tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post1344678851327753911..comments2023-10-30T12:08:31.071+02:00Comments on ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ: Όλοι οι Κυνηγοί, Λαθροκυνηγοί.Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comBlogger64125tag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-30658100050274832612008-11-16T19:30:00.000+02:002008-11-16T19:30:00.000+02:00ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ....ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤ...ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ....ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ,ΕΚΕΙ ΣΤΟΧΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ..(ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΒΑΖΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΥΣΗ)...Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΑ ΠΕΙΣΤΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΙΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΤΕ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΑΣ...(Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ,ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΤΟ ΛΕΩ)...ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΙΩΘΕΤΕ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ¨ΔΗΛΗΤΙΡΙΑΣΜΑ" ΤΩΝ ΝΕΟΝ ΠΑΙΔΙΩΝ...ΣΑΝ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΗΛΩΣΕΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟΥ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΗΣ,ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ....Η ΠΕΙΘΩ ΣΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΥΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ....ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-7685221593849607292008-03-16T01:19:00.000+02:002008-03-16T01:19:00.000+02:00τετοια μπεμπεκιστικη συμπεριφορα πρωτη φορα βλεπω ...τετοια μπεμπεκιστικη συμπεριφορα πρωτη φορα βλεπω απο υποτιθεται σοβαρους και μορφωμενους ανθρωπους,εισται αξιοθρηνητοι κυριοι ιδιως ο κυριος που χαρηκε με το θανατο κυνηγων!αυτο τον πολιτισμο προβαλεται στο site σας.να προσβαλεται ως και την σεξουαλικοτητα του συνανθρωπου σας επειδη εχει μια νομιμη και εντιμη δραστηριοτητα στη φυση?τι προσφερατε ολοι εσεις που κοπτεστε για τα αγρια ζωα ,στη φυση,πηγατε ποτε να σβησετε καμια φωτια?πηγατε να βοηθησετε τα αγρια πουλια που παγωνουν το χειμωνα?πληρωσατε ποτε απο τη τσεπη σας χρηματα για περιφρουρηση των βιοτοπων απο τους λαθροκυνηγους?αμφιβαλω αν κανατε ποτε κατι για το περιβαλον εστω ανακυκλωση βρε αδελφε.και αμφιβαλω αν μπορει καποιος απο τους γραφων να μπορει να ξεχωρισει μια περδικα απο μια κοτα,η ποια ειδη κινδινευουν κια ποια οχι.και κατι αλλο ,ειναι κανεις σας αποκλειστικα χορτοφαγος,γιατι μονο ενας ανθρωπος με αυτη την ιδιοτητα θα μπορουσε να κατηγορει και να εχει αποψει κατα του κυνηγιου και της κρεατοφαγιας κατε επεκτασην.προτιμο λοιπον να συλεγω μονος μου το κρεας απο τη φυση παρα να πληρωνω αλους για να μου το προσφερουν(πχ σφαγεια)τουλαχιστον στο βουνο θηραμα και κυνηγος ειναι επι ισης οροις,τα εκτρεφομενα δεν εχουνν επιλογη παρα να σφαγιαστουν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-66337513739980602072007-10-25T00:44:00.000+03:002007-10-25T00:44:00.000+03:00o enas giname "oi kynhgoi"!an ine etsi to proto sp...o enas giname "oi kynhgoi"!an ine etsi to proto spor poy 8a eprepe na stamatisei einai to podosfero gia ta osa ginonte. an enas kanei ena egklhma( to tonizw egklima)den katadikazoyme to synoloAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-65265887443810719722007-10-18T23:20:00.000+03:002007-10-18T23:20:00.000+03:00Μερικά τελευταία δικά μου σχόλια πριν το post περά...Μερικά τελευταία δικά μου σχόλια πριν το post περάσει στο αρχείο και στην ιστορία, παρ’ όλο που ήδη ο οικοδεσπότης εμμέσως έκλεισε τη συζήτηση θέτοντας μας σε αναμονή για το επόμενο post. (Τελικά έγινε μια μεγάλη και πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση - 60 τόσες συμμετοχές):<BR/><BR/>@ politispittas & sceptic anonymous, <BR/><BR/>Για το ζήτημα του “παιχνιδιού” που καλείται paintball (δηλ. στα ελληνικά θα το ονομάζαμε μπογιόμπαλα – από τη λέξη μπογιά;), εξακολουθώ να διατηρώ τις (επι)κριτικές απόψεις μου και έτσι καταγράφω τη διαφωνία μας επί το θέματος (δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα). Απλά εγώ πιστεύω, πως στο “παιχνίδι” αυτό με τις εικονικές μάχες μεταξύ αντιπάλων ομάδων που έχουν σαν στόχο την αλληλοεξόντωση τους και την εξουδετέρωση (έστω και εικονικά με μπογιά0 των αντιπάλων τους, εξοικειωνόμαστε με την ιδέα του πολέμου και των πολεμικών συγκρούσεων (αφού “παίζουμε πόλεμο”, είμαστε και ψυχολογικά έτοιμοι να τον αποδεχτούμε ως κάτι το φυσιολογικό.