00.000+03:002008-08-07T10:10:00.000+03:00meta ta nera ir8an kai ta heimatagiati gamas ti si...meta ta nera ir8an kai ta heimata<BR/><BR/>giati gamas ti sizitisei den xeroAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-87843680029959885512008-08-06T23:10:00.000+03:002008-08-06T23:10:00.000+03:00Στην απόσυρση 23 τόνων νοθευμένου ψωλοχύματος του ...<A HREF="http://zougla.gr/news.php?id=6046" REL="nofollow">Στην απόσυρση 23 τόνων νοθευμένου ψωλοχύματος του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, επιμολυσμένου με πράσινες μουνότριχες, προχώρησε ο ΕΦΕΤ. Πρόκειται για ψωλοχυμόν, με την εμπορική επωνυμία "Ποινικολόγος Αλέξης", ο οποίος συσκεύαζεται από την εταιρεία "Ο αγών μου". Το ανωτέρω προϊόν διακινείται σε συσκευασίες του 1 λίτρου, με αριθμό παρτίδας Λωτ-69 και ημερομηνία λήξης με στεναγμούς στα βάθη. Οι διαπιστώσεις έγιναν μετά από έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικές αρχές με το Γενικό Χημείο του Κράτους όπου διαπιστώθηκαν προβλήματα στη λειτουργία του εκφασισμού μας, όπως απουσία συστήματος αυτοελέγχου καταποσιμότητας, καθώς και απουσία ψυχολογικών παραστατικών ενημέρωσης.</A>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-89231227739946155082008-08-06T22:11:00.000+03:002008-08-06T22:11:00.000+03:00Ksorki kai istoria kai anti gia antianev di...Ksorki kai istoria <BR/>kai anti<BR/> gia anti<BR/>anev dixws<BR/>Avel avel<BR/>mazi me to mono<BR/>therizei to allo<BR/><BR/>Pollapla idios<BR/>monaxika poliproswpos <BR/>aidiastika ipovlitikos<BR/>vlammnos timorws<BR/><BR/>apterws<BR/>ksefterws<BR/>koutsofterws<BR/><BR/><BR/><BR/><BR/><BR/>yaaaaaaaaaay!?<BR/><BR/><BR/>Sketi profiteia!<BR/><BR/><BR/>@ceptic anonimous mporeis na mas thimiseis kai ti akrivws egine tin imerominia pou les?dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-21735857751976634292008-08-06T21:05:00.000+03:002008-08-06T21:05:00.000+03:00Η σφαγή έξω από το Κιόνελι έγινε στις 12 Ιουνίου 1...Η σφαγή έξω από το Κιόνελι έγινε στις 12 Ιουνίου 1958.Sceptic Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07473020414559776420noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-78876828996722437982008-08-06T17:28:00.000+03:002008-08-06T17:28:00.000+03:00ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑΣ ΣΤ’ ΑΜΠΑΡΙΑ ΤΟΥ Κ...ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑΣ ΣΤ’ ΑΜΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΒΑΔΙΑ-ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ<BR/><BR/>ζόρικες κατσαρίδες-πριόνια<BR/>με τις μεγάλες κλινικές σας κλειτορίδες<BR/>κράζω να σφάξετε τα πεύκα<BR/>στου γκρεμού το μεταίχμιο<BR/>να ματώσετε στις σφουγγάρινες θύρες<BR/>με του άδικου δύτη το σάλιο<BR/>με του άγγελου τα χύσια.