tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post2683103982802827051..comments2023-10-30T12:08:31.071+02:00Comments on ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ: Κοκτέιλ (μολότοφ;)Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comBlogger50125tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-43286436704544483452008-06-21T14:53:00.000+03:002008-06-21T14:53:00.000+03:00Eyxaristw para poly gia tous xaraxthrismous. Na'sa...Eyxaristw para poly gia tous xaraxthrismous. Na'sai kaala. Ta sxolia sou einai ekei opws kai i antifatikotita pou ta diepei. Kai an egw de vrika ta vivlia akoma pou les, safws kai na ta vrw de tha mporw en mia nikti na vgalw ta simperamata mou opws ekanes esy me ti sinthiki gia tin opoia naimen zitouses link apo ton Pitta, tin epikrotouses de prokatavolika. Egw dhlwnw thn agnoia mou ai pouthena de tha vreis kapoia thesi. Apla apolambanw na vriskw antafaseis kai asinepeies stis dikes sou. Na 'sai kala !<BR/>Mporeis na exeis ton telefteo logo kathws den prokeitai na ksanasxolithw. ( tha ton psakw mono ton Bornemanan iparxei sta ellinika kai fisika afto me tous Keltes<BR/><BR/>ADIOSdokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-40376140048711433082008-06-21T00:50:00.000+03:002008-06-21T00:50:00.000+03:00Δεν είπα τίποτε από αυτά που μου καταλογίζεις απορ...Δεν είπα τίποτε από αυτά που μου καταλογίζεις απορώ αν τελικά έχεις πρόβλημα στα μάτια ή στον εγκέφαλο.. Αλλο πράγμα το μητριαρχικό δίκαιο άλλο η μητριαρχία ..Ευτυχώς που τα γραπτά υπάρχουν..<BR/>Εξήγησα τους προβληματισμούς μου και την άποψη μου για το Ευρωσύνταγμα<BR/>Ταπεινή μου άποψη, παρόλο που δεν είναι τέλειο, τα θετικά για την Κύπρο είναι περισσότερα από τα αρνητικά. Γιαυτό πρέπει να πούμε ναι<BR/>Και πάλι ταπεινή μου άποψη είναι ότι ο Χριστόφιας και το Ακελ κάνει μιξοπαρθενίσματα για μικροπολιτικούς λόγους. <BR/>Τελοσπάντων δεν πρόκειται να ενισχύσω άλλο την παθολογία σου ότι θέλεις να καταλάβεις κατάλαβε οι ηλίθιοι είναι αήττητοι..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-31961813731706001452008-06-21T00:23:00.000+03:002008-06-21T00:23:00.000+03:00Συγνώμη για τη δακτυλογράφηση, θέλω καινούργιο πλη...Συγνώμη για τη δακτυλογράφηση, θέλω καινούργιο πληκτρολόγιο (αλλά και pc). Κανένας κοινοκτήμονας εδώ τριγύρω?dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-77478520092903908692008-06-21T00:20:00.000+03:002008-06-21T00:20:00.000+03:00Εσύ ήσουν αγόρι μου που πέταξεσ μια αστήρικτη "κλα...Εσύ ήσουν αγόρι μου που πέταξεσ μια αστήρικτη "κλανιά" που σε κάθε σχόλιο σου τη διασκευάζεις.<BR/>Έγώ απλά κάμνω το χάζι σου να παραθέτεις πράγματα που ούτε καταλαβαίνειςούτε στηρίζουν την κλάνιά σου ότι ο κομμουνισμός στόχευε στην μηριαρχία. Μα νομίζεις ότι με κεφαλαία και άσχετα παραθέματα θα τα βγάλεις πέρα μαζί μου?<BR/><BR/>Πρώτα μας ορίζεις το μητριαρχικό δίκαιο ως ακτημοσύνη με την ιδιοκτηία και τον πόλεμο να συνιστούν τη μετάβαση στην Πατριαρχία. Μετάμας ξεπορδίζεις κάτι άσχετα του Μπόρνεμαν, και μετά μας λές ότι "Στην αρχή του κομουνιστικού μανιφέστου το πρώτο πράγμα που γράφει είναι ότι η επιθυμία του είναι να γυρίσει πίσω την ανθρωπότητα στο χαμένο παράδεισο όπου επικρατούσε (υποτίθεται) δικαιοσύνη, κοινοκτημοσύνη και ισότητα. Αυτά (υποτίθεται) είναι τα χαρακτηριστικά του μητριαρχικού δικαίου."<BR/>Μια ποιού μητριαρχικού δικαίου ρε? Έχεις την ικανότητα να ξεχωρίζεις την ουτοπία από την ιστορική πραγματικότητα? Και πως πρώτα μιλάς για ακτημοσύνη στα αγαθά και κοινοκτημοσύνη στους ερωτικούςσυντρόφους (χίππικο μου ακούγεται όχι μητριαρχικό) και μετά λες ότι αυτή η κατάσταση είναι συμβατή με την εδεμική κατάσταση της κοινοκτημοσύνης και της ισότητας?<BR/>Δηλαδή αν συνεχίσω να ρωτ΄΄ω , καταντώντας γραφική, "ποια η σ΄χεση μητριαρχικού δικαίου-κομμουνισμού" θα μας προκύψουν κι άλλοι ορισμοί και κατα την έκφρασή σου "κλανιές"<BR/><BR/>ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑ Σ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ !!!dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-69099504966321139792008-06-20T22:32:00.000+03:002008-06-20T22:32:00.000+03:00Δοκισόφι θα αφορίζεις για πολύ ακόμα με δύο κλανιέ...