<BR/>Ας μην ξεχνάμε πως και τα γήπεδα (και οι χώροι έξω από αυτά), για κάποια άλλα είδη παιχνιδιών όπως το ποδόσφαιρο κυρίως αλλά πρόσφατα και το μπάσκετ και κάτω από συνθήκες έντονου φανατισμού αλλά και για εκτόνωση και αποφόρτωση από συναισθήματα αδικίας και καταπίεσης, μετατρέπονται σε πολεμικές αρένες και πεδία μάχης όπου τα όπλα δεν είναι πογιάδες αλλά πέτρες, ξύλα, λοστοί και τα τοιαύτα. <BR/>(Στα παιχνίδια με τα νεροπίστολα κυρίαρχο στοιχείο είναι το παιχνίδι με το νερό δηλ. το “πιτσίκλισμα”.<BR/><BR/>@ sceptic anonymous<BR/><BR/>“…Παρά την εικονική πραγματικότητα του υπολογιστή που οδηγά στην παχυσαρκεία, χίλιες φορές το paintballing.”<BR/><BR/>Γιατί αγαπητέ sceptic anonymous αντιπαραβάλλεις το paintball με την οποιαδήποτε εικονική πραγματικότητα του υπολογιστή (ή μπορεί ακόμα και με τις διάφορες άλλες αποδοτικές δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να υλοποιήσει με τη χρήση του υπολογιστή – πληροφόρηση και γνώση πρώτα και πάνω απ’ όλα) και όχι με μια βόλτα στη Φύση; Υπάρχει πληθώρα μονοπατιών γνωριμίας και μελέτης της Φύσης τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για αυτό το σκοπό!<BR/><BR/>@ politispittas <BR/><BR/>Για μένα δεν είναι τυχαίο και παράξενο (και ούτε και εύκολο ν’ αλλάξει) το ότι σε κάποιες χώρες της Μεσογείου και της Νότιας Ευρώπης κυρίως στην Κύπρο, Ελλάδα και Ιταλία και μερικώς στην Ισπανία, Πορτογαλία καθώς και στην Γαλλία ακόμα), ο κόσμος συμπεριφέρεται διαφορετικά από ότι στις υπόλοιπες χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. <BR/>Πώς να το κάνουμε … Αυτοί οι λαοί έχουν διαφορετική ψυχοσύνθεση (ταμπεραμέντο) και διαφορετική κουλτούρα και γι’ αυτό είναι και πιο απείθαρχοι και πιο καχύποπτοι (σε σχέση με τους άλλους ευρωπαϊκούς λαούς) για ζητήματα που αφορούν αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που διαφημίζονται ότι στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της κοινωνίας αλλά στην ουσία εξυπηρετούν την καλύτερη λειτουργία και αποδοτικότητα του κεφαλαίου παρά των πολιτών. <BR/><BR/>Αναφέρεις στο σημείωμα σου αγαπητέ politispittas, ότι οι ντιρεκτίβες της Ευρωπαϊκής Ένωσης “… πιέζουν τις κυβερνήσεις –ειδικά χωρών όπως η Κύπρος η Ελλάδα και η Ιταλία να συμμορφώνονται προς το καλύτερο και ξεφεύγουν από τον μεσαίωνα που διακρίνει τη δημόσια ζωή σε πολλές εκφάνσεις της ”, όμως η Ευρώπη δεν είναι πανάκεια για όλα και όλους! Θέση μου είναι ότι τα πάντα κρίνονται και αποφασίζονται με βάσει τις ανάγκες της οικονομίας των μεγάλων ευρωπαϊκών κρατών (δηλ. πως θα μειωθούν τα κόστα και τα έξοδα, πως θα λειτουργήσουν πιο παραγωγικά και αποδοτικά τα εργοστάσια και οι επιχειρήσεις, πως θα μεγιστοποιηθεί το κέρδος .... Όλα αυτά όμως έχουν αρνητικό αντίκτυπο στους απλούς ανθρώπους οι οποίοι δεν δέχονται τη μηχανιστική και γραφειοκρατική επιβολή κανονισμών και διατάξεων. Έτσι σε χώρες όπου υπάρχουν δυνατά εργατικά κινήματα και ο κόσμος δεν λειτουργεί σαν ρομπότ έχουμε ακόμα κοινωνικές ομάδες που αντιδρούν υπερασπίζοντας κάποια κεκτημένα τους δικαιώματα. <BR/><BR/>Χαρακτηριστικό παράδειγμα επιβολής “ευρωπαϊκής εκσυγχρονιστικής” οδηγίας η οποία πιο πολύ βολεύει τις κεντρο-βόρειες χώρες (παρά τις μεσογειακές) είναι και αυτή ακόμα η αλλαγή της ώρας (μετακίνηση των δεικτών του ρολογιού ) την άνοιξη και το φθινόπωρο κατά μια ώρα μπροστά ή πίσω αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα η μετακίνηση της ημερομηνίας αλλαγής της ώρας στην Κύπρο κατά το φθινόπωρο από τέλη του Σεπτέμβρη σε τέλη του Οκτώβρη, εξυπηρετεί (πρώτα και κύρια οικονομικά) όλες τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες πλην των μεσογειακών. Αν χρειαστεί θα το αναλύσω κάποια άλλη φορά. <BR/><BR/>Κάλο βραδυ!<BR/><BR/>18/10/2007 – 11:15μ.μ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-69020784701325358722007-10-18T13:58:00.000+03:002007-10-18T13:58:00.000+03:00Νομίζω πως έγινε μια εξαιρετική συζήτηση και αναπτ...Νομίζω πως έγινε μια εξαιρετική συζήτηση και αναπτύχθηκαν κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις-με αφορμή το Κυνήγι. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, τόσο για τις παρεμβάσεις όσο και για το επίπεδό τους. <BR/><BR/>Οι "παραφωνίες" ήταν μηδαμινές και αμελητέες -άλλωστε κατά κανόνα είναι απαραίτητες γιατί φωτίζουν την "προσωπικότητα" των...φωνασκούντων. <BR/><BR/>Έληξε και η ψηφοφορία που είχα στην πρώτη σελίδα- όσοι από εσας κάνατε χρήση, θα καταλάβατε πως δεν μπορεί να υπάρξει διπλοψηφία. <BR/><BR/>Έτσι σε σύνολο 36 επισκεπτριών και επισκεπτών, 31 τάχθηκαν με την καθολική απαγόρευση του Κηυνηγιού, 4 κατά το μέγιστου περιορισμού και...1 να μείνουν τα πράγματα ως έχουν. <BR/><BR/>Το επόμενο άρθρο είναι στα σκαριά, έτσι και αλλιώς θα πρέπει να το στείλω στην εφημερίδα μέχρι αύριο το απόγευμα και, όπως πάντα θα ανέβει εδώ το Σάββατο με την κυκλοφορία του Πολίτη στα περίπτερα.