<BR/><BR/>λέω δεν είμαι θριαμβικός από ζέστη<BR/>δεν έχω μέσα μου όχθη να πηδήξω<BR/>πάνω στην πιρόγα από αγκίστρι<BR/>το Μανώλη Μητσιά να πηδήξω<BR/>ούτε από φως χωμάτινος<BR/>παραπλέω πλεούμενος την τάση<BR/>που την είπαν πριονωτή<BR/><BR/>της άτυπης τηλεδιάσκεψης οι καυλωμένοι<BR/>θεριστές από τον άνεμο που σηκώνει χιλιάδες χιλιόμετρα ζέστης<BR/>ώς το ιερό ποτήρι που κολυμπούν ανέμελα τ’ αντίδωρα<BR/>στης παπαδιάς τον αχνιστό μουνοχυμό – με τ’ άμφια<BR/>κατακρεουργώ το νυχτερινό σάλο στην εκάστοτε παράλια λεπίδα σερνάμενος<BR/>ώς τα κομβικά σκάμματα του Δελληγιάνειου Σεργιανόπουλου –<BR/><BR/>έμπαινα λοιπόν στο δωμάτιο από όλες του ύπνου τις κλειδαρότρυπες<BR/>και ηχούσα στις γωνίες μέσα στου βάρδου τη φτωχική ζωντάνια -<BR/>κάθε γωνία και Χριστός κάθε Χριστός και αίρεση ανατολικά του πλανήτη,<BR/>στο ωραίο ζωντανό κομμωτήριο της σταύρωσης -<BR/>έβαφα με τα νύχια μου βουτηγμένα στου γκρεμού τα ηλεκτρόδια<BR/>το αγγελικό του δύτη πινέλο<BR/>το τριχωτό του άγγελου μουνέλο<BR/><BR/>και στην αυτοαπασχόληση θα κατάρρεα και αν με μάζευαν<BR/>σοφοί τυφλοπόντικες καθαριστές δεινοσαύρων διερμηνείς αιγάγρων<BR/>θα ήτανε πολύ καλά και τη μαύρη καλλονή θα μου εσύστεναν<BR/>ενέσιμη και επιληπτική να μπαίνει στο σώμα μου από όλες του ύπνου<BR/>τις επάργυρες σάλπιγγες χωμάτινη και αγκιστρωμένη ντυμένη<BR/>στα μαύρα επιδόρπια εξειδικευμένη κάποτε στο φτωχικό μνήμα<BR/>του ποιητή Ανδρέα Κάλβου<BR/><BR/>που υπήρξεν για την πάρτη μου<BR/>άλλοτε<BR/>και δύτης<BR/>και άγγελος<BR/>και μύστης και Μυτιάς<BR/>και πάρεργο ηδονής<BR/>επί ασπαλάθων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-37251446590503133402008-08-06T17:18:00.000+03:002008-08-06T17:18:00.000+03:00Η dokisisofi για άλλη μια φορά ξανακτύπησε.Και φάν...Η dokisisofi για άλλη μια φορά ξανακτύπησε.<BR/><BR/>Και φάνηκε πόσο δίκαιο είχα τόσον εγώ όσο και ο Στέλιος που της λέγαμε ότι η καταγραφή και μόνο των γεγονότων δεν μπορεί να αποτελέσει ιστορία.<BR/><BR/>Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτε περισσότερο, νομίζω ότι το κείμενο της μιλά από μόνο του.<BR/>Μονομέρια και μονόπλευρη αντίκρυση της ιστορίας.<BR/><BR/>Υπάρχει μόνο μαύρο, καθόλου άσπρο ή γκρίζο!<BR/><BR/>Α! και κάτι άλλο!<BR/>Τόλμησες κύριε Πίττα να αναφερθείς σε ελληνοκυπριακές ευθύνες; Πτου σου!<BR/><BR/>Τόλμησες να μιλήσεις για ΕΟΚΑ Β'΄;<BR/>Γιατί σου αρέσει να καλύπτεις την Τουρκία;<BR/>Γιατί σου αρέσει να ζεις με τα παραμύθια; Εθνικό Μέτωπο, σχέδιο Ακρίτας, ΕΟΚΑ Β' υπήρξαν μόνο στα όνειρα τόσον εσένα όσο και των υπόλοιπων που υποστηρίζετε κάτι τέτοιο.<BR/><BR/>Πραξικόπημα; Έτσι λέμε την προσπάθεια της Μητέρας Πατρίδας να μας σώσει από τον τύρανο;<BR/><BR/>Ντροπή Γιώργο Πίττα, ντροπή!Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-48413273013083724382008-08-06T16:13:00.000+03:002008-08-06T16:13:00.000+03:00@Δοκησίσοφη, δεν σκέπασα τίποτα. Όπως έγραψα και σ...