Δοκισόφι θα αφορίζεις για πολύ ακόμα με δύο κλανιές τα πάντα? <BR/>Σου λέω να διαβάσεις αλλά εσύ τα θες όλα στο πιάτο..<BR/>..<BR/><BR/>Όλες Οι φεμινιστικές καταγγελίες κατά της Πατριαρχίας μοιράζονται μια κοινή προέλευση: Τη μαρξιστική ιδεολογία. Διάβασε περισσότερα εδώ:<BR/>http://www.marxists.org/subject/women/index<BR/><BR/>Κατά την Δεκαετία 1840, Μαρξ έκανε αυτή την περίεργη για την εποχή του δήλωση: ‘Δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι άνδρες καταπιέζονται από την καπιταλιστική οικονομία, τότε οι γυναίκες ήταν διπλά θύματα από τις συνέπειες του καπιταλισμού και της Πατριαρχίας’<BR/><BR/>Ο Καρλ Μαρξ και ο Frederick Engels στο Κομουνιστικό μανιφέστο έθεσαν το ερώτημα: "Ποια είναι η σημερινή δομή της οικογένειας με βάση: Τον καπιταλισμό, Την εξαγορά της ιδιωτικής ιδιοκτησίας;’’ Και απάντησαν: ‘’Η κοινωνία δεν βλέπει την γυναίκα σαν τίποτα περισσότερο από ένα αντικείμενο ιδιοκτησίας" <BR/> Στο βιβλίο του ο Engels το 1884, (Η Καταγωγή της Οικογένειας) διευκρίνισε αναφορικά με το θέμα της πατριαρχικής καταπίεσης: <BR/> "Η ανατροπή του μητριαρχικού δικαιώματος ήταν η παγκόσμια ιστορική ήττα του γυναικείου φύλου.’’ Και συνεχίζει λέγοντας: ‘’Ο άνδρας έγινε ο κυρίαρχος του σπιτιού και αυτόματα η γυναίκα υποβαθμίζεται και μειώνεται σε δούλο του πόθου ή απλά ένα μέσο για την παραγωγή των παιδιών. " <BR/>Φυσικά η αλήθεια είναι ότι και με τον εφαρμοσμένο κομουνισμό τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα για την γυναίκα και για τον άνθρωπο. Εγώ μιλώ απλά θεωρητικά και για ιδεολογίες. Εξάλλου 156 χρόνια μετά τη δημοσίευση του κομμουνιστικού Μανιφέστου, ποια είναι η ετυμηγορία της ιστορίας; <BR/> Το απλό γεγονός ότι πάνω από 100 εκατομμύρια άτομα έχουν σκοτωθεί στο πλαίσιο καθεστώτων που αποκαλούσαν τους εαυτούς τους Σοσιαλιστές δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για δεύτερες ερμηνείες . Η ειρωνεία είναι ότι σχεδόν όλα τα θύματα ήταν μέλη της εργατικής τάξης. Το καθεστώς δεν νοιαζόταν για το προλεταριάτο το μόνο που τους ένοιαξε ήταν να επιτευχθεί μια σοσιαλιστική ουτοπία. <BR/> <BR/>Όμως παρόλα αυτά ο Μαρξ (αν και ο ίδιος δεν ήταν και ιδιαίτερα φεμινιστής) έσπειρε (αθελά του) τον σπόρο της γυναικείας χειραφέτησης όταν έγραψε: <BR/> ‘’Οι μεγάλες κοινωνικές μεταμορφώσεις είναι αδύνατες χωρίς την ζύμωση των γυναικών." <BR/>Στην αρχή του κομουνιστικού μανιφέστου το πρώτο πράγμα που γράφει είναι ότι η επιθυμία του είναι να γυρίσει πίσω την ανθρωπότητα στο χαμένο παράδεισο όπου επικρατούσε (υποτίθεται) δικαιοσύνη, κοινοκτημοσύνη και ισότητα. Αυτά (υποτίθεται) είναι τα χαρακτηριστικά του μητριαρχικού δικαίου. Για μένα ο Μαρξ είναι μέτριος φιλόσοφος όμως χωρίς τις παλαβές ιδέες του ο κόσμος και ιδιαίτερα ο γυναικείος δεν θα ήταν ο ίδιος.<BR/>Αν δεν σου κάθεται ο Kαρλ Mαρξ και ο Borneman διάβασε το <BR/>When god was a woman της Merlin stone..<BR/><BR/>ή<BR/>Μήπως θέλεις να σου κάμω copy paste ολόκληρο το βιβλίο..<BR/><BR/>...γεναιτζες..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-49096320025202693222008-06-20T20:35:00.000+03:002008-06-20T20:35:00.000+03:00Kai to parapanw iponoei oti o kommounismos iaposko...Kai to parapanw iponoei oti o kommounismos iaposkopei sto mitriarxiko dikaio opws isxiristikes?<BR/>I epeidi einai kommounistis kai epeidi grafei gia tin anagki "newn atrapwn twn desmwtwn tis taftotitas mas ws fylwn, erwtikwn syntrofwn, anthropwn" tote to aviasto simperasma einai oti o kommounismos odigei sto mitriarxiko dikaio? <BR/>Signomi alla to simperasma den einai katholou aviasto. Travigmeno ap'ta mallia einai. Mporei kapoios allos me evritita antilipsis kai ipsilotero deikti noimosinis (apo emena na eksigoumaste) na mas to dikaiologisei?dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-73560111514600555612008-06-20T19:05:00.000+03:002008-06-20T19:05:00.000+03:00Πίττα το θέμα της αρχαίας Ελλάδας είναι πολύ πιο π...