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-85578223967612195012007-10-18T11:14:00.000+03:002007-10-18T11:14:00.000+03:00dissident aggressor, ευχαριστώ κι εγώ για την πολύ...dissident aggressor, ευχαριστώ κι εγώ για την πολύ ενδιαφέρουσα αναλυτική απάντηση. Δεδομένου ότι ξεκίνησα το πρώτο μου σχόλιο ως<BR/><BR/>'Αφού καλοδιάβασα τα σχόλια, θέλω να καταθέσω και μία άλλη πλευρά που έχει παντελώς διαφύγει της προσοχής.'<BR/><BR/>δεν βλέπω ουσιαστική διαφωνία μας.<BR/>ΚΑΙ μια ΑΛΛΗ παράμετρο προσέθεσα στις τόσες ενδιαφέρουσες που είχαν κατατεθεί από τους υπόλοιπους σχολιαστές. Όλες έχουν το ποσοστό συμμετοχής τους στη συμπεριφορά του ατόμου, για άλλους περισσότερο και για άλλους λιγότερο, αναλόγως της 'Σχολής' που νομίζουν ότι τους εκφράζει. <BR/>Προσωπικά, και από την αναγκαστικά 'στενή' συμβίωση με χιλιάδες στα πλαίσια του Στόλου, συν τα υπόλοιπα ειδικά επαγγελματικά, εκτιμώ ότι ο παράγοντας της σεξουαλικής ολοκλήρωσης και ωριμότητας έχει σοβαρό ρόλο στη συμπεριφορά του ατόμου. Όσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα, τόσο πιό 'αντρίκια-βίαιη' (στα εύκολα) συμπεριφορά έχω παρατηρήσει. Αυτό δεν σημαίνει πρωτοκαθεδρία του συγκεκριμένου παράγοντα γιατί αποδέχομαι ότι το σύνολο των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά είναι αριθμητικά στο άπειρο.<BR/>Ευχαριστώ για τη δημιουργική συνομιλία.<BR/>Βεβαίως πάντα φιλικά :-)Κωστής Γκορτζήςhttps://www.blogger.com/profile/10110300900374558175noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-91827364495231854912007-10-18T08:48:00.000+03:002007-10-18T08:48:00.000+03:00@Κωστή ΓκορτζήΕυχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς...@Κωστή Γκορτζή<BR/>Ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς ο εν λόγω γείτονας είναι όντως κυνηγός και μάλιστα τη στιγμή που σας γράφω υποφέρω από ένα εξαιρετικά πρωινό ξύπνημα λόγω του ενός από τα σκυλιά του που θεωρεί δικαίωμά του να αλυχτάει εδώ και πάνω από δύο ώρες… <BR/><BR/>Επιτρέψε μου ένα σύντομο σχόλιο-επισήμανση σε συνέχεια του θέματος περί αναπλήρωσης των σεξουαλικών ανεπαρκειών των κυνηγών μέσω του κυνηγιού (και ίσως εδώ διαφωνήσουμε σε κάτι τελικά). Η σύγχρονη Ψυχολογία είναι μια εξαιρετικά πολύπλευρη (και διασπασμένη – φανταστείτε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές δεκάδες διαφορετικές σχολές ψυχοθεραπείας και μόνο) επιστήμη, η οποία συμπεριλαμβάνει θεωρίες συχνά διαμετρικά αντίθετες η μία προς την άλλη (βλέπετε νευροεπιστήμες VS υπερπροσωπική ψυχολογία). Ο Freud, πολύτιμος και ιδιοφυής σίγουρα, έχει δεχτεί πολλές και εξαιρετικά εύστοχες κριτικές, ακόμα και εντός της ίδιας της σχολής που ίδρυσε. Η πρωτοκαθεδρία του σεξουαλικού στοιχείου στην ανθρωπινη συμπεριφορά δεν είναι η άποψη της Ψυχολογίας ως σύνολο, αλλά η άποψη μίας μόνο σχολής σκέψης. Υπάρχουν και άλλες (π.χ. συμπεριφορισμός) που διαφωνούν και υποστηρίζουν εντελώς άλλα πράγματα. Επίσης πρέπει να επισημανθεί ότι η φροϋδική σχολή τείνει να βασίζεται περισσότερο σε ερμηνείες παρά σε επιστημονικά δεδομένα, κάτι για το οποίο άλλωστε έχει επικριθεί. Γνώμη μου είναι ότι σήμερα δεν μπορούμε να επικαλούμεθα την αυθεντία του Freud για την εξαγωγή συμπερασμάτων περί ανθρώπινης συμπεριφοράς. Κατά τη γνώμη μου, επίσης, η Ψυχολογία έχει πολύ δρόμο να διανύσει μέχρι να βρει μία ενιαία φωνή που θα την φέρει στο επίπεδο των πολύ παλαιότερων επιστημών, όπως, π.χ. η Φυσική.<BR/><BR/>Πάντα φιλικά <BR/><BR/>Dissident AggressorAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-56324566561024323842007-10-18T00:00:00.000+03:002007-10-18T00:00:00.000+03:00Φίλε Χρήστο, ξέρω ότι ανευ πρόθεσης ήταν ο λάθος τ...Φίλε Χρήστο, ξέρω ότι ανευ πρόθεσης ήταν ο λάθος τονισμός. Γι αυτό και το :-) στην επισήμανση. Κι εγώ σέβομαι κι εκτιμώ τους συνομιλητές μου. Τα λεκτικα 'γλυστρήματά' μας (και των δυό μας) οφείλονται μάλλον στο αψύ του χαρακτήρα μας αλλά, τελικά είναι και ωφέλιμα ως παραγωγική αντιπαράθεση... Ξανά :-)!<BR/><BR/>dissident aggressor, είστε ...ασυγχώρητος! (προσπαθώ να κάνω χιούμορ, ε;) <BR/>Κατά τα άλλα δεν βλέπω να διαφωνούμε πουθενά και χαίρομαι γι αυτό. <BR/>Υ.Γ. Είστε σίγουρος ότι ο 'ντούρος' γείτονας είναι κυνηγός και δεν παριστάνει τον κυνηγό για να λείπει σε ...εξωσχολικές δραστηριότητες; (δεύτερη προσπάθεια για χιούμορ!)Κωστής Γκορτζήςhttps://www.blogger.com/profile/10110300900374558175noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-30591193823846719922007-10-17T17:30:00.000+03:002007-10-17T17:30:00.000+03:00Επιτρέψτε μου κι εμένα να απολογηθώ για το λάθος σ...Επιτρέψτε μου κι εμένα να απολογηθώ για το λάθος στο όνομα του Κου Γκορτζή.<BR/><BR/>Dissident AggressorAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-54104848451677419672007-10-17T17:17:00.000+03:002007-10-17T17:17:00.000+03:00Αγαπητέ μου κύριε Γκορτζή έχετε τον απόλυτο σεβασμ...