@Δοκησίσοφη, δεν σκέπασα τίποτα. Όπως έγραψα και στο κυρίως κείμενο, όλο αυτό είναι απλά μία ιδέα, απλή, απλούστατη. Πάρε την Ιστορία όπως τη γνωρίζεις και αντέστρεψέ την. Ποιητικότητα δεν υπάρχει καμία, σε κανένα σημείο. Αυτό που λέω στο τέλος, είναι πως η Λύση Συμφέρει. Με την προϋπόθεση της ορθής διαχείρισης. <BR/><BR/>Διάβασε-αν θέλεις- το « Ο άνθρωπος στο ψηλό βουνό» του Φίλιπ Ντικ. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, εκδόσεις Κάκτος. Είναι η ιστορία του κόσμου μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο από την ανάποδη. Έχει νικήσει ο Άξονας. Αν και, το να μπαίνεις στα παπούτσια του Άλλου, είναι μία εξαιρετικά απλή και δόκιμη τακτική αν θέλεις ποτέ να έρθεις σε κάποια συνεννόηση. <BR/><BR/>Ο Τουρκικός Στρατός είναι εδώ. Προφανώς επιθυμείς να συνεχίσει να είναι δια παντός. <BR/>Το ίδιο αναρωτιέμαι και για μερικούς που μέχρι πρότινος εμφανίζονταν ως υπέρμαχοι της λύσης , ψήφισαν ΝΑΙ το 2004 αλλά τώρα, που μια κάποια πιθανότητα είναι ορατή για πρώτη φορά μοιάζουν να έχουν καταπιεί το σάλιο τους. <BR/><BR/>Γιατί, τι θα γίνουμε χωρίς βαρβάρους; Εμείς οι άσπιλοι αναμάρτητοι και εκ φύσεως αθώοι; <BR/><BR/>@Ανώνυμε, η Δοκησίσοφη γνωρίζει και ανάγνωση και γραφή. Τα διάβασε αυτά που καλοπροαίρετα επαναλαμβάνεις από το άρθρο-απλά δεν μάσησε και δεν τα κατάπιε.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-69000723922980580362008-08-06T15:59:00.000+03:002008-08-06T15:59:00.000+03:00Λένε και όσοι το λένε έχουν δίκιο θαρρώ, πως τίποτ...<B>Λένε και όσοι το λένε έχουν δίκιο θαρρώ, πως τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει στις σχέσεις των ανθρώπων αν ο ένας δεν μπαίνει στη θέση του Άλλου προκειμένου να κατανοήσει την «Άλλη Πραγματικότητα». <BR/><BR/>Αυτή η κατανόηση, δεν σημαίνει πως οδηγεί σε αποδοχή. <BR/><BR/>Μπορεί όμως, αν μη τι άλλο να καταστήσει και τις δύο πλευρές εξ ίσου υπαρκτές, με ίσα δικαιώματα στις Εκατέρωθεν Πραγματικότητες.</B><BR/><BR/>kai ksana:<BR/><BR/><B>Αυτή η κατανόηση, δεν σημαίνει πως οδηγεί σε αποδοχή.</B>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-21697418593914483622008-08-06T15:33:00.000+03:002008-08-06T15:33:00.000+03:00Ta anapoda paramithia"Στην ορπύΚ, η Τουρκική πλειο...Ta anapoda paramithia<BR/><BR/>"Στην ορπύΚ, η Τουρκική πλειοψηφία, επιθυμεί διακαώς να ενωθεί με την μητέρα πατρίδα, την Τουρκία. Εύλογος ο πόθος, μιας που γλώσσα, θρήσκευμα, ήθη και έθιμα αν δεν ταυτίζονται απόλυτα με αυτά της Μαμάς, συγγενεύουν πολύ."