Πίττα το θέμα της αρχαίας Ελλάδας είναι πολύ πιο περίπλοκο και χωρίζεται σε πολλές περιόδους και γεωγραφικές περιοχές και σίγουρα δεν μπορούμε να το συζητήσουμε μέσω της blogσφαιρας. Στη Σπάρτη για παράδειγμα η γυναίκα είχε ισχυρότατο ρόλο στη κοινωνία ενώ στη αρχαία Αθήνα ο μισογυνισμός και η ομοφυλοφιλία είχε φτάσει σε πρωτογενή επίπεδα το σπέρμα του άνδρα ήταν σοφία ενώ τα υγρά της γυναίκας το χειρότερο δηλητήριο. Μπορώ να σου αναφέρω άπειρα παραδείγματα από αρχαία συγγράμματα και διαλόγους που να ενισχύουν αυτή την άποψη. Ας μην αφήνουμε τον ιδεαλισμό να μπαίνει εμπόδιο στην αντικειμενική μας κρίση. Υπάρχουν βέβαια και φωτεινές εξαιρέσεις όπως πχ ο Περικλής που έδιναν στη γυναίκα τους ίσα δικαιώματα, όμως πάντα κάτω από την τότε διεθνή κατακραυγή. Αρκεί να ρίξεις μια ματιά σε αγγεία της εποχής για να δεις την ενδυμασία των Αθηναίων με καλυμμένα πρόσωπα και χέρια, Πάντα διευκρινίζω ότι όλα είναι σχετικά αναλόγως του χωροχρονικού τους πλαισίου. Στη Σπάρτη πχ: ήταν όλα έξω.<BR/><BR/><BR/>Δοκισόφη<BR/><BR/>Ο Ernest Borneman Ήταν μέλος του Κ.Κ.Γερμανίας και Εκδιώχθηκε από τον Χίτλερ. Συνεπώς Βλέπει την πατριαρχία μέσα από τη ματιά του κομουνιστικού μανιφέστού..<BR/>Το βιβλίο είναι μια έρευνα σαράντα χρόνων που ξεχειλίζει από επιχειρήματα και παραδείγματα. Αν μπείς στο κόπο να το διαβάσεις είμαι σίγουρος πως θα αλλάξει η κοσμοθεωρία σου.. Δεν θα το βρεις στο ίντερνετ ψάξε σε καμιά βιβλιοθήκη. Στην ελλάδα Νομίζω το εκδίδει το ίδρυμα εθνικής τραπέζης..<BR/><BR/>Παρόλο που αδικώ το βιβλίο αν παραθέσω απλά ένα απόσπασμα, αλλά αφού μου το ζήτησες:<BR/>''<BR/> ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΧΘΕΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΝΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΕΣΑ Σ΄ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠ΄ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ; <BR/>ΠΩΣ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΑΚΜΑΙΟ; ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΓΟΝΙΜΙΚΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΣΜΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΠΛΑ ΑΛΛΗΛΟΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΠΕΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΥΔΡΑΛΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΔΟΙΟ ΣΕ ΠΑΓΙΔΑ - ΔΕΣΜΩΤΗΡΙΟ; ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΩΤΙΚΟ ΨΥΧΟΝΟΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΠΟΥΝ ΣΤΗ ΓΗ ΓΕΝΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΛΟΥΣ, ΕΝΩ ΣΥΝΑΜΑ ΚΑΥΧΩΝΤΑΙ ΑΝΥΠΟΠΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΝΝΟΟΥΝ ΩΣ ΔΕΛΕΑΡ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΕΝΑΑ… <BR/>ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΟΝΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΧΘΡΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΕΛΕΣ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΥΛΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΤΙΚΗΣ ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗ ΖΩΟΓΟΝΟ ΡΟΗ ΕΡΩΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ; ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΝΟΗΣΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΔΕΣΜΩΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΦΥΛΩΝ, ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΩΝ; <BR/><BR/>ERNEST BORNEMAN – “H ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ”, ΣΕΛ. 921kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-49514670037960424002008-06-20T13:54:00.000+03:002008-06-20T13:54:00.000+03:00@Κυριάκο αποφεύγεις να απαντήσεις. Προτείνεις βιβ...@Κυριάκο αποφεύγεις να απαντήσεις. Προτείνεις βιβλιογραφία. Είσαι σίγουρος ότι εκει μέσα υπάρχει διασύνδεση μητριαρχισμού-κομμουνισμού?