Αγαπητέ μου κύριε Γκορτζή έχετε τον απόλυτο σεβασμό μου και στο πρόσωπο σας και στις απόψεις σας. Συμφωνούμε, τουλάχιστον στο θέμα που άνοιξε ο οικοδεσπότης, απλά φτάνουμε στο σημείο συμφωνίας ακολουθώντας διαφορετικό ίσως δρόμο. Το σίγουρο είναι οτι σήμερα και στον 21ο αιώνα είναι απαράδεκτο να μιλάμε για κυνήγι και κυνηγούς. Δε θα εξετάσω άλλο για ποιο λόγο κάποιος είναι κυνηγός. Το αποτέλεσμα μετράει και το αποτέλεσμα μου λέει ότι εκτός από την καταστροφή της φύσης γενικά από το θηρίο που ακούει στο όνομα άνθρωπος, δε θα μπορούσα ποτέ να αποδεχτώ οτι μπορεί να παίρνει κάποιος την άδεια αυτοβούλως η από κρατική αρχή να σκοτώσει τη μάνα η τον πατέρα που βγήκε να βρει τροφή για να φέρουν στα παιδιά τους να φάνε και να επιβιώσουν.<BR/><BR/>Συγνώμη για το λάθος τονισμό στο επίθετο σας, δεν έγινε σε καμία περίπτωση εσκεμμένα. <BR/><BR/>Με εκτίμηση και φιλικά πάντα<BR/><BR/>Χρήστος.-=IMAGINOS=-https://www.blogger.com/profile/10455103470481184698noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-47755722217078615882007-10-17T17:03:00.000+03:002007-10-17T17:03:00.000+03:00@Κωστή ΤζώρτζηΑυτό που λέτε στην πρώτη σας τοποθέτ...@Κωστή Τζώρτζη<BR/><BR/>Αυτό που λέτε στην πρώτη σας τοποθέτηση περί προφάσεων εν αμαρτίαις με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Όπως επίσης και η άποψη περί όλων των αντεπιχειρημάτων περί κρεατοφαγίας κτλ. Θεωρώ ότι τα τελευταία, αν εκφράζονται ως αντεπιχειρήματα στη συζήτηση που κάνουμε εδώ, είναι μάλλον εκτός θέματος: το πρόβλημά μας, νομίζω, δεν είναι η θανάτωση ζώων για τη διατροφή μας. Το πρόβλημά μας είναι η θανάτωση ζώων ΓΙΑ ΧΟΜΠΥ/ΑΠΟΛΑΥΣΗ/ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ/ΣΠΟΡ. Eίναι ακόμα όλα τα αμέσως προηγούμενα ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ ΦΥΣΗΣ ΗΔΗ ΒΕΒΑΡΗΜΕΝΗΣ - κάτι που κάνει το αχρείαστο και βάρβαρο του κυνηγιού ακόμα πιο επιβλαβές. Επομένως έχουμε 2 διαστάσεις, αλληλένδετες, με τη δεύτερη να ενισχύει εντυπωσιακά το βαρβαρικό χαρακτήρα της πρώτης. <BR/><BR/>Πρόκειται για ζητήματα ηθικά/πολιτικά και, κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικά. Θεωρώ ότι το αντεπιχείρημα περί κρεατοφαγίας δεν απαντά στο θέμα μας, γιατί αναφέρεται στο βαρβαρικό μίας πρακτικής (κρεατοφαγία) που εξακολουθεί να έχει κάποια χρησιμότητα. Αλλα, εν τέλει, ακόμα και αυτό να αμφισβητηθεί (η κρεατοφαγία), εγώ είμαι μέσα. Συμφωνώ ότι η κρεατοφαγία είναι βάρβαρη - κατά ποία έννοια όμως αποτελεί αυτό λόγο για να συνεχίζεται το ακόμα πιο βάρβαρο, ακόμα πιο αχρείαστο κυνήγι; Και αν πρέπει να αρχίσουμε να μειώνουμε τη βάρβαρη αντιμετώπιση της φύσης, το πιο λογικό δεν είναι να ξεκινήσουμε από όσα όχι μόνο δεν εξυπηρετούν κανένα σκοπό, αλλά βλάπτουν κιόλας και μάλιστα κατάφορα;<BR/><BR/>Σε σχέση με τα περί αισθήματος σεξουαλικής ανεπάρκειας των κυνηγών, δεν μπορώ να πω - πραγματικά πιστεύω ότι περισσότερο έχει να κάνει αυτό με τα διάφορα ιδεο-σχήματα macho αντρίλας που καταφέρνουν και συντηρούνται στις κοινωνίες, λόγω πολύ κακών παραδόσεων (υποθοηθούμενων, φυσικά, από τις όποιες βιολογικές ιδιαιτερότητες του ανδρικού φύλου), παρά με κάποιο είδος σεξουαλικής ανεπάρκειας (επ' αυτού ένα ανέκδοτο: δυστυχώς, λόγω της προαναφερεθείσας εγγύτητας του σπιτιού μου με κυνηγό, είμαι σε θέση να μαρτυρήσω υπέρ της ικανότητας τουλάχιστον ενός από αυτούς να ικανοποιήσει μία γυναίκα...). Πάντως, το θέμα αυτό, δηλαδή το πώς η "παράδοση" συντηρεί αισχρές νοοτροπίες και αντιλήψεις (δε νομίζω το είδος του ελληνάρα που ευδοκιμεί στην ελλαδική κοινωνία να αναπτύσσεται λόγω γονιδίων...) νομίζω αποτελεί θέμα από μόνο του. <BR/><BR/>Φιλικά<BR/><BR/>Dissident Aggressor<BR/><BR/>ΥΓ Είδατε το ένθετο του Έθνους σήμερα (17/10); 'Μεγάλο αφιέρωμα στο κυνήγι'... Κι εμείς χτυπιόμαστε να απαγορευτεί...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-37298982837493645732007-10-17T16:49:00.000+03:002007-10-17T16:49:00.000+03:00Το σκέφτηκα αρκετά αν θα μπω και εγώ στο χορό της ...Το σκέφτηκα αρκετά αν θα μπω και εγώ στο χορό της συζήτησης αυτή τη στιγμή, αλλά δεν νομίζω πως έχει το παραμικρό νόημα. <BR/><BR/>Υπάρχουν οι περιπτώσεις, που με κάποιον συμφωνείς εφ όλης ή σχεδόν εφ όλης της ύλης.<BR/><BR/>Υπάρχουν οι περιπτώσεις που κάποτε συμφωνείς και κάποτε όχι-όπως και αυτές στις οποίες με κάποιους διαφωνείς ΄καθολικά. <BR/><BR/>Μέχρι εδώ καλά. Ακόμα και στην "καθολική" διαφωνία, υπάρχει ενδεχομένως η δυνατότητα συζήτησης και ανάπτυξης επιχειρηματολογίας, μέχρι εκείνο το σημείο που το πράγμα έχει ενδιαφέρον και δεν είναι "διάλογος" κουφών. <BR/><BR/>Όμως, υπάρχει και ένα άλλο επίπεδο. Αυτό δηλαδή στο οποίο η "ματιά" , η "οπτική" στα πράγματα (στη ζωή κλπ) είναι ρι-ζι-κά διαφορετική τόσο λόγω βιωμάτων όσο και άλλων παραγόντων όπως η ιδεολογία και η ευρύτερη στάση ζωής , όταν αυτά τα τελευταία δεν είναι απλά "άλλα λόγια να αγαπιώμαστε". <BR/><BR/>Με όλα αυτά -τα πολλά- θέλω να πω, πως για μένα, όπως και για άλλους υποθέτω, αυτά που έγραψε και εντόπισε ο Κωστής ο Γκορτζής, είναι αυ-το-νό-η-τα. Αποτελούν -ως λογική ή φιλοσοφία ή και φίλτρο προς τον κόσμο, κάποιες στοιχειώδης, βασικές αρχές και παραδοχές. <BR/><BR/>Θεωρώ σχεδόν κωμικό (κωμικοτραγικό;) να μιλάμε για το κυνήγι και...