<BR/><BR/>Anaferesai loipon stin elliniki pleiopsifia. Kai giati parakalw i glossa, to thriskevma, ta ithi kai ta ethima den taftizontai apolita me tin "mama"?I glossa? ante na to dektw me ti dialekto, parolo pou kathe perioxi sxedon exei to idiwma tis alla afto den tin kanei ligotero elliniki.. To thriskevma? se ti diaferoume dld? ta ithi? ta ethima? Tin kouzina tin ksexases. <BR/><BR/>"Η μειοψηφία, η Ελληνική μειοψηφία της υορπύΚ από την άλλη πλευρά, είναι κατά κανόνα φτωχοί, πολίτες δεύτερης κατηγορίας, αμελημένοι κάποτε ακόμα και από το Εθνικό Κέντρο. Στο νησί, στην ορπύΚ, υπάρχει και ένας τρίτος παράγοντας, ο Βρετανός Αποικιοκράτης. <BR/><BR/>Που με τις κλασσικές του μεθόδους, χρησιμοποιεί τους Έλληνες σε δουλειές, τους βάζει στην Αστυνομία και σε υπηρεσίες προκειμένου να διευρύνει το χάσμα μεταξύ των δύο βασικών κοινοτήτων. Απλή, αποτελεσματική μέθοδος."<BR/><BR/>Nai alla i defteri paragrafos anairei ta peri ftwxwn politwn defteras katigorias tis protis. Ksexases na peis oti oi epikourikoi sto soma tis agglikis astinomias itan kai vasanistes twn agonistwn tis EOKA sta kratitira. <BR/>Kai epipleon, ksexases na peis kai gia tis stenes sxeseis sinallagis metaksi tis mamas tous kai twn apoikiokratwn. <BR/><BR/><BR/><BR/>"Κάποτε, οι Τούρκοι (...είπαμε! είναι η πλειοψηφία, είναι 80%..)οργανώνουν έναν αγώνα με στόχο κυρίως την Ένωση της νήσου με την Τουρκία και ασφαλώς την απομάκρυνση της Αποικιοκρατίας.<BR/><BR/>Τελικά, το αποτέλεσμα είναι να ανακηρυχθεί η σορπύΚ ανεξάρτητο κράτος, ο Μέγας Αρχιπασάς Πρόεδρος και, οι δύο κοινότητες να βρουν τρόπους για να ζήσουν και να προκόψουν μαζί."<BR/><BR/>Popo, edw se thelw Mixali. Ontws eixes dikaio gia to poso paraplanitiki einai i apousia epeksigimatikwn kai aitiologikwn sindesmwn kai parallila pos mporei i epilektikotita na sinista apo moni tis paraxaraksi. <BR/>Kai epi tou thematos na pw apla (giati den einai tis oras na grapsw tin istoria olokliri) oti to aitima itan triptixo. Eleftheria-Aftodiathesi-Enosi. Kai oi Ellines to 82% oxi to 80%. Ektos an eksaireis kapoious gia evnoitous logous. Paraleipeis na anafertheis sti stasi tou Vrettanikou paragonta pou odigise ston agwna kai ta enotika dimopsifismata sta opoia akoma kai tourkokiprioi psifisan enosi me tin Ellada (isws linopampakoi). <BR/><BR/>"Μόνο που, σε αυτή την Τουρκική πλειοψηφία, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που, παρά τις νέες πραγματικότητες και τις ευκαιρίες που αυτές παρέχουν, επιμένουν να ονειρεύονται Τουρκικά και όχι…άκαιρπυΚ."<BR/><BR/>opws tou ipedeiksan oi apoikiokrates me skopo ton ethniko tous apoxromatismo. Ma epitrepetai me tosous nekrous ston agwna tis EOKA, toses thisies, na exoun akoma tin Ellada sto mialo? Aparadektoi!Anti na ktisoun ekei mia kiprokoultoura kai na sigkatanefsoun sta dota senaria tvn dinatwn, ipovallomenoi se omadikes pliseis egkefalou kai ethinis sineidisis, aftoi na epimenoun na thimountai ?<BR/><BR/>"Βέβαια, ηλίθιοι, ύποπτοι και υπερφίαλοι υπάρχουν σε όλες τις πλευρές. Μόνο που, μετράει και πολύ μάλιστα το βάρος των πολλών.