Μπορέις να μας παραπέμψεις στα αντίστοιχα κεφάλαια και σελίδες για να πειστούμε? <BR/><BR/>@Πήττα είμαι σίγουρη ότι μια σύγκριση Κελτών-Ελλήνων θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, όντως. Θα το ψάξω.dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-38983998800435882302008-06-20T10:03:00.000+03:002008-06-20T10:03:00.000+03:00Κυριάκο, νομίζω πως το δίκαιο είναι μας πληροφορήσ...Κυριάκο, νομίζω πως το δίκαιο είναι μας πληροφορήσεις αν το συγκεκριμένο βιβλίο κυκλοφορεί και σε άλλες γλώσσες πέραν της γερμανικής και κυρίως αν υπάρχει ελληνική μετάφραση. <BR/><BR/>Από κει και πέρα, θυμάμαι σειρές επί σειρών αναλύσεων για τις πρωτοκομουνιστικές κοινωνίες -στην πραγματικότητα κοινωνίες κοινοκτημοσύνης και ανταλλαγής αγαθών. Στα χρόνια του 70, οι "αναλυτές" έσπρωχναν τα πράγματα με το ζόρι για να τα φέρουν στην περιγραφή μητριαρχικών κοινωνιών χωρίς ωστόσο να υπάρχει το ανάλογο γνωστικό υπόβαθρο. <BR/><BR/>Συνήθως δε οι αναφορές είχαν να κάνουν με παραδείγματα από την Αφρικανική Ήπειρο. <BR/><BR/>Κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν ξεφύγουμε από τη μυθολογία και την προπαγάνδα είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να έρθουμε στις "δικές μας" περιοχές-εννοώ την Ευρώπη και να δούμε την σύνθεση και τη διάταξη των Κέλτικων Κοινωνιών όπου σε αντίθεση για παράδειγμα με την Αρχαία Ελλάδα, στις ίδιες χρονικές περιόδους, η Γυναίκα είχε απόλυτα ΙΣΟ (και όχι επικυρίαρχο) ρόλο στην κοινωνία. Υλικό προς μελέτη είναι (μεταξύ άλλων) τα βιβλία του Peter Beresford Ellis και κυρίως το Celts and Greeks που αποτελεί μία εξαίρετη συγκριτική μελέτη δύο πολιτισμών με σημαντικές ομοιότητες αλλά και μεγάλες διαφορές. Και μία από αυτές τις διαφορές, ήταν ακριβώς η θέση της Γυναίκας στην κοινωνία, όπου οι Κέλτες υπερέχουν συντριπτικά. Το βιβλίο-που αποτελεί βιβλίο αναφοράς και διδασκαλίας στα Πανεπιστήμια- κυκλοφορεί και στα Ελληνικά (πολύ καλή μετάφραση) από τον εκδοτικό Οίκο Θεμέλιο.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-23994574719645888032008-06-20T01:06:00.000+03:002008-06-20T01:06:00.000+03:00Διάβασε το βιβλίο του Εrnst Βorneman ‘das patriarc...Διάβασε το βιβλίο του Εrnst Βorneman ‘das patriarchy’kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-46274771894672430872008-06-19T16:33:00.000+03:002008-06-19T16:33:00.000+03:00Κυριάκο, ευχαριστώ και πραγματικά θα το ψάξω το θέ...Κυριάκο, ευχαριστώ και πραγματικά θα το ψάξω το θέμα καθώς εγώ για μητριαρχία είχα ακούσει μόνο για τις κοινωνίες της Μινωϊκής Κρήτης και μου έκανε εντύπωση που σε προηγούμενο σχόλιο σου μας συνέδεσες τον κομμουνισμό με το μητριαρχικόν δίκαιο. Φαντάζομαι το έκανες για να τονίσεις τον παράγοντα της κοινοκτημοσύνης.<BR/>Μόνο που στο μητριαρχικό πλαίσιο που περιγράφεις δε γίνεται σαφές(σε μένα τουλάχιστον) αν πρόκειται περί κοινοκτημοσύνης ή ακτημοσύνης.<BR/>Και αν κατάλαβα καλά, η μετάβαση από το ένστιχτο της αυτοσυντήρησης ως φυγής,από τις ελεύθερες σεξουαλικές σχέσεις και την απουσία θεσμών και συμβάσεων,(που χαραχτηρίζουν το "μητριαρχικό δίκαιο) στο πατριαρχικό δίκαιο έγινε με την ανάγκη της ιδιοκτησίας και της νομής κάποιων εξουσιών που να τη ρυθμίζουν σ'ένα σύνολο ανθρώπων. Θεωρείς επίσης ότι ο πόλεμος ως υπεράσπιση της ιδιοκτησίας είναι σύμπτωμα τη μετάβασης από τη μια στην άλλη κατάσταση. Και πότε επήλθε αυτή η μετάβαση, για ποιές κοινωνίες μιλούμε και σε ποιά στοιχεία της κομμουνιστικής ιδεολογίς εντοπίζεις μετασχηματισμούς του μητριαρχικού δικαίου?dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-43918863803991633472008-06-19T02:46:00.000+03:002008-06-19T02:46:00.000+03:00καλό είναι να έχουμε υποψη ότι ουκ ολίγοι, θεωρούν...καλό είναι να έχουμε υποψη ότι ουκ ολίγοι, θεωρούν ως μύθο την ύπαρξη τέτοιων κοινωνιών...