να το συνδυάζουμε στον 21ο αιώνα με την ανάγκη διατροφής και επιβίωσης. <BR/><BR/>Τα στοιχεία που ανέπτυξε ο Κ.Γκορτζής, αποτελούν βασικές παραδοχές της ψυχολογίας και δεν αφορούν ασφαλώς μόνο στο κυνήγι αλλά και στην οδήγηση και σε πολλές άλλες εκδηλώσεις των ανθρώπων στην κοινωνία. Είναι δε γνωστό -πως σε κοινωνίες "θερμόαιμες" (Ιταλία, Ελλάδα, Γαλλία, Ισπανία) κάποια αθλίως κείμενα πάνε όλα μαζί. Και κατά...σύμπτωση, έχουν να κάνουν συνήθως με τα "αντράκια". <BR/><BR/>Δε μου λες αγαπητέ Μάνο (αιρετικέ)...για να φας το φαγητό σου εσύ παίρνεις κάθε μέρα τα βουνά και παλεύεις με τη φύση; Αν ζούσες σε καμιά σπηλιά στην κορυφή του (καμένου) Ταϋγετου, να το καταλάβω. <BR/><BR/>Θυμίζω, πως σχεδόν όλοι οι παλαιοί πολιτισμοί, προχριστιανικοί κυρίως αλλά και αυτοί που εκχριστιανίσθηκαν με το ζόρι όπως οι Ινδιάνοι της Αμερικής, αποτελούν σήμερα αντικείμενο μελέτης για την ΄μοναδικά αρμονική σχέση που είχα με τη φύση και τον΄έμπρακτο σεβασμό τους στην Ιερότητά της. <BR/><BR/>Θυμίζω, πως εξόριζαν όσους σκότωναν ζώο του δάσους χωρίς λόγο, πως μπορεί να σε εκτελούσαν αν το θήραμα σου ήταν θηλυκό και ήταν ετοιμόγεννο ή είχε μικρά μωρα. <BR/><BR/>Αυτά όλα, μπορεί κάποιοι να τα θεωρούν "γραφικά" αλλά ουσιαστικά μας δείχνουν το δρόμο για το πια πρέπει να είναι η σχέση μας με τη Φύση. <BR/><BR/>Το αίτημα αυτή τη στιγμή, δεν είναι κάποια γενική και αόριστα ευαίσθητη φυσιολατρεία και φιλοζωία.<BR/><BR/>Το αίτημα είναι η καθολική επανεκπαίδευσή μας ώστε να ξαναβρούμε εντός μας την Ιερότητα στους δεσμούς μας με τη Γη και την έννοια Φύση ευρύτερα. <BR/><BR/>Και μιας που σήμερα (νομίζω) είναι η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, κάποια στοιχεία απλά, προς γνώση και συμμόρφωση:<BR/><BR/>1. Στατιστικά και μετρημένα , ο "πολιτισμένος" κόσμος παράγει τόσα τρόφιμα, που όχι φτάνουν αλλά περισσεύουν για να θρέψουν τον παγκόσμιο πληθυσμό. <BR/><BR/>2. Απόψε που μιλάμε, όπως και κάθε νύχτα, περίπου 850.000.000 (οκτακόσια πενήντα εκατομμύρια) άνθρωποι θα προσπαθήσουν να κοιμηθούν υποφέροντας από πείνα. <BR/><BR/>3. Στην Ευρώπη μόνο, τα αποφάγια μιας νύχτας που πετιούνται από τα εστιατόρια, φτάνουν για να καλοθρέψουν για περίπου ένα χρόνο -ως ποσότητα- τις περιοχές που λιμοκτονούν στην Αφρικανική Ήπειρο. <BR/><BR/>4. Μόνο στην Αλγερία, 1 στα 5 παιδάκια κάτω των 7 ετών ζουν δεν ζουν από τον υποσιτισμό.<BR/><BR/>5. Στην Ελλάδα ήδη περίπου 2000000 άνθρωποι έχουν μπει στην περιοχή της δυσκολίας για να αγοράσουν βασικές τροφές. <BR/><BR/>Νομίζετε αγαπητοί πως στο πλαίσιο μιας διεθνοποιημένης πλέον Αγοράς όλα αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν από την κάθε περιοχή χωριστά; <BR/><BR/>Πρακτικά είναι αδύνατο. Ο Κόσμος μας, έχει απλά σχεδόν "στομώσει" φτάνει στο ως εδώ και μη παρέκει. <BR/><BR/>Σύντομα, σε 4-5 χρόνια θα κληθούμε όλοι ως Κράτη να υπογράψουμε τη Νέα Συνθήκη για την Κλιματική Αλλαγή. Και κατά τα φαινόμενα, θα κληθούμε πάντα ως κράτη να υπογράψουμε και μία συμφωνία υπακοής στην Παγκόσμια Διακυβερνητική των Επιστημόνων -που μόλις τιμήθηκε με Νόμπελ μαζί με τον Αλ Γκορ. <BR/><BR/>Υποθέτω, αντιλαμβάνεστε πως όλα τα προηγούμενα -όπως και οι θέσεις μας στο Κυνήγι- είναι εξαιρετικά αλληλένδετα. <BR/><BR/>Αποτελούν όλα, τους κρίκους της ίδιας αλυσίδας, μιας αλυσίδας που έχει να κάνει με τη ματιά μας στον Κόσμο και τη σχέση μας με αυτόν. <BR/><BR/>Προσωπικά, ομολογώ, πως εδώ που έφτασαν τα πράγματα, θεωρώ τη σύσταση ενός παγκόσμιου διευθυντήριου για το Περιβάλλον και την Κλιματική Αλλαγή, ως Κρίσιμη Επιλογή επιβίωσης. <BR/><BR/>Οι χώρες, δεν είναι δυνατόν να αφεθούν μόνες τους, στις όποιες αποφάσεις των κατά τόπους πολιτικών ηγεσιών, αποφάσεις που κατά κανόνα λαμβάνονται υπό τα φίλτρα του πολιτικού κόστους, των μικροκομματικών αντιθέσεων ή του στείρου εθνικισμού που λειτουργεί πολλαπλασιαστικά στις τάσεις εσωστρέφειας. <BR/><BR/>Για λόγους ουσίας, να αναφέρω πως η Παγκόσμια Διακυβερνητική για την Κλιματική Αλλαγή, λειτουργεί υπό τον ΟΗΕ και, έχει στους κόλπους της επιφανέστατους επιστήμονες από όλες σχεδόν της χώρες (είναι κάπου 3000 τα μέλη). Ανάμεσα τους μια εξαιρετική ομάδα Ελλήνων επιστημόνων.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-49115977918849536432007-10-17T16:23:00.000+03:002007-10-17T16:23:00.000+03:00Πριν λίγες μέρες ανέβαινα με το ποδήλατό μου ένα β...Πριν λίγες μέρες ανέβαινα με το ποδήλατό μου ένα βουνό, μια μικρή διαδρομή που (θέλω να) κάνω κάθε πρωί, και διασταυρώθηκα μ' ένα ζευγάρι πανέμορφες πέρδικες. Πανέμορφα πουλιά, και η αυτόματη σκέψη ήταν 'μακάρι να μην πέσετε πάνω σε κανέναν κυνηγό"... η εικόνα που σχηματίστηκε αυτόματα στο μυαλό μου ήταν ένα βρωμόσκυλο να κουβαλάει νεκρή κασι ματωμένη την πέρδικα στον φαιοπράσινο με το τουφέκι.<BR/><BR/>Δυστυχώς λίγο πιό πέρα είδα όντως κυνηγούς να κατεβαίνουν από ένα αγροτικό...