<BR/><BR/>Xexe, kopiaste stelioi kai mihalides na deite epitheta kai xaraxtirismous na xortasei to mati sas. Pos "mia propaganda antikathista mia alli"<BR/><BR/> Έτσι, αρκετοί Τούρκοι της υορπύΚ (όχι όλοι ασφαλώς) με την ανοχή των περισσοτέρων (δυστυχώς) άρχισαν να τρομοκρατούν τους Έλληνες.<BR/>Να κάνουν επιθέσεις, να καίνε σπίτια, να ξεκληρίζουν οικογένειες ολόκληρες."<BR/><BR/>aha... pote eginan afta? prin i meta tin drasi tis TMT (pou diavazetai ki anapoda) kai to praksikopima twn tourkokipriwn simmetexontws sti kivernisi to 63?<BR/>Ksexases episis na peis kai ti egine to 57 sto Kioneli apo tous "adikimenous, anisxirous, polites b'katigorias" .<BR/><BR/>"Και οι Έλληνες, ή μάλλον κάποιοι από δαύτους, μπολιασμένοι με μίσος εθνικιστικό, παρότι μειοψηφία, απαντούσαν και ανταπέδιδαν".<BR/><BR/>antapedidan me vomves napalm kai vomvardismoun apo tin mana tous pou tixaine na peta panw pou tin Tillirka kai ti Masoura.<BR/><BR/>"Στην Τουρκική πλειοψηφία, σε κάποιους κύκλους άρχισαν να γεννιούνται παράξενες ιδέες, για εθνοκαθάρσεις."<BR/><BR/>aa tote dimiourgithikan....xmm kai to 55 stin Kostantinoupoli pou ekanan gis madiam tis periousies Ellinwn fonazontas "I Kipros einai tourkiki" itan apla proponia.<BR/><BR/>Στην Τουρκία στο μεταξύ, έχει επικρατήσει ένα φασιστικό καθεστώς που θέλει να ανατρέψει τον νόμιμο Αρχιπασά και να ενώσει το νησί με την Τουρκία εξαφανίζοντας από το πρόσωπο της γης το 18% των Ελλήνων.<BR/><BR/>malista. O opoios arxipasas me ta 13 simeia tou itan parapoli agapitos s'afto to 18%<BR/><BR/>Οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι και στις δύο πλευρές, τρομοκρατημένοι, αμέτοχοι στα εγκλήματα προσπαθούν να καταλάβουν που οδηγούν όλα αυτά.<BR/><BR/>Μέχρι που, μία ωραία πρωία, οι εθνικιστές Τούρκοι της υορπύΚ, συνεπικουρούμενοι από τους φασίστες της Άγκυρας ανατρέπουν τον Αρχιπασά και εγκαθιστούν ένα καθεστώς που μόνο φόβο και τρόμο προκαλούσε στην Ελληνική μειοψηφία, μιας που μέτοχοι στην παρανομία ήταν αρκετοί από αυτούς που είχαν δημιουργήσει την άποψη «Έλληνας καλός, μόνο νεκρός».<BR/><BR/>ppee...kontos psalmos alilouia. Poios eipe oti o daimonas krivetai mono stis leptomereies kai sta tipografeia?<BR/>Metaksi pollwn allwn paraleipeis to oti o Makarios kataggellontas to praksikopima sto Simvoulio asfaleias edose patima stin tourkia na epemvei.<BR/><BR/>Και τότε, ω του θαύματος (…) η μαμά πατρίδα του 18% με πρόσχημα την Εγγύηση της Ασφάλειας της εθνικής μειοψηφίας των Ελλήνων, κάνει το ντου, κόβει τη ορπύΚ στα δύο και λέει στους Έλληνες:<BR/><BR/>"Εδώ, θα ζήσετε, αυτό το κομμάτι είναι δικό σας και ο στρατός θα μείνει εδώ να προσέχει να μην κινδυνέψετε ξανά".