και για να λέμε και του στραβού το δίκαιο τα στοιχεία που χρησισημοποιούνται ως "απόδειξη" δεν πείθουν.stelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-2744006852655665852008-06-19T00:17:00.000+03:002008-06-19T00:17:00.000+03:00Νυστάζω αφάνταστα.. αλλά άτε, να προσπαθήσω έτσι π...Νυστάζω αφάνταστα.. αλλά άτε, να προσπαθήσω έτσι πρόχειρα να σου εξηγήσω τον όρο μητριαρχικό δίκαιο: <BR/><BR/>Πολλοί λαοί και θρησκείες αναφέρονται σε χαμένους παραδείσους ή χαμένες πολιτείες όπου τα αγαθά ήταν άφθονα και αρκούσαν για όλους. Στην ουσία αναφέρονται σε παλαιότερες μητριαρχικές κοινωνίες όπου δεν υπήρχε η έννοια της ιδιοκτησίας αλλά της κοινοκτημοσύνης. Οι γυναίκες καλλιέργησαν πρώτες τη γή και εξημέρωσαν οικόσιτα ζώα. Οι καρποί της γής και τα ζωντανά της φυλής ήταν προϊόν κοινοκτημοσύνης. Για χιλιάδες χρόνια οι ανθρώπινες κοινωνίες είχαν μητριαρχική δομή. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα μητριαρχικής κοινωνίας είναι αυτό των μελισσών.<BR/>Δηλαδή ο θεσμός της οικογένειας δεν ήταν πατέρας-μητέρα-παιδία <BR/>Αλλά γιαγιά-μητέρα-παιδιά. .Αυτό το είδος οικογένειας είναι η πιο διαδεδομένη μορφή οικογένειας στο ζωικό βασίλειο.. Και συναντιέται ακόμα και σε μερικές ανθρώπινες ‘πρωτόγονες’ φυλές. <BR/>Ο άντρας δεν είχε λόγο στην ανατροφή των παιδιών. Η γυναίκα ζευγάρωνε με πολλούς και επικρατούσαν τα πιο δυνατά γονίδια. <BR/>Η γυναίκα είναι πάντα σίγουρη για τα δικά της παιδία αφού τα γεννά Ο άντρας όμως ποτέ δεν ήταν απολύτως σίγουρος.<BR/>Η σημερινή (πατριαρχική) μορφή της οικογένειας δημιουργήθηκε όταν επινοήθηκε για πρώτη φορά η έννοια της ιδιοκτησίας. Ό άντρας σαν αρσενικό έχει την τάση να ορίζει τον χώρο του. Ό πρώτος άνθρωπος που σκέφτηκε να δεσμεύσει ένα κομμάτι γης και να το αποκαλέσει ‘δικό’ του ήταν αυτός που έβαλε τα πρώτα θεμέλια της πατριαρχικής κοινωνίας Η ιδιοκτησία είναι πατριαρχικό δημιούργημα.<BR/>Ο άντρας που είχε πλέων περιουσία ήθελε να την μεταβιβάσει στα παιδιά του. Ο μοναδικός τρόπος να είναι σίγουρος ότι τα παιδία της γυναίκας είναι και δικά του είναι μέσο του ‘Γάμου’. Ετσι η γυναίκα έγινε για πρώτη φορά αντικείμενο ιδιοκτησίας του άντρα.<BR/>Η δικαιοσύνη η ελευθερία η αλληλεγγύη η ευτυχία η γή η φύση η ευημερία είναι από τις πιο αρχαίες θεότητες και έχουν τις ρίζες τους σε μητριαρχικές κοινωνίες<BR/>Ο πόλεμος, ο θάνατος κτλ είναι εκτώς απο αρσενικές και νεότερες θεότητες που οφείλονται στην πατριαρχία. <BR/>Η πατριαρχία είναι σχετικά πρόσφατο φαινόμενο και λόγω της επιθετικής φύσης του άνδρα, (Η γυναίκα αν απειληθεί δεν θα αντεπιτεθεί, θα τρέξει. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες επιβίωσης και είναι στην ουσία μηχανισμός αυτοσυντήρησης. Ο άνδρας που θα εμπλακεί σε διαμάχη για να προστατεύσει την φυλή έχει πιθανότητες 50% να πεθάνει αυτή η συμπεριφορά του αρσενικού είναι στην ουσία αυτοκαταστροφική.) Συνεπώς το ίδιο και η σημερινή μορφή κοινωνίας θα οδεύει συνεχώς προς την αυτοκαταστροφή (πόλεμος) Αυτό θα συνεχίζεται επ άπειρων εκτός εάν επιστρέψουμε στο μητριαρχικό δίκαιο αυτή τη φορά συνειδητοποιημένα μέσω της παιδείας.<BR/><BR/>Αν θες να μάθεις περισσότερα διάβασε κανένα βιβλίο για την πατριαρχία και την μητριαρχία..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-88181293697337991732008-06-18T17:33:00.000+03:002008-06-18T17:33:00.000+03:00ok min idroneis adika.apantisan alloi gia sena sti...ok min idroneis adika.<BR/>apantisan alloi gia sena stis foukous.dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-10092931709433189792008-06-18T15:05:00.000+03:002008-06-18T15:05:00.000+03:00dld?dld?dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-47725371683552969242008-06-17T23:01:00.000+03:002008-06-17T23:01:00.000+03:00Δεν είπα σήμανε.. Είπα ότι θεωρητικά είχε ως απώτε...Δεν είπα σήμανε.. <BR/>Είπα ότι θεωρητικά είχε ως απώτερο σκοπό την επιστροφή στο μητριαρχικό δίκαιο..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-8660326800789357312008-06-17T20:25:00.000+03:002008-06-17T20:25:00.000+03:00@Kyriako, ti ennoouse otan eipes oti o kommounismo...