Μαύρος Γάτοςhttps://www.blogger.com/profile/18412252979721240449noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-24877309602663705382007-10-17T16:21:00.000+03:002007-10-17T16:21:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Μαύρος Γάτοςhttps://www.blogger.com/profile/18412252979721240449noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-69096562167893287972007-10-17T11:39:00.000+03:002007-10-17T11:39:00.000+03:00Χρήστο, αυτό που οι κυνηγοί θεωρούν 'καλό' και εγώ...Χρήστο, αυτό που οι κυνηγοί θεωρούν 'καλό' και εγώ θεωρώ 'κακό' (κι εσύ, βεβαίως), έχει σαν αποτέλεσμα όσα πολύ ωραία περιγράφεις προς τον Μάνο.<BR/>Δεν έχω τίποτα να προσθέσω επί της ουσίας. <BR/>Επί του 'τύπου' έχω αρκετά. Αλλα πολύ φοβάμαι ότι δεν θα γίνω κατανοητός ...πάλι. Ίσως είμαι το ίδιο εγωιστής με σένα και θίγομαι όταν με λές (με ήθος και σεβασμό;)'ρατσιστή' με βάση χαρακτηρισμούς που ΔΕΝ κατέθεσα. <BR/>Επί του πώς αντιλήφθηκες το σχόλιό μου θέλω να σου διευκρινίσω ότι δεν έχω τάση να εμπλέκω τη σεξουαλικότητα με κάθε αρνητικό. <BR/>Το επισήμανα ως ακόμα μια παράμετρο, από πολλές φαντάζομαι, που δεν θίχτηκε στους σχολιασμούς. Και αυτή, είτε το θέλω εγώ είτε δεν το θέλεις εσύ, υπάρχει.<BR/>(με την ευκαιρία, υπάρχει και στον μεσήλικα με την SLK)<BR/>Δεν το επισήμανα για να 'κατακρίνω'.<BR/>(και ο τόνος στο Γκορτζης πάει στη λήγουσα, Γκορτζής :-) )<BR/><BR/>Φίλε Μάνο αναλαμβάνω το μερίδιο της -επιεικώς- ανωριμότητάς μου σε ό,τι αφορά την άποψή μου για 'μικροτσουτσουνισμό'. (φαινόμενο το οποίο, βεβαίως δεν έχει να κάνει με το πραγματικό μήκος -ο τρόπος μετράει- αλλά με το επίπεδο σεξουαλικής ωριμότητας του ατόμου)<BR/>Μη μου καταλογίζεις και τα της εισβολής στο Ιράκ...που δεν είναι δικά μου. Άλλο αν συμφωνώ με τον ανώριμο -κι αυτόν επιεικώς!- Γιώργο...<BR/>(Επί τη ευκαιρία, είναι κι αυτή (η ανωριμότητα) μια, από τις πάρα πολλές, συνιστώσα των αιτίων που οδηγούν τους κάθε λογής κουκουλοφόρους να πετάνε μολότωφ στις τράπεζες.)<BR/><BR/><BR/><BR/>Και, τελικά, αγαπητοί συνομιλητές, μια άποψη που βασίζεται στις επαγγελματικές μου εμπειρίες κατέθεσα. Με τις γνώσεις που αναγκαστικά προσέλαβα για να κάνω τη δουλειά μου. Π.χ. ως εκπαιδευτής χειριστών Ε/Π έμαθα, και θα εκπλαγείτε (;), πόσο το επίπεδο της σεξουαλικής ωριμότητας παίζει ρόλο π.χ. στον τρόπο χειρισμού οποιασδήποτε μηχανής από ποδήλατο μέχρι διαστημικό λεωφορείο.<BR/>Γι αυτό και κατέθεσα την άποψη ως ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ και όχι ως εκτίμηση.Κωστής Γκορτζήςhttps://www.blogger.com/profile/10110300900374558175noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-52681283562182891632007-10-17T04:19:00.000+03:002007-10-17T04:19:00.000+03:00Αγαπητέ κύριε Γκόρτζη ο Φρόυντ είπε τα δικά του κα...Αγαπητέ κύριε Γκόρτζη ο Φρόυντ είπε τα δικά του και εμείς λέμε τα δικά μας. Μπορεί ο Φρόυντ να πίστευε ότι οι κυνηγοί εκφράζουν το δήθεν mucho ανδρισμό με τα όπλα και την υπεραντρίκια συμπεριφορά, η δική μου θεωρεία όμως λέει ότι απλά οι κυνηγοί είναι άνθρωποι με λιγότερες σύγχρονες ανθρώπινες ευαισθησίες και περισσότερες αρχέγονες ανθρώπινες τάσεις αυτή όμως η συμπεριφορά δεν συνεπάγεται αυτομάτως και ψυχιατρική η ψυχολογική έρευνα γιατί ουσιαστικά αυτό μας λέτε τώρα μνημονεύοντας τον Φρόυντ. Ένας κυνηγός σαφώς δεν είναι ένας κακός άνθρωπος παντού, απλά είναι ένας καλός άνθρωπος εκεί που νομίζει αυτός. Ορισμένα πράγματα εμείς τα βλέπουμε καλά για μας και κακά για τους άλλους. Ένας κυνηγός από τη μεριά του μπορεί να βλέπει κάτι κακό σε εσάς το οποίο εσείς το θεωρείτε καλό η το αντίστροφο. Θέλω να πω οτι όλα είναι σχετικά και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με σεξουαλική ανωριμότητα σε καμία περίπτωση. Η τάση να εμπλέκουμε πάντοτε τη σεξουαλικότητα σε κάθε ζήτημα που τυχόν μας απασχολεί αρνητικά αυτό από μόνο του υποδηλώνει ανωριμότητα και η ανωριμότητα χρόνια δεν κοιτά γιατί ένας νέος που βάζει αεροτομές στο HYUNDAI του δεν είναι λιγότερο ανώριμος από ένα μεσήλικα που αγοράζει mercedes clk για να αποδείξει το κοινωνικό του status στον περίγυρό του. Θα ξαναπώ και πάλι οτι είμαι κατάφορα αντίθετος με το κυνήγι και τον κυνηγό. Θεωρώ απλά απάνθρωπο αυτό το χόμπι, αλλά σίγουρα ποτέ δε θα έβλεπα την κάννη του όπλου του κυνηγού σαν "τσουτσούνι" για να τον κατακρίνω μέσω αυτού του συλλογισμού.<BR/>Όσο για το φίλο μου το Μάνο ναι το σκεπτικό του είναι σωστό για τη μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου αλλά φίλε Μάνο άλλο το να σκοτώνεις για να φας και να ζήσεις και άλλο το να σκοτώνεις για την πλάκα σου. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά. Στο σημείο που έχουμε φτάσει σήμερα σαν ανθρωπότητα, όταν έχουμε καταστρέψει το περιβάλλον και τη φύση, όταν έχουμε εξαφανίσει χιλιάδες ήδη πανίδας και χλωρίδας μέσα σε 100 μόλις χρόνια και όταν το κλίμα αλλάζει δραματικά από την βιομηχανική και σύγχρονη ανθρώπινη δραστηριότητα, τα περιθώρια στενεύουν τόσο πολύ ώστε δεν επιτρέπεται πια καμία περαιτέρω αιματοχυσία παρά μόνο η αναγκαία για την επιβίωση του ανθρώπου. Δε σεβαστήκαμε τη φύση και η φύση δεν είναι κανένα μικρό παιδάκι, η φύση εκδικείται και θα μας εκδικηθεί πολύ άγρια αργά η γρήγορα γιατί όλα τα παραπάνω αποτελούν την αλυσίδα της ζωής στον πλανήτη.