<BR/><BR/><BR/><BR/>"ntou" "ekopse sta dio" . Pos to ekopse? me maxairi voutirou? To mono pou ekane i Tourkia to 1974 itan i dimiourgia sinorwn kai i katalipsi ksenwn edafwn (xtipouse portes kai sinodeve ton kosmo sta fully airconditioned leoforeia me mpaklavades gia to dromo), etsi apla kai isixa. Oute prosfiges, oute skotomoi, oyte agnooumenoi, oute paraviasi diethnwn sinthikwn , oute paranomia oute tipota.<BR/><BR/>Η αλήθεια είναι, πως πολλοί από τους Έλληνες και ειδικά πολλά νέα παιδιά που είχαν μεγαλώσει με τον τρόμο, ανακουφίστηκαν. Εύλογα θα πει κανείς..."<BR/><BR/>wow! anakoufistikan ta nea paidia! evloga! e ama anakoufistikan, xalali! kai evloga?!?!?!?!<BR/><BR/>"Αλήθεια είναι επίσης, πως η παραπάνω ανεστραμμένη ιστορία, έχει πολλές ελλείψεις, κενά και απλουστεύσεις."<BR/><BR/>sooooooooooopa!<BR/><BR/>Όμως, καθώς βαδίζουμε προς την 3η Σεπτεμβρίου ( θα σε ξανάβρω στους μπαχτσέδες να γυρνάς;) καλό είναι να έχουμε στο νου μας βαθιά, όσο μπορούμε και αντέχουμε, τα αισθήματα, τις εμπειρίες και τις συσσωρεύσεις του Άλλου.<BR/>Γιατί, με αυτόν τον Άλλο θα κληθούμε να ζήσουμε και μαζί του να θάψουμε τα τραύματα που μαζεύτηκαν.<BR/><BR/>Καλό θα είναι να θυμόμαστε πως τα τραύματα δεν τα μονοπωλεί καμία πλευρά.<BR/>Πυξίδα για τις 3 Σεπτέμβρη, πρέπει να είναι η πιο οξυδερκής ματιά στο Μέλλον, σε έναν κόσμο που δεν έχει πια καμία σχέση με όσα γέννησαν την Τραγωδία."<BR/><BR/>Malista, den prokeitai peri sentoniou alla peri kokkinou xaliou ( i mipos paplomatos anev kavga-kaneis den antedrase me osa skepases)enopsei tis 3hs Septemvriou.<BR/><BR/>Kai pos o kosmos den exei sxesi me osa gennisan tin tragodia? Kai o tourkikos stratos einai akoma edw, kai i katoxi katoxi kai oi prosfiges prosfiges kai to paranomo kathestws akoma ekei.<BR/><BR/>"Σε έναν κόσμο που σήμερα βρίσκεται σε τεράστια κρίση, σε μία κρίση που είναι ακόμα στην αρχή της, η Λύση του Κυπριακού φαντάζει –με τη σωστή της διαχείριση- σαν το μοναδικό διαβατήριο προς το Αύριο."<BR/><BR/><BR/>opa, nata kai ta poihtika...poso ta fovamai me tetoia simfrazomena.....<BR/><BR/>(apologoumai gia ta greeklish alla to ekana gia na einai diakritos o dialogos-toso pou moiazoun afta pou leme:PPPPPPPP)dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-78982419650553386212008-08-06T09:18:00.000+03:002008-08-06T09:18:00.000+03:00@ Πιο πάνω ποιητά (εν τζιαι είσαι τζιείνος που επή...@ Πιο πάνω ποιητά (εν τζιαι είσαι τζιείνος που επήενεν στο “Που Πάμε” των δύο κοπελιών του “ΣΙΓΜΑ”;), <BR/><BR/>Ανάθεμα με τζι’ αν κατάλαβα το νόημα των ποιημάτων σου! Μάλλον θα είμαι πολύ πεζο(πόρος) άνθρωπος!<BR/><BR/>Πάντως εσύ συνέχισε απτέρωτος (ή μήπως είναι απτόητος η σωστή λέξη)! Θα σε παρακολουθώ εμβρόπληκτος! (Εκεί όμως που έβαλες “Άνευ ορίων άνευ όρων”, θα μπορούσες να γράψεις και “Άνευ ορίων άνευ όρων, παραδώσου”!<BR/><BR/>Anef_Oriwn <BR/>Τετάρτη 6/8/2008 – 9:18 π.