@Kyriako, ti ennoouse otan eipes oti o kommounismos simane tin "επιστροφή στο μητριαρχικό δίκαιο"?dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-54712842970132313722008-06-16T23:45:00.000+03:002008-06-16T23:45:00.000+03:00Άκυρο, αργότερα θα 'ναι....Άκυρο, αργότερα θα 'ναι....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-73189857354846824662008-06-16T23:39:00.000+03:002008-06-16T23:39:00.000+03:00@Citizen PieΣτο Radio Casbah τώρα παίζει αφιέρωμα ...@Citizen Pie<BR/><BR/>Στο Radio Casbah τώρα παίζει αφιέρωμα ΧατζιδάκιAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-44307116997876333662008-06-16T23:05:00.000+03:002008-06-16T23:05:00.000+03:00Δοκισόφι εσύ διαφωνείς απλά για να διαφωνείς βαριέ...Δοκισόφι εσύ διαφωνείς απλά για να διαφωνείς βαριέμαι να πολλόΑσχοληθώ μαζί σου αλλά άτε να σου κάμω την χάρη..<BR/>Όταν γράφεις τα άγρια μεσάνυκτα <BR/>(3:10) μετά απο μια (πολύ) κουραστική μέρα είναι φυσικό (για ανθρώπους σαν και εμένα) να κάμουν και μερικά τυπογραφικά και ορθογραφικά λάθη.. εσένα πια η δική σου δικαιολογία?<BR/>Καλά μην νομίζεις ότι θα σου τα τρίψω στην μούρη ή θα σε ειρωνευτώ..<BR/>Όχι πως δεν είναι του επιπέδου μου απλά βαριέμαι, ίσως άλλη φορά <BR/>Εγώ απλά είπα την γνώμη μου.<BR/>Πιστεύω ότι το Ακέλ έχει εφικτά πράγματα να βελτιώσει στα εσωτερικά της Κύπρου που εμπίπτουν στην ιδεολογία του τα οποία είναι του κόλου.<BR/><BR/>Ο ‘’ευρωσκεπτικισμός’’ του Ακέλ πιστεύω ότι γίνεται εκ του ασφαλούς και για μικροκομματικούς σκοπούς..<BR/>Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη<BR/>ίσως και αναθεωρήσω αν πεισθώ για το αντίθετο.. <BR/><BR/>Όταν λέμε ανεξιθρησκία κράτους αυτό δεν σημαίνει φασιστική απαγόρευση θρησκειών σημαίνει ότι το κράτος δεν αποδέχεται καμία θρησκεία και προωθεί (έμμεσα) τον αθεϊσμό. Η αποδυνάμωση τους είναι μια άλλη ιστορία..<BR/><BR/>Το ευρωπαϊκό καπιταλιστικό μοντέλο εγώ επιμένω να διαφωνώ μαζί σου δεν είναι το ίδιο με το αμερικάνικο, έχει πολλά σοσιαλιστικά στοιχεία μέσα,<BR/>Δεν είναι όλα άνισα και απάνθρωπα..<BR/>..Ο λεωφοριατζής στην Αγγλία πιάνει 800 λίρες την εβδομάδα..<BR/>Κύπρος και Ελλάδα έχουμε την τάση να παίρνουμε τα όλα τα αρνητικά της Ευρώπης και να αγνοούμε τα θετικά. Για μένα στόχος του Ακέλ αφού θέλει δεν θέλει είναι μέρος αυτού του συστήματος να προσπαθεί να πάρει όσα περισσότερα μπορεί από τα θετικά της Ευρώπης τα οποία υπάρχουν και προς το παρών είμαστε πέρα βρέχει..<BR/><BR/>Ταπεινή μου άποψη πάντα Δοκισόφι..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-48215971600449258322008-06-16T18:52:00.000+03:002008-06-16T18:52:00.000+03:00Κυριάκο, από τη μια ανθεματίζεις κάθε προσπάθεια τ...Κυριάκο, από τη μια ανθεματίζεις κάθε προσπάθεια του Ακελ να "κουκουϊζει" και από την άλλη μας ορίζεις τον κομμουνισμό και γιατί κατα την άποψή σου το Ακελ αποκλίνει όταν στέκεται επιφυλακτικό (και όχι απαραίτητα ευρωσκεπτικιστικό) απέναντι στην διάνοιξη των συνόρων σε πολυεθνικές επιχειρηματικές δραστηριότητες ( που ακυρώνουν το ζητούμενο της "σύγκλισης" των οικονομιών ΄),την απελευθέρωση της αγοράς,την άρση των κρατικών ρυθμίσεων και προσπάθειες που έχουν στόχο την "ανταγωνιστικότητα" της οικονομίας της Ευρώπης. <BR/>Αυτές οι στρατηγικές είναι φυσικό να προβληματίζουν δυνάμεις που είναι ή θέλουν να φαίνονται ότι είναι κομμουνιστικές και καθόλου δεν αντιφάσκουν με τα καταστατικά τους ζητούμενα. Τώρα αν το "κουκουϊζειν" θεωρείς ότι είναι υποτιμητικός ως χαραχτηρισμός, τώρα είναι συνακόλουθα και το "κομμουνίζειν" και άσε τα ιδεολογήματα σου περί κομμουνισμού. Όμως, στο σημείο αυτό, αν μου επιτρέπεις (πωπω ευγένειες), θα ήθελα να σχολιάσω τον ορισμό που δίνει στον κομμουνισμό.<BR/><BR/>"Ο Κουμμουνισμός (=κομμουνισμός) υποσχέθηκε πλούτο για όλους όχι φτώχια (=φτώχεια) για όλους<BR/>Με την πλήρη απελευθέρωση της αγοράς και τον ανταγωνισμό των πολυεθνικών στα εδάφη της Ε.