<BR/>ΥΓ Κύριε Γκόρτζη δεν είμαστε επικριτές η κριτές κανενός ειδικά ανθρώπων που εκφράζουν τη γνώμη τους ελεύθερα, με ήθος και σεβασμό προς τον συνομιλητή τους όπως είστε και εσείς άλλωστε. Απλά μία ιντερνετική κουβέντα κάνουμε ανταλλάσοντας απόψεις.<BR/>Για τα όσα γράφουμε μόνο εμείς είμαστε υπεύθυνοι έναντι των άλλων, εάν τυχόν λοιπόν δεχτούμε και μία κριτική με άποψη διαφορετική δε σημαίνει οτι έχει εξαπολυθεί και προσωπική επίθεση η κακοπροαίρετη κριτική.<BR/><BR/>Χρήστος.-=IMAGINOS=-https://www.blogger.com/profile/10455103470481184698noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-17071193541757727362007-10-17T03:06:00.000+03:002007-10-17T03:06:00.000+03:00Εψαχνα να βρω το αφιέρωμά σου στο κάλεσμα για τη Μ...Εψαχνα να βρω το αφιέρωμά σου στο κάλεσμα για τη Μερα της Πραξης του Μπλογγερ, αλλά νομίζω ότι αυτό εδώ το ποστ είναι το πιο κατάλληλο!<BR/>:-) Μπράβο!Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-45754755064266742582007-10-17T02:07:00.000+03:002007-10-17T02:07:00.000+03:00Εγω Κωστη μιλαω για το κυνηγι αμε την ουσιαστικη ε...Εγω Κωστη μιλαω για το κυνηγι αμε την ουσιαστικη εννοια του ορου.<BR/><BR/>Για να φαμε πρεπει να κυνηγησουμε.Μοιραιως καποια ζωη ενος ανυοποψιαστου ζωου θα θυσιαστει.<BR/><BR/>Απο κει και περα τα υπολοιπα περι "μικροτσουτσουνων" κυνηγων που δεν διαφερουν απο τους εισβολεις του Ιρακ,φανταζουν επιεικως ανωριμα.Μάνοςhttps://www.blogger.com/profile/07097763670195946382noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-2046703038917415882007-10-16T23:58:00.000+03:002007-10-16T23:58:00.000+03:00Αγαπητοί (επι)κριτές, πολύ πριν από εμένα, την άπο...Αγαπητοί (επι)κριτές, πολύ πριν από εμένα, την άποψη για την επιθετική προς κάθε αδύναμο ον συμπεριφορά των δήθεν macho με τα όπλα και την υπερ'αντρίκια' συμπεριφορά την εξέφρασε ένας 'ρατσιστής' ονόματι Φρόυντ!<BR/><BR/>Φίλε Oceanborn, κανείς δεν μίλησε για γκέι και διάφορους ρατσισμούς που ανακάλυψες στο σχόλιό μου. Άλλο γκέι κι άλλο ανώριμος σεξουαλικά άνθρωπος. Φαντάζομαι ότι μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά. <BR/><BR/>Αγαπητέ Μάνο, αν είχα χιούμορ, σίγουρα δεν θα το χρησιμοποιούσα σ' ένα θέμα σαν κι αυτό. <BR/>Τώρα, το συμπέρασμά σου 'άρα πρέπει να κυνηγάμε' προκύπτει κι απ' τις περισσότερες πυροβολημένες πινακίδες του ΚΟΚ; Για να φάνε τις πυροβολούν κι αυτές;Κωστής Γκορτζήςhttps://www.blogger.com/profile/10110300900374558175noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-28804406120876866142007-10-16T23:21:00.000+03:002007-10-16T23:21:00.000+03:00Αγαπητε Γιωργο,εδω Μανος(Αιρετικος).Ελπιζω να πανε...Αγαπητε Γιωργο,εδω Μανος(Αιρετικος).<BR/>Ελπιζω να πανε ολα καλα και καλη αρχη στο νεο σου blog.<BR/><BR/>Διαφωνω και τεκμηριωνω:<BR/>Στην 1η φωτο που δημοσιευσες σε αυτο το αρθρο,νομιζω οτι διακρινεται ενας λυκος.Αυτος ο καημενος αθωος λυκος εχει επανειλημμενως κατασπαραξει αθωα προβατακια,τα οποια με τη σειρα τους εχουν κατασπαραξει αθωα χορταρακια,κτλ.<BR/><BR/>Πως να απαγορευτει το κυνηγι?<BR/><BR/>Δηλαδη μου λες να μην ξαναφαω μπιφτεκι και μπριζολα?<BR/><BR/>Αν θελω να φαω μπιφτεκι,καποιο κακομοιρο ζωο που ισως σε λιγες μερες θα γεννουσε,πρεπει να θανατωθει.<BR/>Αν θελω καλαμακι κοτοπουλο,ολο και καποια κοτα που ανυποψιαστη ετρεχε στο δικο της κοσμο πρεπει να θανατωθει.<BR/><BR/>Ετσι παει.<BR/>Εκτος αν τρωμε μονο φρουτα και λαχανικα.<BR/>Να την βγαζουμε με μπανανες που ειναι αψυχες και δεν θα πονεσουν οταν θα τις μασησω?<BR/><BR/><BR/>Και τα προβατα τα κακομοιρα δεν φταινε σε τιποτα οταν νιωθουν τα μυτερα δοντια του λυκου να τρυπουν τις σαρκες τους.Αλλά δεν φταιει ο λυκος.Ειναι η φυση του.<BR/>Αυτη ειναι και η φυση του ανθρωπου.Παμφαγο ον ειμαστε,οχι φυτοφαγο.<BR/><BR/>Αρα πρεπει να κυνηγαμε.<BR/><BR/><BR/>Τωρα θα μου πεις για τις μεθοδους...<BR/>Σιγουρα επιστημονικες και εξελιγμενες,αλλά αυτο οφειλεται στο οτι το ανθρωπινο ον ειναι ελλογο.Γι αυτο το λογο εχουν θεσπιστει και κανονες για το κυνηγι και πρεπει να θεσπιστουν και επιπροσθετοι.<BR/><BR/><BR/>Απο κει και περα,νομιζω οτι το ολο κειμενο δινεται αριστοτεχνικα και μπορει πολυ ευκολα να συγκινησει.Εχεις ταλεντο σ'αυτο ομολογουμενως.<BR/><BR/>Ομως θεωρω ατοπημα να συγκρινεις τους κυνηγους που κυνηγανε τσιχλες με τους εισβολεις στο Ιρακ.<BR/><BR/>Τουλαχιστον αυτοι εχουν άδεια απο το δασαρχειο,οι αλλοι δεν ειχαν αδεια απο τον ΟΗΕ...<BR/><BR/><BR/>Tωρα για οσους μιλανε ρατσιστικα για "μικρο τσουτσουνι" των κυνηγων επειδη ειναι ολοι τους αντρες,να γενικευσω:<BR/>Ποσες γυναικες αναρχικινες που πετανε μολοτωφ υπαρχουν?<BR/>Ελαχιστες εως καμια.