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-79835869790316438892008-08-06T01:01:00.000+03:002008-08-06T01:01:00.000+03:00Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑΜία φυσιολογική αντίδραση σ...Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ<BR/><BR/>Μία φυσιολογική αντίδραση σ’ ένα κήπο <BR/>Δύο μικροαστικές μυθοπλασίες σε μια γλάστρα <BR/>Τρεις απελευθερώσεις στην καρδιά μου <BR/>Άνευ ορίων άνευ όρων<BR/><BR/>Μια ανοιχτή παλάμη σ’ ένα τζάμι <BR/>Μία ανηγμένη παλάμη σ’ ένα στήθος <BR/>Ένας εκφασισμός που ξεκουμπώνεται <BR/>Μία μοναδική ελευθερία που αποκαλύπτεται <BR/>Ενώ εκείνοι που όλοι ίδιοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ<BR/>Λάμπουν ψηλά στον άνομο κυπριακό ουρανό <BR/>Άνευ ορίων άνευ όρωνAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-72080764564363513032008-08-05T21:24:00.000+03:002008-08-05T21:24:00.000+03:00Η αντίδραση του/της Acid x είναι η φυσιολογική αντ...Η αντίδραση του/της Acid x είναι η φυσιολογική αντίδραση ενός νέου που έχει μπουχτίσει με τις εθνικιστικές κορώνες και τις μυθοπλασίες των κάθε λογής βολεμένων της εξουσίας (που καταλήφτηκε αμέσως μετά την ανεξαρτησία από τους αγωνιστές και παρα-αγωνιστές της ΕΟΚΑ της Πρώτης συνεπικουρούμενων από την Εκκλησία και με διαμαρτυρόμενους όσους έκοψαν έξω τζιαι έκαμαν πρώτα το “Εθνικό Μέτωπο” τζιαι μετά υπό την αρχηγία του στρατηλάτη Γρίβα, την ΕΟΚΑ Β΄). <BR/>Όμως μαζί με τα ξερά πάσιν τζιαι πολλά χλωρά. Γιατί χωρίς συζητήσεις και τριβή δεν μπορεί να ανιχνευθεί η αλήθεια ή να δούμε και την άλλη όψη του φεγγαριού. Διαφορετικά πέραν ή πίσω από τέτοιες αντιδράσεις θα παρατηρούμε και μια απαξίωση της πολιτικής ζωής (κυρίως από τους νέους) και μια γενικότερη ισοπέδωση των πάντων με κυρίαρχες φράσεις του στυλ “όλοι είν’ ίδιοι”! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ!<BR/><BR/>Anef_Oriwn <BR/>Τρίτη 5/8/2008 – 9:22 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-76104956232691488002008-08-05T17:02:00.000+03:002008-08-05T17:02:00.000+03:00ΓιώργοΕγώ σου είπαΟυτοπία και...δόξα το Θεώώώώώ!!!...Γιώργο<BR/><BR/>Εγώ σου είπα<BR/><BR/>Ουτοπία και...δόξα το Θεώώώώώ!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-73966641336029483392008-08-05T16:53:00.000+03:002008-08-05T16:53:00.000+03:00καλοπροαίρετη η πολιτικήκαλοπροαίρετη κ' η φράσητρ...καλοπροαίρετη η πολιτική<BR/>καλοπροαίρετη κ' η φράση<BR/>τρίτος στίχος θα υπάρξει.<BR/><BR/>μου άρεσε όμως εμένα αυτή η φράση: "άξιο το προσκύνημα σου". δεν θυμάμαι στα σίγουρα αν είχε το επίρρημα "σου" όμως αν ένας φίλος μας ταξιδεύσει τότε αυτός δεν κάνει απλώς ένα ταξίδι αλλά ένα πιο σημαντικό: ένα προσκύνημα με όλη τη μεγαλοπρέπεια του εργασιακού χώρου, την εγκυμοσύνη ας πούμε της κυπριακής αερογραμμής που διευθύνει η Λινόρα. αυτά είναι λοιπόν που τα λένε ψυχικά θυμιατά;Anonymousnoreply@blogger.com