Ε, η τελευταία θα είναι ένα ξέφραγο αμπέλι πλέον, με τις κρατικές αποφάσεις να μην έχουν καμιά ισχύ στον επιχειρηματικό τομέα, με τις τοπικές οικονομίεςς και εγχώριες επιχειρήσεις να αργοσβήνουν , τους άνεργους να παραμένουν άνεργοι, καθώς, ενώ η παιδεία θα έχει προσανατολισμό την επιχειρηματικότητα και την προετοιμασία για την κοινωνία της αγοράς, κανείς δεν εγγυάται ότι θα υπάρχουν θέσεις εργασίες αφού με τον αθέμιτο ανταγωνισμό μια μετα την άλλη οι μικρες επιχειρήσεις θα κλείνουν, ενώ είναι γνωστό ότι οι μεγαλοεταιρείς έχουν τα εργοστάσια τους σε χώρες με φτηνά εργατικά χέρια και δεν ενισχύουν την οικονομία της Ευρώπης.<BR/><BR/><BR/><BR/><BR/> <BR/>"Υποσχέθηκε ανεξιθρησκία και αποδυνάμωση των εκκλησιών"<BR/><BR/> με τον τρόπο που το διατυπώνεις , ο ένας όρος της πρότασης ακυρώνει τον άλλο. <BR/><BR/><BR/>"Ισότητα σε όλους τους τομής (=τομείς)πολιτική(,) κοινωνική και φυλετική.<BR/><BR/><BR/>Ευαισθησία και σεβασμό στο περιβάλλον και στον άνθρωπο και πάνω από όλα πανανθρώπινες αξίες και ενίσχυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.. Επιστροφή δηλαδή σιγά σιγά στο μητριαρχικό(???????????) δίκαιο..<BR/>Ανέτρεψε δικτατορίες <BR/>Εμβολίασε τις δημοκρατίες μας και έτσι προέκυψε και το ευρωπαϊκό όραμα"<BR/><BR/><BR/>Δε θα σχολιάσω καθόλου τα περί σεβασμού και ανθρωπίνων δικαιωμάτων καθώς, επειδή δεν αναφέρεσαι πουθενά στον "εφηρμοσμένο" κομμουνισμό ( και στο πως οι παραπάνω έννοιες πέρασαν στην πράξη) αλλά μιλάς σε επίπεδο αρχών θα ήταν άστοχο να ξεκινήσω εδώ μια συζήτηση.<BR/>Ωστόσο μια διευκρίνηση για τον όρο "μητριαρχικές" κοινωνίες ως βασικό άξονα του κομμουνισμού (δηλώνω άγνοια και θέλω να μάθω) θα ήθελα να μου την κάνεις.<BR/><BR/>Ευχαριστώ πολύ, <BR/>ένα νεαρό (δε θέλω σχόλια) άτομο με μειωμένη αντίληψη και αγένεια.dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-23926157854959431882008-06-16T18:02:00.000+03:002008-06-16T18:02:00.000+03:00paides h syn8hkh ths lissabonas exei na kanei kata...paides h syn8hkh ths lissabonas exei na kanei kata ta tria tetarta ths me wn to anoigma twn epixeirhsewn kai twn agorwn, me idiotikopoihsh ths paideias kai ths ygeias, me plhrh pwlhsh twn dhmosiwn etaireiwn, me thn plhrh apeley8erwsh ths agoras, kai oxi me ta an8rwpina dikaiwmata. Einai mia synhkh pou den eksyphretei ton erywpaio polith, alla to kefalaio. Einai mia syn8hkh pou apla 8a bazei perissoterous metanastes me to ka8estws ths paranomias, para an8rwpous pou 8a erxontai nomima kai 8a apolambanoun twn idiwn epaggelmatikwn dikaiwmatwn me tous ergazomenous apo thn EE. Einai mia symfwnia sta metra twn epixeirhsewn kai oxi twn ergazomenwn......zappahttps://www.blogger.com/profile/15186573312785222688noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-21296753554219816902008-06-16T03:10:00.000+03:002008-06-16T03:10:00.000+03:00Ο Κουμμουνισμός υποσχέθηκε πλούτο για όλους όχι φτ...Ο Κουμμουνισμός υποσχέθηκε πλούτο για όλους όχι φτώχια για όλους<BR/>Υποσχέθηκε ανεξιθρησκία και αποδυνάμωση των εκκλησιών<BR/>Ισότητα σε όλους τους τομής πολιτική κοινωνική και φυλετική.<BR/>Ευαισθησία και σεβασμό στο περιβάλλον και στον άνθρωπο και πάνω από όλα πανανθρώπινες αξίες και ενίσχυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.. Επιστροφή δηλαδή σιγά σιγά στο μητριαρχικό δίκαιο..<BR/><BR/>Ανέτρεψε δικτατορίες<BR/>Εμβολίασε τις δημοκρατίες μας και έτσι προέκυψε και το ευρωπαϊκό όραμα..<BR/><BR/><BR/>Δεν είναι εχθρός μας η Ευρώπη είναι παιδί μας..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-48490563186209590752008-06-16T02:49:00.000+03:002008-06-16T02:49:00.000+03:00Διάβασα ένα αρκετά μεγάλο μέρος της συνθήκης και κ...Διάβασα ένα αρκετά μεγάλο μέρος της συνθήκης και κυρίως εξερεύνησα αν στέκουν τα αρνητικά επιχειρήματα κάποιων.<BR/>Είναι πράγματι ένα πολύ καλό κείμενο.. και σε γενικές γραμμές ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Ομως όντως υπάρχουν μερικά ερωτηματικά και δεν κρύβω ότι με προβληματίζει λίγο η εκβιαστική ‘’δημοκρατικότητα’’ με την οποία πέρασε το σύνταγμα στις περισσότερες χώρες..