<BR/>Οποτε με αυτη τη λογικη,αυτο που δεν μπορουν να κανουν στις γυναικες τους το κανουν στις τραπεζες...<BR/><BR/><BR/>Μα τι λογικη ειναι αυτη?<BR/>Καποιοι εκτος απο επιχειρηματα,δεν εχουν ουτε καν χιουμορ..Μάνοςhttps://www.blogger.com/profile/07097763670195946382noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-30143033063837969922007-10-16T21:07:00.000+03:002007-10-16T21:07:00.000+03:00Δεν κουβεντιάζω για το κυνήγι. Αρνούμαι. Οπως δεν ...Δεν κουβεντιάζω για το κυνήγι. Αρνούμαι. Οπως δεν μιλω για τις ταυρομαχίες ή το μπλαζέ κυνήγι της αλεπούς. Οι σφαγές ποτέ δεν μ'αρεσαν. <BR/>Γεια σου Γιώργο....δεν ξέρεισ πόσο χάρηκα που ξανάρθες.manosantonaroshttps://www.blogger.com/profile/07414558789470651984noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-27877272329160686472007-10-16T20:18:00.000+03:002007-10-16T20:18:00.000+03:00Δε νομίζω οτι οι κυνηγοί είναι κυνηγοί για λόγους ...Δε νομίζω οτι οι κυνηγοί είναι κυνηγοί για λόγους "τσουτσουνίου" η επειδή δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τη γυναίκα τους. Ειδικά το δεύτερο μου ακούγεται και ρατσιστικό γιατί είναι σα να χαρακτηρίζονται όλοι οι κυνηγοί ως gay.... πράγμα που δεν συνάγει με τον προοδευτισμό. Το ότι ασχολούνται οι άνδρες περισσότερο από τις γυναίκες με το κυνήγι αυτό σαφώς έχει να κάνει με τη φύση και το "ιστορικό DNA" μας. Οι άνδρες έφερναν το φαί στο σπίτι εδώ και χιλιάδες χρόνια. Και η αλλαγή της πάνας στο μωρό γίνεται κατά βάση από τη γυναίκα... Οπότε δεν έχει να κάνει…<BR/>Σε ότι αφορά το γιατί οι περισσότεροι φόνοι γίνονται με κυνηγετικά όπλα απορώ πραγματικά με αυτό τον προβληματισμό. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Τα κυνηγετικά όπλα είναι τα όπλα τα οποία είναι περισσότερο διαδεδομένα και βρίσκονται στα περισσότερα σπίτια. Εάν ο νόμος επέτρεπε και πολεμικά όπλα τότε δεν αποκλείεται οι φόνοι να γίνονταν με kalasnikov, uzi και G3....<BR/>Όταν θέλεις να καθαρίσεις κάποιον χρησιμοποιείς ότι έχεις πρόσφορο... Εάν ζούσαμε 1000 χρόνια πριν οι περισσότεροι φόνοι θα γίνονταν με τόξα ξίφη η τσεκούρια....<BR/><BR/>Με όλα αυτά δε θέλω να δώσω άλλοθι στους κυνηγούς και το κυνήγι που έτσι και αλλιώς έχω εκφράσει παραπάνω ότι είμαι ενάντιος απλά μία απάντηση στον προβληματισμό σας προσπάθησα να δώσω..-=IMAGINOS=-https://www.blogger.com/profile/10455103470481184698noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-80011093053772994312007-10-16T15:37:00.000+03:002007-10-16T15:37:00.000+03:00Εξαιρετική τοποθέτηση κατά τη γνώμη μου Κωστή, και...<B>Εξαιρετική τοποθέτηση</B> κατά τη γνώμη μου Κωστή, και πολύτιμη η επισήμανση για τα τις <B>δολοφονίες μεταξύ ανθρώπων που πράγματι κατά κανόνα γίνονται με κυνηγετικά όπλα.</B> <BR/><BR/>Αναμένω επιπλέον σχολιασμούς σε αυτές τις διαστάσεις, που διέλαθαν της προσοχής μας και με τις οποίες αδυνατώ να μη συμφωνήσω, μιας που απηχούν στην πραγματικότητα.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-13443938205026978222007-10-16T15:21:00.000+03:002007-10-16T15:21:00.000+03:00Αφού καλοδιάβασα τα σχόλια, θέλω να καταθέσω και μ...Αφού καλοδιάβασα τα σχόλια, θέλω να καταθέσω και μία άλλη πλευρά που έχει παντελώς διαφύγει της προσοχής.<BR/>Πόσες γυναίκες κυνηγοί υπάρχουν;<BR/>Το ερώτημα δεν είναι ρητορικό. Η απάντηση γνωστή σε όλους. Ελάχιστες έως καμμία.<BR/>Να μου επιτρέψεις, και λόγω του ότι η ιδιότητά μου μου προσέδωσε πολλές εμπειρίες σε σχέση με 'οπλολάγνους', να καταθέσω την πεποίθησή μου ότι η κάννη αντικαθιστά το τσουτσούνι τους και όσο μικρότερο είναι αυτό, τόσο μακρύτερη -ή πιό πολλές- η κάννη.<BR/>Οι όποιες δικαιολογίες για 'προστασία του περιβάλλοντος', 'αγάπη προς τη φύση', 'εσείς τρώτε κρέας σφαγιάζοντας ζώα' κλπ είναι προφάσεις εν αμαρτίαις σεξουαλικά ανώριμων ανδρών που ξεσπούν στην πετροπέρδικα γιατί δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τη γυναίκα τους.<BR/>Μπορεί να έχει κατανόηση κάποιος στον έφηβο που βγάζει την εξάτμιση και σουζάρει τη μηχανή του για να δείξει 'πόση την έχει' ή στον νεαρό που τιγκάρει στις αεροτομές το Χιουντάι για τον ίδιο λόγο αλλά, στους κατά συνείδηση δολοφόνους δεν μπορεί παρά να τους καταδικάσει με όλη του την δύναμη.<BR/>Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες δολοφονίες ανθρώπων γίνονται με κυνηγετικά όπλα.<BR/><BR/>Και για να απομυθοποιούνται και τα όποια επιχειρήματα περί ζωοφιλίας τους, ας μας πουν τι κάνουν στα σκυλιά τους όταν αυτά δεν 'τραβούν' στο κυνήγι. Άσε το πώς τα μεταφέρουν στα κλουβιά που κρεμούν στις τζιπάρες τους.Κωστής Γκορτζήςhttps://www.blogger.com/profile/10110300900374558175noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1082488332850163159.post-3432565218028477912007-10-16T14:34:00.000+03:002007-10-16T14:34:00.000+03:00@ σταρχεία μου, ναι, κάπως έτσι είναι τα πράγματα....@ σταρχεία μου, ναι, κάπως έτσι είναι τα πράγματα.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.com