<BR/>Ξέρω ότι τέτοια σοβαρά ζητήματα που ο πολλής κόσμος (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) δύσκολα μπορεί να κατανοήσει πλήρως και μοιραία του προκαλούν φόβους τους οποίους μπορούν (πανεύκολα) να εκμεταλλευτούν κάποιοι επιτείδιοι (ή ανίδεοι) για μικροκομματικές σκοπιμότητες..<BR/>Αλλά πάλι.. Δεν υπάρχει άλλος πιο δημοκρατικός τρόπος?<BR/>Παρόλα αυτά αναγνωρίζω τα μεγάλα πολιτικά και κοινωνικά οφέλη που θα έχει το νέο σύνταγμα για την Κύπρο..<BR/><BR/><BR/>...............................<BR/>Με λύπη μου πρόσεξα ότι το Ακέλ άρχισε να κοουκουίζει και ξεχνά ότι είναι υπεύθυνη κυβέρνηση..<BR/><BR/>Πως είναι δυνατόν να αντιτίθεται το Ακέλ στη δυνατότητα της Ευρώπης να πατάξει τον Εθνικισμό και τον ρατσισμό? και να ταυτίζεται με το ΛΑΟΣ και το ΟΧΙ των θρησκόληπτων φοβικών Ιρλανδών?<BR/><BR/>Είναι εκδηλο ότι Έχει σκοπό να εκμεταλλευτεί μελλοντικούς δυσαρεστημένους παλαβούς που θα τους φταίει για όλα η Ευρώπη και το Ευρώ.. Ρίχνει με λίγα λόγια όφκερες για να πιάσει γεμάτες.. (ελπίζοντας ουσιαστικά πως το μέλλον της ευρώπης θα είναι παρόμοιο με της Σοβιετικής ένωσης!) Για να έρθει να μας πει τι δηλαδή στο τέλος? –ΧΑ! ΕΙΠΑ ΣΑΣ ΤΟ?<BR/>Πραγματικά λυπάμαι αν το Ακέλ έχει αυτό το όραμα για σύγχρονη ευρωπαϊκή αριστερά ή ακόμα χειρότερα αυτή την ιδέα ή για το επίπεδο των ψηφοφόρων του..<BR/><BR/>Ας προσπαθήσει να βελτιώσει τα είδη υπάρχουσα σοσιαλιστικά συστήματα που υπάρχουν στην Κύπρο και παραπαίουν όπως πχ την ‘’Δωρεάν’’ παιδία και την ‘’Δωρεάν’’ ιατροφαρμακευτική περίθαλψή..<BR/>Και ας αφήσει τους λαικισμούς με την ΕΕ..<BR/><BR/>Όλοι ξέρουμε ότι αντιτάχθηκε στο ΕΥΡΩ αλλά και στο Ευρωσύνταγμα όχι επειδή είχε ουσιαστικά επιχειρήματα εναντίον, η βάσιμες φοβίες, αλλά επειδή το έπαιζε εκ του ασφαλούς και απλά διαφοροποιούσε την θέση του από τα υπόλοιπα (κακά) κόμματα.. καθαρά για μικροκομματικούς σκοπούς, Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι η οκκά εν τετρακόσια.<BR/>Και η αρνητική ψήφος του δεν θα άλλαζε το τελικό αποτέλεσμα.<BR/><BR/>Νομίζω είναι καιρός να πάρει μια πιο υπεύθυνη αριστερή στάση απέναντι στην Ευρώπη το Ακελ.. <BR/><BR/>Ας μην καλλιεργούμε εμείς τώρα κουμμουνιστικό εθνικισμό.. ΕΜΕΙΣ!<BR/><BR/>Ο Τρότσκι έδειξε τον δρόμο..<BR/>Η κουμμουνιστική θεωρία δεν είναι κοράνι για φονταμενταλιστές που νομίζουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια..<BR/><BR/>Το νέο όνειρο για ένα καλύτερο άυριο είναι οι πανευρωπαϊκές αξίες.. Αν κάποιος κοιτάξει πιο προσεκτικά θα δεί και αρκετές αριστερές ευαισθησίες μέσα.. Ακόμα και κάποιες που η Σοβιετική ένωση δεν σεβάστηκε.<BR/>Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-16000761088608036152008-06-16T02:17:00.000+03:002008-06-16T02:17:00.000+03:00καλησπέρα,ας μη χαιρόμαστε για την άρνηση των Ιρλα...καλησπέρα,<BR/><BR/>ας μη χαιρόμαστε για την άρνηση των Ιρλανδών, φοβούμαι ότι οι θρησκευτικές πτυχές κρύβουν την ουσία του "όχι"...<BR/><BR/>για τον Ομπάμα δεν έχω να πω τίποτε περιμένω....<BR/><BR/>η εκκλησία της Κύπρου φαίνεται ότι δεν έχει σε τίποτε να ζηλέψει την εκκλησία της Ελλάδος, αν και εδώ είχαμε μια σπουδαια αλλαγή προσώπου, οταν φτάνουμε όμως στα "οικονομικά" η κατάληξη είναι ίδια....<BR/><BR/>Τώρα τι να πω για τον Γιωργάκη...έτσι νομίζει ότι αποκτά το κύρος του μπαμπά του που διέγραφε εν πτήσει κάποιους απ τους συνεργάτες του...<BR/><BR/>για το πολιτικό γάμο και τη νηπιοβάπτιση μη είστε σίγουροι ότι πάνε πακέτο, εξαρτάται απ τον παπά που θα βαπτίσει το νήπιο, αν θα αποδεχτεί τον πολιτικό γάμο των γονιών του...τέλος πάντων μεγάλο θέμα...και έτσι οπως έχει καταντήσει "γκλαμουριά" ο θρησκευτικός γάμος, τον προτιμούν οι νεώτεροι και όχι για θρησκευτικούς λόγους...<BR/><BR/>14 χρόνια χωρίς τον Μάνο, το κενό ειναι όντως δυσαναπλήρωτο...<BR/><BR/>Γιώργο,<BR/>σας διαβάζω πάντα κι ας μη σχολιάζω...mtryfohttps://www.blogger.com/profile/00648622158992077133noreply@blogger.com